sampopankin tilinumero ei käy tohon..jumalauta vaikka kuinka naputtaa sen siihen niin muka virheellinen tilinumero!!alkaa haista taas kusetus
Credit24
19
2047
Vastaukset
- taaskin asiakas
koska itse hain juuri lainaa Sammon tilille eikä ollut mitään ongelmaa
- vipstaaja
Ei mitään ongelmaa
- mullakaan,
taitavat kusettaa ja selitellä palstalla itse saaneensa.
- sjsdkhd
Mitä Credit24 hyötyisi tuosta jos se olisi "kusetus".
Ei yhtään mitään.
Muistaakseni heillä ei ole tekstiviestikuluja, joten heidän ainoa tapansa ansaita täytyy olla lainojen myöntäminen.- kuseta mutta
arvon rähisijät voisivat koittaa toisella nettiselaimella. Kaikki nettilomakepohjat eivät toimi kaikilla selaimilla kunnolla.
- näitä
toimivia ja hyväksi havaittuja lafkoja:
http://www.pienlainayhdistys.fi/- pörssihai
Taitaa olla kateellisten kirjottelua, kun pörssiyhtiöstä täytyy yrittää väkisin vääntää jotain negatiivista. Uskon itse että Credit24 eli MCB Finance on niitä ainoita ja harvoja luotettavia, jotka säilyvät laman runtelulta ja persaukisten aiheuttamilta luottotappioilta
- ei kannata hakea
sammon tilille, menee vain turhia kuluja.
- kanta-asiakas
kun Credit24 lainanhakeminen ei nytkään maksa mitään? Laina haetaan netissä, eikä Credit24:lle tarvitse lähettää yhtään tekstiviestiä. Hain muuten itse laina juuri äsken ja Sammon tilille ja kaikki toimi yhtä hyvin kuin aina ennenkin, nopeasti ja luotettavasti.
- mutta myös
nordean puolella ?
- credit24 asiakas
mutta myös kirjoitti:
nordean puolella ?
joillakin mustamaalata Credit24 palvelua? Eikö oma bisnes luista vai miksi täytyy kirjoitella olemattomista ongelmista?? Itse otin juuri 1000e lainaa 3kk maksuajalla Credit24:stä, eikä mitään ongelmaa Nordean kanssa.
- eri palstalle,
credit24 asiakas kirjoitti:
joillakin mustamaalata Credit24 palvelua? Eikö oma bisnes luista vai miksi täytyy kirjoitella olemattomista ongelmista?? Itse otin juuri 1000e lainaa 3kk maksuajalla Credit24:stä, eikä mitään ongelmaa Nordean kanssa.
mee sinne unelmoimaan.
- ex-vippityöntekijä
Kun olin yhdessä toisessa vippifirmassa kesätöissä niin huomattiin että joillain asiakkailla oli ongelmia verkkohakemuksen ja tilinumeron kanssa. He syöttivät sen poikkeavassa muodossa jota systeemi ei ymmärtänyt.
Voisikohan tässä olla kyse vastaavantyyppisestä jutusta?
Ottaisin sinuna yhteyttä asiakaspalveluun. - varmasti toimii
satanen irtosi hienosti
- pelihai
Joo ei mitää vikaa. Aina oon saanu vipin kun oon tarvinnut. Tänään irtos 300 normaalisti ja Sammon tilille. Voin suositella
- 5000 ekee
pelihai kirjoitti:
Joo ei mitää vikaa. Aina oon saanu vipin kun oon tarvinnut. Tänään irtos 300 normaalisti ja Sammon tilille. Voin suositella
Norske Bankin tilille, ihan jees paikka vaikka mainostaaki aina ilmaiseksi täällä
- sdgshj
5000 ekee kirjoitti:
Norske Bankin tilille, ihan jees paikka vaikka mainostaaki aina ilmaiseksi täällä
Vipstaaja taitaa olla Credit24n rahamies. Olen naureskellut kun aina puhutaan Credit24 asioista niin toi Vipstaaja on selittelemässä.
- immeiset
sdgshj kirjoitti:
Vipstaaja taitaa olla Credit24n rahamies. Olen naureskellut kun aina puhutaan Credit24 asioista niin toi Vipstaaja on selittelemässä.
Kaikki terveellä maalaisjärjellä varustetut pikavippaajat jotka vähän kauemmin ovat olleet hommassa mukana ovat huomanneet jo vuosia tämän saman asian, johon laki ei vieläkään jostain syystä ole puuttunut. Eli juuri tuon käsittämättömän tekstiviestirahastuksen. Suomessa on kymmeniä Tuomon paikkoja, jotka eivät lainaa KENELLEKÄÄN SENTTIÄKÄÄN, vaan rikastuvat sillä, että tavalliset ihmiset yrittävät lainata sieltä, ja maksavat lainanhakutekstiviestistään Tuomolle 2 euroa.
Tämähän jos mikä on fiksua liiketoimintaa. Se on laillista, ei tarvitse tehdä työtä, rahaa vaan virtaa tavallisilta ihmisiltä omaan kirstuun.
Credit24, Ferratum ja Monetti ovat tällä hetkellä Suomessa ainoat pikavippiyritykset, jotka eivät veloita ihmisiltä kuin normaalin tekstiviestin hinnan siitä, että hakevat sieltä lainaa, ja myöskin lainaavat, mikäli luottotiedot ovat kunnossa.
- Ramså
Aasa ( https://www.aasa.fi niille jotka eivät tiedä) on huomattavasti edullisempi kuin yksikään näistä. Itse otin kesätarjouksena 4,9% nimelliskorolla sieltä juuri lainan ja normaalistikkaan korko ei ole kuin 9,8% . Näinollen voin todellakin suositella kun palvelukin toimii. Toki lainasummat ovat hieman isompia kuin pikavipeissä, mutta tuolla korolla se ei minua haittaa.
Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa (korkoa)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948