lievän vauhdin lisäksi pahin oire on unettomuus.
Onko täällä vastaavia tapauksia jos on kertokaa pliis,, mikä lääke olis paras, ja auttaisko abiflyy joka kiinnostaa sen laihduttavan vaikutuksen takia,
ja voisko käyttää abiflyyn lisäksi illalla jotakin mikä nukuttais.
Olen ketipinoorilla pärjännyt muuten hyvin mutta toleranssi tuntuu nousevan niin ettei lopulta mikään määrä anna unta ja suuret annokset ei tunnu hyvältä.
Olenkin siksi pudottanut välillä annosta 200mg ja ottanut nukahtamislääkkeen lisäksi joka nukuttaa parina iltana sitten taas nostanut 400 ja 600 korkeammalle en oikein uskalla nostaa kun tulee sellainen tukehduttava olo.
Olen Kakkostyypin dibo
5
834
Vastaukset
- Oinaski
Kyllä se hypomaniakin on tullut tutuksi tilaksi.Itse en ole Abilifytä kokeillut,voisihan se auttaa,jos lukee pakkausselostetta.Omia hypomanioita ja manioita on hoideltu mm.Zyprexalla,Seroquelilla,zeldoxilla ja Truxalilla.Aina on tila mennyt aikanaan ohi kaikilla noilla.Hypomaniaan kuuluu vähäunisuus,joka korjaantuu tilan mennessä ohi.Koita kestää,mutta vaikeata sinulla kyllä on.
- Onnekas
Mulla on Abilify ja se on osoittautunut erittäin hyväksi lääkkeeksi, siitä ei ole just mitään sivuoireita. Unta antamaan on Seroquel ja sekin toimii ok. Olen onnellinen, että selviän näillä kahdella lääkkeellä.
- ajoittaja
ethän vaan juksaa, kuulostaa miltei liian hyvältä ollakseen totta.
Millaisilla annoksilla meet? Abiflyy ilmeisesti aamuisin ja seroguel iltaisin. - Abilifyn käyttäjä
ajoittaja kirjoitti:
ethän vaan juksaa, kuulostaa miltei liian hyvältä ollakseen totta.
Millaisilla annoksilla meet? Abiflyy ilmeisesti aamuisin ja seroguel iltaisin.Aamuisin otan 15 mg aamuisin ja iltaisin Seroquel 200 - 400 mg. Vaan tosiaan voi vaikuttaa asiaan se, että olen oireeton tällä hetkellä. Saa nähdä sitten jos tästä fiilis pahenee, toivon ettei...
- Bibo Piggy
Mulle on määrätty iltaisin otettavaksi Lyricaa. On ainakin mulla auttanut sekä ahdistukseen, että nukkumiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760