Mitenkään ois?
Oeskoon kellään tietoo mökistä viijen kilsan sätteellä kylältä,jota voes vuokrata.
Viis kilometriä on maksimi,kun en omista muuta ku polokupyörän.
Ja se vuokra-aika oes suunnilleen yks kuukaus vuuessa,korkeintaan sitte viikko talavella siihe piälle.
Ee tarvii huippuvarustelua,kuha saapi lämpimäks ja vuokrakkii saes olla kohtuullinen,jotta tuollahin työttömmyyskorvaaksella piäsis asummaa.
Saana oes jo kommee lisä.
Tillookaa en tarvihe paljoa,eli semmonen saunamökkiki kävis,josson takkahuone,tai jokkii tila nukkua.
Pikkuremppooki ossoon tehä ja oon siisti. immeinen.
Ikkeeki on jo 46 v,niin ne enimmän nuoruuven vinkeet on jo männä.
Nii ja oon naesimmeinen,että sehhii vielä.
Virveliä korkeentaan järvessä uittasin,jos semmonen jossaki kilometrin sätteellä olis.
Nii että mitenkä oes,tehhäänkö tiili!?
Mökkejä Keiteleellä.
6
516
Vastaukset
- VinkkiLinkki
Punainen tupa ja perunamaa Keiteleellä
Punainen 75 neliön tupa hehtaarin tontilla! Noin 13 km kirkolta ja n.3 km:n päässä Nilakan rannasta. Tontilla lisäksi pihatupa,sauna,
liiteri/vaja,kasvihuone,grillikota ja ekopuusee. Sähköt.Hyvä lähde.
Rauhallinen sijainti. Myydään edullisesti juhannukseen mennessä hyväksytyn tarjouksen antaneelle. Omistaja paikalla sopimuksesta.
Kuvia sähköpostitse. P.040-7530969- kuule hotapuluverija
elä ennää koskee muuta taks sinje savoo....paska paekka.....keetele varsinnii....k-vainoinnee
- kotiìkäväinen
Haluan vuokrata,en ostoo.
Enkä nuin kaakoo kylältä.
Polokupyörällä en talavipakkasella kehtoo ajjoo nuin pitkee matkoo ja rantahii on liian kaukana.
ja tosijaan tarvihen korkeintaan sen 5-6 viikkoo vuuessa. - kotìkäväinen
kuule hotapuluverija kirjoitti:
elä ennää koskee muuta taks sinje savoo....paska paekka.....keetele varsinnii....k-vainoinnee
...ja sääliks käyp jos oot kokenna ihtes viärinymmärretyks.
Minen immeisten puhheista ja juoruloesta piittoo,niitähä piisoo joka kylässä mualiman tappiin asti. - keiteleellä asusteleva
kotiìkäväinen kirjoitti:
Haluan vuokrata,en ostoo.
Enkä nuin kaakoo kylältä.
Polokupyörällä en talavipakkasella kehtoo ajjoo nuin pitkee matkoo ja rantahii on liian kaukana.
ja tosijaan tarvihen korkeintaan sen 5-6 viikkoo vuuessa.Lossisaaressa on vuokrattavia mökkejä.Matkaa kirkonkylälle sieltä ei ole kun pari km.
- kotìkäväinen
keiteleellä asusteleva kirjoitti:
Lossisaaressa on vuokrattavia mökkejä.Matkaa kirkonkylälle sieltä ei ole kun pari km.
..liian kallis miun makkuun.
Ei oo yksittyisyyttä siellä,nuapuriks voep eksyvä vaekka mimonen hiljassuuven ja Jeesuksen palavoja,ee sovi mulle.
Leiriytynyt oon joskus siellä ja hinnat o kohtuuttomat,telttapaikat huonot,kivipohjaset.
Männöö muutamassa päevässä teltanpohja rikki,eekä ies telttatikut uppoo siihe moskaan muuten ku lekalla eikä pysy sittenkään.
Suihkut on tos huonot,millään leirialuveella en o törmännä tuommosseen.
Ruoka siellä on hyvvee,mutten sitäkää tarvihte ku o omat evväät ylleesä.
Pankeeha nyt paremmaks,siellon metät täännä mökijä,joissa ee oo kukkaan käännä vuoskaosiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756