Mulla on käytössä Windows 7. Tietokone täyttää hyvin laitteistovaatimukset joita aero edellyttää. Näytönohjain on nvidia 9800gt.
Aero vaan ei pysy päällä.
Oon yrittäny googlettaa ratkaisuja. Oon kokeillu muutamaa rekisterimuutosta, mutta tuloksetta.
Ilmeisesti vika on Desktop Window Manager Session Manager -palvelussa. Palvelun kun pysäyttää ja käynnistää uudelleen, niin aero pysyy vähän aikaa. Sitten vaihtuu normi basic.
Kävin tarkistamassa lokin. Lokista löytyy tälläinen:
The Desktop Window Manager has encountered a fatal error (0x8898009b).
Osaisko joku auttaa? Haluun todella käyttää aeroa.
Windows 7 - Aero
8
1390
Vastaukset
"Mulla on käytössä Windows 7."
Keskeneräinen versio.
"Aero vaan ei pysy päällä."
Keskeneräisissä ohjelmissa on vikoja.
"Ilmeisesti vika on Desktop Window Manager Session Manager -palvelussa. Palvelun kun pysäyttää ja käynnistää uudelleen, niin aero pysyy vähän aikaa."
Tee bugiraportti Microsoftille.
"Osaisko joku auttaa? Haluun todella käyttää aeroa."
Käytä Windows Vistaa.- meemoo
Unohdin mainita että olen käyttänyt Vistaa ja testannut aeron toimivuuden. DWM-palvelu tökkii siinäkin. En tosin lokia katsonut, mutta voi olla sama vika. Näytönohjaimen ajurit olen päivittänyt vistassakin uusimpaan, seiskaanki julkaistiin omat. Mitäs tähän sanot?
meemoo kirjoitti:
Unohdin mainita että olen käyttänyt Vistaa ja testannut aeron toimivuuden. DWM-palvelu tökkii siinäkin. En tosin lokia katsonut, mutta voi olla sama vika. Näytönohjaimen ajurit olen päivittänyt vistassakin uusimpaan, seiskaanki julkaistiin omat. Mitäs tähän sanot?
No bugiraporttia sitten vaan.
- meemoo
M-Kar kirjoitti:
No bugiraporttia sitten vaan.
Kiitos todella paljon!! Neuvosi auttoi minua todella paljon. Kannatti tulla täältä kysymään, täältä saa aina niin asiallisia vastauksia ja apua. Bugiraportti on nyt lähetetty ja huomenna otan yhteyttä microsoftille. Toivon todella että tämä ongelma selviää oikeasti.
meemoo kirjoitti:
Kiitos todella paljon!! Neuvosi auttoi minua todella paljon. Kannatti tulla täältä kysymään, täältä saa aina niin asiallisia vastauksia ja apua. Bugiraportti on nyt lähetetty ja huomenna otan yhteyttä microsoftille. Toivon todella että tämä ongelma selviää oikeasti.
Betaversiot ovat testaamista varten julkistettuja uusia versioita sovelluksista. Niissä on vääjäämättä vielä enemmän jopa kohtalokkaita vikoja kuin lopullisissa myyntiin tai jakeluun hyväksytyissä. Betaversioiden viat kerrotaan valmistajalle, ei sen kertojalle tarvitse olla ylimielinen ja ivallinen.
- meemoo
Kollimaattori kirjoitti:
Betaversiot ovat testaamista varten julkistettuja uusia versioita sovelluksista. Niissä on vääjäämättä vielä enemmän jopa kohtalokkaita vikoja kuin lopullisissa myyntiin tai jakeluun hyväksytyissä. Betaversioiden viat kerrotaan valmistajalle, ei sen kertojalle tarvitse olla ylimielinen ja ivallinen.
Pahoittelen jos loukkasin tunteitasi. Tarkoitukseni ei ollut olla ivallinen. Ottaa vain päähän kun ei mikään auta. Olen etsinyt ratkaisua kohta jo kaksi viikkoa. Tiedän että seiska on beta vaiheessa ja ymmärrän että siinä on kasa virheitä joita mikkisofta on korjannut koko ajan. Laitoin eilen tuosta virheesta myös bugiraportin.
Se vain häiritsee että kun tämän viikon tiistaina kokeilin Windows Vistassa aeron toimivuutta, niin se reakoi samalla tavalla kuin seiska. Seiskahan on melko paljon rakennettu Vistan päälle, joskin se on paranneltu versio Vistasta. Mielestäni siis on kuitenkin hyvä kysyä miksei toimi, koska jos kerran valmiissa Windows Vistassa ilmenee sama ongelma.
Tosin mielipiteeni on että Vistakin on yhä beta vaiheessa. Hyväksyn jopa lauseen jonka joskus luin, että kaikki Vistan käyttäjän ovat betatestaajia. ;D
- ylenien kysymys
sinä haluat käyttää Aeroa, mutta kuinka moni muu?
Se on sellainen turhake resurssisyöppö että minä
ainakin ensi töikseni heitän sen bittitaivaaseen
ja saan koneeseen vauhtia. - ultimate
Windows 7 ultimate build 7000-versiota.tässä tuo Aero toimii ihan moitteetta.mulla ollut käytössä julkaisusta lähtien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928