Moi,
Eilen oli eka neuvola ja laskelmien mukaan olisi takana 7rv 2. Toissa päivänä oli hyvin aktiivinen maha eli nipistelyä ja päänsärkyä koko päivän. Sitten eilen loppu päänsärky ja nipistely yllättäin ja tänäänkään ei mittää nipistelyä mahassa ole ollut. Eilen tosin alkoi hyvin vähäinen kuvottava olo joka jatkui myös tänään.
Onko muita joilla raskausoireet hävinneet vähäksi aikaa ja ehkä vielä palanneet?
vai voisiko johtua esim. siitä että sikiö on kuollut mahaan?
oireet hävinneet?!
11
4826
Vastaukset
- ajan oireet
jatku:)ja ne muuttuvatkin mahdollisesti raskauden edetessä tai häviävät kokonaan..ja yleensä jos sikiö kuolee mahaan oireilet pahasti viim.2vk päästä
- 21-88
no eikä oireile pahasti 3vk päästä...
itsellä ollut kaksi vuotta sitten keskenmeno (keskeytynyt keskenmeno sikiö kuollut vko 8 ja selvis ultrassa vko 12...ei mul mitään oireita ollut kuukauden olen kantanut sisälläni kuollutta sikiötä ilman mitään oireita.ensin alkuraskaudessa oli paha olo jos vähänkin maha tyhjenee ja arat rinnat mut sit yhtäkkiä kaikki hävisi.en tahdo pelotella sua tai muuta mutta haluan korjata tuon väärinkäsityksen edelliseltä kirjoittajalta. ja muistathan että kaikki ovat yksilöllisiä ja kaikki raskaudet erillaisin.itse olen 7.0 vko raskaana...
ja oireet ovat taas hävinneet.huomenna ois ultra, katotaan nyt mitä sitten tapahtuu... pelottaa sairaasti..... - sikiö...
ehti edellisessä raskaudessa olla kuukauden kuolleena kohdussa, eikä keskenmeno oireillut millään tavalla. Ei vuotoja, ei kipuja, ei mitään.
- i-niisu
nuo raskausoireet. Toisilla ei ollenkaan oireita koko aikana ja toisilla voi olla vaikka koko raskauden ajan. Jos oireet loppuu niin ei se nyt ensimmäisenä tarkoita että sikiö olisi kuollut! Itselläni oli vain parin viikon ajan pahoinvointia alkuraskaudessa eikä sen jälkeen mitään oireita väsymystä lukuunottamatta. Ummetusta oli jossakin vaiheessa mutta sekin loppunut. Nyt vko 22 menossa ja kyllä se vauveli elossa on. Että ole ihan huoleti!
- pampelo88
no toivotaan että kaikki on hyvin. Tosiaan vatsan nipistely loppui seinään. mutta pienen pienin kuvotus ja tänään myös päänsärky jatkui. Rinnat hieman arat: ei enää niin paljoa kuin ihan alussa...
Kun puhutaan että oireet loppuu niin tarkoittaako se muilla raskauden jatkuessa että nipistelyt ja rintojen arkuuskin loppuu?
Nyt pelottaa pienin turhuvuoto. Pitäisiköhän hakeutua varhaisultraan? - Juliet09
pampelo88 kirjoitti:
no toivotaan että kaikki on hyvin. Tosiaan vatsan nipistely loppui seinään. mutta pienen pienin kuvotus ja tänään myös päänsärky jatkui. Rinnat hieman arat: ei enää niin paljoa kuin ihan alussa...
Kun puhutaan että oireet loppuu niin tarkoittaako se muilla raskauden jatkuessa että nipistelyt ja rintojen arkuuskin loppuu?
Nyt pelottaa pienin turhuvuoto. Pitäisiköhän hakeutua varhaisultraan?Mainitsemasi tuhruvuoto voisi olla kiinnitysvuoto, se tuli ekana mieleen? Mutta en ole varma millä viikoilla se tulee kun itse en tiennyt raskaudestani mitään kun kiinnitysvuoto meni? Nyt vaan rentoudu. Siellä ultrassa näkyy sitten onko pienellä kaikki hyvin. Ei sinun kertomassasi minun mielestä ole mitään epänormaalia ainakaan, minulla itsellänikin oli vihlaisukipuja, nipistelyä yms. mutta loppuivat vkolla 7-8 kuin seinään ja nyt vko 13, kaikki hyvin masussa =)
- pampelo88
Juliet09 kirjoitti:
Mainitsemasi tuhruvuoto voisi olla kiinnitysvuoto, se tuli ekana mieleen? Mutta en ole varma millä viikoilla se tulee kun itse en tiennyt raskaudestani mitään kun kiinnitysvuoto meni? Nyt vaan rentoudu. Siellä ultrassa näkyy sitten onko pienellä kaikki hyvin. Ei sinun kertomassasi minun mielestä ole mitään epänormaalia ainakaan, minulla itsellänikin oli vihlaisukipuja, nipistelyä yms. mutta loppuivat vkolla 7-8 kuin seinään ja nyt vko 13, kaikki hyvin masussa =)
Kiitos juliet09, tuo hieman helpotti oloa:)
tosiaan en tullut ajatelluksi kiinnitysvuotoa. Nytpä siis ajattelen et se on vain sitä :) Mutta onneksi tämä kuvotus sekä lämpö(36,9)jatkuu niin tietää että ehkä vielä toivoa on.
Tämä olisi ensimmäinen ja hyvin hyvin toivottu (2 vuotta odoteltu merkkejä; nyt vasta eka plussa)
Ehkä mie vaan panikoin ja hermoilen kauheesti just sen takia kun pelkää ettei tääkään halua maailmaan tulla...
Mutta tosiaan oli hieman huojentui :) - haluaa....
pampelo88 kirjoitti:
Kiitos juliet09, tuo hieman helpotti oloa:)
tosiaan en tullut ajatelluksi kiinnitysvuotoa. Nytpä siis ajattelen et se on vain sitä :) Mutta onneksi tämä kuvotus sekä lämpö(36,9)jatkuu niin tietää että ehkä vielä toivoa on.
Tämä olisi ensimmäinen ja hyvin hyvin toivottu (2 vuotta odoteltu merkkejä; nyt vasta eka plussa)
Ehkä mie vaan panikoin ja hermoilen kauheesti just sen takia kun pelkää ettei tääkään halua maailmaan tulla...
Mutta tosiaan oli hieman huojentui :)Kyllä sun masuasukki haluaa tähän maailmaan tulla ja terveenä pikkuisena sinun sylin ulkopuolelle tarkkailemaan maailmaa!!!!!!!!!!!!!!
Mulla ei ollut koko raskaudessa MITÄÄN oireita, silti nyt sylissä potkii pikku poika!
onnea odotukseen, nyt se kahden vuoden odotus/yritys on palkittu=) - pampelo88
Juliet09 kirjoitti:
Mainitsemasi tuhruvuoto voisi olla kiinnitysvuoto, se tuli ekana mieleen? Mutta en ole varma millä viikoilla se tulee kun itse en tiennyt raskaudestani mitään kun kiinnitysvuoto meni? Nyt vaan rentoudu. Siellä ultrassa näkyy sitten onko pienellä kaikki hyvin. Ei sinun kertomassasi minun mielestä ole mitään epänormaalia ainakaan, minulla itsellänikin oli vihlaisukipuja, nipistelyä yms. mutta loppuivat vkolla 7-8 kuin seinään ja nyt vko 13, kaikki hyvin masussa =)
Niin siinä sitten eilen kävi, että kesken meni että heilahti :(
se siitä oireettomuudesta. Näin sen pienen toukankin vielä ennen pönttöön vetoa :(
kauheet. en haluu enää ikinä kokea :( - kurja..
pampelo88 kirjoitti:
Niin siinä sitten eilen kävi, että kesken meni että heilahti :(
se siitä oireettomuudesta. Näin sen pienen toukankin vielä ennen pönttöön vetoa :(
kauheet. en haluu enää ikinä kokea :(juttu, olen pahoillani.:( Minullekin kävi viime raskaudessa samoin eli oireettomuus oli merkki keskenmenosta.
Minua rasittaa se, kun täällä moni kommentoi asiaa tietämättä, että ihan varmasti kaikki on hyvin. Mistäs sen tietävät? Joskus käy näinkin, eikä edes ole kauhean harvinaista.
Paljon voimia sinulle. Uskon, että vielä onnistutte saamaan oman pikkuisen syliinkin asti. Ei auta kuin olla kärsivällinen ja uskoa, että asiat menevät niinkuin on tarkoitettu. - se on kyllä
kurja.. kirjoitti:
juttu, olen pahoillani.:( Minullekin kävi viime raskaudessa samoin eli oireettomuus oli merkki keskenmenosta.
Minua rasittaa se, kun täällä moni kommentoi asiaa tietämättä, että ihan varmasti kaikki on hyvin. Mistäs sen tietävät? Joskus käy näinkin, eikä edes ole kauhean harvinaista.
Paljon voimia sinulle. Uskon, että vielä onnistutte saamaan oman pikkuisen syliinkin asti. Ei auta kuin olla kärsivällinen ja uskoa, että asiat menevät niinkuin on tarkoitettu.uskottava, että kaikki menee niin kuin on tarkoitettu. Ei muuten varmaan ilman masennusta selviäisi :(
On vaan syyllinen olo, vaikka tietää ettei itse olisi mitään ollut tehtävissä :(
no aika parantaa haavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis4377489Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2186429Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai946176Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2085662Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r384522Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi914378Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli44169Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s363673Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1163600Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan673588