jep. Näin me jousimiehet just tehdään. Ollaan alamaissa ja sitten on pakko tehdä jotakin repäisevää , esim. " noustaan vuorelle " ja katsotaan " alas maailmaan " jotta näemme todellisen tilamme. Näin taas jaksamme ... Nämä on niitä mystisiä juttuja joita me jouskarit " hallitsemme " meille on sisäänrakennettu tapa selvitä vaikeuksista oman itsemme kautta. Eikä se aina kuitenkaan ole kovin helppoa kavuta sinne vuorelle, mutta sinne noustaan vaikka paita hampaissa. :)
nousin vuorelle
3
715
Vastaukset
- valloitan koko maailman
vaikka laman keskellä. Kuulostat aidolta jousimieheltä. Olen itse masennuksen pohjamudista nousukiidossa ja on vain yksi suunta - ylöspäin.
En tiedä miten, sillä siivet ja tikapuut puuttuu, mutta muuta suuntaa ei ole. Lähden valloittamaan maailmaa täynnä intoa ja iloa, kyyneleet on silmistä pyhitty, lähdethän mukaan? t. eräs jouskari - -roo-
olen jotenkin itse kokenut tai tuntenut tuollaisen vuorelle nousemisen tunteen. Olin pari vuotta sitten hyvin alamaissa ehkä kokonaisen vuorenverran. Syynä oli lähipiirissä asustanut ei-toivottu henkilö... olin silloin hiljainen ja enkä muutenkaan niin räväkkä kuin yleensä. Nousin kuitenkin henkisestä ojastani ja nyt elämä kukoistaa silmissäni koko ajan :D En tiedä mistä sain sellaisen voiman nostattamaan itseni, ehkä se on horoskoopissa :)
- -roo-
olen jotenkin itse kokenut tai tuntenut tuollaisen vuorelle nousemisen tunteen. Olin pari vuotta sitten hyvin alamaissa ehkä kokonaisen vuodenverran. Syynä oli lähipiirissä asustanut ei-toivottu henkilö... olin silloin hiljainen ja enkä muutenkaan niin räväkkä kuin yleensä. Nousin kuitenkin henkisestä ojastani ja nyt elämä kukoistaa silmissäni koko ajan :D En tiedä mistä sain sellaisen voiman nostattamaan itseni, ehkä se on horoskoopissa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun583991KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar932358Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452022- 221783
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261561- 281526
- 151182
- 311128
- 1091084
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791052