jep. Näin me jousimiehet just tehdään. Ollaan alamaissa ja sitten on pakko tehdä jotakin repäisevää , esim. " noustaan vuorelle " ja katsotaan " alas maailmaan " jotta näemme todellisen tilamme. Näin taas jaksamme ... Nämä on niitä mystisiä juttuja joita me jouskarit " hallitsemme " meille on sisäänrakennettu tapa selvitä vaikeuksista oman itsemme kautta. Eikä se aina kuitenkaan ole kovin helppoa kavuta sinne vuorelle, mutta sinne noustaan vaikka paita hampaissa. :)
nousin vuorelle
3
711
Vastaukset
- valloitan koko maailman
vaikka laman keskellä. Kuulostat aidolta jousimieheltä. Olen itse masennuksen pohjamudista nousukiidossa ja on vain yksi suunta - ylöspäin.
En tiedä miten, sillä siivet ja tikapuut puuttuu, mutta muuta suuntaa ei ole. Lähden valloittamaan maailmaa täynnä intoa ja iloa, kyyneleet on silmistä pyhitty, lähdethän mukaan? t. eräs jouskari - -roo-
olen jotenkin itse kokenut tai tuntenut tuollaisen vuorelle nousemisen tunteen. Olin pari vuotta sitten hyvin alamaissa ehkä kokonaisen vuorenverran. Syynä oli lähipiirissä asustanut ei-toivottu henkilö... olin silloin hiljainen ja enkä muutenkaan niin räväkkä kuin yleensä. Nousin kuitenkin henkisestä ojastani ja nyt elämä kukoistaa silmissäni koko ajan :D En tiedä mistä sain sellaisen voiman nostattamaan itseni, ehkä se on horoskoopissa :)
- -roo-
olen jotenkin itse kokenut tai tuntenut tuollaisen vuorelle nousemisen tunteen. Olin pari vuotta sitten hyvin alamaissa ehkä kokonaisen vuodenverran. Syynä oli lähipiirissä asustanut ei-toivottu henkilö... olin silloin hiljainen ja enkä muutenkaan niin räväkkä kuin yleensä. Nousin kuitenkin henkisestä ojastani ja nyt elämä kukoistaa silmissäni koko ajan :D En tiedä mistä sain sellaisen voiman nostattamaan itseni, ehkä se on horoskoopissa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185131Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221660- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101560Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314- 961177
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli91154