no oho!

bored

onpas vähän tylsää täälläkin kun ruvetaan taas vaihteeksi idolsvedoista höpiseen. ympyrä sulkeutuu...

Arin pitäis nyt tsempata vähän, että pääsis taas lehtiin. Uudet idolit ajaa ohi huiskis vain ja Ari on kohta kaukainen muisto vain. Aivan niinkuin joku on jo kolmisen vuotta ennustellut..?;))

17

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuotta??

tsemppaa ny ite vähän. Ari on keikkatauolla eli out of office now, voit siis relata säkin välillä. Mee provoomaan julkkispalstalle, siellä paskaa riittää sullekin.

• on kuulema

netistä löytynyt, vaikka ovat keikka tauolla.

• Mä en
        on kuulema kirjoitti:

netistä löytynyt, vaikka ovat keikka tauolla.

ainakaan oo nähny missään. Ja lisäks netissä voi olla vanhoja jo peruttuja keikkoja. Se ei olis mitään uutta. Ainoa oikea AK- keikkakalenteri on popgeellä.

• lööppitähdet

ovat hetken kauraa ja sitten unohdettu. Ari ei todellakaan halua päästä ip lehtien kansiin vaan sinne joudutaan. Onneksi tämä keltainenlehdistö jauhaa nyt näitä tähdyköitä ja Ari pääsee tekemään sitä mikä on olennaista eli musiikkia ja vieläpä sellaista jota haluaa, eikä sitä mitä kuka kulloinkin sanelee niinkuisnäille poppareille. Tää on just hyvä näin.Ei näihin lehtien retostelupalstoille kukaan oikeesti halua, ne on vain näiden "toimittajien" leipää.

• poissa. Mitä kauemmin

sen parempi.

• mitää älyy

ja jotka wahtaa telkkuu ja lukee jotai paskalehtii niin niil on aina tylsää niinku esim ny sulla ;)))

tääl menee sensijaan lujaa ku aina soi jotai about parhait

• ainakin

oikeesti huolissani tosta molempien Arin bändien keikattomuudesta. Keikkailuhan tuo bändille ensisijaisesti tulot kun levymyynti vähenee kaikilla laittoman latauksen takia.

Suomi on pieni maa ja täällä on kuitenkin aika paljon bändejä ja artisteja populaan nähden. Kilpailu on todella kovaa keikkapaikoistakin.

Ari ei pääse enää idolsnosteensa ansiosta hyville keikkamestoille ja nyt se joutuu kilpailemaan muiden rock/metalli/hevibändien kanssa keikoista. Ei kovin lupaavalta näytä tuo keikkakalenteri, varsinkin kun keikkatauon piti kestää vain maailiskuun. Ei yhtään keikka huhtikuulle ja vain yksi toukokuulle ja siinähän se sitten olikin.

• on sanottu
        ainakin kirjoitti:

oikeesti huolissani tosta molempien Arin bändien keikattomuudesta. Keikkailuhan tuo bändille ensisijaisesti tulot kun levymyynti vähenee kaikilla laittoman latauksen takia.

Suomi on pieni maa ja täällä on kuitenkin aika paljon bändejä ja artisteja populaan nähden. Kilpailu on todella kovaa keikkapaikoistakin.

Ari ei pääse enää idolsnosteensa ansiosta hyville keikkamestoille ja nyt se joutuu kilpailemaan muiden rock/metalli/hevibändien kanssa keikoista. Ei kovin lupaavalta näytä tuo keikkakalenteri, varsinkin kun keikkatauon piti kestää vain maailiskuun. Ei yhtään keikka huhtikuulle ja vain yksi toukokuulle ja siinähän se sitten olikin.

et kestää vain maaliskuun?

Mitä helvettiä varten pitää olla hyolestunut jonkun keikkakalenterista? Eihän Amoralin keikkakalenteria ole edes julkaistu.

• se oli
        on sanottu kirjoitti:

et kestää vain maaliskuun?

Mitä helvettiä varten pitää olla hyolestunut jonkun keikkakalenterista? Eihän Amoralin keikkakalenteria ole edes julkaistu.

en muista missä. ja mitäs tyhjää keikkakalenteria kannattaa julkistaa?;D

• kassat tulee ja
        ainakin kirjoitti:

kassat menee mut musa pysyy. se ei kato häwii mihinkää eikä oo riippuwainen mistään. täs sul stressilääket ;)))

http://www.youtube.com/watch?v=Z_uKLCydgxM

• on sit
        se oli kirjoitti:

sattunut sellainen lehtijuttu silmiin mitä mä en ole lukenut ja mä olen lukenut niitä paljon.

• woi waarantaa
        se oli kirjoitti:

terweytes ;((((

• niin maalis-
        ainakin kirjoitti:

kuun. Nehän aloittaa vasta toukokuussa. Erkka on sitoutunu siihen bändiskabaan ja muillakin lienee ties mitä projektia. Mitä älyä muuten on huolehtia jonkun toisen työn alla olevasta kalenterista etenki tilanteessa jossa siihen mitä todennäköisimmin ollaan sovittamassa aika ristiin meneviä kuvioita.

Eiksoo oo parempi oottaa ja katsoa mitä tuleman pitää ku huolehtia jostain mihin ei voi ite kuitenkaan vaikuttaa. Nythän sulla olis oiva tilaisuus huolehtia vaikka itsestäs.

• puol vuotta
        se oli kirjoitti:

sitten. Hyppää pönttöön ja muist vetää perässä ettei jää muiden huoleks;)

• linkistä
        kassat tulee ja kirjoitti:

kassat menee mut musa pysyy. se ei kato häwii mihinkää eikä oo riippuwainen mistään. täs sul stressilääket ;)))

http://www.youtube.com/watch?v=Z_uKLCydgxM

meinsin hyppää katoon, samoin varmaan naapurikin kun oli unohtunut kaiutin täysille! no ainski mä heräsin. Hyvä ol pojil saudi.

• mä oon kato
        linkistä kirjoitti:

meinsin hyppää katoon, samoin varmaan naapurikin kun oli unohtunut kaiutin täysille! no ainski mä heräsin. Hyvä ol pojil saudi.

pääasias g-runkkari ;))) hewarii jotai 40 prossaa ja loput sekalaist. ei saa olla rajottunu musan suhteen.

• tarina
        mä oon kato kirjoitti:

pääasias g-runkkari ;))) hewarii jotai 40 prossaa ja loput sekalaist. ei saa olla rajottunu musan suhteen.

on totta kertoo a. koivunen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      3143
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2855
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe