Miehen tuoksu!

tytsi ,kehä kolmosen takaa

Mistä partavedestä N-miehet pitää? Haluaisin yllättää poikaystäväni,mutta ei ole mitään hajua minkä merkkistä hänelle ostaisin. Siis neuvoja kaivataan,kun en kehtaa kysyä ja eihän se sitten mikään yllätys olisikaan!

43

1900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sille samaa

      hajustetta kuin viemari rotat kayttaa

      • aloittanut TYTSI!

        Minun RAKKAANI ei olekaan mikään "viemärirotta"!
        Kysympä sitten teiltä,NEITSYT-MERKKI-MIEHILTÄ?
        Mitä merkkiä käytät ja miten se tehoaa naisiin?


      • *****leo neiti
        aloittanut TYTSI! kirjoitti:

        Minun RAKKAANI ei olekaan mikään "viemärirotta"!
        Kysympä sitten teiltä,NEITSYT-MERKKI-MIEHILTÄ?
        Mitä merkkiä käytät ja miten se tehoaa naisiin?

        Heissan! Mulla on neitsyt-mies ja ainakin sen kaapista löytyy Adidas Ice Dive. Toimii!!


      • Voisitko mitenkään

        Kirjoittaa suomeksi?


      • sina myos
        Voisitko mitenkään kirjoitti:

        Kirjoittaa suomeksi?

        palstalla kommentoidaan kysymysta joten pysy asiassa ja ala asian vieressa.


      • mie tiiän se jo
        sina myos kirjoitti:

        palstalla kommentoidaan kysymysta joten pysy asiassa ja ala asian vieressa.

        mie tiiän se jo


    • mikä miellyttää itseäsi

      Neitsytmiehellä ei ole hajuaistia.

      Neitsytmieheni kehui aina tuoksuani. Kertoi haistelevansa vaatteitani poissa ollessani.

      Kävi sitten ulkomailla ja toi tuliaisiksi hajuistani hajuvettä - luuli ostaneensa sitä mitä aina käytän. Karmeelta lemuavaa makeeta tökömenttiä! Mies luuli onnellisena onnistuneensa!

      Valitse siis haju, mikä miellyttää itseäsi, jos sitä joudut itse miehelläsi haistelemaan.

    • tosi yllätys

      Jätä se!

      Laita äijä saunaan ja eikun kamat kassiin ja menoksi!

      • Kannata lähtee meneenkää

        Jos niillon pitkää synkanny tarpeeks hyvi.


    • N-mies

      Tytsi, kehäkolmosen takaa!
      Jos luit mitä *****leo neiti, kirjoitti niin olet oikealla jäljillä. Pieni lisäys [ didas VICTORY League ]niin olet osunut oikeaan!!!

      • on vai todiste

        miten halpaa aftersafe netsyt tarvii,yhta halpaa kuin itse mies


      • Huumaantunut tuoksuun!

        Onks´tämä varma merkki? Mikä tehoaa,tytsilöihin KEHÄkolmosen takanakin ja MITEN?


      • Sina senkin ruotsalainen
        on vai todiste kirjoitti:

        miten halpaa aftersafe netsyt tarvii,yhta halpaa kuin itse mies

        Ala kirjoita tanne enaa. Please?!


    • Nouseva jouskari

      Partavettä en siis käytä. Oma kesätuoksuni on ollut Chanel Allure Homme. Nyt tosin olen käyttänyt Boss Selection tuotteita. Periaatteeni on ollut, ettei mitään kaulan yläpuolelle. Se on kosteusvoiteen aluetta.

      Muuten käytän deodorantti-puikkoa (stick) ja eau de toilettea.

      • vanha lehmä

        Tuolle nauraa jo naurisaidan seipäätkin. Onko teillä aivoja? Ja mikä jouskari sinäkin olet. Tai tiedän, että nousevalla jouskarilla on iso perä!


      • vanha lehmä

        vai käytät eau de toilettea? Ei niitä miehille muita olekaan. Tiedoks vaan.


    • Nouseva jouskari

      Niin, miten naiset...

      Kaatuvat syliini..

    • Menneniä.

      Sitä ei tarvitse laittaa paljoa kun parta tuoksuu niin miellyttävälle koko päivän. Mutta ole tarkkana, ettet vahingossa osta venäläistä partavettä.

      • vanha lehmä

        Annanpa neuvon: v-ttu mittää menneniä (mikä modus?). Se on loukkaus naisia kohtaan ja se, että käyttää vain mustaa väriä vaatetuksessaa. Ei voi olla tylsempää ihmistä.


      • MENNEN AFTER SHAVE ORGINALIA
        vanha lehmä kirjoitti:

        Annanpa neuvon: v-ttu mittää menneniä (mikä modus?). Se on loukkaus naisia kohtaan ja se, että käyttää vain mustaa väriä vaatetuksessaa. Ei voi olla tylsempää ihmistä.

        TULIKO SELVÄXI?


      • vanha lehmä
        MENNEN AFTER SHAVE ORGINALIA kirjoitti:

        TULIKO SELVÄXI?

        Meinaatko tehdä "mennen mikä liekään" itsellesi maskin? TULIKO SELVÄXI? ;)


      • VANHA LEHMÄ
        vanha lehmä kirjoitti:

        Meinaatko tehdä "mennen mikä liekään" itsellesi maskin? TULIKO SELVÄXI? ;)

        TULIKO SE NYT SELVÄKSI VAI PITÄÄKÖ SE TEHDÄ SELVÄKSI!??!


      • vanha lehmä
        VANHA LEHMÄ kirjoitti:

        TULIKO SE NYT SELVÄKSI VAI PITÄÄKÖ SE TEHDÄ SELVÄKSI!??!

        Ymmärsi väärin. Pitäis opetella lukemaan, että ei turhaan syyttelis. Kuka sanoi että olet vanha lehmä.


      • kantturakin
        vanha lehmä kirjoitti:

        Ymmärsi väärin. Pitäis opetella lukemaan, että ei turhaan syyttelis. Kuka sanoi että olet vanha lehmä.

        täällä taas. Olitko vappubileissä?


      • Todellisuudessa et edes
        vanha lehmä kirjoitti:

        Ymmärsi väärin. Pitäis opetella lukemaan, että ei turhaan syyttelis. Kuka sanoi että olet vanha lehmä.

        Millainen olen kun raivostun ihan tosissani. Hauskaa Vappua!


    • vanha lehmä

      Luuletteko Te arvoisat pikkusielut, että elämä on partavettä. Ja paskat! Elämä on tätä ja just tätä= paskanjauhamista mitättömyyksistä. Keskittykää jo kana-aivot elämään. Kuitenkin pummaatte rahaa kotoa ja luukulta. Se elämä vie helvettiin. Älä kysy mistä hajuvedestä neitsytmies tykkää! Sille ei ole mitään väliä mitä ostat tai on. Älä osta hajuvettä, ole itse se hajuvesi, tuoksu, josta mies tuntee, että välität hänestä. Ja pidä itsestäsi ja elämästäsi huolta. Niin se vaan on.

      • Sitäpaitsi partavesi

        Ei oo mitää HUJAVETTÄ senki iddari.


      • vanha lehmä
        Sitäpaitsi partavesi kirjoitti:

        Ei oo mitää HUJAVETTÄ senki iddari.

        No kun nuo ei ymmärrä elämää niin on pakko valaista sitä heille! Mutta sulle KIITOS! ;)


      • Tytsi,aloittaja kehä kolmos...
        vanha lehmä kirjoitti:

        No kun nuo ei ymmärrä elämää niin on pakko valaista sitä heille! Mutta sulle KIITOS! ;)

        Tämänkin asian takia joidenkin pitää noin riehaantua! Enää en osta miehille,tuoksuvesiä! Jos sattuu kohdalle oikein hyvälle tuoksuva mies,niin nuuhkitaan sitä oli mitä H-merkkiä tahansa!


      • Jos kaikil ei
        Tytsi,aloittaja kehä kolmos... kirjoitti:

        Tämänkin asian takia joidenkin pitää noin riehaantua! Enää en osta miehille,tuoksuvesiä! Jos sattuu kohdalle oikein hyvälle tuoksuva mies,niin nuuhkitaan sitä oli mitä H-merkkiä tahansa!

        Oo tota itsekontrollii riittävästi.


      • vanha lehmä
        Jos kaikil ei kirjoitti:

        Oo tota itsekontrollii riittävästi.

        Itse kontrollia voi myös opetella. V_ttu täällä kontorollia!(Mikä modus?)


      • raaka ja rivo
        vanha lehmä kirjoitti:

        Itse kontrollia voi myös opetella. V_ttu täällä kontorollia!(Mikä modus?)

        suustasi oikea "dream"dame . en huolisi sinua vaikka olisit viimeinen kapistus maanpallolla. joten pese suusi ja hae apua. tv. n-mies


      • vanha lehmä
        raaka ja rivo kirjoitti:

        suustasi oikea "dream"dame . en huolisi sinua vaikka olisit viimeinen kapistus maanpallolla. joten pese suusi ja hae apua. tv. n-mies

        ...oikeasti! Kirjoittamallani tekstillä ei ole mitään tekemistä luonteeni kanssa. Nuku rauhassa!


      • sinulle aiemmin
        vanha lehmä kirjoitti:

        ...oikeasti! Kirjoittamallani tekstillä ei ole mitään tekemistä luonteeni kanssa. Nuku rauhassa!

        rivo olet ja en koskiss sinuun etes hanskat kadess. hyi, vanha sika on parempi sinulle tv. netsyt mies


      • vanha lehmä
        sinulle aiemmin kirjoitti:

        rivo olet ja en koskiss sinuun etes hanskat kadess. hyi, vanha sika on parempi sinulle tv. netsyt mies

        p-askat mittää sikaa! Sikainfluenssa on vaarallinen erityisesti lapsille ja vanhuksille ja heikkokuntoisille. Sikaa voi silti syödä! Säilytä tuo linja kuten neitsyen kuuluukin!


      • neitsyt mies
        vanha lehmä kirjoitti:

        p-askat mittää sikaa! Sikainfluenssa on vaarallinen erityisesti lapsille ja vanhuksille ja heikkokuntoisille. Sikaa voi silti syödä! Säilytä tuo linja kuten neitsyen kuuluukin!

        ei pane. haiset pahalle ja muistutat muuten sikaa ja tartutat kaikki influenssaan joten poistu "to the right"left right ...jne


      • vanha lehmä
        neitsyt mies kirjoitti:

        ei pane. haiset pahalle ja muistutat muuten sikaa ja tartutat kaikki influenssaan joten poistu "to the right"left right ...jne

        Aina neitsyellä on v-ttu viitekehyksenä! Ne on pettäjiä, nipoja, muka analyyttisiä. Katin kontit tai sanoisinko- lehmän utareet. Kuules arvon neitsytpoju! Olen aina ollut alistetun, syrjityn ja riistetyn puolella teeskentelijöitä vastaan kaikissa "vanha lehmä"-kommenteissani. Olen kaikkea itseriittoisuutta vastaan. Suurin osa palstalaisista on joutavia lässyjä. Menkööt he puolestani hiiteen! Tulen vastakin haistattamaan paskat itseriittoisuudelle ja niille, jotka siihen osallistuvat. V-ttu täällä järkee! (mikä modus?)


      • sinä
        vanha lehmä kirjoitti:

        Aina neitsyellä on v-ttu viitekehyksenä! Ne on pettäjiä, nipoja, muka analyyttisiä. Katin kontit tai sanoisinko- lehmän utareet. Kuules arvon neitsytpoju! Olen aina ollut alistetun, syrjityn ja riistetyn puolella teeskentelijöitä vastaan kaikissa "vanha lehmä"-kommenteissani. Olen kaikkea itseriittoisuutta vastaan. Suurin osa palstalaisista on joutavia lässyjä. Menkööt he puolestani hiiteen! Tulen vastakin haistattamaan paskat itseriittoisuudelle ja niille, jotka siihen osallistuvat. V-ttu täällä järkee! (mikä modus?)

        se vesimiesnaikkonen nyt vanhan lehmän nahassa?


      • ......äert
        vanha lehmä kirjoitti:

        Aina neitsyellä on v-ttu viitekehyksenä! Ne on pettäjiä, nipoja, muka analyyttisiä. Katin kontit tai sanoisinko- lehmän utareet. Kuules arvon neitsytpoju! Olen aina ollut alistetun, syrjityn ja riistetyn puolella teeskentelijöitä vastaan kaikissa "vanha lehmä"-kommenteissani. Olen kaikkea itseriittoisuutta vastaan. Suurin osa palstalaisista on joutavia lässyjä. Menkööt he puolestani hiiteen! Tulen vastakin haistattamaan paskat itseriittoisuudelle ja niille, jotka siihen osallistuvat. V-ttu täällä järkee! (mikä modus?)

        pöööööööööööööööö


      • vanha lehmä
        sinä kirjoitti:

        se vesimiesnaikkonen nyt vanhan lehmän nahassa?

        Neitsyenä sinun tulisi kyllä nähdä se pieni ero sen vesimiesakan ja minun, vanhan kantturan välillä. Minä en syyttele ketään! Minä analysoin!V-ttu täällä kettää syyttelemään!


      • taisin
        vanha lehmä kirjoitti:

        Neitsyenä sinun tulisi kyllä nähdä se pieni ero sen vesimiesakan ja minun, vanhan kantturan välillä. Minä en syyttele ketään! Minä analysoin!V-ttu täällä kettää syyttelemään!

        erehtyä henkilöstä, ja syyllistyä syyttelyn syntiin. Aivan aito vanha suorasanainen kantturahan sinä oletkin kun tarkemmin katsoo.:)


      • ampua?
        vanha lehmä kirjoitti:

        Aina neitsyellä on v-ttu viitekehyksenä! Ne on pettäjiä, nipoja, muka analyyttisiä. Katin kontit tai sanoisinko- lehmän utareet. Kuules arvon neitsytpoju! Olen aina ollut alistetun, syrjityn ja riistetyn puolella teeskentelijöitä vastaan kaikissa "vanha lehmä"-kommenteissani. Olen kaikkea itseriittoisuutta vastaan. Suurin osa palstalaisista on joutavia lässyjä. Menkööt he puolestani hiiteen! Tulen vastakin haistattamaan paskat itseriittoisuudelle ja niille, jotka siihen osallistuvat. V-ttu täällä järkee! (mikä modus?)

        Senkin rontti


      • Kerkisin luulla
        neitsyt mies kirjoitti:

        ei pane. haiset pahalle ja muistutat muuten sikaa ja tartutat kaikki influenssaan joten poistu "to the right"left right ...jne

        Että Lintuinfluenssasta on selvitty niin tuleekin tieto Sikainfluenssasta. Jos se tätämenoa jatkuu niin seuraavana löydetään varmasti Hevosinfluenssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe