onko kaloilla ollut rankkaloppu vuosi ja vuoden

alku...

täällä nimittäin vaikeudet vaan jatkuvat aina kun yhdestä selviää, toinen alkaa. Ei kestä pää enää ja kyse on helmikuun alun kaloista. Joka rintamalla paukkuu, taloudessa, terveydessä ja ihmissuhteessa, ei jaksa kauaa, joko kohta helpottaa. kala n 30

16

1577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Danzigi

      Ei ainakaan tällä kalalla ole ollut mitenkään vaikeeta aikaa. Vois melkein sanoa et päinvastoin. Hyvin menee ja tulee menemään. :)
      Itse olen helmikuun lopusta syntynyt vm-76
      Onnellisuus, talous, ihmissuhteet, terveys ja kaikki ihan helvetin hienosti. Eli ehkäpä tämä on vain joku huono kausi siellä päässä..

      • täälläkään

        Mulla on mennyt varsin mainiosti jo monta vuotta (lukuunottamatta pakollisia negatiivisiä asioita) eihän elämä pelkkää alamäkee voi aina olla. Mut vuosi syys 2003- kevät 2004 oli historian järkyttävin... Mutta kun kerran siitä selvittiin, ei voi valittaa...
        kalanainen -74


    • jep, joo

      alkuvuosi ei ole ollut mitenkään mairitteleva.
      Ei mikään katastrofi, mutta koko ajan jotain pientä; aivan kuin voodoo nukkea joku jatkuvasti neuloilla pistelisi. Mutta murroksen huomaan olevan menossa, saatta myös johtua että juuri täytin 40 vuotta enkä suinkaan ole tyytyväinen elämääni.

    • se mulla

      alkoi alamäki, työttömäksi jäin, eilen tiistaina täytin 23 ja keskiviikkona meni puoletoista vuoden suhde poikki. Ystävät on onneks pysynyt ympärillä, muuta muuten on kyllä melkosen synkeetä meno... Valoa kohti se kai pitää pyrkiä ja ottaa jokainen päivä uutena mahdollisuutena..:)

    • tätä....

      Tässä on menny kohta 1/2 vuotta päin p.....
      Työpaikka on vielä, mutta se ei tod. oo sellanen missä olis mukava olla. Avosuhde karahtanut karille ja viimeisiä ponnisteluja vaille uponnut. Rakkautta on kai turha odotella. Parempi olla yksin

      • tiedoksi vaan

        minä kans olen nähnyt ja kokenut vaikka mitään tään vuoden alusta asti, mutta olen lukenut jossain kirjasta että kaloilla alkaa vasta syys-lokakuusta helpotus ja onni kääntyy vihdoinkin meidän päin:-) elikkä älkä odotako kesäromanssia vielä:-)) on olu tosi synkkää lämää tähän hetken asti, mut kyllä se muuttuu vielä paremmaks uskokaa pois. oikein aurinkoista viikonloppua kaikille:-)


      • kirjoitusvirhettä
        tiedoksi vaan kirjoitti:

        minä kans olen nähnyt ja kokenut vaikka mitään tään vuoden alusta asti, mutta olen lukenut jossain kirjasta että kaloilla alkaa vasta syys-lokakuusta helpotus ja onni kääntyy vihdoinkin meidän päin:-) elikkä älkä odotako kesäromanssia vielä:-)) on olu tosi synkkää lämää tähän hetken asti, mut kyllä se muuttuu vielä paremmaks uskokaa pois. oikein aurinkoista viikonloppua kaikille:-)

        edellisessä kirjoituksessa. toivottavasti saatte jotain selvää siitä...


    • hannamari1975

      mennyt pitkään. Jostain luin, että marraskuussa
      pitäis helpottaa...

      • CrystalFish

        luin jostain että marraskuussa pitäisi helpottaa vaan.... isäni kuoleminen äkillisesti sekä parisuhteen kariutuminen heti perään ei ollut muuta kuin viimeinen naula arkkuun, alkaa mielenterveys mennä...ei jaksa.


    • Kalat36nainen

      Mun osalta ne vaikeudet alkoi jo viime vuoden lopulla, marraskuussa itseasiassa...Todella tärkeä suhde päättyi kuin seinään 2,5 vuoden jälkeen ja viikko siitä sain kuulla ettei työt jatku(kkaan).En muista siitä ajasta juuri mitään, se oli kuin jotain mustaa mössöä... :/

      Edelleen sataa huolia ja murheita niskaan tasaisin väliajoin, kaikkea pientä ja isoa , mitä vaan mikä vaikeuttaa elämää.Tämän pitäisi olla meille kaloille uusiutumisen aikaa, mutta valitettavasti sillä hinnalla että jotain tärkeitä asioita menetetään jotta voidaan nähdä mikä oikeesti on oleellista.Huoh, ite oon jo ihan poikki ja todellakaan en ole enää sama ihminen kuin silloin viime marraskuussa....Tiedä sitten mikä se uusi "minä" on??? Joskus v''''''a olla kala.Kenelläkään sama olo?? Että tahtois olla joku vahvempi eikä niin helv.... tietoinen kaikesta pahasta.

    • En olekkaan ainoa

      Itellä on mennyt kans todella päin honkia viime syksystä asti. On kyl ollu sellanen olo, ett joku olis langettanut jonkun kirouksen päälleni, ko mikään ei mene ko suunnittelis. Joka taholla törmänny vaan ongelmiin...

      En ilmeisesti ollutkaan ainoa, joka manaa tän hetkistä elämäänsä. Mut jos noi viestit, jotka lupaa syksylle jo käännettä parempaan, niin kaippa täsä koitetaan viel sinnitellä sinne asti.

      Tsemppiä muillekkin "pahaa unta" näkeville. Kyl me koht herätään ;)

    • kalanainen..

      päivänä kun aloituksesi laitoit minä kalat nainen jouduin irtisanotuksi ja kurjasti on koko tämän vuoden
      mennyt lähes kaikki asiat. Toivottavasti kaloilla ens vuos olis sitten ilon vuosi, huokaus.

      • KalaN

        viimeinen puolivuotta ollut yhtä katastrofia toisen perään..Jospa ensivuonna helpottaisi..


      • MoonLady29
        KalaN kirjoitti:

        viimeinen puolivuotta ollut yhtä katastrofia toisen perään..Jospa ensivuonna helpottaisi..

        kalanainen ja vaikeaa on ollut jo aika pitkään: Rahat on aina loppu ja velka lisääntyy joka kuukausi; Pomo kiusaa ja vähättelee töissä; Exä, josta erosin jo vuosia sitten, kiusaa kun näkee; Ystävä teki itsemurhan, sitä olen surrut monta kuukautta. Pahinta on kuitenkin yksinäisyys: Aiemmin oli joitain 'ihailijoita', jotka toivat vähän säpinää elämään, mutta heidät olen tehokkaasti karkottanut eikä uusia ole ilmaantunut : (. Terveyskin reistailee, leikkaus edessä...
        Mutta ehkä kaikki tämä on annettu että kypsyisin ihmisenä ja etsisin rauhaa sisältäni enkä ulkopuolella olevasta maailmasta....
        Ja jotain hyvääkin on tapahtunut kaikesta huolimatta: eräs suuri toiveeni toteutui ja olen löytänyt pari mukavaa naisystävää.


      • kalat n 33
        MoonLady29 kirjoitti:

        kalanainen ja vaikeaa on ollut jo aika pitkään: Rahat on aina loppu ja velka lisääntyy joka kuukausi; Pomo kiusaa ja vähättelee töissä; Exä, josta erosin jo vuosia sitten, kiusaa kun näkee; Ystävä teki itsemurhan, sitä olen surrut monta kuukautta. Pahinta on kuitenkin yksinäisyys: Aiemmin oli joitain 'ihailijoita', jotka toivat vähän säpinää elämään, mutta heidät olen tehokkaasti karkottanut eikä uusia ole ilmaantunut : (. Terveyskin reistailee, leikkaus edessä...
        Mutta ehkä kaikki tämä on annettu että kypsyisin ihmisenä ja etsisin rauhaa sisältäni enkä ulkopuolella olevasta maailmasta....
        Ja jotain hyvääkin on tapahtunut kaikesta huolimatta: eräs suuri toiveeni toteutui ja olen löytänyt pari mukavaa naisystävää.

        nou worries kaikki mee hyvin tai loistavasti, mullakin on ollu koko tään vuoden synkkää ja raskasta elmää, mut joulukuusta alkaa helpotusta ainakin valoa näen tulossa kyllä, mutta varsinainen onni saamme vasta keväällä 2010... hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta meille kaloille ja muillekin ihmisille:-)


      • kala n31
        kalat n 33 kirjoitti:

        nou worries kaikki mee hyvin tai loistavasti, mullakin on ollu koko tään vuoden synkkää ja raskasta elmää, mut joulukuusta alkaa helpotusta ainakin valoa näen tulossa kyllä, mutta varsinainen onni saamme vasta keväällä 2010... hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta meille kaloille ja muillekin ihmisille:-)

        sydämestäni että tämä alkanut vuosi olisi parempi, viimenen puoli vuotta mennyt pimeässä ja masennuksessa ollen. menetin miehen jota edelleen rakastan . Onko muillakin kaloilla niin että kuin rakkauselämässä menee huonosti ei mikään muukaan jaksa innostaa ollenkaan ? vaikka työn ja raha-asiat hoitaakin niin ajatukset ja sydän pyörivät kuitenkin koko ajan ikävän ympärillä . Neuvoja kenelläkään miten tästä pääsisi taas elämään kiinni?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe