Voi sanoa suoraan että ei toimi !
Paras idea tähän mennessä täällä sivuistoilla on ollut erään Annelin. Hän toimii Argentiinassa, pienessä toimistossa xxxxxx kadulla. Idea on tosi hyvä ja suosittelen.
Anneli vaihtaa euroja, dollareita, pesoja etc...
Jos kurssi on esimerkiksi euron kodalla 1 euro= 5.0 pesoa Ansku vaihtaa 1= 4,60- 4.70
1 usa $ = 3,60 pesoa Ansku vaihtaa 3,10 - 3,30
Argentiinassa samoin kuin Chile, Bolivia, Brasil kadut ovat täynnä vaihtajia. Kukaan ei jaksa jonottaa pankissa.. Kysyin paljonko keskimäärin päivässä vaihtaa 3.000 e ja 4-6.000 usa $ PER PÄIVÄ.
Heitetään nyt varovasti vaikka 1000 e /pvä Plussaa
30.000 / kk x 8 liikettä = 240.000 e / kk
Raha on kokoajan kädessä, ei siirtoja, ei kauppaa,ei odotuksia. Tilipäivä= Jokapäivä.
No tokihan ehdotin heti että laitettaisiin ketju vaihtopisteitä pystyy, mutta eipä tuo ollut kiinnostunut.
Yksin on kuulemma parempi toimia. Lupasi kuitenkin auttaa jos on kiinnostuneita aloittamaan bisnekset sielläpäin..
Ei hullumpi idea jos miettii että laittaisi tuollisen 8 liikettä pystyyn. Pieni 15 m2 toimisto vartijalla maksaa noin 150$ kk.
Jos kiinnostaa niin voin heittää lisää infoo ja toi Ansku lupasi jeesata siis jeesata ilman että sille pitää mitää maksaa, ehtona tosin oli ettei samalle kadulle.
Toihan on ihan sairaan hyvä juttu.. Valuutta kauppaa käteisellä. No tietty kurssi vaihtuu jokapäivä, mutta laskeaa itse...
Jos vielä heittää ajautuksen että laittaisi 8 liikettä kaikiin edellä mainittuihin maihin niin sehän tekisi minimissäänkin 240.000,00 x 4 = 960.000,00 eur kk - kulut.
Liikevuokra, verot,vartija,huonot päivät,toisi huonot päivät, valuutan keinahtelu,pörssin pahat päivät,yllättävät kulut,-palkka kk 200 e toimiston hoitajalle...Jää väkisinkin mun matematiikan mukaan ja kun vielä lasken aina kaikki pahimman mukaan niin 500.000...- mahdolliset ns. toimilupamaksut 400.000 euroo kk...Ja ihan rehtiä kauppaa..
Jos kiinnostaa niin heittää meilii mulle. Mut [email protected]
Joopa joo ei sit mitään winin juttuja. Miettii kato ihan ajatuksella. Voisi olla ideaa.Toi ansku on toiminu siellä kait jo yli 6 vuotta....
JAPEN LAINATTU BISNES IDEA
8
893
Vastaukset
- taisi tulla jappe -sedälle
Taisi mennä hiukka pesot ja erot sekaisin. itse pääsin sellaiseen tulokseen kuin keskimäärin 320 e päivä.
320 x 30 päivää x kertaa 8 liikettä x 4 maata = 307.000 e / kk - kulut....=.... 120-140.000 e kk
Ihan hyvä idea. palaan jappe asiaan.- oo jo aika paksua...
Jos toimii niin tee se.
- Jappe66
oo jo aika paksua... kirjoitti:
Jos toimii niin tee se.
Siis joo saattaa siinä pieni lasku virhe olla mutta kyllä sillä tiliä tekee....
Jos Japella olisi rahaa paljon niin tekisin sen itse. Luuletko että täällä ja tällä palstalla kertoisin..Toi on nyt vaan yksi ajatus... Ei oma lainattu luvalla..
On Jappe nyt kuitenki sen verran kiertänyt noita south-american maita että kyllä sillä valuuttoja vaidetaan aika paljon.
Viime reisulla jonotin pankissa yli tunnin, ja kun vuoro tuli 900 e oli rajana ilman passia..No arvaa varmaankin ettei se passi ollu mukana. Vaihdoin kadulla pienemmällä kurssilla ja matka jatkui...
Älkää nyt joka pieneeen sanaan tarttuko. Ylipäätänsä esittelin idean... Enhän minäkään tartu sun " kulle " otsikkoosi...nyt atrtui sori...aamu ja duuniin....moi - Arska
Jappe66 kirjoitti:
Siis joo saattaa siinä pieni lasku virhe olla mutta kyllä sillä tiliä tekee....
Jos Japella olisi rahaa paljon niin tekisin sen itse. Luuletko että täällä ja tällä palstalla kertoisin..Toi on nyt vaan yksi ajatus... Ei oma lainattu luvalla..
On Jappe nyt kuitenki sen verran kiertänyt noita south-american maita että kyllä sillä valuuttoja vaidetaan aika paljon.
Viime reisulla jonotin pankissa yli tunnin, ja kun vuoro tuli 900 e oli rajana ilman passia..No arvaa varmaankin ettei se passi ollu mukana. Vaihdoin kadulla pienemmällä kurssilla ja matka jatkui...
Älkää nyt joka pieneeen sanaan tarttuko. Ylipäätänsä esittelin idean... Enhän minäkään tartu sun " kulle " otsikkoosi...nyt atrtui sori...aamu ja duuniin....moi...perustuu seuraavanlainen vaihtobusiness, voisitteko viisaammat valistaa minua? Paljoin Virossa aikaa viettäneenä olen usein törmännyt seuraavanlaiseen vaihtogeissiin, jonka matematiikka ei ole avautunut minulle.
Kurssi jolla Viron kruunu on valtionpankin toimesta kiinnitetty Euroon on 15.6466. Suurempia summia (muutamia kymmeniä tuhansia euroja) kerralla vaihtaessani olen saanut vaihtopisteistä täsmälleen saman kurssin? Ehtona on, että kaikki ovat 500 €:n seteleitä. Pankit antaa 15,57 ja silleen.
Mihin perustuu tämän rahanvaihdon business? On turhaa selittää, että pelkäävät devalvaatiota tms, koska jo vuosia sitten olen saanut saman. Muutama vuosi sitten tuntui vielä (ainakin virolaisten omasta mielestä), että ajavat suomen ohi elintasossa muutamassa vuodessa. - JannejaAnna
Arska kirjoitti:
...perustuu seuraavanlainen vaihtobusiness, voisitteko viisaammat valistaa minua? Paljoin Virossa aikaa viettäneenä olen usein törmännyt seuraavanlaiseen vaihtogeissiin, jonka matematiikka ei ole avautunut minulle.
Kurssi jolla Viron kruunu on valtionpankin toimesta kiinnitetty Euroon on 15.6466. Suurempia summia (muutamia kymmeniä tuhansia euroja) kerralla vaihtaessani olen saanut vaihtopisteistä täsmälleen saman kurssin? Ehtona on, että kaikki ovat 500 €:n seteleitä. Pankit antaa 15,57 ja silleen.
Mihin perustuu tämän rahanvaihdon business? On turhaa selittää, että pelkäävät devalvaatiota tms, koska jo vuosia sitten olen saanut saman. Muutama vuosi sitten tuntui vielä (ainakin virolaisten omasta mielestä), että ajavat suomen ohi elintasossa muutamassa vuodessa.Tuohon kysymykseen ei ole vastausta. Virossa setelien koot tuntuvat vaikuttavan asiaan. Taasen etelä-amerikassa setlin koolla oli se sitten 500e tai 50 e ei ole merkitystä.Pankilla on tietty noteerattu valuutta kurssi jonka mukaan he vaihtavat. Kaduilla vaihoto kurssi on aivan eri.
Esimerkiksi nyt kun kekustelinasiasta siis tästä ideasta vaihtaa rahaa , tehdä pieniä liikkeitä eräs henkilö vastasi minulle palanneensa lomalta Chilestä. Jossa euro oli yhtenä päivänä ollut suhteessa chilen pesoon oli 7.80 ja kuitenkin pankkissa vaihto kurssi oli 8.30.... ja ihmiset vaihtoivat !! Samoin dollari arvioitiin pankissa 7.00 kun taas kadulla vaihdettiin dollareita 9.00... ei kato ymmärrä.... Sen toki tajuan ettö bisnes tuo vaihtaminen on ja jos nyt eräs joka vastasi minulle on halukas lähtemään mukaan ensin kadella liikkeellä niin JAppe lopettaa työt suomessa saman tien ja matkaa avaamaan liikkeen ! - JannejaAnna
JannejaAnna kirjoitti:
Tuohon kysymykseen ei ole vastausta. Virossa setelien koot tuntuvat vaikuttavan asiaan. Taasen etelä-amerikassa setlin koolla oli se sitten 500e tai 50 e ei ole merkitystä.Pankilla on tietty noteerattu valuutta kurssi jonka mukaan he vaihtavat. Kaduilla vaihoto kurssi on aivan eri.
Esimerkiksi nyt kun kekustelinasiasta siis tästä ideasta vaihtaa rahaa , tehdä pieniä liikkeitä eräs henkilö vastasi minulle palanneensa lomalta Chilestä. Jossa euro oli yhtenä päivänä ollut suhteessa chilen pesoon oli 7.80 ja kuitenkin pankkissa vaihto kurssi oli 8.30.... ja ihmiset vaihtoivat !! Samoin dollari arvioitiin pankissa 7.00 kun taas kadulla vaihdettiin dollareita 9.00... ei kato ymmärrä.... Sen toki tajuan ettö bisnes tuo vaihtaminen on ja jos nyt eräs joka vastasi minulle on halukas lähtemään mukaan ensin kadella liikkeellä niin JAppe lopettaa työt suomessa saman tien ja matkaa avaamaan liikkeen !Haluaako jappe töitä ???
- Manuel Ortega
JannejaAnna kirjoitti:
Tuohon kysymykseen ei ole vastausta. Virossa setelien koot tuntuvat vaikuttavan asiaan. Taasen etelä-amerikassa setlin koolla oli se sitten 500e tai 50 e ei ole merkitystä.Pankilla on tietty noteerattu valuutta kurssi jonka mukaan he vaihtavat. Kaduilla vaihoto kurssi on aivan eri.
Esimerkiksi nyt kun kekustelinasiasta siis tästä ideasta vaihtaa rahaa , tehdä pieniä liikkeitä eräs henkilö vastasi minulle palanneensa lomalta Chilestä. Jossa euro oli yhtenä päivänä ollut suhteessa chilen pesoon oli 7.80 ja kuitenkin pankkissa vaihto kurssi oli 8.30.... ja ihmiset vaihtoivat !! Samoin dollari arvioitiin pankissa 7.00 kun taas kadulla vaihdettiin dollareita 9.00... ei kato ymmärrä.... Sen toki tajuan ettö bisnes tuo vaihtaminen on ja jos nyt eräs joka vastasi minulle on halukas lähtemään mukaan ensin kadella liikkeellä niin JAppe lopettaa työt suomessa saman tien ja matkaa avaamaan liikkeen !pienimuotoiselta rahanpesulta.
- Jappe66
Manuel Ortega kirjoitti:
pienimuotoiselta rahanpesulta.
Kyllä Jappe töitä haluaa ja on valmis lähtemään kuten teille jo meilin laitoin. Nyt vaan ylisesti tänne vastaan.
JOO ei ole rahan pesua. ihan normaalia toimintaa e- amerikan maissa. Suosittelen lomaa esimerkiksi Brasil etc niin itse näet toiminnan. Suomessa toki ko voitaisiin kyseenalaistaa, mutta e-amerikan maissa se on bisnes..Laillinen sellainen.
Saamaan hegen vetoon Jappe suosittelee tutkimaan sivuja : www.pankki.suntuubi.com
Jappe on tutkinut monia asioita täällä sivustoilla kun ei luota mihinköön. Tuossa sivustossa samoinensin haiskahti, mutta ei enää ainakaan Japen nenään. Se mikä on laillista ei voi olla laitonta !! Vai mitä. Suomessa nämä laki asiat muuttuvat kokoajan ja niiden soveltaminen on uskomatonta. Jos joku tekee saman suomessa kun tuo Pankki sivu niin laki muutetaan. Tosin vielä osakeyhtiän osakkeenomistajat ovat yityksen päätettävissä onko ne julkisia vai ei. Viitateen parivuotta sitten käytyyn keskusteluun hallituksen välikysymys - Sonera kaupat etc... Ei saanut kukaan tietoja kuka omistaa osakkeita , Vai olenko väärässä.
Itse jos olisi rahaa perustaisin Pankis suomeen. Kotipaikka tulisi olemaan Peru, Haara konttori suomeen. Lisenssin hinta pankin perustamiselle on 250.000 eur ym kulut 50.000 eur lisäksi pääoma pitää olla 1.000.000 $ siis miljoona usa dollaria. Sillä mä voisin laitta Japen pankin pystyyn ja turvata lailla samalla systeemillö kun tuon pankki sivusto jokaisen sijoittajan ja talettajan tiedot.
Voidaan olla erimieltä mikä luokitellaan rahanpesuksi, mutta jos mulla on rahaa ja laitan sen tilille. Esimerkiksi 50.000 säästänyt pikku hiljaa, myynyt kirpputorilla vanhoja sukkia, mummo antoi pari tonnia etc.etc..EI SE KUULU RATA:LLE = rahoitustarkastus. Miksi sitten pankki ilmoittaa...no kun poliisi niin haluaa..Yksityisyyden räikeää rikkomista !!!
Verottajan rikokset !!
tee töitä koko ikäsi ja maksa vero.ostat rahoilla asunnon ja maksat veron.kun asunto on maksettu maksat kiinteistöveron.kujn kuolet ja annant asuntosi lapsillesi, he maksavat perintöveron...??? Ei Jappe ymmärrä. Kuka siis on rikollinen ja kuka ei ???
Autovero joka maksetaan vuosittain.300-800 e sitä luokkaa riippuen onko auto uusi vai vanha. Tämä laki kun tuli sen piti olla vain vuosi... No montakos vuotta ollaan maksettu ko veroa...?
Jappe on puolueeton, mutta jossain on vika. Kukaan ei korjaa...Jappe haluaa rahaa ja pois suomesta ja heti !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17513388
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454910Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402833Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282032Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3711693Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515