Jenni Haukio närkästyi ohjelmasta

ylelle

140

29057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosikko vai,

kun ei riitä hyymöri,ken leikkiin ryhtyy,se leikin kestäköön,hahhaa

• NÄYTETÄÄN TV:SSÄ

PISTÄKÄÄ POIKKI KOKO OHJELMA.EIKÖS PITÄISI OPETTAA LAPSIA JA NUORIA KUNNIOITTAMAAN VALTIOVALTAA NIINKUIN AIKUISIAKIN. MITEN KUKAAN VOI KUNNIOITTAA KUN TUUTIN TÄYDELTÄ HERJAAMISTA JA PILKKAA HARVA SE PÄIVÄ.EI IHME ETTEI OLE NUORILLA ENÄÄ KÄYTÖS TAPOJA KUN EI PAREMPAA MALLIA OLE TARJOLLA.

• Duunaria saa tykittää?
        NÄYTETÄÄN TV:SSÄ kirjoitti:

PISTÄKÄÄ POIKKI KOKO OHJELMA.EIKÖS PITÄISI OPETTAA LAPSIA JA NUORIA KUNNIOITTAMAAN VALTIOVALTAA NIINKUIN AIKUISIAKIN. MITEN KUKAAN VOI KUNNIOITTAA KUN TUUTIN TÄYDELTÄ HERJAAMISTA JA PILKKAA HARVA SE PÄIVÄ.EI IHME ETTEI OLE NUORILLA ENÄÄ KÄYTÖS TAPOJA KUN EI PAREMPAA MALLIA OLE TARJOLLA.

Mikäs tuossa sittenon kummallista? Porvaria on jenni ja julkisessa työssä - kokkarien tiedottajana, valehtelemassa mm työväenliikkeeksi, yms. Tekee siis TYÖNÄÄN ivailemista Työväen liikkeestä, siitäaidosta ja alkuperäisestä.
        Herkkähipiä muutoin.
        Toki samaa mieltä olen tuon ivaamisen suhteen. Porvareitahan nekin ohjelmien tekijät ovat ja suurimmat ivanaurut osoittavat Arvoisalle Tasavallan Presidentille. Kuitenkin kansan valitsema. Miksi jennityttö ei siihen puutu????

• LÖYTYY

YLE Areena:
        http://areena.yle.fi/toista?id=1991109

Julkaistu Areenassa: 14.03.2009 klo 21:15
        Poistuu Areenasta: 21.03.2009 klo 21:15

"Sauliii, siis mä en kestäääää tätä julkisuuttaaa, mihin mä pakollaaaaa änkeeeeeen!"

• var.

ei tuo ole huumoria, eikä leikiä,

tuo on todella typerää,

Jos tuollaisesti rakkaasi kanssa käytäydyt,
        on rakaustarinasi tuhoon tuomitu, päivää vaan ei ole määritelty.

• Missä on ollut haastattelu?
        LÖYTYY kirjoitti:

YLE Areena:

Julkaistu Areenassa: 14.03.2009 klo 21:15
        Poistuu Areenasta: 21.03.2009 klo 21:15

"Sauliii, siis mä en kestäääää tätä julkisuuttaaa, mihin mä pakollaaaaa änkeeeeeen!"

> "Sauliii, siis mä en kestäääää tätä julkisuuttaaa, mihin mä pakollaaaaa änkeeeeeen!"

Osaatko sanoa yhdenkin julkaisun tai tv-ohjelman, jossa kyseistä henkilöä on haastateltu sanotaan nyt viimeisen puolen vuoden aikana?

Minulle ei tosiaan tule yhtään mieleen.

Ja aivan varmasti olisi kysyntää ollut.

Miksi ihminen sinun mielestäsi "änkeää julkisuuteen" vain siksi että hän sattuu rakastumaan julkisuuden henkilöön ja menemään tämän kanssa naimisiin?

• häistä muutama kuu

Voi,sun hellantuutelis joko se Jennin jäkätys alkaa näinkin pian häistä.Se joka leikkiin ryhtyy se kestäkööt sanoi jo vanha kansakin.

• julkisuuteen
        Missä on ollut haastattelu? kirjoitti:

> "Sauliii, siis mä en kestäääää tätä julkisuuttaaa, mihin mä pakollaaaaa änkeeeeeen!"

Osaatko sanoa yhdenkin julkaisun tai tv-ohjelman, jossa kyseistä henkilöä on haastateltu sanotaan nyt viimeisen puolen vuoden aikana?

Minulle ei tosiaan tule yhtään mieleen.

Ja aivan varmasti olisi kysyntää ollut.

Miksi ihminen sinun mielestäsi "änkeää julkisuuteen" vain siksi että hän sattuu rakastumaan julkisuuden henkilöön ja menemään tämän kanssa naimisiin?

rupeamalla 'Kokomustan' viestintäpäälliköksi. Julkinen eläin siinäkin virassa on.

• on epämuodikasta

Ihmisten pilkkaaminen ja ivaaminen on pop.
      Ja sitten ihmetellään taas:

Miksi lapsi kiusaa?

• ärsyyntynyt

Joskus kun harvoin lukee täältä netistä näitä juttuja,niin suurinosa haukkuu ja pilkkaa ihmisiä milloin mistäkin.Olen samaa mieltä siitä,että ei tarvitse kaukaa hakea syyllisiä miksi lapset pienestä pitäen osaavat tehdä tuon saman ja sitten vielä ihmetellään.Vanhemmat jotka luulevat olevansa parempia kuin toiset eivät osaa pitää mölyjä mahassaan vaan pitää julkistaa asiat joka palstalla ja puhua niistä isoon ääneen lasten kuullen.Ja vielä kun lapset lukevat näitä palstoja en yhtään ihmettele mistä kiusaamiset tulevat.Ollaan niin olevinaan eikä katsota sinne omaan sisimpään ja korjattaisiin sieltä niitä asenteita.

• -päät kiertoon-
        ärsyyntynyt kirjoitti:

Joskus kun harvoin lukee täältä netistä näitä juttuja,niin suurinosa haukkuu ja pilkkaa ihmisiä milloin mistäkin.Olen samaa mieltä siitä,että ei tarvitse kaukaa hakea syyllisiä miksi lapset pienestä pitäen osaavat tehdä tuon saman ja sitten vielä ihmetellään.Vanhemmat jotka luulevat olevansa parempia kuin toiset eivät osaa pitää mölyjä mahassaan vaan pitää julkistaa asiat joka palstalla ja puhua niistä isoon ääneen lasten kuullen.Ja vielä kun lapset lukevat näitä palstoja en yhtään ihmettele mistä kiusaamiset tulevat.Ollaan niin olevinaan eikä katsota sinne omaan sisimpään ja korjattaisiin sieltä niitä asenteita.

tämän kaiken?

• tuollainen kiusaaminen sall...

Kummallista, että julkisesti ihmisiä voi herjata.

• poliittista satiiria
        tuollainen kiusaaminen sall... kirjoitti:

Kummallista, että julkisesti ihmisiä voi herjata.

Jenni Haukio ei ole töissä Ylessä eikä Filmiteollisuudessa vai mikä se tuotantoyhtiö nyt oli. Broadcasters?

• kun on

...kokoomuksen viestintäpäälikkö.

• missä käytös ja kunnioitus

Poliitikkojen henkilökohtaisuuksiin menevän ivaamisen ja pilkkaamisen? Miksi kenenkään ihmisen tulee sietää tätä uutta "taiteen" suuntausta.
        Sitten kun palataan taas kunnioittamaan toinen toisiamme, saamme aikaiseksi paremman maailman.

• itse jatkuvasti
        missä käytös ja kunnioitus kirjoitti:

Poliitikkojen henkilökohtaisuuksiin menevän ivaamisen ja pilkkaamisen? Miksi kenenkään ihmisen tulee sietää tätä uutta "taiteen" suuntausta.
        Sitten kun palataan taas kunnioittamaan toinen toisiamme, saamme aikaiseksi paremman maailman.

kiusaavat omia kansalaisia että kyllä tuo on vielä pientä siihen verrattuna.suomessa poliitikot ja niiden puolisot vaan nostavat itsensä sellaiselle omahyväiselle jalustalle jota kaikkien pitäisi kumarrella ja totella vaikka poliitikko olisi kuinka kykenemätön saaati avunton hoitamaan virkaansa josta vielä maksetaan älytöntä palkkiota.ulkomailla muuten tällaisia satiirisia ohjelmia on enemmän ja siellä piiskataan oikein kunnolla.nämä meidän "herrat" on vaan jämähtäneet 70-luvulle.

• jotain faktoja
        itse jatkuvasti kirjoitti:

kiusaavat omia kansalaisia että kyllä tuo on vielä pientä siihen verrattuna.suomessa poliitikot ja niiden puolisot vaan nostavat itsensä sellaiselle omahyväiselle jalustalle jota kaikkien pitäisi kumarrella ja totella vaikka poliitikko olisi kuinka kykenemätön saaati avunton hoitamaan virkaansa josta vielä maksetaan älytöntä palkkiota.ulkomailla muuten tällaisia satiirisia ohjelmia on enemmän ja siellä piiskataan oikein kunnolla.nämä meidän "herrat" on vaan jämähtäneet 70-luvulle.

tuon väitteesi tueksi?
        Ketkä poliitikot (väitteesi mukaan kaikki?) kiusaa ja miten heitä kumarrella pitäisi?
        Juurihan tämänkin ohjelma osoittaa päinvastaista!

Suurin osa esim kansanedustajista ei ole aiheuttanut mitään 'skandaaleja'.

• aina.
        jotain faktoja kirjoitti:

tuon väitteesi tueksi?
        Ketkä poliitikot (väitteesi mukaan kaikki?) kiusaa ja miten heitä kumarrella pitäisi?
        Juurihan tämänkin ohjelma osoittaa päinvastaista!

---------------------------------------

se osa ei ole aiheuttanut, joka on eduskunnassa turha osa,
        kaikkia parhaansa yrittäneitä ja päteviä morkataan,

juuri siksi kaikkein korkeamman älykkyyden omaavat eivät uhraudukaan politiikkaan,
        esim. Nokia johtajat,
        ja siksi en minäkään mennyt, jäin heti kun päöäsin työttömyysputkeen ja nyt oen toista vuota elälkkeellä, tulee eläkettä 3 kertaa enemmän kuin keskipalkka on

• joka irvailee

ihmisiä. Siellä Ylessä pitäis äkkiä alkaa YT-neuvottelut ja heittää helvettiin tämä vanha hapatus.

• vanhoine ajatuksineen

eläkeputkeen... Toimintaa pääjohtaja, vai ovatko aateveljiä?

• Hras

Poliittinen satiiri voi olla älykästä ja silloin kutkuttavaa tai mautonta ja tyylitöntä kuten usein Pressan kanslia!

• ime sinäkin
        Hras kirjoitti:

Poliittinen satiiri voi olla älykästä ja silloin kutkuttavaa tai mautonta ja tyylitöntä kuten usein Pressan kanslia!

paska munaa.. Olihan sattirias?

• Haukio

On julkisuuden henkilö. Ämmä on Kokoomuksen viestintäpäällikkö ja eduskunnan puhemiehen muija, jos hän ei ole julkisuuden henkilö niin kuka on.

Presidentin kanslian "tyylisuunta on poliittinen parodia, jonka tehtävä on irvailla päättäjille ja lähipiirille.

Ei voi sanoa kun että osui ja upposi.

Lisää tota herkkua ja toivottavasti ruuvia kiristetään vielä...

• huolellisuutta teksteihin

MTV3:n kanavapäällikön suuhun on pantu?(kamalampaa jos sanoi niin) seuraava teksti:...rouva puhemiehen....
      Jenni Haukio ei ole Rouva puhemies,vaan puhemiehen rouva.Jenni Haukion pitäisi olla eduskunnan puhemies,jolloin häntä kutsuttaisiin rouva puhemieheksi.

• selvittelemään

miksi, miksi, miksi???

• rouvatku

käynyt niin että nuorelle ouvalle on kihahtanut päähän, asema ja siksi kommentoi kihahtaa vai liekö tuo jo raskaana?

• Sauli myös molemmat

fantastisia

• vaivaa.

Muutoinkin yhteiskunnan demokratian tasoa mittaa aika hyvin, kuinka vahvaa kritiikkiä ja poliittista satiiria siedetään.

Tällä asteikolla suomi on lähellä afrikkalaisia ja etelä-amerikkalaisia junttia.

• katkeria ihmisiä,

jotka kadehtivat menestyviä henkilöitä...

• Täytyy vissiin alkaa katsomaan

Kovin herkkänahkaisia nämä kokoomuspoliitikot.Ottakaa mallia Urpilaisesta,hän käänsi youtube pätkänkin voitokseen.

• Kusipää

Jos satiirin keinoin käsitellään asioita, ei sillä oo mitään tekemistä kateuden ja katkeruuden kans.

Enemmän huolestuttaa se jos tollasen parin "fiksu Suomen kansa äänestää pressaksi.

• saman tien
        Kusipää kirjoitti:

Jos satiirin keinoin käsitellään asioita, ei sillä oo mitään tekemistä kateuden ja katkeruuden kans.

Enemmän huolestuttaa se jos tollasen parin "fiksu Suomen kansa äänestää pressaksi.

saunan taakse ja lähetetään Kremliin kuopattavaksi. Pää alaspäin ja metrin syvälle ha, haa paskiainen - siinä sulle satiirias, jota et edes näytä ymmärtävän...

• kokkaripannun
        saman tien kirjoitti:

saunan taakse ja lähetetään Kremliin kuopattavaksi. Pää alaspäin ja metrin syvälle ha, haa paskiainen - siinä sulle satiirias, jota et edes näytä ymmärtävän...

kirjoitus!
        Oikeinko todella jennin ja saulin yhteiskunnassa tullaan tekemään kuvaamallasi tavalla toisinajattelijoille? Sellaiseen 'demokratiaanko' haluat isänmaamme?

• "terijoen " poruk...
        kokkaripannun kirjoitti:

kirjoitus!
        Oikeinko todella jennin ja saulin yhteiskunnassa tullaan tekemään kuvaamallasi tavalla toisinajattelijoille? Sellaiseen 'demokratiaanko' haluat isänmaamme?

ei ole eikä tule olemaan mitään isänmaata - pettureita koko sakki.

• Juntta80

julkisuuden. Jos ei kestä pientä huumoria niin saunan taakse vaan.

• Katkera ja köyhä nro 123

Jenni Haukio, Kokoomuksen viestintäpäällikkö.
      VIESTINTÄPÄÄLLIKKÖ!
      Lienee oli myös Kokoomuksen herjakampanjan takana?
      Siis jossa SUORAAN valtiovarainministeri syytti oppositiota MAANPETTURUUDESTA vertaamalla terijoen hallitukseen jne.?
      Tai opetusministeri Virkkunen?
      Ai niin, anteeksi anteeksi anteeksi...

Että on fantastista! Niin fanttastista että.

Ehkäpä Jenniä v**uttaa tiukka avioehto. Että siis Kansakunnan Isä ja Valo, Saul I Niinistö ei ehkä rakastakaan häntä ehdoitta...

Sitä saa mitä tilaa.

• aäkope

Kyllä se kokoomus aloitti tän suoranaisen v'ttuilun ja nyt sitten kun tulee hiukan takas nii alkaa kauhee marina!

Hävetkää jo porvarit! Kaksinaamaisia mainostoimiston kauppakamarinulikoita ja pyrkyriakkoja!

Fantastinen huumorintajunne ajaa tän maan kaaokseen!

• ...

Polittiset toimittajat / tyhjäntoimittajat ovat aikamoista rupusakkia, joten niiden pitää irvailla muiden tekemisiä, että kuvittelisivat olevansa edes vähän suurempia kuin ovat. Muutenhan niiden tyhjyys ja tarpeettomuus paljastuisi.

• Saulin pitäisi

Sauli voisi nyt antaa muutaman isällisen neuvon Jennille mitä julkisuus tuo tullessaan, vaikka Sauliahan julkisuudessa pidetään Jumalasta seuraavana, niin että en tiedä onko hänellä siitä kokemusta. Mutta kysyisivät vaikka Vanhaselta.

• tämä on tulkittava??

Rva Niinistö testaa asemaansa,paljonko sanomisilleen annetaan arvoa..

• teme.

mediassa kappaleiksi. Mitä se idiootti oikein kuvitteli mennessään Salen kanssa naimisiin, että pysyis muka yksityisenä? Kaikki revitään kappaleiksi, tietysti siis hänetkin.

Kaikki mahdollinen Haukiosta lehtien lööppeihin ja sivuille. Juuri näistä jutuista ihmiset ovat kiinnostuneita vaikka muuta sönköttävät. Juuri tällaiset jutut myyvät.

Virkistävää vaihtelua, ettei Vanhanen ole enää ainut, joka ei hallitse mediaa ja julkisuutta. Ja miten reagoi Sauli, kun vaimoa nyt näin rankasti käsitellään? Ovatko Sauli ja Stubi ainoat suomalaiset poliitikot, joiden edessä media on lääpällään?

Tästä tulee mielenkiintoista!

• Kohta nähdään

onko Niinistöllä valtaa median suuntaan ja miten paljon. En ihmettelisi, vaikka jutut Jennistä loppuisivat tähän.

• repia kappaleiksi..

"Sauli ja Stubi ainoat suomalaiset poliitikot, joiden edessä media on lääpällään?"
        Voi olla että kansa repis median kappaleiksi jos kansansuosikeista ja asiallisisista tyhjäntoimittajista alettaisiin kirjoittaa liikaa sontaa..
        Toki onhan demareiden erkkokonserni yrittänyt.. mutta joutunut perääntyyn kotikonnuilleen, siperiaan..

• Toosi sairasta!

Kieroutunut ajatuksesi on, että jokainen, jonka nimen tiedämme, on tulilinjalla, ja häntä voi herjata ja panetella mielin määrin.

Satuin näkemään tuon Haukiota käsittämättömälla tavalla herjaavan ja pilkkaavan jakson, ja olen odottanut hänen reaktiotaan. Tervettä tehdä se!

• teme.
        repia kappaleiksi.. kirjoitti:

"Sauli ja Stubi ainoat suomalaiset poliitikot, joiden edessä media on lääpällään?"
        Voi olla että kansa repis median kappaleiksi jos kansansuosikeista ja asiallisisista tyhjäntoimittajista alettaisiin kirjoittaa liikaa sontaa..
        Toki onhan demareiden erkkokonserni yrittänyt.. mutta joutunut perääntyyn kotikonnuilleen, siperiaan..

Syntyispähän keskustelua. Kaikki puolueet vituttavat minua ihan yhtä lailla, joten mulle on sinällään sama ketä kehutaan, ketä ei.

Peräänkuulutan vain tasapuolisuutta. Kokoomuksen pään silittäminen on törkeetä pelleilyä median puolelta. Samaa paskaa ne suoltavat kuin Kepu hallituksesta, ja silti Kok pääsi esim. tästä eläkeriidasta aivan puhtain paperein. Milloin on Stubista, Niinistöstä tai Kataisestakaan kirjoitettu mitään paskaa? Haloo, onko poliittinen toimitus hieman sinivärittynyt.

Urpilainen on ihmisenä ja poliitikkona jo liian typerä, että hänestä saisi hauskaa satiiria aikaiseksi. Pitäisi olla ensi nedes jotain tarttumapintaa, mutta Jutta ei edes tajua koko Suomen nauravan hänelle. Vanhanen ei muuta teekään kuin tajuaa, ja menee siten reisille koko ajan.

Erkon puoluekytköksistä en tiedä. Crowleyn listan mukaiset kytkökset CIA:han olen lukenut paremmin. Liian vaikutusvaltainen, tuntematon ja siten vaarallinen mies, jos minulta kysytään.

• teme.
        Toosi sairasta! kirjoitti:

Kieroutunut ajatuksesi on, että jokainen, jonka nimen tiedämme, on tulilinjalla, ja häntä voi herjata ja panetella mielin määrin.

Satuin näkemään tuon Haukiota käsittämättömälla tavalla herjaavan ja pilkkaavan jakson, ja olen odottanut hänen reaktiotaan. Tervettä tehdä se!

Kyse on tasapuolisuudesta. Esim. Karpela päättää asioista, Haukio viestittää. Missä on se ero, ettei Haukiosta saisi kirjoittaa rankkaa kritiikkiä? Se, että Haukio rinnastuu toimittajaan viestijän ammattissaan? Eihän nyt omaa ammattikuntaa tai siihen verrattavaa voi liata, vai?

Karpelan taustalla on tietysti liika kauneus ja mieskuvioiden osaamattomuus. Haukion kohdalla ikäero mieheensä on riittävä syy nostaa hänet esim. Karpelan tyylisen median ajojahdin kohteeksi.

Median kuluttajat, me ihmiset olemme hyväksyneet linjan. Miten ihmeessä jonkun kohdalla se linja ei ole sama, kuin muilla?

Ai niin, se on se Sauli. :) Jos Haukio olisi mennyt naimisiin esim. Vanhasen kanssa, Jenni olisi jo tuomittu valtakunnan virallisena teinivaimoksi ja idiootiksi.

Tasapuolisuutta, tasapuolisuutta. Sitä media vain ei osaa eikä edes halua ymmärtää siihen kohdistettua kritiikkiä.

• teme.
        Kohta nähdään kirjoitti:

onko Niinistöllä valtaa median suuntaan ja miten paljon. En ihmettelisi, vaikka jutut Jennistä loppuisivat tähän.

Mediahan julisti Saulin presidentiksi jo ajat päivät sitten. Sinällään en syytä Saulia, koska itse hän vetäytyy mm. presidentinvaalikeskustelusta kokonaan.

Kyse on vain ja ainoastaan median sairaasta asioiden yksipuolistamisesta.

Lähinnä pitää kysyä, miksi media sitten syö Niinistö kädestä?

Minulla on vastauskin valmiina: koska Salella on jostain syystä kova kansansuosio, Salen kehuminen myy hyvin. Siitä on kyse.

• katsomatta
        Toosi sairasta! kirjoitti:

satiiriset ohjelmat niin mielentilasi ei järkkyisi.
        Itsekkin syyllistyit panetteluun otsikollasi :)

• sinusta..
        teme. kirjoitti:

Syntyispähän keskustelua. Kaikki puolueet vituttavat minua ihan yhtä lailla, joten mulle on sinällään sama ketä kehutaan, ketä ei.

Peräänkuulutan vain tasapuolisuutta. Kokoomuksen pään silittäminen on törkeetä pelleilyä median puolelta. Samaa paskaa ne suoltavat kuin Kepu hallituksesta, ja silti Kok pääsi esim. tästä eläkeriidasta aivan puhtain paperein. Milloin on Stubista, Niinistöstä tai Kataisestakaan kirjoitettu mitään paskaa? Haloo, onko poliittinen toimitus hieman sinivärittynyt.

Urpilainen on ihmisenä ja poliitikkona jo liian typerä, että hänestä saisi hauskaa satiiria aikaiseksi. Pitäisi olla ensi nedes jotain tarttumapintaa, mutta Jutta ei edes tajua koko Suomen nauravan hänelle. Vanhanen ei muuta teekään kuin tajuaa, ja menee siten reisille koko ajan.

Erkon puoluekytköksistä en tiedä. Crowleyn listan mukaiset kytkökset CIA:han olen lukenut paremmin. Liian vaikutusvaltainen, tuntematon ja siten vaarallinen mies, jos minulta kysytään.

alotettaisko sinusta ...

• teme.
        sinusta.. kirjoitti:

alotettaisko sinusta ...

toimittajista. Hehän tämän paskan meille syöttävät ja touhun aina aloittavat.

Sen jälkeen jokainen voi repiä itse itsensä kappaleiksi, ja miettiä, viihtyykö loppujen lopuksi oikein hyvin lukiessaan sinulle epämiellyttävän ihmisen elämästä negatiivisia asioita. Jos toimittajia miettii, niin ihminen on lähtökohtaisesti pahansuopa olento.

Kaikki mahdollinen Aatos Erkon yksityiselämästä tähän, kiitos.

• saari, jossa

vaarilla kiva typykkä

• tuo

Riitta Pihlajamäki.

"Kanavapäällikön mukaan rouva puhemiehen kirjeeseen tullaan reagoimaan."

"Tässä täytyy miettiä, mikä on puhemiehen puolison rooli kansallisessa julkisuusgalleriassa"

Jenni, julkisuus ei ole ilmaista.

• zarah

Presidentin kanslia EI oo kiva ohjelma. siis ei mun milestä. ei hauska. vitsi ja jutut ihan mauttomia, joskus melkein oksettavia. kylmää julmaa "huumoria" ihmisten iälle tai muille inhimillisille jutuille törkeään tyyliin. Yäk.

• sen napin

Millä voit kääntää kanavaa..

• Nimetön
        sen napin kirjoitti:

joskus vaan näen loppuja kun alan katsoon Uutisvuotoa.
        tuttu nappi on ja en edes katso tuota ohjelmaa! periaatteessa mua ällöttää, satiiri vois kohdistua poliittisiin päätöksiin, ei henkilökohtaiseen elämään, ihmissuhdejuttuihin tai pelkkään ikärasismiin vai miksi vois sanoa 60-v. miehen vaippajuttuja! Yäks, ei mun huumoria.

• Nimetön
        sen napin kirjoitti:

jos ei pidä jostain ohjelmasta, tekeekö se kusipääksi? Hah :D
        Ihanaa ryhmää tääl suomi24! KIvaa viikonloppua vaan sullekin

• Meitä,teitä

Katkeria suomalaisia.

• jyrähtää.

Ei suomessa ole tarvetta "uus"natseille, kun ehtaa kamaakin on tarjolla.

• todellisuus vielä kovempaa..

Miksi hakeutua julkkisten seuraan jos ei kestä olla siellä. Olkoot tämä opiksi muille myöhäispissiksille. Kannattaa miettiä mihin leikkiin on ryhtymässä. Kerran julkkis, aina julkkis.

• Jos olet julkisuuden henkilö niin kärsi myös sen seuraukset.Ohjelmahan on satiiria.
        On ne monet muutkin siinä ohjelmassa lokaa päällensä saanneet.Se vain on julkisuuden hinta !

• Nimetön

Jos poliittista parodiaa pitää tehdä, niin samalla voitais tehdä se tyylillä eikä pelkästään alatyylillä. Pilkantekoon ei juuri taitoja tarvita, jokianen sen osaa, jos haluaa ja ilmeisesti moni haluaa. Jos ihminen on julkisuudenhenkilö, niin ei sen silti pitäisi antaa kenellekkään oikeutta pilkkoa ko. ihmistä kappaleiksi. Valitettvasti humanismi ja ihmisarvonkunnioitus on nykyaikana auttamattoman vanhanaikaista. Ei muuta kuin syömään masennuslääkkeitä samalla, kun jatketaan toistemme turpaan vetämistä, kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu?

• VASTUU Julkisuus

On todellakin syytä mennä näiden "julkisuusfirmojen" ja konsulttien selvittämään arvojaan hakiessaan kansakunnan keskuudesta itselleen markkinvetoisia tähtiä omaan tarkoitukseensa.

Mikäli media alalla tunnetaan ihmisarvoa se tulisi näkyä tehdyssä työssä eli julksiuuden katekorisoinnissa edistämään ihmisarvoa.

On selvästi ero ihmisillä jotka hakee julksisuutta omaan tarkoitukseensa hyötyäkseen!

Sekä henkilöitä jotka ovat työn, elinekeinon tai muiden edustajana valittuna julksiuudessa toiminnan läpinäkyvyyden vuoksi( velvollisuus).

Median työ eikä tavoite tulisi olla saattaa julkisuuteen väkisin ihmisiä enempää kansalaisten kuin media "osaajienkaan" arvioitavaksi mistään syystä.

Julkinen esillä olo tulisi olla aina velvoite (jostain yleisvelvoite syystä yhteiskunnan tarpeissin/yhteisön) Mutta ei koskaan itse median tai yksilön omantarpeen vuoksi. Ellei media vastaa yhteiskunnan kehittämisestä tai yksilön asia ole yhteskunnallisesti merkittävä /välttämätön edistääkseen /välttääkseen /estääkseen jonkin ennaltaehkäisevän suuremman väärikäytöksen tai vahingon.

Yhteiskunnallisesti on ns: oppositio ja parlamettarismi vaikeuksissa kun medis ja politikoiden "naisasiat" hoitaa yhteiskuntaa sekä henkilövalintoja.

Kansan edustuksellisuus on pohjautuvaa äänestäjien luottamukseen sekä sen vaalimiseen sitten. Median kautta syntyy henkilömoraaliarviontia ennekuin on ollut missään tekemisissä julksiuuden kanssa on leima jo otsassa. Ulkopuoliset henkilöt vedättää ja vedetään mukaan sekä yksityselämät.

Kertonee yhteiskunnan (toimijatahojen) henkisestä rappiotilasta ja kyvystä kantaa vastuukortta kekoon tukien edistystä vakauteen.

• avioehto !!

Itte on julkisuuteen tyttö pyrkinyt.

- nainut vanhan tutisevan ukon.

- Itseään puolta vanhemman .... !

- on siis vikaa ymmärryksessä ???

• Tammikuun jaksoon

Verrattuna. Siinä vaihdeltiin papalle vaippoja.

Yksi parhaimpia ohjelmia telkkarista,kaiken tositeevee paskan aikana.

Toivon että tekijät kiristävät ruuvia vielä.

• puusta pudonneille!
        Tammikuun jaksoon kirjoitti:

Verrattuna. Siinä vaihdeltiin papalle vaippoja.

Yksi parhaimpia ohjelmia telkkarista,kaiken tositeevee paskan aikana.

Toivon että tekijät kiristävät ruuvia vielä.

Vain henkisesti hyvin köyhät ihmiset haluavat nauraa kakalle, pierulle, vaipoille ja julkisesti (tahtomattaan) riisutuille!

Presidentin kanslia on joskus oikein hauska. Mutta nämä Niinistö ja Haukion jutut menivät kyllä yli ymmärryksen. Miksi tehdä jotain noin irrelevanttia, älytöntä ala-asteen kakkahölötystä. Eihän se naurata ketään tervejärkistä ihmistä.

Satiirin idea on siinä, että huumorin ja ivan keinoin puututaan korjattaviin, huonosti hoidettuihin juttuihin. Vanhasen hiihto-välähdykset tai Lipposen seniori-autokoulujutut kuuluvat sellaiseen.

• hyvä ohjelma....
        puusta pudonneille! kirjoitti:

Vain henkisesti hyvin köyhät ihmiset haluavat nauraa kakalle, pierulle, vaipoille ja julkisesti (tahtomattaan) riisutuille!

Presidentin kanslia on joskus oikein hauska. Mutta nämä Niinistö ja Haukion jutut menivät kyllä yli ymmärryksen. Miksi tehdä jotain noin irrelevanttia, älytöntä ala-asteen kakkahölötystä. Eihän se naurata ketään tervejärkistä ihmistä.

Satiirin idea on siinä, että huumorin ja ivan keinoin puututaan korjattaviin, huonosti hoidettuihin juttuihin. Vanhasen hiihto-välähdykset tai Lipposen seniori-autokoulujutut kuuluvat sellaiseen.

Suuri kiitos ohjelman tekijöille !!!!!

-Matti maton sisällä kellarisa,
        -iki hönö-hymy tollo-niinistö ja lapsivaimo,
        - nukkunut presidentti ,jne...

Ikävää, että se kaikki on totta
        SUOMI on pohjolan ZIMBABWE !!
        mugabe-talous
        - lapsivaimot ja vieraantuneet politikot...

• MattiIlmari

Olen Haukion kanssa samaa mieltä. Presidentin kanslia halveerasi Niinistöä ja Haukiota törkeästi.
      Haukio kuvattiin pikkuhouissa pyörivänä idioottina ja Sauli kuvattiin tärähtäneenä nihilistinä.

Huumori on täysin eri asia, kuin Presidentin kansliassa näytetyt kohtaukset.

Haukio ei ole mennyt naimisiin julkisuuden, vaan Sauli Niinistön kanssa.
      Katkerat ja suhteissaan pettyneet suomalaiset nauttivat siitä kun toisten onnesta tehdään pilaa.

• näin myös

Susan Ruususen ja Matti Vanhasen suhteen aikana?

• Päinvastoin, yksityisyyttä!!

Entinen heila Karpela tilasi lehdistön paikalle joka käänteessä useimmiten ilman mitään aihetta etusivuun!!

Nyt paljon viisaampi vaimo, Haukio, on Niinistön tavoin kaikessa osoittanut haluavansa yksityisyyttä. He eivät soittele kuulumisiaan lehdistölle, menivät hyvin salaa naimisiin, eivät kerro jokaisesta turhuudesta (mitä Karpela ja muut julkisuus-addiktit tekevät koko ajan!).

Miksi meidän pitäisi tietää tai kehitellä likaisessa mielikuvituksessa jotain ihmisistä, joka selkeästi ovat osoittaneet haluavansa yksityisyyttä yksityisille asioille.

• tytti
        Päinvastoin, yksityisyyttä!! kirjoitti:

Entinen heila Karpela tilasi lehdistön paikalle joka käänteessä useimmiten ilman mitään aihetta etusivuun!!

Nyt paljon viisaampi vaimo, Haukio, on Niinistön tavoin kaikessa osoittanut haluavansa yksityisyyttä. He eivät soittele kuulumisiaan lehdistölle, menivät hyvin salaa naimisiin, eivät kerro jokaisesta turhuudesta (mitä Karpela ja muut julkisuus-addiktit tekevät koko ajan!).

Miksi meidän pitäisi tietää tai kehitellä likaisessa mielikuvituksessa jotain ihmisistä, joka selkeästi ovat osoittaneet haluavansa yksityisyyttä yksityisille asioille.

haluavat kun ikäero on suuri. Häpeävät ehkä sitä.

• "Ella Eronen"

En ole nähnyt ohjelmaa, mutta eikös satiirissa käsitellä muuta kuin sitä oikeata tosielämää? Täytyy vaan itse osata vetää raja satiirisen TV- ohjelman ja todellisuuden välille. Satiiria on ollut kautta-aikojen näytelmissä, kuvaelmissa ym. ja TV-ssä.

Eikös tässä muutama vuosi mennyt myös satiirinen ohjelma TV-ssä poliitikoista sun muista herroista, en muista sitä ohjelmaa, mutta hauska oli. Kyllä pitää kestää humoristisella tavalla esitetty, jos on vaan hyvä itsetunto ja ei halua antaa julkisuuteen haastatteluja yksityisistä asioista. Sama se silloin on mitä kansa spekuloi.

• poormanni

-se on yx ja sama mihin jenni närkästyi, reittä pitkin se kuitenki pyrkii vallankahvaan kuin myös aikoinaan karpela teki(niinistö),omat taidot ei muuhun riitä!!!! aatteleppa ite.

• jos ei oo mitään sanottavaa
      UPS, niinpä

• Pelkkää kehumista

Siinä vinkki käsikirjoittajille.
      Tulisi ainakin enempi tulkintaa

• tuoda kehiin

Myös sananvapaus on Suomessa tärkeää.

• Lisää KURAAAAAAAA
        tuoda kehiin kirjoitti:

Myös sananvapaus on Suomessa tärkeää.

Ohjelma on todella huippu. Kaipais vaan kovempaa mättöö

• kiksejä
        Lisää KURAAAAAAAA kirjoitti:

Ohjelma on todella huippu. Kaipais vaan kovempaa mättöö

tuosta saat. lupamaksut kuiteskin voisi palauttaa tavallisille tallaajille. ohjelmat tulee vaan typerämmiksi ja nekin uusitaan määrävälein.

• isä ja "tytär"

niin sööttiä,niin sööttiä...............

• opetetaan lapsille

On hyvä jo äidinmaidossa oppia satiirin keinot, lapsella on sitten koulussa paremmat valmiudet suhtautua koulusatiiriin ja tajuta myös, että kaikilla lapsilla on sananvapaus.
      On hyvä oppia tämä kaikki jo varhaislapsuudessa siksikin, koska lapsissa on tulevaisuuden päättäjät ja julkkikset. Ymmärtävät aikanaan julkkiksina ja päättäjinä heihin kohdistuvan satiirin.

Pilkka on kivaa, kunhan ei osu omaan nilkkaan.

• lähtien varmaankin

Tästä lähtien Ylen täytyy varmaan hakea kokoomuksen puoluetoimistosta ohjelmiinsa lupa ja hyväksyminen.

• Kiusaamista on ollut aina

Yritätkö sä saatanan vajaaälyinen kierosilmä väittää että on polittisen satiirin vika, että lapset/aikuiset kiusaa.

Maailman tapista alkaen on kiusattu ja kiusataan edelleen. Siinä ei auta vaikka tölsyt kiellettäis.

-Tää on tää maailma-

• elmo kaila

mistä näitä löytyy?tuntuu että poliitikot suomessa järjestään naivat vähä-älyisiä tai vast..

• A--nusmies

Tämä aiemman esimiehensä nainut nainen on kovin herkkä luonteeltaan.
      Kummallista kun mennään naimisiin isäänsä vanhemman miehen kanssa jonka alaisuudessa on ollut töissä.
      Heti oli käynyt marimekolla vaatimassa ennakkoon uutuuskäsilaukun ja varmasti kävi monessa muussakin paikassa kertomassa kuka on, jotta saisi paljon etuisuuksia.
      Olisi hiljaa tuollaisista pikku huumoripläjäyksistä.

• lyyli

Oliko joku median edustaja ehkä kysynyt avio onnen kukoistuksesta ja vanhan miehen jaksamisesta nuoren naisen kyydissä.

• nainen5

varmaan arka paikka kun on noin suuri.

• raidaton

Jenni haluaa olla yksityishenkilö, mutta käyttää jukista kuvaa hyväkseen, kun tarvisee esim. uuden laukun, ennenkuin se on rahvaan saatavilla.

• herjaavaa sakkia

ne jotka ei välitä mitä sontaa telkkarista tulee, yritä siinä kasvattaa lapsia oikeaan elämään ja kunnioitukseen kun ei mitään tapoja aikuisilla ,niin elämässä kuin tv-ohjelmien näytöissä.

• lisää vettä viinaan!
        herjaavaa sakkia kirjoitti:

ne jotka ei välitä mitä sontaa telkkarista tulee, yritä siinä kasvattaa lapsia oikeaan elämään ja kunnioitukseen kun ei mitään tapoja aikuisilla ,niin elämässä kuin tv-ohjelmien näytöissä.

katsoa mokomaa ohjelmaa, jos se on mielestäsi huonoa
        kasvatusta. Vaihda kanavaa...!

• "Aino"

Sehän Väinämöisen Aino. Miks valittaa kun huomioidaan. Ja Mikkosethan ovat tunnettuja kokoomuslaisia. Siis yhteisten aateiden kannattajia. Olis vaan iloinen kun pääs telkkuun.

• ddddddddd

semmonen ku huumorintaju? Mitä tossa nyt oli niin ihmeellistä. Ja eikös he nyt ole julkisuuden huipulla. Eihän Virolaisen pariskuntakaan närkästyny oikeestaan mistään kun heistä vitsailtiin.

• Piukka pinna

Kas kun ryhtyy puolivilla, eiku puolisoksi puolivallattomalle puhemiehelle, silloin on auttamatta julkisuuden valokeilassa. Se tarkoittaa käytännössä myös satiirisia iskuja henkilöön. Kyllä se selkänahka parkkiintuu plikalla ko vähä enempi roimitaan. Huumoria pitää sietää, vaikka ilkeätäkin, tuossa asemassa!

• Kun näkyy - saa hakata ja p...
        Piukka pinna kirjoitti:

Kas kun ryhtyy puolivilla, eiku puolisoksi puolivallattomalle puhemiehelle, silloin on auttamatta julkisuuden valokeilassa. Se tarkoittaa käytännössä myös satiirisia iskuja henkilöön. Kyllä se selkänahka parkkiintuu plikalla ko vähä enempi roimitaan. Huumoria pitää sietää, vaikka ilkeätäkin, tuossa asemassa!

Sinun logiikkasi mukaan kaikki 200 kansaneustajaa, parikymmentä ministeri (puolisoineen, tekee jo melkein 450...), kaikki teollisuuspomot, sivistyneistö, kaikki vaan areenalle kivitettäviksi, syljettäviksi, leijonien kitaan?

Oletpa naiivi!
        Paljon on vielä opittavaa, ainakin 100 vuodeksi!
        Ehkä tuolla älykkyydellä varustettujen ihmisten lastenlastenlastenlapset ovat astetta korkeammalla? Joko silloin olette apinoista kehittyneet neanderthalin ihmisten tasolle?

• kukaan.
        Kun näkyy - saa hakata ja p... kirjoitti:

Sinun logiikkasi mukaan kaikki 200 kansaneustajaa, parikymmentä ministeri (puolisoineen, tekee jo melkein 450...), kaikki teollisuuspomot, sivistyneistö, kaikki vaan areenalle kivitettäviksi, syljettäviksi, leijonien kitaan?

Oletpa naiivi!
        Ehkä tuolla älykkyydellä varustettujen ihmisten lastenlastenlastenlapset ovat astetta korkeammalla? Joko silloin olette apinoista kehittyneet neanderthalin ihmisten tasolle?

satiiria helpoksi lajiksi ole väittänytkään. liekö tuo 100 vuotta riittää sen ymmärtämiseen?

keskustelua seuratessa tosin joutuu hieman epäilemään tuota sadan vuoden riittävyyttä, sillä onhan havaittavissa, että jopa lasten käyttäytymistä satiirin piikkiin pyritään laittamaan.

• Sivistymättömiä
        kukaan. kirjoitti:

satiiria helpoksi lajiksi ole väittänytkään. liekö tuo 100 vuotta riittää sen ymmärtämiseen?

keskustelua seuratessa tosin joutuu hieman epäilemään tuota sadan vuoden riittävyyttä, sillä onhan havaittavissa, että jopa lasten käyttäytymistä satiirin piikkiin pyritään laittamaan.

Kun kehtaavat riepotella kuninkaallisia ja parlamentin jäseniä aivan eritason ilkeyksillä mitä meidän pikkujulkkujamme. Sama jenkeissä, julkkuja käsitellään kuin halpaa makkaraa.
        Se nyt vain on niin, että julkisuus tekee ihmisestä yleisen maalitaulun.
        Uskoisin kuitenkin brittien olevan ainakin samalla sivistystasolla suomalaisten kanssa!

• sentään
        Sivistymättömiä kirjoitti:

Kun kehtaavat riepotella kuninkaallisia ja parlamentin jäseniä aivan eritason ilkeyksillä mitä meidän pikkujulkkujamme. Sama jenkeissä, julkkuja käsitellään kuin halpaa makkaraa.
        Se nyt vain on niin, että julkisuus tekee ihmisestä yleisen maalitaulun.
        Uskoisin kuitenkin brittien olevan ainakin samalla sivistystasolla suomalaisten kanssa!

ei nyt vedetä brittisatiiria tähän, johan kukkahattutätien yöunet siitä järkkyisi, puhumattakaan Saulin yöunien menoista. joutuisihan hän Jennin järkytykseltään uneen tuudittaa.

• reporessu
        Kun näkyy - saa hakata ja p... kirjoitti:

Oletpa naiivi!

tänne idioottien palstalle, kun tunnut olevan
        tosi fiksu?

• mikä on satakuntalaisen
        Piukka pinna kirjoitti:

luonteen silmiinpistävin piirre. Joskus minä ainakin olen kuullut sanottavan että se on v-maisuus.

• tuo ohjelma on

harvinaisen tyhmä.

• vaikka pahempi

Koko Niinistön parisuhdefarssi alkaa näyttää Ruususkopiolta, vaikka pahemmalta sellaiselta.

Kaikenlainen salailu, Niinistön iskuyritykset vaikka Jenni oli tuolloin parisuhteessa ja siitä todennäköisesti johtuva kahden nuoren ihmisen parisuhteen rikkoutuminen, alaiseensa kajoaminen ja tälle yllättäen järjestynyt poliittinen virka ym. saavat koko episodin näyttämään todella surulliselta ja surkuhupaisalta.

• en katso

Olen sitä senverran nähnyt, ja joka ikinen kerta vaihtanut kanavaa.
        Ei mitään järkeä, ei huumoria, ei satiiria, ei kertakaikkiaan kiinnosta. Siinä, mihin sillä pyritään, ei ole onnistuttu.
        Sekoilua lähinnä.
        Täysin turha ja yhdentekevä ohjelma.

• seija mailis

Näin kyllä ohjelman, ja ihmettelen kuinka voidaan törkeästi ihmisiä mollata.
      Jenni Haukio ei ole tehnyt kellekkään mitään pahaa, ja niin ala-arvoisesti häntä käsiteltiin ohjelmassa. Ohjelma on lopetettava!!!!!!

• Aattelepa ite

Mikä meitä suomalaisia oikein vaivaa????
        Alkeellisimmatkin käytöstavat ovat kadonneet eikä kanssaihmisiä kunnioiteta ihmisinä enää lainkaan. Mitä vaan mieleen tulee sanotaan kenelle vaan, ajattelematta yhtään toisen ihmisen tunteita.

Kun kukaan ei puutu tällaiseen, meno jatkuu aina vaan pahempaan suuntaan. Millekään ei saisi asettaa enää mitään rajoja. Mennään, tehdään ja sanotaan just niin kuin OMAA NAPAA huvittaa, televisiossa ja näillä keskustelupalstoilla. Sitten ihmetellään kun ihmiset voi huonosti, nuoret surmaavat omia koulukavereitaan ja väkivalta yhteiskunnassa muutoinkin on selkeästi kasvanut viime vuosina.

Kaikkea hyvää Jennille ja Saulille.

• kun tuo

Jos joku tuollaista ymmärtää, ei voi kuin sääliä,
      kyllä ihmisten taso on mennyt alhaiseksi.

Mutta kertoohan tilastotkin,
      55 % avioliitosta eroaa,
      noin 75 % eroaa avoliitosta, joilla on yhteinen lapsi.

ei voi kuin sääliä, tekijöitä ja katsojia.

• voi voi

menis kasvamaan vielä nolaa vain itseään ??

• onkin idea

Esitän, ettei televisiossa eikä missään muussakaan mediassa enää ikinä sanota kenestäkään mitään pahaa. Kaikista keksitään vaan pelkkää hyvää.

• sitten
        onkin idea kirjoitti:

Esitän, ettei televisiossa eikä missään muussakaan mediassa enää ikinä sanota kenestäkään mitään pahaa. Kaikista keksitään vaan pelkkää hyvää.

mihin pannaan sitten laiskat ja moraalittomat vihersosialistifeministisiat..

• Pikkupissiskä
        sitten kirjoitti:

mihin pannaan sitten laiskat ja moraalittomat vihersosialistifeministisiat..

Otti nokkiinsa, kuuluisuutta havitteli ja sai mitä haki. Ei kaikki ole aina makiaa!

• samoin Yleisradio
        Pikkupissiskä kirjoitti:

Otti nokkiinsa, kuuluisuutta havitteli ja sai mitä haki. Ei kaikki ole aina makiaa!

Tollanen kritiikki ei kuulu sivistyneeseen demokratiaan.

Voitais ottaa mallia esim.Valko-venäjältä tai Pohjois-koreasta, siellä asiat on paljon paremmin.

• jatkuva kiusaaminen

kunnian loukkaus kyseinen ohjelma.

en ihmettele että tässä maassa on jokelan ja kauhavan tapaisia tapahtumia.

suoraa seurausta, kiusaamisesta.

oikeuteen vaan

• Sairasta,sairasta

Mites olis, voisko ton maailman finanssikriisin vetää vielä tähän.

Toivon Lauantaina, että pressa kansliasta puhaltaa vielä jyrkemmät tuulet...

• Pysyy jämäkkinä
        Sairasta,sairasta kirjoitti:

Mites olis, voisko ton maailman finanssikriisin vetää vielä tähän.

Toivon Lauantaina, että pressa kansliasta puhaltaa vielä jyrkemmät tuulet...

Eikä puutu ohjelman sisältöön.

Toivottavasti Haukion sana ei paina kuin Saulin vaipan verran.

On sanavapauden vastaista että yritetään vaikuttaa Ylen linjaan, ratsastamalla "omalla asemalla. Mutta eihän Haukio edes ole julkinen henkilö...

Muistakaa kusipäät kun äänestätte Niinistöstä pressaa mikä on linja.

• Aattelepa ite
        Pysyy jämäkkinä kirjoitti:

On sanavapauden vastaista että yritetään vaikuttaa Ylen linjaan, ratsastamalla "omalla asemalla. Mutta eihän Haukio edes ole julkinen henkilö...

Joo - mikä on linja nyt - kaikkea saa tehdä mitä mieleen juolahtaa kenenkään puuttumatta.

Sananvapaus ei tarkoita, että olisi oikeus loukata ihmisiä.

Niinistö on pätevä jätkä homaan mihin tahansa

• sinäkin huomannut
        Pysyy jämäkkinä kirjoitti:

Kai sinäkin olet huomannut että keskustaa saa pilkata niin paljon kuin haluaa mutta on pyhäinhäväistys jos kokoomusta pilkataan.

• kaikissa puolueissa
        Aattelepa ite kirjoitti:

Joo - mikä on linja nyt - kaikkea saa tehdä mitä mieleen juolahtaa kenenkään puuttumatta.

Sananvapaus ei tarkoita, että olisi oikeus loukata ihmisiä.

Niinistö on pätevä jätkä homaan mihin tahansa

jotkun punikit ei diggaa salea, mutta muuten se on kaikissa puoleissa suosikki pressaksi.

halosen sensuuri on jo naurettavaa.

• halosta ei saa moittia
        sinäkin huomannut kirjoitti:

Kai sinäkin olet huomannut että keskustaa saa pilkata niin paljon kuin haluaa mutta on pyhäinhäväistys jos kokoomusta pilkataan.

mites on sdp ja halonen.

törkyähän tollanen on

• se tosi

loukkaava ohjelma.Kaikella on rajansa,vaikka kuinka on julkisuuden henkilö,niin kun ei sinne omaehtoisesti pyri,niin pitää saada elää rauhassa.Pois pusikosta kyttäämästä.

• Missä viestii viestintäpääl...

Jos Jenni on "yksityishenkilö", niin kokoomus onkin sitten ensimmäinen puolue maailmassa, jonka viestintäpäällikkö ei viesti julkisuudessa ja julkisuuteen:

http://www.kokoomus.fi/kokoomus/puoluetoimisto/

Kyllä tuommoisessa työssä oleva saa luvan sietää enemmän julkisuudelta kuin tavis.

• Kauhajoella

Joku yhteys tähän "solvaaja sarjaan

• eihän susa

seurustellut tavatessaan Matin mutta Päivi oli tavatessaan Paavon peräti avioliitossa.Ja jos Jenni rakastui Sauliin niin mitäs se meille kuuluu.

• Joku roti

Ei se, että on julkkis, anna kenellekään oikeutusta kohdella häntä millään tavoin kovemmin tai härskimmin kuin "yksityishenkilöäkään". Mistä ihmeestä tällainen käsitys on yleensä tullut valloillen, että niin olisi hyväksyttävää tehdä? Jo julkisuuden henkilönä oleminen on varmasti useimmille heistä jo tarpeeksi kova rasite. Eikä julkisuuteen joutuminen suinkaan ole kaikille tietoinen valinta. Joka ikinen yksityisasia repostellaan lehtien palstoilla halusit tai et.
        - Ja oli se asia sitten totta tai ei.

Jos olisin jonkun yrityksen / puolueen viestintäpäällikkönä tms. vastaavassa ammatissa( kenen julkisuuden henkilön puolisona hyvänsä), niin en kyllä ymmärrä miksi se ammattirooli / puolisona oleminen antaisi joillekin oikeutuksen tehdä minusta julkista pilkkaa? Asettukaa nyt hyvät ihmiset toisen ihmisen kenkiin!

- Niin tai hei, jos vastaavaa törkyä tehtäisiin vaikka maikkarilla Maria (YLEn pomo Mikaelinvaimo)Jungnerista, niin olispa kiva nähdä YLEn johdon ko. rouvan reaktiot...vai olisko se vaan hauskaa???

• viesti siitä

ettei ole pressan puolisoksi. Jo vuosia on ollut kaikenlaista satiiria istuvista presidenteistä, puolisoista ja tainnut olla myös väistyneistä...?

Ei tule siis Niinistöstä pressaa ja ei taida hänkään haluta.Kansa vaan jankkaa, että vaan Niinistö kelpaa...nythän tuonkin totuuden tietää.

• Toivotaan että huomenna

Rävähtää ja kunnolla. Kohu on ollut sellainen että katsojia riittää.
        Lisää törkyä koneeseen... Tahtoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

• Proffa..
        Toivotaan että huomenna kirjoitti:

Rävähtää ja kunnolla. Kohu on ollut sellainen että katsojia riittää.
        Lisää törkyä koneeseen... Tahtoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Ensi jyrähtää kokoomusnuoret kun Itsevaltiaissa pilkataan Ville Itälää liikaa, sitten entinen tyrkyturpa Lyly Rajala kun Saulia pilkataan ja sittien vielä kokoomuksen johtava älykkö Jenni Haukio... miksi en muista muiden puolueiden ärtyneen pirulusta? Onko kokkareilla vaan huono huumorintaju vai mikä?

Jos tämä tuntuu pahalle, saisivat katsoa mitä poliitikot ja julkkikset joutuvat USA:ssa kestämään. Siellä sananvapaus on pyhä ja se onkin yksi niistä asioista mitä USA:ssa arvostan. Sitä miten kriittinen media siellä on todellisissa kysymyksissä, onkin jo ihan eri juttu.

• paskanpuhumista?
        Proffa.. kirjoitti:

Ensi jyrähtää kokoomusnuoret kun Itsevaltiaissa pilkataan Ville Itälää liikaa, sitten entinen tyrkyturpa Lyly Rajala kun Saulia pilkataan ja sittien vielä kokoomuksen johtava älykkö Jenni Haukio... miksi en muista muiden puolueiden ärtyneen pirulusta? Onko kokkareilla vaan huono huumorintaju vai mikä?

Jos tämä tuntuu pahalle, saisivat katsoa mitä poliitikot ja julkkikset joutuvat USA:ssa kestämään. Siellä sananvapaus on pyhä ja se onkin yksi niistä asioista mitä USA:ssa arvostan. Sitä miten kriittinen media siellä on todellisissa kysymyksissä, onkin jo ihan eri juttu.

Toimittajat, poliitikot ja toimittajat tykkäävät toisistaan sen vuoksi että kukaan niistä ei tee (oikeaa) työtä. Ja sen vuoksi niillä on yhteinen intressi, elää paskanpuhumisella.
        Toivottavasti aika korjaa nuo turhapurot pois maailmankartalta..

• ohjelmaa
        paskanpuhumista? kirjoitti:

Toimittajat, poliitikot ja toimittajat tykkäävät toisistaan sen vuoksi että kukaan niistä ei tee (oikeaa) työtä. Ja sen vuoksi niillä on yhteinen intressi, elää paskanpuhumisella.
        Toivottavasti aika korjaa nuo turhapurot pois maailmankartalta..

ei vois olla, enkä mitenkään jaksa tuollaista roskaa katsoa.
        Ehkä se sopii niille ihmisille, joilla ei ole mitään omaa elämässään.
        Näitä tyyppejä on useimilla työpaikoilla pilaamassa ilmapiiriä ja kyllä he ovat tavallaan säälittäviä.
        Jos koko elämä menee siihen, että joku pitää koko ajan olla hampaissa, niin se on kyllä hukkaan heitettyä aikaa.
        Elämä on loppujen lopuksi lyhyt, joten kannattaisi katsoa, miten aikansa käyttää.

• juolahti että
        ohjelmaa kirjoitti:

ei vois olla, enkä mitenkään jaksa tuollaista roskaa katsoa.
        Ehkä se sopii niille ihmisille, joilla ei ole mitään omaa elämässään.
        Näitä tyyppejä on useimilla työpaikoilla pilaamassa ilmapiiriä ja kyllä he ovat tavallaan säälittäviä.
        Jos koko elämä menee siihen, että joku pitää koko ajan olla hampaissa, niin se on kyllä hukkaan heitettyä aikaa.
        Elämä on loppujen lopuksi lyhyt, joten kannattaisi katsoa, miten aikansa käyttää.

Luulenpa että Jennille on käynyt niin että hän on uskonut kaiken mitä media kirjoittaa Saulista. Saulihan edustaa Suomessa Jumalaa sillä erotuksella että Jumalaa saa pilkata mutta Saulia ei.

• Nainen21v

Miettikääpäs sitä mitä kaikkea pilaa teistä tehtäisiin jos ponnahtaisitte julkisuuteen tuossa asemassa - eikö osata ottaa vastaan sitä mikä on luonnollisesti edessä? Ja nimenomaan julkisuuteen, ei politiikkaan.

• olisi halunnut pysyä

Suomen eduskunnan puhemies on toinen hierarkiassa presidentin jälkeen. Jos haluaa pysyä poissa julkisuudesta ei kannata mennä naimisiin hänen kanssaan. Muistelen että Johannes ja Kyllikki Virolaisesta tehtiin jopa hahmot joita esittivät Pirkka-Pekka Petelius Kyllikkiä ja Aake Kalliala Johannesta ja heille naurettiin joka viikko

• Nauratti!

Mun mielestä seon ihan harmittoman hauska ja nauratti:))
        Vain heikolla itsetunnolla varustetu SUUTTUU tällaisesta. Olisiimarreltu että pojat ovat vaivautuneet tekemään hauskan sketsin hänestä ja Saulista. Miksi Jenni suuttui? Miksei yhtä hyvin Sauli? Saulilla taitaa olla enemmän huumorintajua kuin vaimollaan ja ymmärtää että pojat on poikia:)Taitaa tulla pariskunnalle ongelmia joson erilainen huumorintaju. Tosikon kanssa vanhenee ennen aikojaan...

• sinustakin
        Nauratti! kirjoitti:

Mun mielestä seon ihan harmittoman hauska ja nauratti:))
        Vain heikolla itsetunnolla varustetu SUUTTUU tällaisesta. Olisiimarreltu että pojat ovat vaivautuneet tekemään hauskan sketsin hänestä ja Saulista. Miksi Jenni suuttui? Miksei yhtä hyvin Sauli? Saulilla taitaa olla enemmän huumorintajua kuin vaimollaan ja ymmärtää että pojat on poikia:)Taitaa tulla pariskunnalle ongelmia joson erilainen huumorintaju. Tosikon kanssa vanhenee ennen aikojaan...

hauskaa, jos pilaa tehtäisiin itsestäsi?
        Luulempa, että itsetuntosi ei ole niin vahva, kuin kuvittelet.
        Ne ihmiset on harvassa, jotka nauttii itseensä kohdistuneesta ivasta.

• Neuvokaa joku sitä!

Herranen aika!

Nainen on puolueensa viestintäpäällikkö! Eikö se ymmärrä, että valittamalla asiasta se vain ja ainoastaan paisuu. Kyllä kokoomuksessakin on henkilöitä, jotka osaisivat neuvoa VIESTINTÄpäällikköä se verran, että milloin on parasta julkisesti itkeä jotain televisio-ohjelmaa ja milloin on parasta vain kohauttaa olkapäitään.

• asian olevan tällä

Minäpä luulen, että Haukio Niinistön vaimona ajatteli olevansa niin mahtavassa asemassa että häntä totellaan heti. Oliko asian vuotaminen julkisuuteen yllätys?

• SYLVI,

KUN OTTAA PÄÄHÄN TOI TOISTEN IHMISTEN REVITTÄMINEN.KUKA SIITÄKIN NAUTTII,ETTÄ TEHDÄÄN OHJELMA NIINISTÖISTÄ KARKEASTI IVAILLEN.KATSOIN OHJELMAN,ENKÄ PITÄNYT.....HUUMORI ON TAITOLAJI.OLISIPA SPEDE VIELÄ.EI TAHALLAAN LOUKANNUT KETÄÄN,SILTI OLI HAUSKA.

• Katsoja kärsi

Eikö ole parempi että Niinistö ja pikkulikka kärsii...

• Topikin

julkisuutta olemalla puhemiehen puoliso oman uransa lisäksi. Se pariskunta taisi olla menosta enemmän hyvillään kuin pahoillaan.

Ajat muuttuu...?

• jeejee

maailmassa ei ole yhtään niin tärkeää ihmistä etteikö siitä vois vähän laskee leikkiä!! sen nyt luulis kaikkien tajuavan, jopa tän mikälie jenninkin. nyt se viä anto sille huumorille lisää aihetta noilla typerillä valituksillaan. toivon todella etttä presidentin kanslisan seuraavassa jaksossa heitetään jotain läppää tästä jennistä eikä aleta kuuntelee mitään ihme kitinöitä joltain paskantärkeeltä puhemiehen rouvalta!! ihminen kuitenkin pystyy hyvin pitkälti itse vaikuttaan paljonko hänestä heitetään läppää joten turha kitistä.

• Marjaleena 60 vee

Pikkupissiksen tasoista tänttäröintiä!Sääli Saulia!

• fhkfhj

Kyllä kuka tahansa loukkaantuu jos verrataan mikkosiin!!!

• dkioioj

jenni haukio,etkö tajunnut että tääläistä todennäköisesti alkaa tapahtuun ku nait niinistön???

• jeejee

tää ihmisten sinisilmäsyys? joku väitti että niinistö yrittää pysyä poissa julkisuudesta mutta mikäs se taitoluistelu tempaus oli sitten jos ei turhanpäivänen julkisuustemppu? sitten vielä siitä spede huumorista, eikös se naisen logiikka sketsi tavallaan loukkaa naisia? en ainakaan usko että tommonen huumori enään paljo naurattais!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      78
      4119
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      202
      3342
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3026
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      81
      2722
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      381
      2445
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2092
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      38
      1623
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1615
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1418
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1402
    Aihe