pelaajat ei saa vetää vihellyksen jälkeen poikittaisellamailalla päin vastustajan naamaa. Tuomarit katselee vierestä puuttumatta asiaan.
Etuoikeutetut Tps pelaajat
10
364
Vastaukset
- onnistui
turussa on likaiset konstit käytössä kaikin tavoin.
- Teillä
"Sulttaanin" olisi kyllä pitänyt lentää suihkuun tuosta taklauksesta Järviseen!
Aivn typerä ja turha. Varmasti olisi ehtinyt väistää, mutta tahallaan yritti vahingoittaa.- jo valmiiksi
pysyisitte pystyssä.
- paikalla ollut
jo valmiiksi kirjoitti:
pysyisitte pystyssä.
Siis minkähän takia kumartui??
Aivan pelasi ilman mailaa.
Jyppi olis päässyt ylivoimalle jos olis vaan hermot immosella pitäneet. - kiinni
paikalla ollut kirjoitti:
Siis minkähän takia kumartui??
Aivan pelasi ilman mailaa.
Jyppi olis päässyt ylivoimalle jos olis vaan hermot immosella pitäneet.olin siellä minäkin...on teillä selitykset.
- paikalla ollut
kiinni kirjoitti:
olin siellä minäkin...on teillä selitykset.
harmittaako jypin konttaaminen ja kuningas immosen tehot?
- muuten sille
sultaanille sopivampi paita kun aina se joutuu nostelemaan niitä hihoja ylös, varsin huvittavaa seurata.
- on aivan pihalla
pelistä. En ole koskaan pitänyt Sulttaania kummoisenakaan pelimiehenä ja nyt se sitten on nähty.
Jypin kannalta on paha se, että Sulttaanille on asetettu ratkaisijan viitta ja kun tyyppi on täysin varjossa se vaikuttaa muidenkin itseluottamukseen.- tepsukat ei
siinä olennainen ja olin paikalla näkemässä tpstörkeydet.
- pubissa
tepsukat ei kirjoitti:
siinä olennainen ja olin paikalla näkemässä tpstörkeydet.
kun et huomannut että molemmille tuli jäähy.
Ai niin eihän sulla riitä ikä sinne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015