Sinulle "ennustus"

jaksatko katsoa

minulle? yh-äiti ja paljon murheita ollut, mutta ylös on noustava ja uskon, että pääsenkin, mitä näkisit ihmissuhteisiin? Ystäviä on ympärillä, olisiko vakavasti otettavaa heissä vai tulekoo vielä joku? kiitos Litdia.

4

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennustus

olet luonteeltasi iloinen. yksinkertaisetkin asiat tuottavat sinulle iloa.

Sinua on aiemmin yritetty aivopestä uskomaan, ettei elämässä ole vaihtoehtoja, etkä olekaan tahtonut uskaltaa tehdä päätöksiä. loppujen lopuksi kuitenkin nämä elämän siteet ja kahleet vapauttivat sinut helpostikin, kun ravistelit niistä itsesi irti. jollakin on siis ollut aikansa jonkinlainen yliote sinusta.

sinulla on kuitenkin nyt uudenlainen elämä, jokin uusi aikakausi on jo alkanut. saatat vähän torjua sitä, olla mahdollisimman hiljaa, jotta ei tarvitsisi tehdä valintoja puoleen tai toiseen. Olet kuitenkin realistinen ja sinulla on hyvä yhteys alitajuntaan. antavatko unet sinulle vihjeitä elämästäsi? Tiedät mitä tahdot ja pystyt luomaan mielikuvistasi todellisuutta. Kaikki kuitenkin juontaa juurensa rakkaudesta, se antaa toimillesi tarkoituksen ja päämäärän.

Pääset pois vaikeuksista. huolet, surut ja rajoitukset eivät paina sinua. sinulla on kaikki mahdollisuudet edessäsi. katsot rauhallisesti tunteitasi. teet joitain ratkaisuja ja pitkän tähtäimen suunnitelmia. käyt innokkaasti menneisyyden ongelmien kimppuun.

Kaiken kaikkiaan hyvää kortit kertoivat. sinulla on ollut vaikeaa, mutta vaikeat ajat alkavat olla takanapäin. sinulla tulee olemaan tarmoa ja innokkuutta tehdä asioita, joita elämässä eteenpäinmeno vaatiikin. sinulla on rakkautta, jonka vuoksi tekisit mitä tahansa. sinulla on paljon unelmia ja niitä tarvitaan, jotta jaksetaan aina eteenpäin :)

valitettavasti aikani ei nyt riitä tämän perusteellisempaan tulkintaan, puolivuotias heräsi uniltaan.. :)

• Litdia

Kaikki mitä sanoit piti paikkaansa, teetkö ennustuksia maksua vastaan esim. sähköpostiin?
        Tuntui niin huikaisevalta, monelta olen kysynyt, yksikään ei ole tuohon yltänyt, tunnetko minut?
        Kaunis kiitos!

• ennustus
        Litdia kirjoitti:

Kaikki mitä sanoit piti paikkaansa, teetkö ennustuksia maksua vastaan esim. sähköpostiin?
        Tuntui niin huikaisevalta, monelta olen kysynyt, yksikään ei ole tuohon yltänyt, tunnetko minut?
        Kaunis kiitos!

...yhteydenottoja myös sähköpostiin [email protected], mutta en ole niistä maksua ottanut. tietysti tämän ilmaisuuden edellytys on, etten voi tehdä tätä hirveästi päivässä, jolloin kärsii lastenhoito ja myöhemmin kuitenkin työpäivät tulevat ajankohtaiseksi (nyt äippälomalla). vastaaminen voi siis joskus kestää..

se, että ennustusta pyytää, niin vastuu siitä vastauksesta ja sen tulkitsemisesta on aina kysyjällä. jos siis kortit kertovat jotain sellaista, jota et ehkä haluaisikaan kuulla, niin minä en voi vaikuttaa siihen. tietysti etukäteen voi sanoa, että jos tulee huonot kortit, niin älä sitten kerro niistä mitään.. minä siis kerron sen, mitä kortit näyttää :)

myös tarkkoja ennustuksia, kuten tulevan puolison ulkonäköön, työhön tms. liittyviä seikkoja minä en osaa sanoa, tai sitä minkä työn saat tulevaisuudessa. muutokset, elämän "suuntaviivat" sen sijaan pystyn kertomaan.

ennustuksien ongelma on myös aikajana. nykyhetken kortti saattaa todellisuudessa olla jo "vähän eilispäivää" tai tapahtuu vasta lähitulevaisuudessa. eli ihan viikolleen/kuukaudelleen ei pysty varmaan kukaan ennustamaan luotettavasti. myös kysyjän oma vapaa tahto vaikuttaa hänen elämäänsä, eli jos sanon että saat erittäin lupaavan mahdollisuuden työn saralla ja jäät odottelemaan kotiin tätä mahdollisuutta, niin todennäköisesti se jää saamatta. toisin sanoen ei voi jäädä passiivisena odottamaan, milloin ennustus toteutuu.

tässä nyt tuli vähän asiata ja asian vierestä, mutta olkoot :)

• litdia
        ennustus kirjoitti:

...yhteydenottoja myös sähköpostiin [email protected], mutta en ole niistä maksua ottanut. tietysti tämän ilmaisuuden edellytys on, etten voi tehdä tätä hirveästi päivässä, jolloin kärsii lastenhoito ja myöhemmin kuitenkin työpäivät tulevat ajankohtaiseksi (nyt äippälomalla). vastaaminen voi siis joskus kestää..

se, että ennustusta pyytää, niin vastuu siitä vastauksesta ja sen tulkitsemisesta on aina kysyjällä. jos siis kortit kertovat jotain sellaista, jota et ehkä haluaisikaan kuulla, niin minä en voi vaikuttaa siihen. tietysti etukäteen voi sanoa, että jos tulee huonot kortit, niin älä sitten kerro niistä mitään.. minä siis kerron sen, mitä kortit näyttää :)

myös tarkkoja ennustuksia, kuten tulevan puolison ulkonäköön, työhön tms. liittyviä seikkoja minä en osaa sanoa, tai sitä minkä työn saat tulevaisuudessa. muutokset, elämän "suuntaviivat" sen sijaan pystyn kertomaan.

ennustuksien ongelma on myös aikajana. nykyhetken kortti saattaa todellisuudessa olla jo "vähän eilispäivää" tai tapahtuu vasta lähitulevaisuudessa. eli ihan viikolleen/kuukaudelleen ei pysty varmaan kukaan ennustamaan luotettavasti. myös kysyjän oma vapaa tahto vaikuttaa hänen elämäänsä, eli jos sanon että saat erittäin lupaavan mahdollisuuden työn saralla ja jäät odottelemaan kotiin tätä mahdollisuutta, niin todennäköisesti se jää saamatta. toisin sanoen ei voi jäädä passiivisena odottamaan, milloin ennustus toteutuu.

tässä nyt tuli vähän asiata ja asian vierestä, mutta olkoot :)

Otan yhteyttä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      134
      5432
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3892
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2067
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1833
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      25
      1739
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1660
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      51
      1621
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      30
      1574
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      40