Ennen vaaleja Karhulan torilla tarjoillaan karkkeja,kahvia,rokkaa ynnä muuta houkutinta lupausten lisukkeeksi,vaan kuinkas ollakaan,kun valtuustopaikka on saatu niin hups,hups,ajetaanpas palvelut Kotkaan!!
Luulis edes meidän Karhulassa asuvien pitävän omien puolta,pelkästään meno-paluu bussi matka Kotkaan maksaa yli 7 euroa,tosin säästöähän syntyy väkisten,avustukset jää sosiaalihuollon tileille,kaillahan ei ole varaa matkustella busseilla,jos olis ei kait sossua tarviskaan!!
En todellakaan voi muuta kuin toivoa,jotta joku laittais kansalais vetoomuksen nettiin: säilytetään sossu karhulassa!!
Valtuutettujen petturuudesta ja äänestäjien hyväksikäytöstä huolimatta!!
ei enää ehdokas
jorma k nykänen
alahovi
ei pois sosiaalihuoltoa Karhulasta
5
213
Vastaukset
- R.Mänttäri
Jorma puhut vähän, mutta asiaa!
Lähden mielläni puoltamaan tuota asiaa!- R.Mänttäri
mielelläni!
- Kotkalainen Peippolasta
Karhulan toimipistettä ei siirretä KOTKAAN. Karhula on Kotkan kaupunginosa. Soskupummit joutaakin juoksennella hiukan pidemmälle ja on todellakin hyvä että palveluja keskitetään.
- miten mustavalkoista
katsontakantaa Sinulta. Se matkahan käy kädenkäänteessä rollaattorilla. Vai? Kai saa puolustella sen toimiston käyttäjiä, vaikkei itse tarvisi.
- jori p
Josko mulla on hiukankin mahdollisuuksia vaikuttaa,sosiaalihuollon toimipistettä ei todellakaan siirretä,MIHINKÄÄN!
Ollessani parhaassa työiässä,moitin minäkin kapakeissa lähes jokaisen sosiaalipummiksi,vaan näin eläkeläisenä ja perintätoimistojen uhrina olen käyttänyt aikoinaan tienaamiani veromarkkoja,sossun kautta!
Oikeesti olen jo maksanut pääomavelkojen verran ja
ylikin ulosoton kautta,vaan perintätöimistot kuorii kerman päältä,velkojalle ei jää muuta iloa,kuin olla velkoja!!
Pulttaappas tupasi peruskallioon,jottei lamakausi riepottelis,vai mitäs luulet 7 lihavan vuoden jälkeen saattaapi olla sinunkin kutsumanimesi, SOSIAALIPUMMI!1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999