Ihminen ei ole muuttunut miksikään: hyeenat vaatii ihmisiä leijonin hampaisiin, rahvas hurraa giljotiinin katkaistua taas yhden pään!
Samat ihmiset huutavat täällä tällä kertaa Haukiota mestauslavalle, Niinistöä haukutaan - kun ei muuta keksitä - iästä. Kenelle oikeasti kuuluu vaikka 20-vuotias menisi naimisiin 80-vuotiaan kanssa?
Kadehtiiko kansa molempia osapuolia, vai miksi näitä pitää kivittää?
Aikoinaan oli elämäni suurin rakkaus 44-vuotias, minä 21. Seurustelimme monta vuotta ja olimme todella rakastuneita. Olen vieläkin, nyt 50-vuotiaana, onnellinen, että olen kokenut tuon suuren rakkauden. Kyllä meillä oli arvostelijoita, mutta aika moni taisi aistia aidon rakkautemme - ja ehkä olisi halunnut olla jompi kumpi?
Onnellista elämää Niinistölle ja Haukiolle! Uskon aitoon rakkauteenne - vaikka se ei edes ole MINUN ASIANI...
Apinan jälkeläiset...
8
333
Vastaukset
- mielestäni tässä asiassa
Tässä on kyse tasapuolisuudesta. Jollei kokoomuslaisia saa pilkata, ei ketään muitakaan, ei keskustalaisia, ei sosiaalidemokraatteja jne. Kaikkia vaan kehutaan ja ylistetään jatkuvasti.
- vessasta alas!
Nyt on kyse tasosta, millä keskustellaan. Onko tasokasta alkaa puhua siitä, mitä sinun housuissasi on, onko paskasi löysää? Onko tasokasta puhua haisevasta pierusta tai kuukautisista?
Satiirin pitää olla terävää, älykästä, osuvaa ja parhaimmillaan se on älykästä epäkohtien osoittamista huuumorin ja nokkeluuden keinoilla.
Ei osoita älykkyyttä eikä luovuutta, jos sanoo TV-ohjelmassa, että kakka haisee tai jos pieraisee kaikkien kuulleen. SE OSOITTAA SUURTA LAPSELLISUUTTA JA SIVISTYMÄTTÖMYYTTÄ. - Pisu-Kakka
vessasta alas! kirjoitti:
Nyt on kyse tasosta, millä keskustellaan. Onko tasokasta alkaa puhua siitä, mitä sinun housuissasi on, onko paskasi löysää? Onko tasokasta puhua haisevasta pierusta tai kuukautisista?
Satiirin pitää olla terävää, älykästä, osuvaa ja parhaimmillaan se on älykästä epäkohtien osoittamista huuumorin ja nokkeluuden keinoilla.
Ei osoita älykkyyttä eikä luovuutta, jos sanoo TV-ohjelmassa, että kakka haisee tai jos pieraisee kaikkien kuulleen. SE OSOITTAA SUURTA LAPSELLISUUTTA JA SIVISTYMÄTTÖMYYTTÄ.Kakka- ja pissahuumorihan on sitä parasta huumoria! Minä ainakin nauran itseni kipeäksi kun tulee opikein navan alapuolista ja vanhat kukkahattutädit leikkivät järkyttyneitä. Voi sitä riemua! Jos se osoittaa lapsellisuutta ja sivistymättömyyttä niin sitten on helvetin hauska olla lapsellinen ja sivistymätön!
KAUAN ELÄKÖÖN KAKKA- JA PISSAHUUMORI! ELÄKÖÖN! ELÄKÖÖN! ELÄKÖÖN! - ETTEI PLÖSÄHDÄ HOUSUUN
Pisu-Kakka kirjoitti:
Kakka- ja pissahuumorihan on sitä parasta huumoria! Minä ainakin nauran itseni kipeäksi kun tulee opikein navan alapuolista ja vanhat kukkahattutädit leikkivät järkyttyneitä. Voi sitä riemua! Jos se osoittaa lapsellisuutta ja sivistymättömyyttä niin sitten on helvetin hauska olla lapsellinen ja sivistymätön!
KAUAN ELÄKÖÖN KAKKA- JA PISSAHUUMORI! ELÄKÖÖN! ELÄKÖÖN! ELÄKÖÖN!Noin kakaramaista en ole kuullutkaan sitten ala-asteen. Siellä yksi pikkupoika joutui naurunalaiseksi, kun tuli housuun.
Ala-asteella! Osaat kuitenkin jo kirjoittaa... huonosti. - Pisu-Kakka
ETTEI PLÖSÄHDÄ HOUSUUN kirjoitti:
Noin kakaramaista en ole kuullutkaan sitten ala-asteen. Siellä yksi pikkupoika joutui naurunalaiseksi, kun tuli housuun.
Ala-asteella! Osaat kuitenkin jo kirjoittaa... huonosti.Ihanaa! Lisää kakkajuttuja. Perustetaanko oma kakka-ja pissapalsta niin saamme oikein hekumoida siellä? Ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lisää, lisää, pliis! Kakka rules ok! - Höyryt pois päästäsi...
Pisu-Kakka kirjoitti:
Ihanaa! Lisää kakkajuttuja. Perustetaanko oma kakka-ja pissapalsta niin saamme oikein hekumoida siellä? Ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lisää, lisää, pliis! Kakka rules ok!Vakava tapaus
- Pisu-Kakka
Höyryt pois päästäsi... kirjoitti:
Vakava tapaus
Hei!
Treffataan ja mennään johonkin yleisövessaan niin voidaan kakata ristiin. Eiks se olisi jännää? - Millos te kusipäät
Pisu-Kakka kirjoitti:
Hei!
Treffataan ja mennään johonkin yleisövessaan niin voidaan kakata ristiin. Eiks se olisi jännää?alatte puolusteleen esim. Mauri "peruukki Pekkarista, sitäkin on solvailtu aika kivasti kyseisessä ohjelmassa.
Toivon että Lauantaina rävähtää entistä härskimpää juttua...
Lisää paskaa,kyllä Niinistön vaipat kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872