olenko muka oikeasti jm?

susikuu..

Välillä tuntuu,et en ole ollenkaan tyypillinen jouskari,ja välillä taas et olisin aivan täydellinen jouskari..Siis luonteeltani..

Olen nimittäin erittäin taipuvainen masennukseen,olen liian herkkä,melko arka,hyvin varovainen ja välinpitämätön,jotenkin itsekäs.Lisäksi pidän kovasti kauhusta ja vähän myös väkivallasta.Taivun välillä synkkyyteen,mut silti olen älytön optimisti:)

Olen ollut ainakin vuodenpäivät sairaslomalla masennuksen takia ja joudun syömään mielialalääkettä,kaikista pahinta on se,et kun toi juhliminen kiinnostaa vähän liikaakin..eli alkoholista olen aika riippuvainen,lievästi sanottuna..

Tiedän,et jouskarin saa helposti houkuteltua pahuuden teille,mut silti väitetään,et jouskarit on urheilullisia?? En minä ainakaan tippaakaan,päinvastoin vihaan urheilua ja muutenkin eri paikoissa käymistä,olen ihan kotihiiri,tykkään olla kotona,lukea ja katsoa vaikka leffoja.

Kummallista,et ainakin luonteeni osalta tuntuu et välillä olen ihan jouskari luonne,mut yhä enempi tuntuis siltä,et en olekkaan? olen kyllä vielä nuori parikymppinen,et kaikki voi vielä muuttua.

Kaikkihan on omia persooniaan,eikä aina pidä tuijottaa vaan horoskooppeja,mut haluaisin tietää,onko muita jouskareita jotka tuntis samoin?

7

1122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ite-jouskari

      Hei
      Löysin kuvauksestasi samoja piirteitä mitä itsessänikin on eli olen herkkä ja helposti masentuva ja kyllä alkoholi nuorena maistui (siis nyt olen kaksi kertaa sinun ikäisesi). Tuossa kahdenkymmenen korvilla oli kyllä masennusjakso, koska en tiennyt mitä elämältäni halua ja nyt vsta aikuisena tiedän mitä tahdon. Nyt parhaillaan opiskelen työn ohessa, mutta minusta tuntui, että nuorena olin aika eksyksissä itseni kanssa. Urheilussa en ole mikään hyvä, mutta pidän kyllä urheilun katselusta. Mutta sitten olen dekkkarifani ja poliisisarjat ovat heikkouteni ja opiskelen kirjallisuutta ja lopputyöni koskee - yllätys yllätys - dekkareita.
      Että kyllä meillä on yhtäläisyyksiä. Mitä voisin helpottaa sinua? Toivottavasti sinulla on ammatti mistä pidät tai ainakin opiskelet sellaiseen, enät matkustelu, kiinnostaako? Minulla, vaikka rahat on tiukassa, on aina haaveissa matkustelu ja teen kyllä mielikuvitusmatkoja ja netistä katselen paikkoja.Pidätkö shoppailusta? Näyteikkunaostokset piristävät minua myös. Olin nuorempiana arka, mutta vuodet ovat tuoneet rohkeutta ja nykyisin kiinnostuksen kohteita on kyllä paljon, joten muista masennuskin helpottaa kun et ole koko ajan neljän seinän sisällä ja kokeile rohkeasti kaikkea uutta. Kyllä jousimiehet nousevat aina lamasta, mutta tunnen kyllä aika monta jousimiestä, jotka masentuvat herkästi. Heillä on yleensä paljon tuttuja mutta vähän ystäviä, sillä harvoille jousimies kertoo tai paljastaa sisimpänsä. Päälle päin monet jousimiehet ovat hyvin seurallisia mutta sisimmässään ovat hyvin yksinäisiä.
      Kaikkea hyvää sinulle tv. ite-jouskari.

    • just noin mut..

      sun kirjotukses oli kuin oisin lukenu omaa elämää:)) paitsi et mä kyl tykkään urheilusta. baareis roikkuminen on nyt jääny vähemmälle..

    • mullakin on tuo ongelma sillä olen jousimiheksi lijan voimaksluonteinen

      • ...........

        Jousimieshän on voimakasluonteinen!


      • mieltä
        ........... kirjoitti:

        Jousimieshän on voimakasluonteinen!

        ed.kirjoittajan kanssa. Jousimiehet ovat erittäin voimakastahtoisia ja joskus jopa jyräävät muut alleen saadakseen tahtonsa läpi !!!


      • jouskari n 19.v
        mieltä kirjoitti:

        ed.kirjoittajan kanssa. Jousimiehet ovat erittäin voimakastahtoisia ja joskus jopa jyräävät muut alleen saadakseen tahtonsa läpi !!!

        Minua on kutsutaan usein määrätietoiseksi ja niitähän me joukkarit ollaan! Vaikkakin välillä ei siltä tunnu. Nuorempana tuntui että en ole yhtään merkkini kaltainen myös mutta nyt olen huomannut että löytyy paljonkin piirteitä jotka sopii. Luulin itsekin että en erityisemmin välitä liikunnasta vaikka aina minulla on joku liikunnallinen harrastus ollut, mutta jos tulee paljon päiviä jolloin vain olen kotona liikkumatta niin tulee levoton olo että pakko tehdä jotain. Ja se oman sisimmän paljastaminen muille ei multa hirveästi luonnistu ja vaivun epätoivoon ja ahdistun helposti. Toisaalta olen todella optimistinen... Ristiriitaista. Jotenkin sitä kuitenkin vaan jaksaa uskoa että ongelmat ratkeavat itsestään.


      • ...
        jouskari n 19.v kirjoitti:

        Minua on kutsutaan usein määrätietoiseksi ja niitähän me joukkarit ollaan! Vaikkakin välillä ei siltä tunnu. Nuorempana tuntui että en ole yhtään merkkini kaltainen myös mutta nyt olen huomannut että löytyy paljonkin piirteitä jotka sopii. Luulin itsekin että en erityisemmin välitä liikunnasta vaikka aina minulla on joku liikunnallinen harrastus ollut, mutta jos tulee paljon päiviä jolloin vain olen kotona liikkumatta niin tulee levoton olo että pakko tehdä jotain. Ja se oman sisimmän paljastaminen muille ei multa hirveästi luonnistu ja vaivun epätoivoon ja ahdistun helposti. Toisaalta olen todella optimistinen... Ristiriitaista. Jotenkin sitä kuitenkin vaan jaksaa uskoa että ongelmat ratkeavat itsestään.

        Luonnollisesti olet myös : nousu-merkkisi, Kuu-merkkisi ja paljon muuta. Sinulla on Mars jossain merkissä, mistä tuota ajoittaista liikkumista voisi katsoa.
        Jos Sinulla on syntymätietosi, klo aika myös, voisi karttaasi katsella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe