Eläkeiän alentamisesta tutkija..

6

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suhoi-160

On tuhlanneet jo moneen kertaan Jerseyn saarille eläkerahat,sekä sijoittu muuhun vakuutusyhtiöiden afääriin,porvaristolla alkaa olla pakkotilanne petellääkseen köyhälistölle kuuluvia eläkerahoja,koska suurin ikäluokka 1949 syntyneille pitäisi alkaa maksmaan eläkkeitä,niin ne ovat jossain sijoitettu porvarinen Geyman saarille,koska ne ovat tuottaneet korkoja vakutuusyhtiöille.

Kaikki Suoomen Eläkelaitokset on kansallistettava ja valvonta ote oltava sellainen,että sonta kuorman ajoon jokainen herra,joka on ollut tällaisessa päätöksen teossa.

suhoi-160

• Suhoin logiikka on aivan oikea siinä, että pistetään eläkepellet töihin tienaamaan kadottamiaan rahojamme takaisin.

Eläke ja muut vakuutusyhtiöt, sekä pankit tulee kansallistaa ja pika pikaa, eikä antaa niille yhtään senttiä sitä ennen.

On se kumma, että Venezuelan Hugo Chaves ymmärtää tämän asian, mutta suomalaine porvari ei. Onkohan se rotukysymys... jos suomalainen rotumme on ala-arvoista, kuten aatukin meinas? Ei edes yksinkertaisinta asiaa meinata tajuta.

• kadonneet?
        hannu_rainesto kirjoitti:

Suhoin logiikka on aivan oikea siinä, että pistetään eläkepellet töihin tienaamaan kadottamiaan rahojamme takaisin.

Eläke ja muut vakuutusyhtiöt, sekä pankit tulee kansallistaa ja pika pikaa, eikä antaa niille yhtään senttiä sitä ennen.

On se kumma, että Venezuelan Hugo Chaves ymmärtää tämän asian, mutta suomalaine porvari ei. Onkohan se rotukysymys... jos suomalainen rotumme on ala-arvoista, kuten aatukin meinas? Ei edes yksinkertaisinta asiaa meinata tajuta.

Kyllä eläke on minulle tullut ajallaan. Tässä on nyt jokin ihmeellinen uutisankka.

• kadonneet? kirjoitti:

Kyllä eläke on minulle tullut ajallaan. Tässä on nyt jokin ihmeellinen uutisankka.

ole kadonneet, ne rahat siis. Osakemäärät jotka on ostettu pysyvät samoina ja ainoastaan hetkellinen markkina-arvo vaihtelee. Kukaan ei valittanut niinä vuosina kun sijoitukset tahkosivat satojen miljoonien edestä arvonnousua vuodessa, parhaana yli miljardin. Nyt arvot ovat pudonneet mutta jos niitä ei myydä suurin osa tulee takaisin tai kaikki tai vielä enemmän.

Te kun olette niin hyviä sijoittajia niin jakakaa nyt sitä viisautta meillekin, on helppoa sijoittaa tonni ja kymmenenkin mutta 10 miljardia on jo vaikeaa, sitä ei juuri korkeakorkoiselle 2% tilille kannata sitoa vuosiksi tilanteessa jossa maailma muuttuu.

Jotta ehdotuksia kehiin. Ottakaa huomioon seuraavat seikat, takaisin lainaus ei vedä jos sen korkotaso on liian korkea, tuoton pitää olla inflatio muutama prosentti jne.

Tälläkään hetkellä kaikki varat eivät ole kiinni osakkeissa vaan suurin osa on erilaisissa velkakirjoissa ja kiinteistöissä.

• pahoitteli

wäinä täällä pahoitteli notta menee haaskiolle hyvää ammattitaitoa, jos eläkkeelle lempataan. olen kyllä yrittänyt vaihtelevalla menestyksellä luoda itselleni karriääristä uraa, mutta olen tullut siinä tienpäähän. valitettavasti. uudet ajat uudet miehet. kyllä. olen 62 ikäinen. perkekales tarjotteli työvoimatoimisto eläke mahdollisuutta.
      niin tuskin minun tarvitsee olla mitään mieltä eläkeiästä.

• ei mitään uuutta komuilta

Miesten elinikä on noin 7 vuotta lyhyempi kuin naisten.

Eli moni mies ei pääse ollenkaan eläkkeelle. Naiset vielä perivät miesten omaisuuden. 2/3 yhteiskunnan sairaanhoitokustannuksista menee naisille.

Silti miehillä on samat verot,
      samat eläkemaksut
      ja SAMA ELÄKEIKÄ.

Nämä on päätetty SAK-kommarien tukemana KOLMIKANNASSA.

Maassamme EI OLE MITÄÄN NIIN TASA-ARVOA LOUKKAAVAA KUIN MIESTEN SAMA ELÄKEIKÄ NAISTEN KANSSA, koska miesten eläkeikä pitäisi olla noin 7 vuotta aikaisempi kuin naisten.

KUITENKIN TYHMÄN KOMMARIN SUUSTA TULEE AINA AUKAISTESSA JUTTUA VÄHÄOSAISISTA AFRIKKALAISISTA HOMOISTA LESBOISTA LAPSIPERHEISTÄ TASAPALKKAISUUDESTA LÄSSYN LÄSSYN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe