Olen uusi raisiossa, joten haluaisin kysyä tietääkö kukaan onko raision sosiaalitoimistosta mahdollista saada sosiaalistaluottoa. Ilmeisesti sitä myönnetään ainakin joissain kaupungeissa.
Toivoisin pikaista ja asiallisia vastauksia.
Sosiaalinen luotto RAISIO
4
1693
Vastaukset
- raisiossa
myönnetä, niin sit lähin kaupunki on tietenkin turku. mene ensin kysymään raision sossusta, kyllä ne sitten neuvoo sieltä, et mistä voi hakea, jollei heiltä.
- 2222
mene espoosen ja kysy sosiali-työntk
maija perholta hän tietää tarkemin näistä asioista.- Piia83
olisi sellanen kysymys tietääkö joku paljonko työtön ihminen saa etuuksia kuukaudessa??? miettisin vaan kun itse olen sosiaali toimiston asiakas ja saan toimeentulotukea ja nyt lähi aikoina pitäisi tulla kelan työmarkkinatuki/työttömyyspäiväraha niin voidaanko toimeentulo tuki lopettaa kun alan saamaan rahaa kelalta???? en ole löytänyt kelan sivuilta vastausta tähän kysymykseen..... ajattelin jos joku täällä tietäisi vastauksen tähän kysymykseen... Kiitos etukäteen.....
- julle567
Piia83 kirjoitti:
olisi sellanen kysymys tietääkö joku paljonko työtön ihminen saa etuuksia kuukaudessa??? miettisin vaan kun itse olen sosiaali toimiston asiakas ja saan toimeentulotukea ja nyt lähi aikoina pitäisi tulla kelan työmarkkinatuki/työttömyyspäiväraha niin voidaanko toimeentulo tuki lopettaa kun alan saamaan rahaa kelalta???? en ole löytänyt kelan sivuilta vastausta tähän kysymykseen..... ajattelin jos joku täällä tietäisi vastauksen tähän kysymykseen... Kiitos etukäteen.....
tietenkin menetätä toimeentulotukesi.
sossut maksavat varmaan vuokran ja lääkkeet.
jos saisit työmarkkinatuke ja toimeentulotukea tienaisit melkee samanverran kuin työssäkäyvä,niin eihän kukaan tekisi enää töitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756