Kovin tulee syyllinen olo, kun tulee aina ajettua nopeusrajoitusten mukaan tai ainakin likipitäen, ehkä hiukan yli tai ali, ja lisäksi muutoinkin kaupunkialueellakin tulee lähestyttyä risteyksiä varovasti ja liikkeellelähtiessä ei tule painettua kaasuakaan kovasti, kuin ihan vaan silleen varovasti.
Mutta vaikka tää selkeästi aiheuttaa joillekin kanssa-autoilijoille harmaita hiuksia, niin eipä näistä ole ollut harmia koskaan, koska ne eivät uskalla "ojentaa" minua kuin tällä palstalla.
Tositilanteessa ne vaan ajelee niska punottaen, ehkä hiukan yrittää joskus keskisormea vilkutella, mutta sitten ne jatkaa matkaa ja mä en jaksa tollaisilla asioilla mieltäni vaivata hetkeäkään. Mä vaan ajelen omala tyylilläni.
Mun puolesta saa muutkin ajella ihan niin kun haluaa. Kunhan muistaa kunnioittaa muiden tielläliikkujien henkeä ! Sitä ei saisi vaarantaa ! Se on rumaa.
Tientuke
Kansanauto
3
253
Vastaukset
- ...
ajan hissukseen ja rauhallisesti. Huvittavaa on katsella taustapeilistä kun takana olevassa autossa kirotaan ja etsitään ohituspaikkaa mutta sitten kun pysähdytään samalle huoltsikalle niin ei sitten uskalleta tulla mitään sanomaan ;-)
- Kukin ajaa tyylillään
Se ohituspaikka tulee aikanaan samoin kuin kahvipaikka. :)
- gfmx
Kukin ajaa tyylillään kirjoitti:
Se ohituspaikka tulee aikanaan samoin kuin kahvipaikka. :)
miksei mutta ohihan pääsee aina kun on tehoa pellin alla. tulee sellainen hävytön ylinopeus ja röyhkeys. onpahan haastetta teillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958