Kerroin kaiken, mitä välillämme silloin tapahtui. Kerroin näistä viesteistäni, tunteistani sua kohtaan ja kerroin myöskin sen, miten kaikki päättyi! Ja tuossa se on silti vieläkin. Ajattele; joku voi muakin rakastaa tolla tavalla. Etpä tainnut tietää sitä.
Kerroin susta tänään
31
2462
Vastaukset
- juttu mulla
mutta se ei ole rakkautta, että on riippuvainen ja pitää toisen kiinni itsekkäistä syistä...
- minun
ei ole syytä epäillä. Mutta omista tunteistani en ole enää varma. Tuskin miestäni enää rakastan. En olisi voinut toista kohtaan muuten tuntea niin kuin tunsin. Ehkä se on sitten sitä riippuvuutta tai jotain, kun ei pääse lähtemään.
- sinä täällä
vielä teet? Kaipaat ja rakastat häntä tietenkin.
- onnellinen siitä
että joku sua rakastaa. Olisin mieluummin rakastettu, kuin se joka turhaan rakastaa...
- molempia
Rakastettu olen nykyisen mieheni taholta. Mutta sen toisen taholta olen se, joka turhaan rakastaa :(
- on..
pahasti jäänyt kesken JOTAIN .
oikeasti olet niitä ihmisiä ,jotka "muka" tuntevat jotain ,mutta pohjimiltaan käyttävät ,toisen tunteita hyväkseen ,että pysyisivät henkissä.
Olet joskus ollut rakastettu ,mutta et ole sitä enään ,koska etsit jotain viellä täältä ,ehkä haluaat sanoa hyvästit ,koska siihen sinulla ei nähtävästi ole ollut mahdollisuutta oikeasa elämässä koskaan.
tai et ole pystynyt siihen ,ennenkuin vasta nyt.
Ja nyt kuin pystyt siihen ,haluaat vaan loukata taas sitä josta olet joskus välittänyt ,ja joka on sinusta paljon välittänyt.
Ajatella että sinulla on ihminen joka rakastaa sinua ,virheistä huolimatta ,ole siitä onnellinen.??
Varmaan toivot että hänkin kenelle haluaat sanoa hyvästit ,olisi myös joskus onnellinen ,tai löytäisi ihmisen jonka kanssa tulla onnelliseksi ,vain havaitsenko pientä katkeruutta viestissäsi kuitenkin?
Sallisitko sitä oikeesti hänelle??- paremmaksi
Niin kauan kuin teeskentelen, estän häntä näkemästä todellisuutta. En kaipaa rakkautta ihmiseltä, jota itse en rakasta. Ehkä tarvitsen asioita, joita nykyisestä suhteestani en enää saa. Nykyinen mieheni tietää tilanteen eikä hänen onnellisuutensa ei ole minun päätettävissäni. Mielelläni sen onnen hänelle soisin jos voisin.
- asioita..
paremmaksi kirjoitti:
Niin kauan kuin teeskentelen, estän häntä näkemästä todellisuutta. En kaipaa rakkautta ihmiseltä, jota itse en rakasta. Ehkä tarvitsen asioita, joita nykyisestä suhteestani en enää saa. Nykyinen mieheni tietää tilanteen eikä hänen onnellisuutensa ei ole minun päätettävissäni. Mielelläni sen onnen hänelle soisin jos voisin.
mitä nykyisestä suhteesta et enään "saa"
ei "suhde" ole pelkkää ottamista ,se on myös antamista toiselle ??
näet asiat liian mustavalkoisena,
en usko että voit nähdä hänet ,onnellisena kenenkkään kanssa.
ajattelet vain itsekkäästi omaa parasta,
olet täydellisyyden tavoittelija. - tietäisi
asioita.. kirjoitti:
mitä nykyisestä suhteesta et enään "saa"
ei "suhde" ole pelkkää ottamista ,se on myös antamista toiselle ??
näet asiat liian mustavalkoisena,
en usko että voit nähdä hänet ,onnellisena kenenkkään kanssa.
ajattelet vain itsekkäästi omaa parasta,
olet täydellisyyden tavoittelija.en olisi suhteessa elänyt 20 vuotta. Sinä ja muutama muu täällä teette analyysejä ihmisestä muutaman viestin perusteella. Eläkää itse ihmisen kanssa, jota ette rakasta.
- nyt..
tietäisi kirjoitti:
en olisi suhteessa elänyt 20 vuotta. Sinä ja muutama muu täällä teette analyysejä ihmisestä muutaman viestin perusteella. Eläkää itse ihmisen kanssa, jota ette rakasta.
täysin eriasiaa ,mitä sun aloituksessasi ,koska olet varmaan ap, siitäkin voi jo päätellä ,että sinulla oli halu vaan loukata toisen tunteita.
mikä saa ihmisen käyttäytymään noin tyhmästi
kehut että hän voi ,sua viellä "senkin" jälkeen rakastaa,,siis kenelle haluaat sanoa noin ,kun olet ollut parisuhteessa 20 vuotta?? - minun elämästäni
nyt.. kirjoitti:
täysin eriasiaa ,mitä sun aloituksessasi ,koska olet varmaan ap, siitäkin voi jo päätellä ,että sinulla oli halu vaan loukata toisen tunteita.
mikä saa ihmisen käyttäytymään noin tyhmästi
kehut että hän voi ,sua viellä "senkin" jälkeen rakastaa,,siis kenelle haluaat sanoa noin ,kun olet ollut parisuhteessa 20 vuotta??etkä tarkoitusperistäni yhtikäs mitään.
- en ole
minun elämästäni kirjoitti:
etkä tarkoitusperistäni yhtikäs mitään.
ensimmäistä kertaa sinulaisen ihmisen kanssa tekemisissä,ja vaikka en tunne sinua ,tiedän hyvin sun tarkoitusperäsi tuolla sun aloituksellasi.
Sinä olet niitä ihmisiä jotka ovat hyviä kirjoittamaan netissä hyvästejä ,koska sinusta ei ole muuhun.
Ja tuo että olisit kertonut "kaiken"miehelle ,ei myös pidä paikkaansa, VAAN jatkat siellä sitä typerää ja onnetonta elämääsi ,niinkuin ei mitään olisi tapahtunutkaan.
Lyhyesti sanottuna se on sun TOIVEAJATTELUA ,ehkä joku kaunispäivä sen teet,
mutta toistaiseksi,, tais kalikka kalahtaa nyt omaan nilkaan. - ihan
en ole kirjoitti:
ensimmäistä kertaa sinulaisen ihmisen kanssa tekemisissä,ja vaikka en tunne sinua ,tiedän hyvin sun tarkoitusperäsi tuolla sun aloituksellasi.
Sinä olet niitä ihmisiä jotka ovat hyviä kirjoittamaan netissä hyvästejä ,koska sinusta ei ole muuhun.
Ja tuo että olisit kertonut "kaiken"miehelle ,ei myös pidä paikkaansa, VAAN jatkat siellä sitä typerää ja onnetonta elämääsi ,niinkuin ei mitään olisi tapahtunutkaan.
Lyhyesti sanottuna se on sun TOIVEAJATTELUA ,ehkä joku kaunispäivä sen teet,
mutta toistaiseksi,, tais kalikka kalahtaa nyt omaan nilkaan.höpöjä päähäs. Puhut aivan jonkun muun elämästä kuin minun. Oletko tosiaan noin epäluuloinen, luulisit vähän vähemmän. Sitä paitsi mikä selitysvelvollinen mä sulle olen. En yhtikäs mitään. Tämä on mun elämä eikä sun.
- jospa..
ihan kirjoitti:
höpöjä päähäs. Puhut aivan jonkun muun elämästä kuin minun. Oletko tosiaan noin epäluuloinen, luulisit vähän vähemmän. Sitä paitsi mikä selitysvelvollinen mä sulle olen. En yhtikäs mitään. Tämä on mun elämä eikä sun.
lopettaisit itse ensin ..
mieti ensin ja kirjoita sitten! - ymmärtää
jospa.. kirjoitti:
lopettaisit itse ensin ..
mieti ensin ja kirjoita sitten!viestejä, jotka eivät ole sinulle. Oikea ihminen sen ymmärtää ja tietää varmasti. Sinun ei tarvitse.
- mitä..
ymmärtää kirjoitti:
viestejä, jotka eivät ole sinulle. Oikea ihminen sen ymmärtää ja tietää varmasti. Sinun ei tarvitse.
hänen pitää "ymmärtää" ,sen että haluut loukata hänen tunteita ,pitääkö hänen se ymmärtää...haloo ..onko ketään kotona.
- tästä asiasta
mitä.. kirjoitti:
hänen pitää "ymmärtää" ,sen että haluut loukata hänen tunteita ,pitääkö hänen se ymmärtää...haloo ..onko ketään kotona.
yhtään mitään, joten anna olla jo. Se ei ole sinun asiasi.
- jatka..
tästä asiasta kirjoitti:
yhtään mitään, joten anna olla jo. Se ei ole sinun asiasi.
sinä vain ,niin voit saada taas " ...
sinunhan ei tarvitse itse koskaan mitään antaa. - -vimma
jatka.. kirjoitti:
sinä vain ,niin voit saada taas " ...
sinunhan ei tarvitse itse koskaan mitään antaa.teillä on kiusata tuntemattomia ihmisiä netissä asioista, joista ette MITÄÄN tiedä?
- minä..
-vimma kirjoitti:
teillä on kiusata tuntemattomia ihmisiä netissä asioista, joista ette MITÄÄN tiedä?
kiusata halunut,mutta ärsytti tuo ,sun YLIMALKAISUUS,tietenkin se on sun asia mitä kirjoitat ja tunnet ,mutta pitää olla valmis myös ottamaan vastaan kritiikkiä omista kirjoituksista!
- ymmärtää
minä.. kirjoitti:
kiusata halunut,mutta ärsytti tuo ,sun YLIMALKAISUUS,tietenkin se on sun asia mitä kirjoitat ja tunnet ,mutta pitää olla valmis myös ottamaan vastaan kritiikkiä omista kirjoituksista!
asioita, kun et edes tiedä mitä on tapahtunut.Älä puutu asioihin, joista et mitään tiedä. Sinä et voi muutaman viestin perusteella tehdä analyysejä minusta, tarkoitusperistäni etkä mistään muustakaan. Et sinä minua TUNNE.
- tästä sun
ymmärtää kirjoitti:
viestejä, jotka eivät ole sinulle. Oikea ihminen sen ymmärtää ja tietää varmasti. Sinun ei tarvitse.
viestistä ei kukaan tiiä kelle on, ei millään.
Ei edes se oikea. Mä luulen että oot saanut aikaan joidenkin mielessä turhaa sotkua tällä.
Eikä kukaan sais sanoo sulle mitään poikkipuolista, et kestä yhtään näköjään kritiikkiä,oot koko ajan takajaloillas.
Ois ollut parempi kaikille kun et ois laittanut tätä tänne ollenkaan. - vittuilu
tästä sun kirjoitti:
viestistä ei kukaan tiiä kelle on, ei millään.
Ei edes se oikea. Mä luulen että oot saanut aikaan joidenkin mielessä turhaa sotkua tällä.
Eikä kukaan sais sanoo sulle mitään poikkipuolista, et kestä yhtään näköjään kritiikkiä,oot koko ajan takajaloillas.
Ois ollut parempi kaikille kun et ois laittanut tätä tänne ollenkaan.on kaksi eri asiaa. Kritiikki annetaan hyvässä tarkoituksessa ja positiivisessa hengessä. Vittuilu on sitten taas sitä, mitä tämä viestiketju on tulvillaan. Vittuilua ei tarvitse kenenkään sietää. Minäkin sitä kuuntelin aikani, mutta rajansa kaikella. Jätä mut jo rauhaan.
- hyvä jysäys.
-vimma kirjoitti:
teillä on kiusata tuntemattomia ihmisiä netissä asioista, joista ette MITÄÄN tiedä?
Yleinen nettipalsta on paikka jossa jokainen saa kirjoittaa mielipiteensä ja kommenttinsa vaikka
jokaiseen viestiin.
Jos se sua nyppii niin älä kirjoita tänne mitään!
Jokainen kirjoittaa kommenttinsa aloituksen pohjalta, mitä tuntemuksia se herättää.
Tietenkään kukaan ei voi tietää mitään, pölvästi,
ei kai sellaista tarvii kirjoittaa tänne.
Aloittaja teki selvästi virheen rustattuaan tuon
aloituksensa tänne koska ei siedä minkäänlaista palautetta. - Ei vittuilua
hyvä jysäys. kirjoitti:
Yleinen nettipalsta on paikka jossa jokainen saa kirjoittaa mielipiteensä ja kommenttinsa vaikka
jokaiseen viestiin.
Jos se sua nyppii niin älä kirjoita tänne mitään!
Jokainen kirjoittaa kommenttinsa aloituksen pohjalta, mitä tuntemuksia se herättää.
Tietenkään kukaan ei voi tietää mitään, pölvästi,
ei kai sellaista tarvii kirjoittaa tänne.
Aloittaja teki selvästi virheen rustattuaan tuon
aloituksensa tänne koska ei siedä minkäänlaista palautetta.tarvi sietää.
- outoa kirjoitella
tällaisia viestejä. Ehkä välität jostain, mutta annat itsestäsi aika inhottavan kuvan, laskelmoivan.
Olen minäkin joskus kertonut että rakastan toista miestä, mutta erotessa jotta eron syy on selvä. Eikä sitä pidä ehkä ottaa oikeana rakkautena jos toinen haluaa pitää kiinni VAIN jotta ei menettäisi sinua. Se on minusta enemmän rakkautta että sellaisessa tilanteessa ymmärtää, että toinen voi olla onnellinen vain sen rakastamansa ihmisen kanssa, ei siinä huonossa suhteessa.- eroon
pohjimmiltaan pyritäkin. Lähteminen ei vaan ole niin yksinkertaista, jos vuosia on takana lähes 20.
- joltakin ..
katkeraa tekstiä.
- tarkoitus ??
Loukata toista ?? Oletko tullut jätetyksi ja olet katkera ??
Säälittäviä ihmisiä täällä, monella kova halu
satuttaa.
Miksi halusit tän kertoa tuolle toiselle ??- satuttaa
mutta niin satuttaisi sekin, jos totuutta ei kerrottaisi.
- tyypeistä
jotka tuomitsevat ihmisiä väärin perustein. Tuomitsevat ihmistä jota eivät tunne ja asiaa, josta eivät tiedä. Suurin osa viesteistä tulee todennäköisesti samoilta tyypeiltä. Tuomitsijoita tässä maassa riittää aina.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207051Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1164811L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634076TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143404Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6932143Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2451527- 661388
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581378Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j531326Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121002