nettikaupoissa? Itselläni on Säästöpankin Visa Electron ja tarvitsen kortin joka toimii nettikaupoissa eikä Säästöpankkini Visa Electron kortti ei toimi!
toimiiko Sampo pankin Visa Electron....
6
1996
Vastaukset
- huomata esim.
Sampopankin omilta sivuilta jos katsoo sitä Vertaile kortteja taulukkoa. Lisäksi mm. Verkkokauppa.com erityisesti huomauttaa asiasta ettei Sampopankin Visa Electronilla voi maksaa, muiden pankkien Visa Electronit sen sijaan käy...tosin nyt voi olla että tuo Säästöpankin Electron on toinen poikkeus Sampopankin kortin rinnalle. Mutta ainakin Nordean Visa Electronilla voi maksaa netissä.
- Sampon asiakas
Olen käyttänyt Sampon Visa Electronia netissä maksuvälineenä monessa paikassa lähes koko 2000 luvun. Vielä ei ole tullut vastaa sellaista paikkaa missä se ei toimisi. Valikosta pitää valita Visa, siis samoin kuin maksaisi luottokorttilla.
Monessa paikassa minkään muun pankin Visa Electron ei toimi.- kun tää
http://www.sampopankki.fi/fi-fi/Henkiloasiakkaat/PaivittaisetRahaAsiat/Kortit/tuotteetjapalvelut/VertaaKortteja/Pages/VertaaKortteja.aspx
Laitappas tuosta huvikses alasvetovalikosta Visa Electron ja laita sit vaikka Mastercard Debit, Masterilla voi maksaa netissä, Visa Electronilla ei.
Lisäksi Verkkokauppa.com ilmoittaa että EI voi maksaa Sampopankin Visa electronilla! Mene ja kokeile vaikka, voit viime tingassa vaikka peruuttaa koko tilauksen jos ei ole oikeasti mitään tilattavaa.
Minä en ole kyllä törmännyt yhteenkään kauppaan jossa vain Sampopankin Electron kävisi mutta ei muiden pankkien elikkä taidat olla Sampopankin edustaja ja niin ollen puhut paskaa. - Sampon asiakas
kun tää kirjoitti:
http://www.sampopankki.fi/fi-fi/Henkiloasiakkaat/PaivittaisetRahaAsiat/Kortit/tuotteetjapalvelut/VertaaKortteja/Pages/VertaaKortteja.aspx
Laitappas tuosta huvikses alasvetovalikosta Visa Electron ja laita sit vaikka Mastercard Debit, Masterilla voi maksaa netissä, Visa Electronilla ei.
Lisäksi Verkkokauppa.com ilmoittaa että EI voi maksaa Sampopankin Visa electronilla! Mene ja kokeile vaikka, voit viime tingassa vaikka peruuttaa koko tilauksen jos ei ole oikeasti mitään tilattavaa.
Minä en ole kyllä törmännyt yhteenkään kauppaan jossa vain Sampopankin Electron kävisi mutta ei muiden pankkien elikkä taidat olla Sampopankin edustaja ja niin ollen puhut paskaa.Tämä on kokemukseni pohjalta tuleva vinkki. En omista luotollisia kortteja. Visa Electron on minusta parempi koska en voi velkaantua, ts. en voi ostaa jos tilillä ei ole katetta. Minulla on henkilökohtainen ja yritys Visa Electron kortit Sampo Pankista.
Tässä muutamia kokemuksia:
Tilaan kuukausittain tuotteita ulkomaalaisen yhtiön tukkuverkkokaupasta. Tavalliset asiakkaat voivat tilata samat tuotteet yhtiön normaalista verkkokaupasta ovh-hintaan. Molemmissa käy maksuvälineenä yleisimmät luottokortit, mm. VISA ja MasterCard ja Visa Electron korteista vain Sampo Pankin Visa Electron.
Samoilla korteilla olen maksanut tietokonetarvikkeita mm. suomalaisessa verkkokaupassa. Skypeen raha siirtyy SampoPankin Visa Electron kortilla. Sitten on vielä pari kolme paikkaa joita en nyt rupea tarkemmin erittelemään.
Maksutavassa pitää siis valita VISA luottokortti vaikka maksaa Sampon Visa Electron kortilla!!! En tiedä tarkaan kuin maksut menee, mutta käsittääkseni ongelmatapauksissa pitää ottaa yhteyttä Luottokuntaan. Minulla ei ole ollut mitään ongelmia.
- se toimii
verified by visa systeemillä.
- juupelisssdsdsa
ite oon tilaillu pelejä play.comista sampon visaelectronilla ja hyvin onnistu laitoin vaa kortin numeron ja siihe tuli että visa luottokortti/debit kortti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse63743SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713352Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202206Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921423
- 151333