Tiedättekös muuten,

Raamatun lorut

mistä 10 käskyä on Raamattuun plagioitu?

Ellette tiedä, niin voin kyllä kertoa.

15

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !Hallelujaa

Mutta SINÄ et tiedä!

• herännyt kiinnostus

plagiotu jostain Raamattuun????

Kerro ihmeessä mistä!

• !Hallelujaa
        herännyt kiinnostus kirjoitti:

Kerro ihmeessä mistä!

että Raaattu on pelkkä plagiaattikokoelma.

Raamatun kymmenen käskyä on suoraan kopioitu eqyptiläisten Kuolleiden Kirjasta, kuten myös monet muut osiot Vanhasta Testamentistä.

Hepreankielinen Vanha Testamentti on kopioitu vielä vanhemmista kirjoista, jotka sumerit, babylonialaiset, eqyptiläiset, ja jopa kreikkalaiset kirjoittivat. Sumerit ja eqyptiläiset olivat näistä vanhimpia lähteitä, ja useat lähteet viittaavat siihen että sumerit olivat vanhin kulttuuri, mutta osittain eqyptiläiset kulttuurit olivat jopa vanhempia.

• Pottunen
        !Hallelujaa kirjoitti:

että Raaattu on pelkkä plagiaattikokoelma.

Raamatun kymmenen käskyä on suoraan kopioitu eqyptiläisten Kuolleiden Kirjasta, kuten myös monet muut osiot Vanhasta Testamentistä.

Hepreankielinen Vanha Testamentti on kopioitu vielä vanhemmista kirjoista, jotka sumerit, babylonialaiset, eqyptiläiset, ja jopa kreikkalaiset kirjoittivat. Sumerit ja eqyptiläiset olivat näistä vanhimpia lähteitä, ja useat lähteet viittaavat siihen että sumerit olivat vanhin kulttuuri, mutta osittain eqyptiläiset kulttuurit olivat jopa vanhempia.

Minulle Raamattu on aito ja alkuperäinen.
        Siinä mielessä olen aika onnellinen :)

• Auvo-ajattelija
        Pottunen kirjoitti:

Minulle Raamattu on aito ja alkuperäinen.
        Siinä mielessä olen aika onnellinen :)

harhoissa eläminen on itsepetosta ja älyllistä epärehellisyyttä.

• Vaikka järki sanoo toista
        Auvo-ajattelija kirjoitti:

harhoissa eläminen on itsepetosta ja älyllistä epärehellisyyttä.

Niin sekin alkaa pettämään niiden saarnamiesten kuulemisen jälkeen AAMEN Ja on on pettänyt lukemattomia lukemattomia kertoja, pannut sekopäiksi ihmispoloisia. Tehden heistä uskon otjia!

• Pottunen
        Vaikka järki sanoo toista kirjoitti:

Niin sekin alkaa pettämään niiden saarnamiesten kuulemisen jälkeen AAMEN Ja on on pettänyt lukemattomia lukemattomia kertoja, pannut sekopäiksi ihmispoloisia. Tehden heistä uskon otjia!

mielipiteitä, mutta ymmärtänette ettei niitä kovin korkealla noteerata.
        Uskokaa miten haluatte, mutta minä uskon Raamatun sanaan.
        Olen siitä onnellinen :)

• Auvo-ajattelija
        Pottunen kirjoitti:

mielipiteitä, mutta ymmärtänette ettei niitä kovin korkealla noteerata.
        Uskokaa miten haluatte, mutta minä uskon Raamatun sanaan.
        Olen siitä onnellinen :)

hyvin samaisesta naurettavuudesta kirjassaan "Kosmoksen hahmo":

”Roolipelaajat saattavat kerääntyä kokonaisiksi viikonlopuiksi larppaamaan, kuvittelemaan olevansa velhoja tai haltijoita tai muinaisajan papittaria. He huhkivat kaavut niskassa ja käyttäytyvät ikään kuin fantasia maailma olisi olemassa. Papit tekevät samaa kirkoissa, kulkevat hekin kaapu päällä ja käyttäytyvät ikään kuin Jumala olisi olemassa. Ja seurakunta yhtyy tähän peliin.”

• frede
        Auvo-ajattelija kirjoitti:

hyvin samaisesta naurettavuudesta kirjassaan "Kosmoksen hahmo":

”Roolipelaajat saattavat kerääntyä kokonaisiksi viikonlopuiksi larppaamaan, kuvittelemaan olevansa velhoja tai haltijoita tai muinaisajan papittaria. He huhkivat kaavut niskassa ja käyttäytyvät ikään kuin fantasia maailma olisi olemassa. Papit tekevät samaa kirkoissa, kulkevat hekin kaapu päällä ja käyttäytyvät ikään kuin Jumala olisi olemassa. Ja seurakunta yhtyy tähän peliin.”

Älä parjaa,jos itseolet jumalaton, pysy täältä pois ja anna meidän palvella Jumalaamme.

• frede
        herännyt kiinnostus kirjoitti:

Kerro ihmeessä mistä!

Paitsi panettelijoiden mielestä, mutta sinähän fiksuna tiedät sen, kyllä asia on päin vastoin Muut ovat plagioineet Raamattua omiin kirjoituksiin .

Kun esimerkiksi Sumerit, Kirjoitus taito opittiin Ekyptissä osaatko sanoa kulkiko se taito hetikään muille ?

Mooses sai Ekyptin "prinssin" koulutuksen ja oppi laskemaan ja kirjoittamaan ( eikä vähiten Jumalan tahdosta) se oli Jumalan tarkoitus, että saada kaikki tieto kirjoihin ettei ihmismuisti joka on rajallinen, tarvitse aina korjata Pyhällä Hengellä oli jo muitakin töitä .

LUE! vapaasti vain PYHÄÄ RAAMATTUA .

• frede

Esimmäiset taulut (lain taulut) Jumala kirjoitti Itse . Mutta kun Mooses palasi vuorelta, oli synnillinen meno alhaalla ja siellä oli kultainen vasikka jonka ympärillä oli paljon ihmisiä, Mooses pyysi omiansa pois vasikan luota, loput saivat rankaistuksensa, Mooses heitti laintaulut päin kultista vasikkaa,jolloin se paloi poroksi samala maa aukeni siinä olijoiden alla ja he putosivat suoraan kadotukseen. Ja maa sulkeutui ja heitä ei enää ollut.

Eipä ollut lain taulujakaan, Mooses päätti tehdä uuden kierroksen, jospa Jumala antaisi hänelle uudet taulut, vaan eipä antanut, sai vain tyhjät taulut ja hakkuu kalut, jolloin kun kirjoittaa osasi oli mahdollisuus se tehdä,oikein kirjoituksesta vastasi Pyhä Henki. Nämä tapahtui n. 1269 eks. Erämaa vaelluksen alussa.

• keksi uutta!

Tuo satu on luultu jo aivan liian monta kertaa.

• frede
        keksi uutta! kirjoitti:

Tuo satu on luultu jo aivan liian monta kertaa.

Vain sinusta on satua, minusta totisinta totta, sinä et taida tietää eroa.

• hanki oikeaa tietoa

• pippuri
        hanki oikeaa tietoa kirjoitti:

video tarkasti. Mielenkiintoinen osuus alkaa n. 10 min kohdalla. Voit kuvan alaosassa olevasta palkista siirtää videota ajassa eteenpäin.

http://video.google.com/videoplay?docid=-7810993921354002750

Olet tuonut jotakin tänne mikä ei kuulu. Tiede ei voi selittää mistä alkuräjähdys on saanut alkunsa. Selitäpä se. Itse uskon luomiskertomukseen koska se on ainoa oikea tie uskoa tätä ihmeellistä tarkoituksenmukaista elämää tällä planeetalla. Mikään ei ole sattumaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      120
      7051
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      117
      4830
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      63
      4086
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      14
      3404
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      698
      2154
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      248
      1546
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1395
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1378
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      54
      1337
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      20
      1037
    Aihe