Ihastuin työkaveriini ja hän on ilmeisesti ihastunut minuun, koska merkit näyttää siltä.
Este on vaan että en oikein tiedä onko hän todellakin vapaa vaiko vain varattu. Hän on sitäpaitsi mua muutamia vuosia nuorempi mies.
Onko kaikki vain leikkiä vaiko vakavaa hänen puolelta ?
Ikä -40
Apua sentään !!!
7
330
Vastaukset
- ei nyt sentään
Ei ole vakavaa eikä leikkiäkään. Paremminkin viihdettä. Jos kaipaat pientä piristystä etkä odota enempää niin siitä vaan. Mutta enempää ei tule.
- Punaposkinen
Eilen kuitenkin meinas tulla sellanen "vahinko" työpaikalla että meinattiin suudella toisiamme, mutta joku näki ja huusi jotain isoon ääneen, joten se jäi pelkkään halailuun.
Kyllä minä olen kiinnostunut yhä enemmän hänestä mitä enemmän näen hänet.
Tätä meidän ihme juttua on kestänyt kohta 5kk ja yhä syvempää se vaan on.
Kiitos sulle kuitenkin !
- -Lumikkitar-
olla varovainen tässä suhteessa,eikä ottaa liika vakavasti.
- Punaposkinen
Vaikka en hirveesti kunnioita rekkaamattomia "ennustajia", niin silti sanon että varovaisuutta toki aina täytyy pitää yllä.
Kiitos kuitenkin ! - -Lumikkitar-
Punaposkinen kirjoitti:
Vaikka en hirveesti kunnioita rekkaamattomia "ennustajia", niin silti sanon että varovaisuutta toki aina täytyy pitää yllä.
Kiitos kuitenkin !Muistuttelen vielä sinua asiasta jonka tottakai tiedätkin :)
Huorinteko on suuri synti !!
Rakkauden täyteistä kevättä !! - Punaposkinen
-Lumikkitar- kirjoitti:
Muistuttelen vielä sinua asiasta jonka tottakai tiedätkin :)
Huorinteko on suuri synti !!
Rakkauden täyteistä kevättä !!Olin siis oikeassa että et ole mikään oikea ennustaja, sillä oikea ennustaja kyllä olisi nähnyt että en ole mikään huorintekijä, olen nääs yksinäinen kulkija ja seurustelen yleensä harvoin, mutta pitkään. En harrasta yhden illan juttuja vaan olen mieluummin puutteessa.
Loukkaat siis vaikka et tunne minua, ota vaan herne nenuus, jos se helpottaa sua feikkiä nuin paljon. - -Lumikkitar-
Punaposkinen kirjoitti:
Olin siis oikeassa että et ole mikään oikea ennustaja, sillä oikea ennustaja kyllä olisi nähnyt että en ole mikään huorintekijä, olen nääs yksinäinen kulkija ja seurustelen yleensä harvoin, mutta pitkään. En harrasta yhden illan juttuja vaan olen mieluummin puutteessa.
Loukkaat siis vaikka et tunne minua, ota vaan herne nenuus, jos se helpottaa sua feikkiä nuin paljon.joka minun nimelläni kirjoitti. Joku nyt haluaa leikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760