Jos käyt työväentalolla

Tansseissa

Et kelpaa LOMITTAJAKSI meille.

32

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa miksi ei?

• Anonyymi

Voiko tukijussi itse valita yhteiskunnan tukemien palveluiden kohdalla suorittajan?

Ei ainakaan pitäisi...

• Anonyymi

Oletko ollut lomittajana ? Vai mitä itket.

• Anonyymi

Kyllä joillakin onnistuu valkaaminen,toisaalta lomittajatkin valkkaa hommia,.aska paikka listassa....niin......

• Anonyymi

On se kumma jos elätti voi valita
      palvelunsuorittajan.

• Kommunisti on vähän huono tekemään töitä. Lakot aina mielessä.

• Anonyymi
        KGB.Timo kirjoitti:

Kommunisti on vähän huono tekemään töitä. Lakot aina mielessä.

Kommunistin hokija menee vaan itse töihin. Ai niin mutta ethän sinä sinne pääse pääongelmiesi vuoksi. Kenkäähän sinä sait jo aikanaan työkaveriesi istuttua sinut pihalle ja siitä tuo ay-vihasi sai sytykkeen.....

• Anonyymi kirjoitti:

Kommunistin hokija menee vaan itse töihin. Ai niin mutta ethän sinä sinne pääse pääongelmiesi vuoksi. Kenkäähän sinä sait jo aikanaan työkaveriesi istuttua sinut pihalle ja siitä tuo ay-vihasi sai sytykkeen.....

Ne olivat työläisiä, alempaa sosiaaliluokkaa, alaisia, yrittivät, mutta siinä lähti äijää ensin..

• Anonyymi
        KGB.Timo kirjoitti:

Ne olivat työläisiä, alempaa sosiaaliluokkaa, alaisia, yrittivät, mutta siinä lähti äijää ensin..

Oletko milenterveytesi vuoksi eläkkeellä ?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko milenterveytesi vuoksi eläkkeellä ?

Opettele kaalimaan poika oikeinkirjoitus ja käy joskus suihkussa. Haju tuntuu täällä asti.

• Anonyymi
        KGB.Timo kirjoitti:

Opettele kaalimaan poika oikeinkirjoitus ja käy joskus suihkussa. Haju tuntuu täällä asti.

Mutta miten onkaan meilenterveytesi laita?

• Anonyymi

Entä jos käy tekemässä kunniaa Vihtori Kosolan talolle joka päivä? Pääseekö sitten lomittamaan?

• Anonyymi

Maanantaista perjantaihin Kosolan talolla on tarjolla keittolounas hintaan 9,90. Myös kulttuuria siellä on tarjolla. Ehkä kuitenkin vain kesäisin ja erikoistilauksesta. Komiat kotisivut, mutta en äkkiselauksella löytänyt tietoja, miten se on auki.

https://kosolantalo.fi/fi/etusivu-2/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maanantaista perjantaihin Kosolan talolla on tarjolla keittolounas hintaan 9,90. Myös kulttuuria siellä on tarjolla. Ehkä kuitenkin vain kesäisin ja erikoistilauksesta. Komiat kotisivut, mutta en äkkiselauksella löytänyt tietoja, miten se on auki.

https://kosolantalo.fi/fi/etusivu-2/

Kela ei maksa sapuskaa sinne kommunistille.

• Seisoin kerran luottamusmiestä 10 minuuttia asennossa toimiston ovella.
        Sitten se meinasi tulla sisään.
        UUSIN ETTÄ SANOINKO MINÄ ETTÄ VOITTE TULLA SISÄÄN, OPETELLAANPA VÄHÄN SITÄ TOIMISTOKÄYTTÄYTYMISTÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kela ei maksa sapuskaa sinne kommunistille.

Lounaan hinta kuitenkin samaa luokkaa kuin Kelan ateria- ja matkakorvaus työllistetyille.

• Anonyymi kirjoitti:

Lounaan hinta kuitenkin samaa luokkaa kuin Kelan ateria- ja matkakorvaus työllistetyille.

Kansalaispistetyössä valtio voisi tarjota laihaa keittoa, näkkileipää ja kahvia. Iltapäivällä palan pitkoa.

• KGB.Timo kirjoitti:

Seisoin kerran luottamusmiestä 10 minuuttia asennossa toimiston ovella.
        Sitten se meinasi tulla sisään.
        UUSIN ETTÄ SANOINKO MINÄ ETTÄ VOITTE TULLA SISÄÄN, OPETELLAANPA VÄHÄN SITÄ TOIMISTOKÄYTTÄYTYMISTÄ!

Siis tietenkin minä seisotin. Helvetin oletustäyttö.

• Anonyymi

Avauksen teksti lienee vuosikymmenten takaa. Ei kai työväentaloja ole auki enää missään? Korkeintaan niitä vuokrataan jurvalaisille huonekalu- ja kauhavalaisille kiertäville mattokauppiaille.

• Anonyymi

Eikä sanaakaan palstan aiheesta.

• Anonyymi

Ota kokaa niin jaksat aamuneljään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota kokaa niin jaksat aamuneljään.

En käytä sellaisia aineita. En ole koskaan kokeillut huumeita!

• Maatalouslomittajat jos mitkä liittyvät Suomen Maalaisliittoon. Et Addicte oo ihan järjen jättiläisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käytä sellaisia aineita. En ole koskaan kokeillut huumeita!

Syntymä huumeet vaikuttaa.

• Anonyymi

Pitäneepä alkaa sitten käymään työväentalolla niin ei tartte kattella ukkoa.

• Anonyymi

Niin ja sitten ei tartte lähteä lomittajaksi........

• Anonyymi

ONko siellä niitä kommunistia?

• Anonyymi

Ei oo kommunistei enää missään muualla kuin lahtareiden näkemissä yöllisissä painajaisunissa. Semmoista se on murhamiesten loppuelämä kun joutuvat kattelemaan sekä kärsimään tekojensa seuraukset. Kannattiko murhata kommusisteja väittäen jotta he ovat itse syyllisiä siihen kun Vihtori Kosola aloitti murhaamiset.

• Anonyymi

juup,
        fasismin kiimassa...

• Anonyymi

maalaisliitto on maalaisliitto,
      vaikka voissa paistais tai nimeä vaihtais...

• Anonyymi

Olin lomittaja....sitten se kanttura potkaisi viimeisen kerran.

• Anonyymi

Juu,ne voi potkaista joskus,se vaara on aina olemassa ja karju vo purra ,sekin on nähty.

• Anonyymi

Käytkö sinä itse vahtaamassa työväen talolla että,ketkä siellä käy?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe