Et kelpaa LOMITTAJAKSI meille.
Jos käyt työväentalolla
32
325
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa miksi ei?
- Anonyymi
Voiko tukijussi itse valita yhteiskunnan tukemien palveluiden kohdalla suorittajan?
Ei ainakaan pitäisi...- Anonyymi
Oletko ollut lomittajana ? Vai mitä itket.
- Anonyymi
Kyllä joillakin onnistuu valkaaminen,toisaalta lomittajatkin valkkaa hommia,.aska paikka listassa....niin......
- Anonyymi
On se kumma jos elätti voi valita
palvelunsuorittajan.- Anonyymi
KGB.Timo kirjoitti:
Kommunisti on vähän huono tekemään töitä. Lakot aina mielessä.
Kommunistin hokija menee vaan itse töihin. Ai niin mutta ethän sinä sinne pääse pääongelmiesi vuoksi. Kenkäähän sinä sait jo aikanaan työkaveriesi istuttua sinut pihalle ja siitä tuo ay-vihasi sai sytykkeen.....
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistin hokija menee vaan itse töihin. Ai niin mutta ethän sinä sinne pääse pääongelmiesi vuoksi. Kenkäähän sinä sait jo aikanaan työkaveriesi istuttua sinut pihalle ja siitä tuo ay-vihasi sai sytykkeen.....
Ne olivat työläisiä, alempaa sosiaaliluokkaa, alaisia, yrittivät, mutta siinä lähti äijää ensin..
- Anonyymi
KGB.Timo kirjoitti:
Ne olivat työläisiä, alempaa sosiaaliluokkaa, alaisia, yrittivät, mutta siinä lähti äijää ensin..
Oletko milenterveytesi vuoksi eläkkeellä ?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko milenterveytesi vuoksi eläkkeellä ?
Opettele kaalimaan poika oikeinkirjoitus ja käy joskus suihkussa. Haju tuntuu täällä asti.
- Anonyymi
KGB.Timo kirjoitti:
Opettele kaalimaan poika oikeinkirjoitus ja käy joskus suihkussa. Haju tuntuu täällä asti.
Mutta miten onkaan meilenterveytesi laita?
- Anonyymi
Entä jos käy tekemässä kunniaa Vihtori Kosolan talolle joka päivä? Pääseekö sitten lomittamaan?
- Anonyymi
Maanantaista perjantaihin Kosolan talolla on tarjolla keittolounas hintaan 9,90. Myös kulttuuria siellä on tarjolla. Ehkä kuitenkin vain kesäisin ja erikoistilauksesta. Komiat kotisivut, mutta en äkkiselauksella löytänyt tietoja, miten se on auki.
https://kosolantalo.fi/fi/etusivu-2/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanantaista perjantaihin Kosolan talolla on tarjolla keittolounas hintaan 9,90. Myös kulttuuria siellä on tarjolla. Ehkä kuitenkin vain kesäisin ja erikoistilauksesta. Komiat kotisivut, mutta en äkkiselauksella löytänyt tietoja, miten se on auki.
https://kosolantalo.fi/fi/etusivu-2/Kela ei maksa sapuskaa sinne kommunistille.
Seisoin kerran luottamusmiestä 10 minuuttia asennossa toimiston ovella.
Sitten se meinasi tulla sisään.
UUSIN ETTÄ SANOINKO MINÄ ETTÄ VOITTE TULLA SISÄÄN, OPETELLAANPA VÄHÄN SITÄ TOIMISTOKÄYTTÄYTYMISTÄ!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kela ei maksa sapuskaa sinne kommunistille.
Lounaan hinta kuitenkin samaa luokkaa kuin Kelan ateria- ja matkakorvaus työllistetyille.
Anonyymi kirjoitti:
Lounaan hinta kuitenkin samaa luokkaa kuin Kelan ateria- ja matkakorvaus työllistetyille.
Kansalaispistetyössä valtio voisi tarjota laihaa keittoa, näkkileipää ja kahvia. Iltapäivällä palan pitkoa.
KGB.Timo kirjoitti:
Seisoin kerran luottamusmiestä 10 minuuttia asennossa toimiston ovella.
Sitten se meinasi tulla sisään.
UUSIN ETTÄ SANOINKO MINÄ ETTÄ VOITTE TULLA SISÄÄN, OPETELLAANPA VÄHÄN SITÄ TOIMISTOKÄYTTÄYTYMISTÄ!Siis tietenkin minä seisotin. Helvetin oletustäyttö.
- Anonyymi
Avauksen teksti lienee vuosikymmenten takaa. Ei kai työväentaloja ole auki enää missään? Korkeintaan niitä vuokrataan jurvalaisille huonekalu- ja kauhavalaisille kiertäville mattokauppiaille.
- Anonyymi
Eikä sanaakaan palstan aiheesta.
- Anonyymi
Ota kokaa niin jaksat aamuneljään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota kokaa niin jaksat aamuneljään.
En käytä sellaisia aineita. En ole koskaan kokeillut huumeita!
Maatalouslomittajat jos mitkä liittyvät Suomen Maalaisliittoon. Et Addicte oo ihan järjen jättiläisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käytä sellaisia aineita. En ole koskaan kokeillut huumeita!
Syntymä huumeet vaikuttaa.
- Anonyymi
Pitäneepä alkaa sitten käymään työväentalolla niin ei tartte kattella ukkoa.
- Anonyymi
Niin ja sitten ei tartte lähteä lomittajaksi........
- Anonyymi
ONko siellä niitä kommunistia?
- Anonyymi
Ei oo kommunistei enää missään muualla kuin lahtareiden näkemissä yöllisissä painajaisunissa. Semmoista se on murhamiesten loppuelämä kun joutuvat kattelemaan sekä kärsimään tekojensa seuraukset. Kannattiko murhata kommusisteja väittäen jotta he ovat itse syyllisiä siihen kun Vihtori Kosola aloitti murhaamiset.
- Anonyymi
juup,
fasismin kiimassa...
- Anonyymi
maalaisliitto on maalaisliitto,
vaikka voissa paistais tai nimeä vaihtais... - Anonyymi
Olin lomittaja....sitten se kanttura potkaisi viimeisen kerran.
- Anonyymi
Juu,ne voi potkaista joskus,se vaara on aina olemassa ja karju vo purra ,sekin on nähty.
- Anonyymi
Käytkö sinä itse vahtaamassa työväen talolla että,ketkä siellä käy?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770