pikkutyttöseni.
Siinä käy tosi tosi huonosti.
Kannattaa tajuta ennen kuin on liian myöhäistä tuo.
Ei kanna pelailla
10
1064
Vastaukset
- on nyt vikana?
Mikä oikein painaa mieltä?
- vielä,
Kovasti yritän ajatella mitä olisin voinut tehdä, että susta tuntuu pahalta, mutta en nyt tajua. Vai onko jotain muuta tapahtunut...
Myönnän kyllä, että tänään oon jaksanut lukea näitä palstoja vähän huonommin kuin muina päivinä. On vaan ollut sellainen veto pois -olo. Fyysisesti siis, tunteet on tismalleen samat. Selkä tulee kipeeksi tietokoneella olemisesta :)
Joka ei muuten tarkoita etten silti istuskelisi tässä.
En minä pelaile millään. Enkä oikein tiedä mikä mussa on vikana, jos musta sellainen kuva lähtee? Se ei tunnu kauhean kivalta.
Tulihan on lämmintä. Olen varmaan sitten jääkauden ihminen, jos en voi mielestäsi pysyä irti tulesta. Kun se oli silloin aika tärkeää. Mutten mä leiki, elintärkeillä asioilla ei pidä leikkiä. Älä säkään leiki mulla, en ole marionetti. Vaikka mun vaatteista saattaa joskus pari lankaa roikkuakin, se ei tarkoita sulle tilaisuutta kiskoa niitä :) Muuten jotain voi purkautua ja joudut parsimaan ne kasaan.- Sinä minut alun perin löysit.
Kiinnostuin sinusta koska olen sinkku .enkä seurustele kenenkään kanssa tällä hetkellä.oikeasti pidän sinusta.
- en..
ole sinun pikkutyttösi,enkä ole muutenkaan mikään pikkutyttö enään ,joten käyttäydy sinäkin niinkuin miehen pitääkin.
jos on myöhäistä ,niin sit on,mutta mulla on oikeus kirjoittaa tänne ,ihan mitä minä itse tunnen ,ja haluaan.
tajuu sinäkin jo jotain muuta kuin ,nämä typerät viestit täällä. - oho..
Aliarvioitko pikkutytön kykyä selviytyä? Mikset samantien pelasta häntä?
- en pelaile
tuli vain liittyi omalta osaltani yhteen viestiin, arvauksiin ja muutamaan tapahtumaan.
Jos tietäisit, pystyisit vaikuttamaan, jos olisit oikea henkilö, mutta en kerro... On tosiaan sattunut jotain muuta, joka vaivaa, johon en voi vaikuttaa. Ajan myötä pääsee yli. Lamaannuttaa hetkeksi, mutta saattaa kasvattaa sisua. ; )- nyt ei saanu
taasen mitään selvää eikä siinä ollut päätä eikä häntää.
- sivullisena
todeta ettei tuosta tosiaan mitään selvää saanut. Ihan järjetön vastaus.
- löytyy kyllä
nyt ei saanu kirjoitti:
taasen mitään selvää eikä siinä ollut päätä eikä häntää.
päätä ja häntää löytyy yhtä paljon kuin aloituksesta. ; )
- asianosaisena
sivullisena kirjoitti:
todeta ettei tuosta tosiaan mitään selvää saanut. Ihan järjetön vastaus.
sanoa, että siinä oli järkeä, vähäsen jotain tunnettakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018844- 695805
- 245377
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni415271Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385114Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h835020- 624533
- 434207
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on543515- 493185