Täällä ihmiset valittavat liioista kiloistaan. Minulla on päinvasteinen ongelma. Paino ei nouse millään! Taas on häipynyt pari kiloa jonnekin. Toivon oikeasti, että olisi aineenvaihdunta, jolla saisi helpommin painoa.
Uskokaa minua, hoikkus on KIROUS!!!!!!!!!!!! Jos on tietyt geenit, painoa ei saa vaikka söisi mitä ja treenaisi kuinka!!!!!!!! V***U!!!!!!!!!!
Hoikkuus on kirous!
22
2001
Vastaukset
- vali..
Ja mitähän hirveitä ongelmia "liiallinen" hoikkuus tuo mukanaan, paitsi ehkä esteettisiä? (jotka ei ole millään tavalla edes verrattavissa niihin esteettisiin ongelmiin joita lihavuus tuo)
- Liian laiha
Joka kerta kun näen itseni peilistä, inhoan omaa ruipeloa kuvaani. Jos mies on 170 cm pitkä ja painaa vain 72 kiloa, se on aivan liian vähän. Oikea painoni pitäisi olla jotain 80 . Mutta ei tule painoa, ei vaikka söisi mitä!
- Liian laiha
Jos olisi enemmän painoa, voisi pukeutua esim. sortseihin kesäisin. Mutta ei. Pillikintuja ei kehtaa näyttää kenellekään. Voisi myös riisuutua häpeilemättä vartaloaan yms. Ja näyttäisi paljon paremmalta.
- niin..
Onneksi meillä lihavilla ei ole yhtään korkea kynnys riisuutua muiden edessä tai pukeutua paljastaviin vaatteisiin.. Huomaa sarkasmi.
Jos olisin hoikempi voisin ostaa vaatteita sen vuoksi että ne näyttää kivoilta, eikä sen takia että ne mahtuu päälleni.
Jos en olisi niin lihava ja epämuodostunut niin kehtaisin joskus jopa mennä ulos vaikka baariin pitämään hauskaa, ja vaikka juttelemaan miesten kanssa... nyt en kehtaa edes mennä kaupan kassalle jos siinä on mies myyjä.
Jos kroppaani ei peittäisi 15cm paksuinen ihrakerros niin en vihaisi kesää niin paljon, mutta nyt vietän aina kesät sisällä "viileässä" hikoillessa ja talkissa kieriskellessä.
jos en hölskyisi niin paljon, ja jos en kantaisi ylimääräistä kahtakymmentä kiloa mukanani kokoajan niin voisin harrastaa ilomielin vaikka mitä liikuntaa.
Jos en olisi läskejeni takia niin ruma, voisin kulkea kauppakeskuksessa vapaasti ilman että joutuisin teinien pilkankohteeksi. :(
Tajuat varmaan.... - Liian laiha
niin.. kirjoitti:
Onneksi meillä lihavilla ei ole yhtään korkea kynnys riisuutua muiden edessä tai pukeutua paljastaviin vaatteisiin.. Huomaa sarkasmi.
Jos olisin hoikempi voisin ostaa vaatteita sen vuoksi että ne näyttää kivoilta, eikä sen takia että ne mahtuu päälleni.
Jos en olisi niin lihava ja epämuodostunut niin kehtaisin joskus jopa mennä ulos vaikka baariin pitämään hauskaa, ja vaikka juttelemaan miesten kanssa... nyt en kehtaa edes mennä kaupan kassalle jos siinä on mies myyjä.
Jos kroppaani ei peittäisi 15cm paksuinen ihrakerros niin en vihaisi kesää niin paljon, mutta nyt vietän aina kesät sisällä "viileässä" hikoillessa ja talkissa kieriskellessä.
jos en hölskyisi niin paljon, ja jos en kantaisi ylimääräistä kahtakymmentä kiloa mukanani kokoajan niin voisin harrastaa ilomielin vaikka mitä liikuntaa.
Jos en olisi läskejeni takia niin ruma, voisin kulkea kauppakeskuksessa vapaasti ilman että joutuisin teinien pilkankohteeksi. :(
Tajuat varmaan....Ei 20 kilon ylipaino kuulosta paljolta. Baareissa näkee sellaisia paljon, eikä kukaan töllää. Eivätkä kauppojen kassatkaan kyllä töllää. Kuvittelet vaan.
20 kiloa on helppo laihduttaa pois. Jätä pois kaikki roskaruoka, syö vain "puhdasta" ruokaa (paistijauhelihaa, seitä, tonnikalaa, pastaa, riisiä, perunoita, puuroa, hedelmiä), eikä tarvitse edes olla varsinaisella laihdutuskuurilla laihtuakseen.
Punttisleillakin näkee usein kaltaisiasi, joten nyt tuntuuu, että olet tehnyt tästä parinkymmenen kilon ylipainostasi jonkun peikon, joka hallitsee elämääsi. Se ei todellakaan ole paljon ylipainoa ja sen voi kyllä karistaa rukatapamuutoksella ja liikunnalla.
Tsemppiä sinulle:) Onnistut jos yrität!
Sitä paitsi, ei hoikka ulkomuoto tee elämästä sen parempaa, niin kuin jo tässä itsekin totesin. Koskaan ei ole tyytyväinen kehoonsa. - onnellisuutta
Liian laiha kirjoitti:
Ei 20 kilon ylipaino kuulosta paljolta. Baareissa näkee sellaisia paljon, eikä kukaan töllää. Eivätkä kauppojen kassatkaan kyllä töllää. Kuvittelet vaan.
20 kiloa on helppo laihduttaa pois. Jätä pois kaikki roskaruoka, syö vain "puhdasta" ruokaa (paistijauhelihaa, seitä, tonnikalaa, pastaa, riisiä, perunoita, puuroa, hedelmiä), eikä tarvitse edes olla varsinaisella laihdutuskuurilla laihtuakseen.
Punttisleillakin näkee usein kaltaisiasi, joten nyt tuntuuu, että olet tehnyt tästä parinkymmenen kilon ylipainostasi jonkun peikon, joka hallitsee elämääsi. Se ei todellakaan ole paljon ylipainoa ja sen voi kyllä karistaa rukatapamuutoksella ja liikunnalla.
Tsemppiä sinulle:) Onnistut jos yrität!
Sitä paitsi, ei hoikka ulkomuoto tee elämästä sen parempaa, niin kuin jo tässä itsekin totesin. Koskaan ei ole tyytyväinen kehoonsa.Varsinaista ylipainoa ei ole kuin semmoset 10kg, mutta se 20kg olisi pudotettava jottei läskimakkarat olisi tiellä ja olo tuntuisi kevyeltä ja "normaalilta". Sitä voisi luulla että laihduttaminen käy helposti keneltä tahansa jos vaan tahtoa riittää, mutta minulta se ei ole onnistunut monien vuosienkaan yrittämisen jälkeen. Olen kyllä monesti laihtunut, pari kertaa ihan reilustikin (25 ja 15kg), mutta sitten jotain on tapahtunut ja olen menettänyt täysin hallinnan ja lihonut takaisin hetkessä. Mihinkään dieetteihin en lankea ja terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla aion yrittää loppuun asti, mutta kuten jo aiemmin mainitsin niin liikunnasta on todella vaikea nauttia jos on vähänkin ylipainoa.
Monesti kuulee ihmisten sanovan että "ei se laihuus/raha/yms tee ihmistä onnelliseksi", ja minä vastaan että ei mikään yksittäinen asia tee, vaan se on pienten asioiden summa. Tiedän että jos vain voisin saada sen kauniin vartalon josta uneksin niin olisin jo askeleen lähempänä onnea. Viime talvena olin lähellä tavoitepainoani ja sain edes hetken ajan kokea millaista elämä voisi olla, ja kyllä se tämän voittaa! Ja onhan se kuitenkin niin ettei lihavan elämä ole helppoa omasta asenteesta riipumatta, vaan aina löytyy joku jolla on omat idioottimaiset mielipiteet siitä millaisia me ollaan ihmisinä (laiskoja, tyhmiä, valittavia..).
Ohhoh, tulipas taas vuodatettua!
Mutta kiitos sinulle kannustuksesta. :D En ole valmis luovuttamaan, vaan pian toivottavasti taas elän niinkuin muut kakskymppiset ja käyn välillä myös ulkona ihkauudella itsetunnolla varustettuna! :D
Äläkä sinäkään ota turhia paineita koostasi. Voin paljastaa sen ettei kaikki naiset todellakaan pidä kaappi-lookkia erityisen viehättävänä. Pukeudu siististi, pidä pää pystyssä, kirosanat minimissä ja hyvät käytöstavat aina päällä, niin erotut varmasti eduksesi ja voitat muut puolellesi. :)
Hyvää Kevättä! - ex Läski
niin.. kirjoitti:
Tajuat varmaan....Jos lopettaisit itsesäälissä piehtaroimisen ja ryhtyisit tekemään jotakin laihtuaksesi, itsetuntosi nousisi ja itseinho
vähenisi!
Valittaminen ja selittäminen ei laihduta grammaakaan, saman energian voit käyttää vaikka liikuntaan! Tekosyitä kyllä löytyy vaikka maailman tappiin!
Muutin itse asennettani, ruokailu- ja liikuntatottumuksiani vähän reilu vuosi sitten, nyt painoa on 18 kg vähemmän. Ainoa todellinen syy joka esti laihtumisen, oli oma mukavuuden halu ja laiskuus!
Ei elämä vieläkään ole jatkuvaa orgasmia, mutta yksi ongelma on vähempänä!
Ottakaa itseänne niskasta kiinni, ja lopettakaa valittaminen, siirtykää tekoihin! - että olet657
ex Läski kirjoitti:
Jos lopettaisit itsesäälissä piehtaroimisen ja ryhtyisit tekemään jotakin laihtuaksesi, itsetuntosi nousisi ja itseinho
vähenisi!
Valittaminen ja selittäminen ei laihduta grammaakaan, saman energian voit käyttää vaikka liikuntaan! Tekosyitä kyllä löytyy vaikka maailman tappiin!
Muutin itse asennettani, ruokailu- ja liikuntatottumuksiani vähän reilu vuosi sitten, nyt painoa on 18 kg vähemmän. Ainoa todellinen syy joka esti laihtumisen, oli oma mukavuuden halu ja laiskuus!
Ei elämä vieläkään ole jatkuvaa orgasmia, mutta yksi ongelma on vähempänä!
Ottakaa itseänne niskasta kiinni, ja lopettakaa valittaminen, siirtykää tekoihin!kiva jotta olet onnistunut ja näyttää olevan helppoa nyt.Nämä niskasta kiinniottamiset vaan ei aina onnistu....sanoppa alkoholistille että otat vaan itseäsi niskata kiinni kyllä se siitä.
Masentuneelle että ota ja järjästä elämä iloisemmaksi...masennus nimittäin lihottaa....
Jne.
Ei me kaikki laiskoja olla...tai mukavuuden haluisia...taustalla voi olla ihan muuta.
Elämä ei ole musta-valkoista!
- Liian laiha
Myös vaatteet näyttäisivät paremmilta ylläni, jos olisi massaa lisää.
- Liian laiha
Olisin tyytyväisempi elämääni kaikin puolin, jos olisi painoa vaikka 10 kiloa lisää.
- käynyt
Oletko käynyt lääkärissä hoikkuutesi takia.Minulla on kaksi ystävää jotka aivan liian laíhoja,toisesta ei löytynyt mitään syytä äkilliseen laihtumiseen ja toisesta löytyi sitten syöpä...
Molemmat saavat syödä ihan mitä vaan eivätkä liiku kovinkaan paljon...
Sitä ei sitten tiedä paljon psyykepuolella on vaikutusta.
On meillä ongelmat,toiset ovat liian laihoja ja toiset taas liian painavia.
Entä jos vain yrittäisimme hyväksyä toisemme!!!
- läskiperse123432
voikun olisin alipainoinen...söisin joka päivä pizzaa ja domino keksejä!!!
perhana kun on 29 painoindeksi niin ei tollasilla kauheasti juhlita.... - kai se on geeneissä..
Kuule, ei sille mitään voi jos vaan on hoikka ja kuitenkin syö ja liikkuu normaalisti. Ei siinä pysty lihomaan millään jos ei ole siihen taipuvainen. Minäkin olen ollut aina hoikka ja myös luustoltani sirorakenteinen enkä sille itse mitään voi.
Joskus nuorempana kokeilumielessä yritin lihottaa itseäni roskaruoalla ja vähensin liikuntaa ym. mutta en onnistunut saamaan kuin viitisen kiloa lisää, ja voin sanoo että niiden kilojen hankkimisessa oli kova työ! Ja arvaa vaan lähtikö kilot sitten samantien karisemaan kun en enää jaksanut roskaa syödä.
Olen nainen ja täytyy myöntää ettei miehet ole koskaan koostani valittaneet, ainoat katkerat kommentit olen saanut kuulla kanssasisariltani. Voi kunpa he ymmärtäisivät ettei kateudella mitään tavoita vaan menettää toisen ystävyyden varmasti!
Jätä hoikkuudesta murehtiminen vähemmälle, hommaa mielenkiintoisia harrastuksia (hiukan voi saada lihasmassaa punttisalillakin) ja keskity elämästä nauttimiseen. Huomaat ettei todelliset ystävät välitä minkä kokoinen toinen on, ja voin sanoa ettei läheskään kaikki tytöt ole feikki-bodarien perään, vaan aivan muut asiat ratkaisee :) - tasan ei lantin mee
mun vävyllä on sama ongelma jos mä söisin niinkuin se lihoisin mutta se ei liho taitaa olla niin että sillä on liian vilkas aineen vaihrunta, me ollaan siittä jo huolissamme.
- palstamme
aihe on lihavuus eikä laihuus!
- Nainen*22*
hei.
täällä myös laiha neiti. 160cm/40kg.
eikä millään meinaa saada edes niitä 2kg mitkä on pudonneet puoli vuotta sitten..
älytöntä..ja meinaa mennä hermot tähän alipainoisuuteen. ihmiset sanoo että syö enemmän.. mutta ei se sitä voi liikaa syödä että tulee huono olo....
sitä paitsi muutenkin kun haluaa liikkua & syödä terveellisesti. - liiannuori
Nainen*22* kirjoitti:
hei.
täällä myös laiha neiti. 160cm/40kg.
eikä millään meinaa saada edes niitä 2kg mitkä on pudonneet puoli vuotta sitten..
älytöntä..ja meinaa mennä hermot tähän alipainoisuuteen. ihmiset sanoo että syö enemmän.. mutta ei se sitä voi liikaa syödä että tulee huono olo....
sitä paitsi muutenkin kun haluaa liikkua & syödä terveellisesti.olisit onnellinen, kun on noinpäin. liikakilot on ihan hirveitä eikä ne meinaa tippua millään
- täällä myös liian laiha
liiannuori kirjoitti:
olisit onnellinen, kun on noinpäin. liikakilot on ihan hirveitä eikä ne meinaa tippua millään
hoikka tarkoittaa sellaista jolla ei ole liikakiloja, mutta kuitenkin naisellisia muotoja löytyy. mutta meillä liian laihoilla ei ole rintoja, takapuolta, ei lantiota :( haluaisin mielelläni olla sen 10 kg ylipainoinen (vaikka sitten terveyden uhalla). on kauheaa, kun kaikki paidat roikkuvat päällä ja vartalo näyttää lapsen vartalolta. ei yhtään kivaa!!
- laihduttaa tahattomasti
Ei ole sellaista ihmistä joka ei lihoisi jos söisi jatkuvasti yli kulutuksensa. Ns. luonnostaan laihaa ihmistä ei ole. On vain ihmisiä joilla ei ole makeanhimoa tai lohtusyömistä tai jotka eivät vain ole niin persoja ruoalle kuin muut.
Sulla on todennäköisesti kilpirauhasen liikatoiminta, se aiheuttaa tahatonta laihtumista. Suosittelisin käyntiä lääkärillä.- -------
aloittajalla olla jotenkin vääristynyt kehonkuva. 170-senttinen mies 72 kilon painolla on kyllä minun silmissäni täysin normaalipainoinen, lihaksistosta riippuen mahdollisesti jopa hieman sillä tuhdimmalla puolella.
Itse naisena en todennäköisesti pitäisi edes kymmenen kiloa kevyempää aloittajan pituista miestä liian laihana. - Liian laiha
------- kirjoitti:
aloittajalla olla jotenkin vääristynyt kehonkuva. 170-senttinen mies 72 kilon painolla on kyllä minun silmissäni täysin normaalipainoinen, lihaksistosta riippuen mahdollisesti jopa hieman sillä tuhdimmalla puolella.
Itse naisena en todennäköisesti pitäisi edes kymmenen kiloa kevyempää aloittajan pituista miestä liian laihana.Olen kyllä aika lihaksikas, koska treenannut vuosia punttisalilla 4 x viikossa. Rasvaprosentti on jotain 15-20 kai. Painoa pitäisi olla ainakin 10 kiloa lisää, niin näyttäisi joltakin. Jos näkisit minut, pitäisit inhottavana ruipelona.
- saarppa
Liian laiha kirjoitti:
Olen kyllä aika lihaksikas, koska treenannut vuosia punttisalilla 4 x viikossa. Rasvaprosentti on jotain 15-20 kai. Painoa pitäisi olla ainakin 10 kiloa lisää, niin näyttäisi joltakin. Jos näkisit minut, pitäisit inhottavana ruipelona.
Moi,
exäni (mies) oli jotain 173cm pitkä ja painoi 65kg,yhtä paljon kuin minä, ja olen 165 pitkä.
Hän oli laiha, ja mielestäni olisi ollut okei sinun painoisena. Ei ole siihen yli 70 kg päässyt vieläkään.
Sitten on yksi tuttu mies, joka on 170 pitkä ja painaa 85-90. Lihaksikas, mahaa on mutta ei näytä lihavalta.
On kyllä vaikea sanoa oletko siis laihan näköinen vai ei. Laita kuva jonnekin ilman päätä ja anna ihmisten päättää. Tai kysy naisilta. Kai ne mieluummin sinut ottaa kuin plösön miehen?
Minusta tuo paino kuulostaa pituutesi nähdne ihan ok.
Toisekseen mies, joka pohti itseään noin tarkkaan, ei takuulla saa naisten huomiota. Miehen pitää olla itsestään varma, on sitten minkä näköinen vaan. Siitä naiset tykkää, eikä sellaisesta joka itseään syynää liian tarkkaan. Se homma on enemmän meidän naisten!
Otapa tuo huomioon... Ja lisää punttia ja proteiinia vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760