b2b kusetus

todistettu

tiedossani on 42:n pelaajan yhteystiedot, joiden avulla todistetaan b2b-verkon kusetus. Jokaisen pelaajan kohdalla pelit noudattavat AINA samaa tapaa. Talletus, voittoa 3-4 kertaa talletus ja häviöputki, jonka aikana et voi mitenkään voittaa. Seuraava nousuputki alkaa aina vasta uudesta talletuksesta. Näin monen pelaajan kohdalla tämän saman kaavan toistuminen ei voi olla pelkkää sattumaa. Kyseessä on siis tyylipuhdas kusetus, mutta asia ei tule jäämään tähän.

54

5133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noin se menee aina

      Olen huomannut ihan saman b2b:ssä. Ja monessa muussakin valitettavasti. Tietyt samat kuviot toistuvat koko ajan.

    • kiitos vinkistä

      Kyseiseen verkkoon kuuluu 98 huonetta. Talletan jokaiselle 100€ ja kotiutan keskimäärin 250€ takaisin, koska voittoputki tulee väistämättä talletuksesta. Kyseinen toimenpide tuottaa minulle siis 98x150, eli 14700€!

      Siis noin 15000€ vain satasen alkupääomalla. Palstan bonuspelletkään eivät pysty linkittämään tänne toista noin mahtavaa tarjousta.

      • amir90

        Ite en ole laittanut pokerihuoneelle joka kuuluu b2b verkkoon tai c4a:lle joka kuuluu b2b verkkoon myö yhtään rahaa ja nostanut kyseisiltä clienteiltä freerollien avulla yli 2000e...


    • IHMISET

      Vain joka kymmenes pelaa voitollista,loput väittää että saitit huijaa.

      • tulihan se sieltä

        Tämän palstan ja koko suomi24:sen järkevin ja todein kommentti! asiaa.


      • NÄINONN

        Tuo on totta.
        Pelaaja joka häviää kokonaan pelikassansa, ei osaa pelata pelata pokeria eikä koskaan pysty pokeria voitollisesti, PISTE.
        Pokeria pelaava ammattilainen tajuaa, että pelikassa ei tipu nollaan mikäli noudattaa tiettyjä sääntöjä.
        Itselläni on ollut parhaimmillaan 3kk tappioputki, eräällä kaverillani 6kk, ja varmasti on pelaajia joita huono tuuri on koetellut pidempäänkin.
        Mutta ammattilaisen erottaa siitä, että pelikassa ei huonoista putkista riippumatta tipahda nollaan. Mikäli pelikassa hupenee, tasoa lasketaan sitä mukaan.
        Idiootit siirtyy häviönputken tullessa isompiin pöytiin toivoen saavansa hävityt rahat sieltä takaisin.
        Itse olen pystynyt ainakin tähän päivään asti elättämään itseni pokerilla. Voittoa tulee keskimäärin 2000-3000 euroa kuukaudessa, huonona kuukautena tappiota 2000euroa. Mutta pidemmällä aikavälillä pelini on voitollista, ja se on se mikä ratkaisee. Tällaiset voittosummat jo vaativat isoa pelikassaa, ja sen hallinta on pokerissa yksi TÄRKEIMMISTÄ asioista. Pelikassan hallinnan tärkeyttä ei ikinä voi korostaa tarpeeksi.
        Mutta tämä on puheenaihe joka tulee säilymään ikuisesti, rahansa hävinnyt pelaaja syyttää pokerisaitteja vaikka todellisuudessa pelaajan tulisi itse katsoa peiliin ja miettiä pelasiko hän strategisesti oikein.


      • noinkaan

        pelaan kyllä pientä voitollista peliä ja väitän silti että tutkittavaa
        on,koska toteuneet pelit eivät ole yhteneviä vanhoihin käsijakoihin.


      • esiin
        NÄINONN kirjoitti:

        Tuo on totta.
        Pelaaja joka häviää kokonaan pelikassansa, ei osaa pelata pelata pokeria eikä koskaan pysty pokeria voitollisesti, PISTE.
        Pokeria pelaava ammattilainen tajuaa, että pelikassa ei tipu nollaan mikäli noudattaa tiettyjä sääntöjä.
        Itselläni on ollut parhaimmillaan 3kk tappioputki, eräällä kaverillani 6kk, ja varmasti on pelaajia joita huono tuuri on koetellut pidempäänkin.
        Mutta ammattilaisen erottaa siitä, että pelikassa ei huonoista putkista riippumatta tipahda nollaan. Mikäli pelikassa hupenee, tasoa lasketaan sitä mukaan.
        Idiootit siirtyy häviönputken tullessa isompiin pöytiin toivoen saavansa hävityt rahat sieltä takaisin.
        Itse olen pystynyt ainakin tähän päivään asti elättämään itseni pokerilla. Voittoa tulee keskimäärin 2000-3000 euroa kuukaudessa, huonona kuukautena tappiota 2000euroa. Mutta pidemmällä aikavälillä pelini on voitollista, ja se on se mikä ratkaisee. Tällaiset voittosummat jo vaativat isoa pelikassaa, ja sen hallinta on pokerissa yksi TÄRKEIMMISTÄ asioista. Pelikassan hallinnan tärkeyttä ei ikinä voi korostaa tarpeeksi.
        Mutta tämä on puheenaihe joka tulee säilymään ikuisesti, rahansa hävinnyt pelaaja syyttää pokerisaitteja vaikka todellisuudessa pelaajan tulisi itse katsoa peiliin ja miettiä pelasiko hän strategisesti oikein.

        no sitä minäkin olen ihmetellyt,kun kukaan täällä ei pokerissa häviä.Silti kirjoitetaan
        että aina talletusten jälkeen tulee voitto.Yhden talletuksen ymmärrän,mutta jos joudut
        tekemään toisen niin lopeta, et osaa pelata,Mieluummin aloita freerolleista
        niin opit saitin pelaajatavat.
        Kovin montaa saittia ihan graaffisesti ei ole mitä viitsii pelata.Jos ei rulaa niin ei.
        Lopeta jos tuntuu että sinua kusetetaan tai opettele pelaamaan voitollisesti
        siinnä kusetuksessa,ei se henkilökohtaista ole.
        Mutta ihan yhtä naurettavaa on väittää jotain putkia jos niitä 6kk tulee,niin ei kyllä pelaamisesta tiedä mitään ja jos uskoo vain putkeen niin kyllä tyhmä on sitten muutenkin.Totta kai häviää mutta ei siellä mitään uraputkia ole vaan huonoa peliä.
        Ja noille jotka esittää elävänsä pokerista,mainitkaa edes saitti jossa pelaatte
        ja milläavttarella.Näiltä muutamalta pelattavalta saitilta kyllä Suomalaiset ammattilaiset uupuvat.JOllei sitten näitä ammattialisia löydy 10c peleistä.Siellä
        tosin jos elää sillä meinaa saa tehdä 10 tunnin työpäiviä.No pikku turnauksilla ehkä.


      • Näinhän se menee
        NÄINONN kirjoitti:

        Tuo on totta.
        Pelaaja joka häviää kokonaan pelikassansa, ei osaa pelata pelata pokeria eikä koskaan pysty pokeria voitollisesti, PISTE.
        Pokeria pelaava ammattilainen tajuaa, että pelikassa ei tipu nollaan mikäli noudattaa tiettyjä sääntöjä.
        Itselläni on ollut parhaimmillaan 3kk tappioputki, eräällä kaverillani 6kk, ja varmasti on pelaajia joita huono tuuri on koetellut pidempäänkin.
        Mutta ammattilaisen erottaa siitä, että pelikassa ei huonoista putkista riippumatta tipahda nollaan. Mikäli pelikassa hupenee, tasoa lasketaan sitä mukaan.
        Idiootit siirtyy häviönputken tullessa isompiin pöytiin toivoen saavansa hävityt rahat sieltä takaisin.
        Itse olen pystynyt ainakin tähän päivään asti elättämään itseni pokerilla. Voittoa tulee keskimäärin 2000-3000 euroa kuukaudessa, huonona kuukautena tappiota 2000euroa. Mutta pidemmällä aikavälillä pelini on voitollista, ja se on se mikä ratkaisee. Tällaiset voittosummat jo vaativat isoa pelikassaa, ja sen hallinta on pokerissa yksi TÄRKEIMMISTÄ asioista. Pelikassan hallinnan tärkeyttä ei ikinä voi korostaa tarpeeksi.
        Mutta tämä on puheenaihe joka tulee säilymään ikuisesti, rahansa hävinnyt pelaaja syyttää pokerisaitteja vaikka todellisuudessa pelaajan tulisi itse katsoa peiliin ja miettiä pelasiko hän strategisesti oikein.

        3 kk jatkunu downswingi, nyt katki. Ei pysty voittaa, en syytä pokerisivustoja, vaan yksinkertaisesti uskon että tasan ei mene onnen lahjat tällä planeetalla. Raha tulee rahan luokse ja köyhät kyykkyyn...
        Ei paljon naurata kun joka turnaus/sittari/rahapöytä katkee 2-3 outtiseen ohivetoon.
        Jonkin verran olen manannut jumalaa ja saatanaa...


      • lintux
        NÄINONN kirjoitti:

        Tuo on totta.
        Pelaaja joka häviää kokonaan pelikassansa, ei osaa pelata pelata pokeria eikä koskaan pysty pokeria voitollisesti, PISTE.
        Pokeria pelaava ammattilainen tajuaa, että pelikassa ei tipu nollaan mikäli noudattaa tiettyjä sääntöjä.
        Itselläni on ollut parhaimmillaan 3kk tappioputki, eräällä kaverillani 6kk, ja varmasti on pelaajia joita huono tuuri on koetellut pidempäänkin.
        Mutta ammattilaisen erottaa siitä, että pelikassa ei huonoista putkista riippumatta tipahda nollaan. Mikäli pelikassa hupenee, tasoa lasketaan sitä mukaan.
        Idiootit siirtyy häviönputken tullessa isompiin pöytiin toivoen saavansa hävityt rahat sieltä takaisin.
        Itse olen pystynyt ainakin tähän päivään asti elättämään itseni pokerilla. Voittoa tulee keskimäärin 2000-3000 euroa kuukaudessa, huonona kuukautena tappiota 2000euroa. Mutta pidemmällä aikavälillä pelini on voitollista, ja se on se mikä ratkaisee. Tällaiset voittosummat jo vaativat isoa pelikassaa, ja sen hallinta on pokerissa yksi TÄRKEIMMISTÄ asioista. Pelikassan hallinnan tärkeyttä ei ikinä voi korostaa tarpeeksi.
        Mutta tämä on puheenaihe joka tulee säilymään ikuisesti, rahansa hävinnyt pelaaja syyttää pokerisaitteja vaikka todellisuudessa pelaajan tulisi itse katsoa peiliin ja miettiä pelasiko hän strategisesti oikein.

        Niimpä niin eli pitääkin olla helvetin rikas ennenku voi pelata nettipokeria. Jos sinne oliski sijottaa tuhansia pyörimään niin mikäs siinä.
        Jutun juoni onkin siinä että tämä koko pokeri kuuluu samaan sarjaan kun alkoholi, huumeet ja muu paska joka tuottaa ongelmia silloin kun sitä rahaa ei ole sijoittaa perheestä sinne ja kun pelaajalla ei enää ole homma hanskassa.

        Nettipokeri siis sinällään ok , mutta silloin ihan perseestä kun kyseessä tämä sama ihmislaji joka tuntuu kaatuvan jokaiseen addiktioon.

        Asiassa on niin monta puolta taas.....


      • tiedemies3
        NÄINONN kirjoitti:

        Tuo on totta.
        Pelaaja joka häviää kokonaan pelikassansa, ei osaa pelata pelata pokeria eikä koskaan pysty pokeria voitollisesti, PISTE.
        Pokeria pelaava ammattilainen tajuaa, että pelikassa ei tipu nollaan mikäli noudattaa tiettyjä sääntöjä.
        Itselläni on ollut parhaimmillaan 3kk tappioputki, eräällä kaverillani 6kk, ja varmasti on pelaajia joita huono tuuri on koetellut pidempäänkin.
        Mutta ammattilaisen erottaa siitä, että pelikassa ei huonoista putkista riippumatta tipahda nollaan. Mikäli pelikassa hupenee, tasoa lasketaan sitä mukaan.
        Idiootit siirtyy häviönputken tullessa isompiin pöytiin toivoen saavansa hävityt rahat sieltä takaisin.
        Itse olen pystynyt ainakin tähän päivään asti elättämään itseni pokerilla. Voittoa tulee keskimäärin 2000-3000 euroa kuukaudessa, huonona kuukautena tappiota 2000euroa. Mutta pidemmällä aikavälillä pelini on voitollista, ja se on se mikä ratkaisee. Tällaiset voittosummat jo vaativat isoa pelikassaa, ja sen hallinta on pokerissa yksi TÄRKEIMMISTÄ asioista. Pelikassan hallinnan tärkeyttä ei ikinä voi korostaa tarpeeksi.
        Mutta tämä on puheenaihe joka tulee säilymään ikuisesti, rahansa hävinnyt pelaaja syyttää pokerisaitteja vaikka todellisuudessa pelaajan tulisi itse katsoa peiliin ja miettiä pelasiko hän strategisesti oikein.

        Luuletko,että tuuri eli sattuma kestää esim. 6kk.Vitut.Se kestää tasan yhden jaon ja seuraava käsi on jo oma lukunsa,jos kyse on sattumasta eika kusetuksesta.


    • peluri.

      Tuo sama kaava toistuu myös pafilla,pokerroomilla ja Bwinillä eli ongamen verkossa.
      Riippumatta talletuksen määrästä(yleensä 20-40 euroo)rahaa tuli nopeasti se parisataa parissa kolmessa päivässä.Aina ja poikkeuksetta.
      Sitten alkoi alamäki ja tappioita ei voinut estää.
      meni 10-30 euroo päivässä.Joka kerta.
      Joskus ihmettelin asiaa ja niin ihmetteli muutkin tuntemani pelaajat.Sama kaava toistui jokaisen kohdalla.
      En valitettavasti ole niin älykäs,että voisin sanoa mistä se johtuu mutta nykyään luulen tappioputken olevan pelkkää psykolgiaa.
      Talletuksen jälkeen mieli on jotenkin toiveikkaampi ja se varmasti vaikuttaa peliin positiivisella tavalla mutta kun paineet alkaa kasaantua ja törmää muutamiin ohivetoihin niin
      mieli tekee tepposet.Silloin pelaajalla (useimmalla)taivas synkkenee.
      Sitä hakee tappioille katetta isommasta pöydästä vaikka taidot ei vielä riitä pienimmässäkään pöydässä.

      Mut joo.Jätä asia sikseen niin et turhaan joudu naurunalaiseksi.
      Vika on sun omassa tavassasi pelata joka muuttuu alle viikossa talletuksen jälkeen.
      Kyl sä sen hiffaat kun pinnistät ja mieti mikä pelissäsi on vikana.

      Päätän raporttini tähän.

      Terveisin:Entinen fisu nykyinen Rapalan huora.

      • ihanoikeasti

        Tappioputki on pokerissa VÄISTÄMÄTÖNTÄ.
        Tappioputkia tulee KAIKILLE.
        Tappioputket saattavat kestää USEITA KUUKAUSIA.
        Tappioputket eivät IKINÄ nollaa pelikassaasi, mikäli pelaat strategisesti oikein.


      • nollaa kassan
        ihanoikeasti kirjoitti:

        Tappioputki on pokerissa VÄISTÄMÄTÖNTÄ.
        Tappioputkia tulee KAIKILLE.
        Tappioputket saattavat kestää USEITA KUUKAUSIA.
        Tappioputket eivät IKINÄ nollaa pelikassaasi, mikäli pelaat strategisesti oikein.

        turha väittää vastaan, katki menee ammattilaisetkin.


      • vuan

        Minkälaisia pöytiä pelaat jos talletat 20-40 taalaa ja nostat sen pariin sataan 2-3 päivässä.

        Sullahan on käynyt ihan hirveä joulu jos olet saanut kymmenkertaistettua rollisi muutamassa päivässä.


      • lintux

        Niin no... kai se niin on että ihan sama huijataanko siellä vai ei. Jokainen aikuinen päättää itse mihin rahansa pistää. Nettipokerit on tulleet jäädäkseen ja ne ny vaan on samaa sarjaa kun alkoholi , huumeet ym paska.
        Sinänsä hallittuna ok, hallitsemattomana tuhoaa liikaa.
        Jos perheessä joku laittaa 10 - 30 e päivittäin nettipokeriin se tuntuu kyllä perheen kassassa.
        Mutta mielestäni sillä ei silloin ole mitään väliä jos perheen kassa on ylisuuri =) , mutta meillä ei ole ja meillä ollaan silloin ongelmissa.
        turha munkaan on syytellä nettipokeria tai miettiä pitäiskö kieltää vai ei... parempi miettiä pitäiskö auttaa sitä joka pelaa liikaa irti siitä...


    • kuntit

      Tuo aloittaja on trolli.Ei kukaan oikeasti ole noin tyhmä

    • 126789

      Ihanko totta? Pokerin pelaajillako voittoputkia ja tappioputkia, et voi olla tosissasi!

    • Nimetön

      että joku voi olla noin tollo...

      todella sattu päähän kun luki tän postin...

      • pidentää ikää.

        meikälle kerty ainaki pari, kolme vuotta lisää elinaikaa tän sketsin ansiosta..


    • Suomipokeri

      ... vain nauraa. Päätän ottaa asian positiivisesti ja nauraa :-)

      • otan joo

        Siis oikeasti näihin netti pokeri saitteihin ei luottaa!
        pokerstars lähetti minulle sähköpostia rekisteröimättömään sähköposti osoitteeseen.
        Maili sisälti tilinro:n ynnä muuta henkilökohtaista tietoa.
        Pieni pilkku virhe mutta vittuako sillä on väliä,oli vähän sinne päin.

        Pienen kyselyn jälkeen ilmoittivat etteivät osaa selittää miksi asia tapahtui eivätkä enään tule vastaamaan viesteihi ja sulkevat pelitilini.
        Ja niin tekivät,sinne jäi rahat ja vipit.

        Pokerihuonetta ei kannata tosissaan ottaa,sama kuin menisi kolikko pokeria pelaamaan.
        kaljaa pöytään ja huvikseen.
        Aina illalla yli 8000 pelaajaa mutta missä?
        freerolleissa varmaan kaikki.

        käsihistoriaakaan ei saa heti näkyviin,miksiköhän?
        randomina kortit eivät tule.
        Uskomattomia ohivetoja jotka päätän ottaa positiivisesti ja nauraa:)

        T:ei kivitaloja pelissä


      • lintux
        otan joo kirjoitti:

        Siis oikeasti näihin netti pokeri saitteihin ei luottaa!
        pokerstars lähetti minulle sähköpostia rekisteröimättömään sähköposti osoitteeseen.
        Maili sisälti tilinro:n ynnä muuta henkilökohtaista tietoa.
        Pieni pilkku virhe mutta vittuako sillä on väliä,oli vähän sinne päin.

        Pienen kyselyn jälkeen ilmoittivat etteivät osaa selittää miksi asia tapahtui eivätkä enään tule vastaamaan viesteihi ja sulkevat pelitilini.
        Ja niin tekivät,sinne jäi rahat ja vipit.

        Pokerihuonetta ei kannata tosissaan ottaa,sama kuin menisi kolikko pokeria pelaamaan.
        kaljaa pöytään ja huvikseen.
        Aina illalla yli 8000 pelaajaa mutta missä?
        freerolleissa varmaan kaikki.

        käsihistoriaakaan ei saa heti näkyviin,miksiköhän?
        randomina kortit eivät tule.
        Uskomattomia ohivetoja jotka päätän ottaa positiivisesti ja nauraa:)

        T:ei kivitaloja pelissä

        No nyt ahdistaa vielä enempi tuo että meillä puolisko pelaa näitä pelejä ja rahaa ei olsi sinne laittaa.


    • täällämyös

      joo todettu on. pokerihuoneelle jonku kerran tekstiviestillä pistäny viitosen täs vuoden parin mittaan. hommaa menee aina noin, pariin kymppiin pääsee aina suht helposti mut sit lähtee. myönnän, että pelissäki on PALJOn parantamisen varaa mut... ei kai sille sit mitään mahda, jos ei opi pelaamaan, joten seuraavalla kerralla ymmärrän ottaa parikymppiseni pihalle ;)

      • pokerihuoneella

        niinpä,parikymppiä ulos kerran kuussa,maksutta.
        mutta seuraavasta nostosta 30 päivän sisään meneekin 10e palvelu maksuja vai mitä lie.
        miksiköhän?

        full tiltin asiakas kyselyssä oli mielenkiintoinen kysymys:kirjoitteletko pokerisaiteista keskustelu palstoilla!?
        Ja kyselyn tarkoitus oli parantaa asiakaspalvelua ja full tiltin saittia.
        parantaakos se noita asioita jos vastaan kyllä vai ei?

        en ole vielä päättänyt eli äänestyksen paikka että saadaan tiltti paremksi?
        eli sanokaa mitä vastaan kyllä vai ei?


      • kk

        älä helvetissä laita pokerihuoneelle rahaa, ite oon sinne noi 40e laittanu ja kaiken on vieny
        se ohjelma on täynnä pugeja ja ihan perseestä koko pokerihuone, suosittelen ite ennemmin 24poker.comia saman lainen ohjelmisto mutta ei pugeja ja paremmin toimii


    • suuttunut123

      club4aces sallii sopupelit vaikka säännöt kieltää,valitus ei auta

    • LOLOLOLOLlilili

      JA vielä kerran LOL

      BRM guys BRM !!!

      Jos netti pokeri olis niin helppoa kuin luulette niin kukaan täällä enää töitä tekis :D

      • lintux

        No ei tietenkää kukaa kävis enää töissä jos noista oikeesti noin isoja voittoja sais =) Niitähän voi pelata ihan työkseen ympäri vuorokauden jopa ... semmostakin on tullu nähtyä.


    • koko paska

      Koko 8-vuotisen live-pokerihistorian aikana en ole koskaan nähnyt turnauksessa, että samaan jakoon tulisi yhdet JJ:t, yhdet QQ, yhdet KK ja yhdelle vielä AK. Ja leader tietenkin voittaa AK:lla.

      Vastaavia kusetuskierroksia näkee b2b-verkon turnauksissa päivittäin, mutta live-peleissä ei koskaan. Kuka normaalijärjellä varustettu ihminen vielä kehtaa väittää nettipokerin olevan rehellistä?

      • jopojoo

        Pokerstar pokerin kortin kierto hyvin epäilyttävää. Minkä todellisuus laskelman mukaan voi tulla kolmekin kertaa samat kortit perä jälkeen, aina kun hylkäät pelin niin uudella kieroksella samat kortit. Toisaalta voittaahan joku aina silloin tällöin lotostakin ja salamakin on kuullemma iskenyt kaks kertaa samaan paikkaan.


      • rakemake

        Joo, sen takiahan hyviä tiukkoja käsiä jaetaan, koska silloin panokset nousevat maksimaaliseen ja talo käärii isoimmat raket!


    • Tyttö_

      Mikä hyöty taloilla olisi huijata? Hehän tienaavat mielettömiä määriä pelkillä rakebackeilla.

      Pokeri on kuin pyramidi, pohjalla rypevät ne jotka sitä rahaa syytävät ja syytävät pokeriin, aina paremmat kerää ne itselleen, aina löytyy jokaiselle parempi. Valtaosa on niitä jotka tulevat aina jäämään tappiolle. Vain pieni osa pystyy pelaamaan /- peliä ja vielä pienempi tekemään voittoa, ja sitten on ne harvat jotka tekevät huomattavia voittoja.

      Jos pöydässä on kymmenen pelaajaa, kuinka suurella todennäköisyydellä omaat ne parhaimmat kortit????

      Itsekin olen tehnyt pieniä talletuksia, ja voittanut ja hävinnyt, ja välillä todellakin tuntuu kusetukselle, mutta se on vain mielestä kiinni. Tunnen ihmisiä jotka elättävät itsensä noilla voitoilla. He pitävät n 2 000e pohjakassaa vaikka pelaavat pöytiä 0,12/0,25centtiä tai 0,5/1e. Heidän tienestinsä heittelee 1500 - 3000e välillä kuukausittain, vaikka peliä määrällisesti on suunnilleen saman verran. Eli siis tappiopäiviäkin on mahduttava mukaan.

      Itsekin olen käynyt noissa pöydissä, YLLÄTYS YLLÄTYS, heikolla tuloksella! Aikani kuitenkin pelasin 0,05/0,1 pöytiä. Niissäkin kiikuin /- :lla... olen siirtynyt kiltisti micropöytiin, joista kappas kappas voittoa irtoaa... olenhan sentään aiemmin oppinut jo jotain suuremmista pöydistä. Ensin hyvä pohjakassa tuolta sitten suurempiin pöytiin...

      Ihan vain vinkki näille jotka tuntevat olevansa huijattuja. Merkitse, tee muistiinpanoja, pelaajista joille häviät aina, samoin niille jotka ovat surkeita. Älä uhoa parempias, luovuta suosiolla, ja iske huonompia vastaan. Se on keino jolla voitat!

      • Tyttö_

        Jos pöydässä on 10, yhdellä voitto putki... sehä tarkoittaa sitä että kaikki muut 9 pelaajaa olisivat tappio putkessa... Käytännössä, tuon "kierron" mukaan, sinulla pitäisi olla 9/10 pelistä ei-voitokkaita...

        Vain yksi voittaa. Se on fakta!


      • ship it
        Tyttö_ kirjoitti:

        Jos pöydässä on 10, yhdellä voitto putki... sehä tarkoittaa sitä että kaikki muut 9 pelaajaa olisivat tappio putkessa... Käytännössä, tuon "kierron" mukaan, sinulla pitäisi olla 9/10 pelistä ei-voitokkaita...

        Vain yksi voittaa. Se on fakta!

        Paffin sivustolla itsellä oli takana 3 kk häviöputki. En pelannut huonosti, vaan lappuja vaan ei tullut millään. Varmaan tuhannessa kädessä flopilta avoin suoran veto tai värin veto kunnon hailla, noista tuhannesta ehkä 3 kertaa osus. Siihen lisäksi hävisin about jokasen AA vs KK, KK vs QQ jne, yleensä riverin ohivedolla.

        En pelaa millään hirmupanoksilla. ennen NL 0,15-0,30, nyt 0,25-0,50. Se ero täytyy sanoa, että 0,25-0,50 huoneissa voittaa helpommin, koska pelaajat ovat parempia, eivätkä lähde hakemaan niin hanakasti sitä 2-4 outtista ohivetoa, mitä pienemmän huonenn apinat maksaa hampaat irvessä loppuun asti ja liian usein osuvat siihen 2-4 outtiseen riverillä


      • dyui8w7k8
        ship it kirjoitti:

        Paffin sivustolla itsellä oli takana 3 kk häviöputki. En pelannut huonosti, vaan lappuja vaan ei tullut millään. Varmaan tuhannessa kädessä flopilta avoin suoran veto tai värin veto kunnon hailla, noista tuhannesta ehkä 3 kertaa osus. Siihen lisäksi hävisin about jokasen AA vs KK, KK vs QQ jne, yleensä riverin ohivedolla.

        En pelaa millään hirmupanoksilla. ennen NL 0,15-0,30, nyt 0,25-0,50. Se ero täytyy sanoa, että 0,25-0,50 huoneissa voittaa helpommin, koska pelaajat ovat parempia, eivätkä lähde hakemaan niin hanakasti sitä 2-4 outtista ohivetoa, mitä pienemmän huonenn apinat maksaa hampaat irvessä loppuun asti ja liian usein osuvat siihen 2-4 outtiseen riverillä

        Että tappioputki saattaa kestää 3kk ja se on ihan normaalia? Tai 6 kk? Itse kun pelasin pokeria niin 500-1000 jakoa päivässä, keskimäärin 700...sanotaan nyt vaikka 15000 jakoa kuukaudessa. Siis NELJÄKYMMENTÄVIISITUHATTA jakoa kolmessa kuussa, se on hirvittävä otos mihin pitäisi mahtua kaikki nousut ja downswingit moneen kertaan EIKÄ yhtä laskua koko ajan. Jos näin käy pitäisi varoituskellon soida päässä, eikä kenenkään pitäisi olla niin urpo että tuhlaa elämäänsä 8h päivässä istumalla tietokoneen ääressä pelaten jotain huijareiden pyörittämää peliä. Oli onni että aloin pitämään kirjaa pelistäni, mukava jälkeenpäin tutkia näitä tappioputkia. Kun sadasta 50-50 vedosta osuu 4% ei softa ole millään rehellinen vaan se on määrännyt silloin pelaajalle tappioputken. Jos sellainen osuisi kohdalle kerra elämässä, niin OK. Mutta jos se osuu jokaikisessä pokerihuoneessa viimeistään viikon päästä talletuksesta niin jossain on mätää eikä se ole pelaajan päässä. Fakta on että kaikki tollasia määriä pelaavat osaavat pelata pokeria. Jos softa olisi rehellistä reikki söisi kaikkien kassan eikä kukaan voittaisi, 5% reikki on järjetön mutta kukaan ei suostu sitä tiputtamaan. Homman havainnollistaa hyvin se kun menee pelaamaan limiittiheadsuppia missä molemmat pistää satasen ja 1-2 tunnin päästä kun toinen on kynitty voi hurrata voitosta. Itsellä se on ollut aina 100-130 taalaa. Itselläni oli silloin 85% rakeback eli kannatti nipinnapin pelata. Ainoaa järkevää pokeria tarjoaisi betraiser jossa rake otetaan vasta sitten kun rahaa tilaa kotiin mutta sielläkin on tällä hetkellä 76 pelaajaa?!? Amerikassa maksettiin kasinolle ennenvanhaan rake juuri sillä periaatteella. Jonkinlaista kartellitoimintaa täytyy olla olemassa tässä pokerissakin.


    • asdölfkj

      Pokerissa on niinkuin työelämässäkin jako huonompiin ja parempiin ihmisiin. Henkilöstövuokrausfirmatkaan ei tarvitse kuin muutaman mannekiinin jotka tienaavat hyvin koska "osaavat asiansa" ja suurin osa kituuttaa alipalkattuja pätkätöitä. Pokerihuoneillakin on näitä jotka "osaavat pelata hyvin", mutta pokerifirmat eivät tarvitse niitä kuin muutaman. Nämä antoniukset ja moneymakerit, niiden naamat loistavat pokerisaittien mainoksissa ja lehdet kirjoittavat miljoonavoitoista. MUTTA loput, eli tavikset ovat deposit-automaatteja kun jostain täytyy tulla lisää rahaa kun talo nostaa niin hirvittävän raken. Niinkuin muussakin liike-elämässä on vallalla "voittojen maksimointi" ja "optimointi"-ajattelu pakkomielteenä, koska kilpailu on saavuttanut huippunsa pokerissakin. Pokerissa se tarkoittaa softan optimointia mahdollisimman suuren raken tuottamiseen talolle.

      No mitenkä se optimointi tapahtuu?? Juuri niinkuin ketjussa muutamaan kertaan mainittu: talletuksen jälkeen voittaa pari päivää ja rolli nousee, sitten junnaa monta päivää paikallaan. Tähän toiseen vaiheeseen pääsevät kaikki jotka vähääkään osaavat pelata ja sen aikana tuotetaan maksimaalinen rake talolle kun rahaa pomputellaan edestakaisin pelaajalta toiselle. Se yleensä kestääkin hieman pidempään kuin ensimmäinen ja kolmas vaihe, mutta ei liian pitkään ettei ihmisille tulisi käsitystä ettei kukaan rikastuisi. Sitten kun uusia tallettajia on kertynyt tarpeeksi, joudut niiden uhriksi ELI kaikki ajavat ohi altavastaaja-asemasta mutta itsellä ei mitkään vedot osu (kolmas vaihe) ja rolli kuihtuu nollaan tai lähelle sitä. Tästä sisuuntuneena suurin osa tallettaa lisää koska alussa sujui kuitenkin niin hyvin ja keskivaiheillakin kohtalaisesti kun ei tullut tappiotakaan. Keskivaihe ei saa kestääkään liian pitkään että voitonhuuman hetket olisi vielä tuoreessa muistissa kun rahat on huvenneet. Historiaa lukeneet tietävät että tätä kolmen vaiheen vedätystä on käytetty iät ajat monenlaisessa bisneksessä. Ja ne jotka erehtyvät luulemaan että suurimmat pokerihuoneet (Full tilt, Pstars) olisivat jotenkin rehellisimpiä niin turha luulo, niillä ne suurimmat megastarat komeilevat jo lobbyssa ja niiden aiheuttama noste on niin suurta että uusia tallettajia riittää kuitenkin ja rahaa riittää jaettavaksi, eli voi palkata nettipokerin puolustelijoita. Puolustelijoiden palkka on päästä pieneen voittavien pelaajien joukkoon, tiedän muutamia tapauksia. Puolustelijat ovat aina selittäneet että asiakkaiden pelityyli muuttuu kun he aluksi voittavat eli käyvät ahneeksi mutta se on paskapuhetta, ahneita ovat ainoastaan pokerihuoneet. Itse olen 7 vuoden aikana kokeillut 50 eri pokerihuonetta ja sama kaava on toistunut niin monta kertaa että puolustelijoiden puheet eivät kerta kaikkiaan mene läpi. Olen käyttänyt erilaisia apuohjelmia pelin tarkkailussa ja olen 100-varma että pelityyli ei muutu miksikään, ainoastaan ykkösvaihe muuttuu kakkoseksi ja kolmoseksi.

      En ole kateellinen mutta kaiken pelin pitäisi olla rehellistä, vaikka olisi uhkapeliäkin. Alalle olisi tulossa rehelliseltäkin pohjalta toimivia yrittäjiä mutta kilpailu on niin kovaa että pienempienkin huoneiden on pakko alkaa käyttää "yhteistä" softaa. Mielenkiintoisinta koko paskassa on se että alalla olisi kaksi firmaa jotka tarjoaisivat peliä ilman reikkiä mutta ne ovat jääneet kaikkein pienimpien joukkoon. Miksi?

    • Live-voitot 37k

      3v ja noin 15 pokerihuonetta. 2-3 ekaa päivää pientä nousua talletuksesta ja sitten alkaa järjettömät ohivedot ja riverikuolemat...pahenee vaan.
      Mikään ei auta, suoralla, värillä, fullilla ja jopa NELOSILLA häviät ja aina kun on kyse isosta potista tai kuoleman allista. Tappiot useita tuhansia.

      Järjettömyyden huippu on että:
      Foldatuista roskakäsistä yli 70% olisi voittanut jos olisit pelannut ??
      Ohjelma pyrkii näyttämään että "olisi taas kannattanut pelata"

      No päätän sitten yrittää kaikilla niinkuin mielipuoli, menen halpaan!
      Re-buy turnaus ja häviän 73 kättä ja 10 allia putkeen !!!
      Ja TAAS kun foldaan niin olisi tullut suoraa, 4väri pöytään, neloset, fulli, jne.

      Ihan vtun naurettavaa vedätystä. Täyttä kusetusta !
      Ja "mielipuolet- talonpelaajat" voittaa järjettömillä roskakäsillä ja pre-flop allit.

      • Elä pokerilla, hack!

        nettipoker käteispöytä, BB 50
        Lyön prefloppiin 250$, vihu vastaa 250

        flop: AJK, Lyön 500, vihu vastaa

        turn:3, sökö, vihu sökö

        river:7, lyön allit 1250$, vihu vastaa

        Ah Js Kh 3c 7d, minulla 4-5h
        vihulla 2s8d ????? makso 1250$ 8-hailla ??

        vihu voittaa 2000$, 8-hailla ja ensinnäkin maksaa 5xBB prefloppiin 2-8 off ?

        Käteispelit loppu siihen, ei ollut muuta mahdollisuutta kun että vihu näki käsikortit. Ei edes mielipuoli maksa 1250$ kuvapöytään 8-hailla !!
        Tiedoksi ennakkoon kaikille vtun ääliöille jotka tulee kertomaan miten teit virheen ja pelaa ite 1$ sng:tä, niin pelatkaa ensin yli 500$ käteispelejä ja niin huomaatte jotain aivan uutta.


      • erawerwae
        Elä pokerilla, hack! kirjoitti:

        nettipoker käteispöytä, BB 50
        Lyön prefloppiin 250$, vihu vastaa 250

        flop: AJK, Lyön 500, vihu vastaa

        turn:3, sökö, vihu sökö

        river:7, lyön allit 1250$, vihu vastaa

        Ah Js Kh 3c 7d, minulla 4-5h
        vihulla 2s8d ????? makso 1250$ 8-hailla ??

        vihu voittaa 2000$, 8-hailla ja ensinnäkin maksaa 5xBB prefloppiin 2-8 off ?

        Käteispelit loppu siihen, ei ollut muuta mahdollisuutta kun että vihu näki käsikortit. Ei edes mielipuoli maksa 1250$ kuvapöytään 8-hailla !!
        Tiedoksi ennakkoon kaikille vtun ääliöille jotka tulee kertomaan miten teit virheen ja pelaa ite 1$ sng:tä, niin pelatkaa ensin yli 500$ käteispelejä ja niin huomaatte jotain aivan uutta.

        Jos jako meni todellakin noin, niin on päivänselvää että vihu näki taskukorttisi.


      • PokerPlaya
        Elä pokerilla, hack! kirjoitti:

        nettipoker käteispöytä, BB 50
        Lyön prefloppiin 250$, vihu vastaa 250

        flop: AJK, Lyön 500, vihu vastaa

        turn:3, sökö, vihu sökö

        river:7, lyön allit 1250$, vihu vastaa

        Ah Js Kh 3c 7d, minulla 4-5h
        vihulla 2s8d ????? makso 1250$ 8-hailla ??

        vihu voittaa 2000$, 8-hailla ja ensinnäkin maksaa 5xBB prefloppiin 2-8 off ?

        Käteispelit loppu siihen, ei ollut muuta mahdollisuutta kun että vihu näki käsikortit. Ei edes mielipuoli maksa 1250$ kuvapöytään 8-hailla !!
        Tiedoksi ennakkoon kaikille vtun ääliöille jotka tulee kertomaan miten teit virheen ja pelaa ite 1$ sng:tä, niin pelatkaa ensin yli 500$ käteispelejä ja niin huomaatte jotain aivan uutta.

        Niitä kaloja kyllä löytyy, mutta turha tänne tulla purkamaan tunteitas. Niin käy joskus, SE ON POKERIA.
        Joskus käy tuuri, joskus ei.


      • PokerPlaya
        erawerwae kirjoitti:

        Jos jako meni todellakin noin, niin on päivänselvää että vihu näki taskukorttisi.

        Voi vittu, et oo tosissas, se on oikeesti kyllä NIIIIIIN harvinaista että millään pokerisivustoilla olisi IKINÄ ollut mitään " Hack"ejä, Ette vaan pysty ymmärtämään sitä faktaa, että Aina ei voi voittaa.


    • NjetPonimai

      b2b = Entraction

      Entractionilla katseltu muutama all in. Kahdessa turnauksessa putoaminen, kun joku maksanut oman all in -lyöntini noin 40 - 60 -tilanteissa. Tänään voitin itse maksamalla 33:lla AK:ta vastaan suuremmalla stäkillä. Ratkaisevassa jaossa maksoin pienemällä stäkillä headsupissa useasti all in lyöneen pelaajan pushin KT:llä. Sain vastaani JT:n, ja olin yli 70 % suosikki. Floppiin J ja minulle värinveto. Hävisin. Ei ymmärrä.

      • Mitäs ihmeellistä tuossa on? Tosin aivan varmasti ei selvinnyt, oliko tuossa jälkimmäisessä kummalla se pienempi stäkki, mutta ilmeisesti sinulla kun pelit siihen loppuivat (vai loppuivatko?).

        Ihan normaalia maksaa isommalla stakilla vähän pienempää vastaan noilla korteilla, tilanteesta ja riideistä riippuen. Ja 70-30 ei ole vielä mitenkään kovin "varma" voitto.


      • NjetPonimai
        The_Rat kirjoitti:

        Mitäs ihmeellistä tuossa on? Tosin aivan varmasti ei selvinnyt, oliko tuossa jälkimmäisessä kummalla se pienempi stäkki, mutta ilmeisesti sinulla kun pelit siihen loppuivat (vai loppuivatko?).

        Ihan normaalia maksaa isommalla stakilla vähän pienempää vastaan noilla korteilla, tilanteesta ja riideistä riippuen. Ja 70-30 ei ole vielä mitenkään kovin "varma" voitto.

        Stäkin koko määrää voittajan.


      • NjetPonimai
        The_Rat kirjoitti:

        Mitäs ihmeellistä tuossa on? Tosin aivan varmasti ei selvinnyt, oliko tuossa jälkimmäisessä kummalla se pienempi stäkki, mutta ilmeisesti sinulla kun pelit siihen loppuivat (vai loppuivatko?).

        Ihan normaalia maksaa isommalla stakilla vähän pienempää vastaan noilla korteilla, tilanteesta ja riideistä riippuen. Ja 70-30 ei ole vielä mitenkään kovin "varma" voitto.

        QJs vs. A9o, tappio. Ei puhettakaan, että osuisi, vaan päinvastoin: A9 floppiin. Niin rikattua että.


      • NjetPonimai
        The_Rat kirjoitti:

        Mitäs ihmeellistä tuossa on? Tosin aivan varmasti ei selvinnyt, oliko tuossa jälkimmäisessä kummalla se pienempi stäkki, mutta ilmeisesti sinulla kun pelit siihen loppuivat (vai loppuivatko?).

        Ihan normaalia maksaa isommalla stakilla vähän pienempää vastaan noilla korteilla, tilanteesta ja riideistä riippuen. Ja 70-30 ei ole vielä mitenkään kovin "varma" voitto.

        KJs vs A9o, tappio. Ei puhettakaan, että osuisi. perseestä, mikä perseestä.


    • ohjelmoija44

      Jos joku on tosiaan niin metsässä ja tyhmä että uskoo nettipokerin olevan huijauksista puhdasta toimintaa kannattaa sieltä metsästä etsiä myös menninkäisiä ynnämuita keijukaisia.

      Mistäköhän mahtaa nuo nettipokerin puolustuspuheet kummuta, ei ainakaan tietopohjalta.

      • 213+klöfasdkp

        varmaan siltä pohjalta et on voitolla nettipokerista, toisin kuin nää jotka sanoo et se on rigged. :)

        Katelkaapa osakemarkkinoita. Ne vasta rigged onkin :D


    • rake4me

      huijauksia varmaan sattuu, mutta päällisin puolin nuo ohivedot taitaa olla sitä varianssia ;)

    • Ei oo totta

      Jos ei oikeesti osaa pelata, niin turha täällä avautua. Mikään ei vituta enempää kuin turha ininä ohivedoista. Kaikille niitä tulee. Koittakaa jo tajuta.

      • KattinsaKanssa

        Hemmot täällä eivät edes kuvittele olevansa huippupelaajia. He ( ja ehkäpä minä heidän mukanaan) pelaavat heikot johtokätensä kenties liian vahvasti, mikä saattaa olla pokerikielellä vuoto. Mene ja tiedä. Jos he antavat sitten antavat ilmaisen kortin, huippuasiantuntijat tulevat kertomaan, miksi et asettanut kortille hintaa.

        Eivät nämä jepet niin tyhmiä ole, että he eivät jälkikäteen ymmärtäisi, montako outtia vastustajalla oli. Jos vihu osuu turnin jälkeen kuudella outilla turhan hyvin, avautuminen on perusteltua. Usko siinä menee, mutta pitäähän osaa pelaajista ruokkia, jotta he jaksavat tulla saarnaamaan, että pokeri on maailman rehellisintä businesta. Pentti Lindegreniä mukaellen totean, että pokeri maailman kovin, mutta oikeudenmukaisin rahapeli. Onhan niin?


    • skeptine

      Linkittäkää tänne kuva jossa vaikka joku runaa 10000BB:tä alle All-in EV:N niin alan uskoon näitä juttuja täällä.. ja all-in Ev on menossa koko ajan koilliseen, kun eihän täällä kukaan tee virheitä vaan aina vedetään ohi????

    • TJ

      Entraction, boss media, ipoker , ongame, partypoker ja pokerstars. Seitsemän vuoden kokemus kaikista verkoista, verkkojen esim. ipoker lähes kaikista huoneista. Kusetusta noi on kaikki. Eri pakkariidellä ajetaan rolli alas ennemmin tai myöhemmin. pelitaidoilla ei merkittävää vaikutusta tulokseen kusettavia ohjelmia vastaan. Pitkät luonnottomat downswingit voittojen jälkeen taattu.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe