ja niiden omistajat nautti kun osakkeiden kurssi nousi. Ei niitä tarvitse auttaa. Eikä varsinkaan veronmaksajien rahoilla.
Että haista paska, Vanhanen!
Haista vittu, Vanhanen!
4
149
Vastaukset
- Irmfied Eberl
Haista sä mahorkan ja kulahtaneen suolakurkun hajuinen punikkiääliö oikein pitkä Stalinin ripulipaskalta haiseva vittu. Saatanan venäläisten perseennuolija-pedofiili-ruumiinraiskaaja.
- fighter53
Kun tässä jo aikaisemmin kirjoitin äärioikkareitten sivistyneisyydestä
Tällaiset Irmfied Eberl-natsit kiehuvat vihassaan, ja kun eivät pysty älyllisellä tasolla keskustelemaan, niin sitten käyttävät meistä vasureista pahempia nimityksiä kuin aatun natsi-Saksassa aikoinaan käytettiin.
Ei ole yhtään liioiteltua nimittää tällaisia tyyppejä natseiksi. Mihin muuhunkaan johtopäätökseen voi tulla kun lukee tuollaista tekstiä?
Jopa Aatukin käytti mielestäni paljon sivistyneempää kieltä, vaikka mielenvikainen olikin. Puhumattakaan Stalinista, joka ei tietääkseni koskaan edes kiroillut eikä juopotellut ja teoistaan huolimatta oli terävä-älyinen mies, joka pystyi hienoihin teoreettisiin väittelyihin. - kalamiehiä
fighter53 kirjoitti:
Kun tässä jo aikaisemmin kirjoitin äärioikkareitten sivistyneisyydestä
Tällaiset Irmfied Eberl-natsit kiehuvat vihassaan, ja kun eivät pysty älyllisellä tasolla keskustelemaan, niin sitten käyttävät meistä vasureista pahempia nimityksiä kuin aatun natsi-Saksassa aikoinaan käytettiin.
Ei ole yhtään liioiteltua nimittää tällaisia tyyppejä natseiksi. Mihin muuhunkaan johtopäätökseen voi tulla kun lukee tuollaista tekstiä?
Jopa Aatukin käytti mielestäni paljon sivistyneempää kieltä, vaikka mielenvikainen olikin. Puhumattakaan Stalinista, joka ei tietääkseni koskaan edes kiroillut eikä juopotellut ja teoistaan huolimatta oli terävä-älyinen mies, joka pystyi hienoihin teoreettisiin väittelyihin. - sinä
haluat maksaa pankkien huonot sijoitukset.
Viimeksihän ne muni 90-luvulla ja veronmaksajat sai maksaa. Ei käy. Ei enää toistamiseen. Lasku olisi muuten nyt suurempi, oi sinä pankkien omistajien tuki ja turva.
En minä ymmärrä miksi minun pitäisi maksaa pankin tai jonkun muun ostamista osakkeista tuleva tappio. Ei se pankki osakkeiden ollessa korkealla niistä minulle osinkoja jaellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193074Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622772Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o622556Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312477Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582038Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181559Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121552- 491529
- 771514
- 571439