Se kuuluu kuulemma sananvapauteen.
Pöntisen mielestä paskaa saa levittää
3
117
Vastaukset
toisten herjaaminen, vaikka julkisyhteisön herjaaminen onkin.
Tässäkin helpossa kysymyksessä poliisi oli aivan ulkona ja teki väärän päätöksen olla tutkimatta herjoja, vaikka tutkikin Sonera kirjan herja. Jonka jo nyt tutkii KKO....
Että esimerkit luokkaoikeudesta tässä senkun kasvavat jo yli pilvien!
Suomi, maassa makaava tuleva raato, sitä saa potkia, mutta minua ei. Näinhän se laissa menee...- T Urpo
Kuten sinä teet. Uhkailet demareita, kepulaisia,
Kokoomuslaisia, ruåttalaisia, vasemmistoliittolaisia, persuja ja vihreitä
hävittämisellä.
Valitat oikeuteen päätöksistäsi, niin muutkin
ihmiset tekevät.
Muista kuitenkin että oikeuden avulla ei voi
varastaa. - varastetaan
T Urpo kirjoitti:
Kuten sinä teet. Uhkailet demareita, kepulaisia,
Kokoomuslaisia, ruåttalaisia, vasemmistoliittolaisia, persuja ja vihreitä
hävittämisellä.
Valitat oikeuteen päätöksistäsi, niin muutkin
ihmiset tekevät.
Muista kuitenkin että oikeuden avulla ei voi
varastaa.Korkein paska oikeutemmehan antoi lääkäreille oikeuden muuttaa työtulojaan ihan 28% verran verotettavaksi.
Ihan oikeuden päätös.
Oikeuttahan se on. Tai jos tarkkoja ollaan se on vain korkeiden pissapäiden päätös. Laki, muttei oikeus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127