Ei ole kuin yksi välimies: Jeesus kristus. Jotka väittää ihmisen omaavan jotain jumalallista valtaa, valehtelevat. Vai tiedätko jonkun vl-uskovaisen kuolleen ristillä maailman syntien takia?
Vl-opissa uskosta on tehty jotain erikoista "ektoplasmaa", unohtaen käsitteen usko, alkuperäisen merkityksen joka on: Luja luottamus siihen, mitä ei näy ja ojentautumista kohti, mitä toivomme.
Rakkaat vl:t Jos vähänkään olette rehellisiä itsellenne, voitte erottaa mikä opissanne on puhdasta taikauskoa. Tuo "jeesuksennimessäjaveressä", mantra ykkösesimerkkinä.
Uskokaa jo, että tuo syntienanteeksiantamisen valta ei ole kuin väkevä eksytys vääryyteen mielistyneille. Mikä pelottavinta, se eksytyksen on teille Jumala lähettänyt.
Ole vain lapsi, mutta viisas sellainen
10
293
Vastaukset
- Evankeliumista elävä
Mitenkäs selität Raamatun kohdan, jossa Jeesus sanoo opetuslapsilleen,
"Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet. Minkä sinä sidot maan päällä, se on sidottu taivaissa, ja minkä sinä vapautat maan päällä, se on myös taivaissa vapautettu.
---
Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: 'Ottakaa Pyhä Henki. Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi.'"Sen vallan Jeesus antoi opetuslapsilleen, ei muille. Jos hän olisi tarkoittanut sen taikauskoiseksi perinnöksi, hän olisi selvästi sanonut sen.
Tuo kohta ei ole erehdys, vaan Jumalan asettama koetus, kenellä on todella rakkaus totuuteen.
Todella ihmettelen, ettei ihmisillä ole minkäänlaista kykyä, erottaa taikauskoa, pelastussanomasta. Vai eikö ole haluakaan?Devoit kirjoitti:
Sen vallan Jeesus antoi opetuslapsilleen, ei muille. Jos hän olisi tarkoittanut sen taikauskoiseksi perinnöksi, hän olisi selvästi sanonut sen.
Tuo kohta ei ole erehdys, vaan Jumalan asettama koetus, kenellä on todella rakkaus totuuteen.
Todella ihmettelen, ettei ihmisillä ole minkäänlaista kykyä, erottaa taikauskoa, pelastussanomasta. Vai eikö ole haluakaan?Tässä koko seurakunnalle, antoi vallan antaa syntejä anteeksi:
Matt.18:17. Ellei hän kuuntele heitäkään, ilmoita seurakunnalle. Ja jos hän ei tottele seurakuntaakaan, suhtaudu häneen kuin pakanaan tai publikaaniin.
18. Totisesti: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te vapautatte maan päällä, on myös taivaassa vapautettu.
Eli jokaiselle uskovaiselle:
Jaak.5:16. Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.weha kirjoitti:
Tässä koko seurakunnalle, antoi vallan antaa syntejä anteeksi:
Matt.18:17. Ellei hän kuuntele heitäkään, ilmoita seurakunnalle. Ja jos hän ei tottele seurakuntaakaan, suhtaudu häneen kuin pakanaan tai publikaaniin.
18. Totisesti: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te vapautatte maan päällä, on myös taivaassa vapautettu.
Eli jokaiselle uskovaiselle:
Jaak.5:16. Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.Ei mitenkään nivelly valheenne tueksi nuo kohdat.
Devoit kirjoitti:
Ei mitenkään nivelly valheenne tueksi nuo kohdat.
hyvä mitä kerrot...oot eksynyt...
Sinä kerrot opistamme täyttä puppua.Opetame, että Jeesus yksin on välimies siten, että on sovittanut meidät Isän kanssa.
Tätä evankeliumia ja tätä työtä Jeesus on käskenyt omiensa kertoa ja julistaa:
2.kor.5:18. Mutta ne kaikki ovat Jumalasta, joka meitä on itse kanssansa sovittanut Jesuksen Kristuksen kautta, ja antoi meille viran sovinnosta saarnata.
19. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt.
20. Niin olemme me Kristuksen puolesta käskyläiset; sillä Jumala neuvoo meidän kauttamme. Niin me rukoilemme siis Kristuksen puolesta, että te Jumalan kanssa sovitte.
Devoit, valetta kerrot siis uskovaisten oprtuksesta...häpeä!Minun ei tarvitse enää antaa mitään lisäselvityksiä, koska jokainen, joka on ottanut vastaan rakkauden totuuteen Jumalalta, kykenee näkemään vl-valheen läpi.
Aina nuo samat Raamatunkohdat sinulla. Etkö löydä muita?Devoit kirjoitti:
Minun ei tarvitse enää antaa mitään lisäselvityksiä, koska jokainen, joka on ottanut vastaan rakkauden totuuteen Jumalalta, kykenee näkemään vl-valheen läpi.
Aina nuo samat Raamatunkohdat sinulla. Etkö löydä muita?2.kor.3:6. Joka meitä soveliaiksi tehnyt on Uuden Testamentin virkaa pitämään, ei puustavin, vaan Hengen; sillä puustavi kuolettaa, vaan Henki tekee eläväksi.
- kicki112
weha kirjoitti:
2.kor.3:6. Joka meitä soveliaiksi tehnyt on Uuden Testamentin virkaa pitämään, ei puustavin, vaan Hengen; sillä puustavi kuolettaa, vaan Henki tekee eläväksi.
ja tarkotuksia vastaan?
kicki112 kirjoitti:
ja tarkotuksia vastaan?
Jumalan tahto on, että koko maailma pelastuisi.
Olen jyrkästi Jumalan kanssa samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723