hamppumarssi 2.5

VihreetPantterit

nyt olisi taas tilaisuus kaikille kannabiksen ystäville näyttää mielipiteensä! turussa,helsingissä,tampereella ja pietarsaarella hamppumarssi 2.5 2009.
jos sinulla on mielipide niin tule näyttämään se sillä ilman osallistumista taisteluun et voi voittaa.
marssilla saa naamioitua jos pelkäät näyttää naamaasi...
jos et aio osallistua marssiin, ei sinulla ole oikeutta vinkua oikeuksiasi täällä netissä...

16

1882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulla ei ole oikeutta

      sulla ei ole oikeutta arvostella ketään.

      se että noilla marsseilla ei saavuteta mitään ei ole salaisuus.

      vain kannabista polttamalla ja kasvattamalla saavutetaan sen laillisuus suomessa.

      • on aika muutokselle

        "vain kannabista polttamalla ja kasvattamalla saavutetaan sen laillisuus suomessa"

        Laillisuus on saavutettavissa sekä marssimalla että kasvattamalla nähdäkseni.

        Kaikkien ko. asian puolesta taistelevien tulisi niinsanotusti vetää yhtä köyttä tuossa asiassa kaikkien kannalta parempaan lopputuloksen pääsemisen varmistamiseksi, eikö vain.

        Ai miksikö itse puolustan hampun laillistamispyrkimyksiä, vaikka hamppu eli siis kannabis on jo osittain laillinen Suomessakin?

        1) siksi, että sairaat ihmiset saisivat lääkettä ja siksi että kaverini kuolee pian jos lääkekäyttösäännöksien selkeyttämistä ei kiirehditä

        2)siksi, että hampulla voitaisiin työllistää suuri määrä ihmisiä ja kerätä veroja yhteisien asioiden hoitamista varten

        3)siksi, että tässä tilanteessa ei ole varaa minkäänlaiseen itsepetokseen ja kaksinaismoralismiin tai tekopyhyyteen

        4) siksi, että kovien huumausaineiden markkinoihin voitaisiin puuttua huomattavasti tehokkaammin, mikäli resursseja priorisoitaisiin, kannabiksen kotikasvatuslupakäytännöllä voidaan kerätä varoja mm. päihderiippuvuushoitojen aiheuttamiin kuluihin

        5) siksi, että kannabiksen kieltolain perusteet on jo kumottu moneen moneen kertaan, mutta toiminta on silti valtaapitävien taholta vieläkin kuin pysähtyneestä filmistä.

        6) listaa voi jatkaa loputtomiin, mutta onko se olennaista? Siistit vaatteet päälle, pussikaljat pois, kasvot rohkeasti esille ja kaikki marssille 2.5.!

        Torilla ja kadulla tavataan!


      • vainmunmielipide

        en minäkään usko suomalaisiin hamppumarsseihin.
        porukkaa kun on yhteensä vähemmän kuin mitä on
        hamppufoorumille rekisteröityneiden määrä.
        en minäkään niihin osallistu, mielummin vaikutan
        netin kautta. osa marssijoista saa minut niin
        nolostumaan etten halua itseäni liitettävän
        moisiin. (nämä kännissä osallistujat) hyi v.tt.

        hyvän asian puolesta nämä marssit ovat. niillä ei
        vain saavuteta mitään. pitää ottaa kovemmat otteet käyttöön ja vaatia. ei väkivalloin koska
        se käntyisi meitä vastaan mutta muitakin keinoja
        on.

        kansanedustajat, ministerit, kunnanvaltuutetut ja
        jne ovat vain ihmisiä. ihmisillä on paheita ja
        niiden julkituloa pelkää jokainen politiikkaan
        sekaantunut. joko alkoi raksuttaa? ei muuta kuin
        kaivamaan paskat esiin ja sitten vasta kysymään
        miten sen laillistamisen kanssa?

        suomessa on kannabisteja lähes yhtä paljon kuin
        viinan suurkuluttajia. ei meidän pidä antaa
        mafian JA valtion molempien käyttää meitä hyväksi
        omissa pyrkimyksissään. mekin ansaitsemme oman
        paikkamme sekä työ että vapaa-aikana.


      • VihreetPantterit
        vainmunmielipide kirjoitti:

        en minäkään usko suomalaisiin hamppumarsseihin.
        porukkaa kun on yhteensä vähemmän kuin mitä on
        hamppufoorumille rekisteröityneiden määrä.
        en minäkään niihin osallistu, mielummin vaikutan
        netin kautta. osa marssijoista saa minut niin
        nolostumaan etten halua itseäni liitettävän
        moisiin. (nämä kännissä osallistujat) hyi v.tt.

        hyvän asian puolesta nämä marssit ovat. niillä ei
        vain saavuteta mitään. pitää ottaa kovemmat otteet käyttöön ja vaatia. ei väkivalloin koska
        se käntyisi meitä vastaan mutta muitakin keinoja
        on.

        kansanedustajat, ministerit, kunnanvaltuutetut ja
        jne ovat vain ihmisiä. ihmisillä on paheita ja
        niiden julkituloa pelkää jokainen politiikkaan
        sekaantunut. joko alkoi raksuttaa? ei muuta kuin
        kaivamaan paskat esiin ja sitten vasta kysymään
        miten sen laillistamisen kanssa?

        suomessa on kannabisteja lähes yhtä paljon kuin
        viinan suurkuluttajia. ei meidän pidä antaa
        mafian JA valtion molempien käyttää meitä hyväksi
        omissa pyrkimyksissään. mekin ansaitsemme oman
        paikkamme sekä työ että vapaa-aikana.

        meitä kannabisteja on moneen junaan ja asemalle, onhan siellä kaljan juojiakin ja pirinistejä mutta onhan niilläkin oikeus marssia kannabiksen puolesta =)ei mua haittaa jos joku pikku sievässä julistaa sanomaa, kunhan ei häiriköi. tai myy piriä tms... mutta on se hyvä että netissäkin joku pitää oikeanlaista meteliä yllä, ettei asia huku paskan joukkoon... vihreet pantterit on jo 10v järkänny näitä hamppumarsseja(turussa)ja oon siellä nähny jos jonkin näköstä "hörhöö" mut ei oo mun asia tuomita ihmisii jos ne pysyy asiassa.


      • poliisinapuri
        VihreetPantterit kirjoitti:

        meitä kannabisteja on moneen junaan ja asemalle, onhan siellä kaljan juojiakin ja pirinistejä mutta onhan niilläkin oikeus marssia kannabiksen puolesta =)ei mua haittaa jos joku pikku sievässä julistaa sanomaa, kunhan ei häiriköi. tai myy piriä tms... mutta on se hyvä että netissäkin joku pitää oikeanlaista meteliä yllä, ettei asia huku paskan joukkoon... vihreet pantterit on jo 10v järkänny näitä hamppumarsseja(turussa)ja oon siellä nähny jos jonkin näköstä "hörhöö" mut ei oo mun asia tuomita ihmisii jos ne pysyy asiassa.

        Ai että pitäis tulla naama kuvauttamaan, kun ensiksi on vuodattanut kaikki rikoksensa poliisille hamppufoorumilla, niin siellä poliisin ylläpitämällä hamppufoorumilla missä iipeet otetaan talteen.


      • ei kansalaispoliiseille
        poliisinapuri kirjoitti:

        Ai että pitäis tulla naama kuvauttamaan, kun ensiksi on vuodattanut kaikki rikoksensa poliisille hamppufoorumilla, niin siellä poliisin ylläpitämällä hamppufoorumilla missä iipeet otetaan talteen.

        oletpas naurettava tyyppi. "kansalaispoliisi" voi luoja. kiipeä puuhun ja hyppää pää edellä alas ku sinusta ei muuten ole mitää hyötyä kenellekkään


    • ördaamaan!

      Muistakaapa jälleen ottaa kassi keskikaljaa mieheen niin pääsette kaatuilemaan ja kuseksimaan pitkin katuja.

      Yllä viimevuosien kokemukset hamppumarssista. Naamari päälle ja keskikaljapullo käteen ja sitten marssille!

      • Marssija

        Niin siellähän oli se yksi marssin ulkopuolinen huutelija, joka huusi mm. "huumeet pois Suomesta". Sitten se sammui uhossaan just siihen raitiovaunukiskoille ja poliisi joutui korjaamaan äijän talteen. Alkoholihuume oli maittanut äijälle siihen malliin, että lopultahan sillä oli jo paskat housuissa kun se vietiin siitä putkaan selviämään.
        Just. Tärkeetä on saada "huumeet pois suomesta", kunhan viinalla saa edelleen tappaa itsensä, perheensä ja hakata lapsensa mielisairaalaan, kuten tää yksi pöpi on tehnyt.


    • justjootottanii

      En jaksa marssia. Olen kannabiksen lääkekäyttäjä ja tulen ainoastaan sellaiselle marssille, jossa lääkekäyttäjät on viestin kärki.

      Koska, en minä ilman jalkoja voi marssia.

      Ja tehokin on ollut kehno, ei mitään tuloksia marsseilta. Marssit luovat vain vääränlaisia mielikuvia hampuuseista, lopettakaa hölmöily heti.

      Toisekseen, hamppu ei tule laillistumaan, sitä ei tulla ikinä edes miettimään. Olen nähnyt kuinka 40 50 60 70 80 ja 90 luvuilla oltiin sitä mieltä että kannabis on juuri ihan nyt kohta laillistumassa, kunhan eduskunnasta lähtee muutama mörökölli pois.

      Paskanmarjat, unta se vain on. EI LAILLISTU.

      VOISIN VETÄÄ vaikka 5tonnia vetoa, sopiiko ?

      • jaa

        Asetustasolla huumeiden käyttö määriteltiin Suomessa rikokseksi vuonna 1966. Vuonna 1972 tuli huumausainelaki.

        Mitä ihmettä selität 40- ja 50-luvusta?


    • Asiasta kiinnostunut.

      Sellasta vaan kyselisin että mistä lähtee tää marssi liikkeelle Tampereella? Ja mihin aikaan?

      • Marssimaan!

        Tampereella kokoonnutaan 13.00 pääpostin puistoon ja itse marssi lähtee liikkeelle 14.00. Tänävuonna on myös varattu keskustori käyttöön koko päiväksi ja siellä järjestetään paneelikeskustelu aiheesta "Kannabis ja oikeudenmukaisuus", sekä jaetaan hamppumaistiaisia ihmisille :)


      • 420
        Marssimaan! kirjoitti:

        Tampereella kokoonnutaan 13.00 pääpostin puistoon ja itse marssi lähtee liikkeelle 14.00. Tänävuonna on myös varattu keskustori käyttöön koko päiväksi ja siellä järjestetään paneelikeskustelu aiheesta "Kannabis ja oikeudenmukaisuus", sekä jaetaan hamppumaistiaisia ihmisille :)

        Mukana ollaan!


    • Salami ja makkrasose

      Olen asunut tampereella noin 3 vuotta enkä ole ennen kuullut pääpostin puistosta mistäköhän päin löydän sen? En löytänyt mitään infoa googlesta.

      • Mukana marssilla

        Pääpostin puisto löytyy (yllättäen :) pääpostin vierestä. Ja pääpostihan löytyy siis puolestaan aivan rautatieaseman vierestä osoitteesta: Rautatienkatu 21


      • Salami ja makkrasose
        Mukana marssilla kirjoitti:

        Pääpostin puisto löytyy (yllättäen :) pääpostin vierestä. Ja pääpostihan löytyy siis puolestaan aivan rautatieaseman vierestä osoitteesta: Rautatienkatu 21

        Kiitos


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe