Faijani 900:nen avosaabi vm.95 ajettu 130tkm 2,3:sen ruiskukoneen nokkaketju pitää kylmänä ääntä, mutta hiljenee kun lämpiää.
Käsittääkseni ketju (kiristäjineen?) uusittu Saksassa pari vuotta sitten.
Onko tämä "laahaava" ääni ominaisuus vai vika? Huolto niin kallis, että ajattelin kysyä ennen, kuin pappa tuhlaa turhaan rahansa.
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
900:sen nokkaketju
5
396
Vastaukset
- pari vuotta
Mutta ei sen vaihto alan miehiltä kauaa kestä eikä maksa niin hirveesti. Kysy Velj. Mäkelän poikien hintaa, ne ei laskuttele olemattomia ja korjaa vain sen mikä on rikki. Tämä 40 v kokemuksella ko. firmasta.
- herättää epäilyksiä.
Mikäli on kerrottu auton tosiaankin olevan noin vähän ajettu ja siihen on jo kertaalleen vaihdettu jakoketju,niin jokin tässä ei nyt kyllä täsmää..(siis minun mielestäni) Lienen liian epäluuloinen?
- vaihtoon,
varmistus, ett yleensä on tarpeeksi öljää motissa, niin eiköhän se siitä, puolimiljoonaakin ylitetty saabin moottorilla ja ei ole ketjuja vaihdeltu.
- herättää epäilyjä
Yleensä jakoketju vaihdetaan vasta tuolla 250tkm jälkeen jos vielä silloinkaan, mitä korjaamolla on eteen tullut. Koneessa on tietysti voinut olla jotain vikaa tai kilometrit ei täsmää, muuta syytä tuolle vaihdolle ei ole.
Riippuu tietysti kumpi ketju sinne on vaihdettu, nokkaketju vai tasapainoakselien pikkuketju? - Jos rattaat ehjät?
herättää epäilyjä kirjoitti:
Yleensä jakoketju vaihdetaan vasta tuolla 250tkm jälkeen jos vielä silloinkaan, mitä korjaamolla on eteen tullut. Koneessa on tietysti voinut olla jotain vikaa tai kilometrit ei täsmää, muuta syytä tuolle vaihdolle ei ole.
Riippuu tietysti kumpi ketju sinne on vaihdettu, nokkaketju vai tasapainoakselien pikkuketju?Ajattelin vaan, jos sellainen olisi mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117