Räkä lentää

fighter53

Pappa antoi "luvan" kirjoitella tänne mistä tahansa asiasta

Kirjoitellaan sitten. Nimittäin älkää saatanat yskikö flunssaisena kaupan kassalla päin toisten lärviä! Nyt minullakin on joku viirus kun Alepan kassalla muutama päivä sitten yksi öykkäri-jätkä kääntyi minuun päin ja yskäisi oikein kunnolla panematta kättään suun eteen. Vittu, jos olisin tiennyt että sillä on jokin "kuppa" niin olisin ottanut heti verianalyysin sen nenästä. On kuumetta ja viluinen olo. No se siitä.

Kun sitten kaikesta kirjoitellaan, niin minäpä kerron vaikka tässä yhden lukemattomista nuoruuden seikkailuistani.

Asia liittyy myös rehellisyyteen. Olin vuonna 1982 hommissa Sveitsissä 9 kuuta ja jo silloin tuli usein käytyä Italian puolella -en suinkaan äskettäin käynyt eka kertaa.

Vaikka mulla oli Sveitsin puolella silloin vakituinen seuralainen, pitihän sitä viriilin miehen aina välillä katsella myös Italian tyttäriä, yleensä Milanossa tai Aostassa. Mun työsopimukseen kuului 3 viikon kesäloma, josta vietin 2 viikkoa Suomessa, sitten olin taas viikon hommissa ja sen jäljellä olevan viikon vietin Italiassa.

Tuli sitten otettua myös oikein kunnolla Grappaa eli paikallista Kossua. Niin siinä sitten vain kävi, että yhden kapakan tarjoilija tuli sulkemisaikaan herättämään minut kapakan terassilta, jossa istuin tuoliini sammuneena. Pyysin tarjoilijaa tuomaan uno birran, mutta ei se suostunut, koska kapakka oli jo kiinni. Katsoin lompsaan että ovatko rahat tallella ja eihän ne olleet. En enää muista paljonko mulla sitä oli mukana, mutta varmaankin parin viikon palkkaa vastaava määrä, jonka joku italiaano oli ystävällisesti keventänyt lompsastani kun nukuin.

Noh, No, minä siitä sitten hotelliini läksin ja mietin lopun yön vaihtoehtoja mitä tehdä. Ei siihen aikaan ollut kännyköitä ja en olisi kyllä uskaltanut edes soittaa Sveitsiin työnantajalleni asiasta. Hotellihuoneeni olin kyllä onneksi kerinnyt maksaa jo etukäteen viikoksi.

Aamulla hiippailin rautatieasemalle ja ajattelin, että ei tässä muuta voi kuin mennä vaan rohkeasti junaan, kävi miten kävi. Milanossa ei saisi mennä asemahallista laitureille ilman lippua, siellä on sellaiset matalat portitkin sen estämässä. Katsoin sopivan raon kun lipuntarkastaja katsoi muualle, ja tungoksessa onnistuin hyppäämään sen veräjän yli.

Tuli sitten konnari junassa lippuja tarkastamaan, ja minä sanoin että minut ryöstettiin ja mun on pakko päästä rajan yli että saan pankista rahaa. No, konnari oli ymmärtäväinen ja antoi minun matkustaa ilman lippua. Olisin ehkä jotenkin saanut rahaa pankkisiirtona, mutta ei mua huvittanut kovassa kankkusessa alkaa selvittelemään Italiassa sellaisia asioita.

Jäin sitten junasta Sveitsin puolella Brigin kaupungissa ja menin heti pankkiin ja sanoin että tuhat frangia silvuplee (silloin oli pakko opiskella ranskaa että pärjäsi töissä), eli siis oikeasti un mille francs s'il vous plaît.

Lähdin sitten heti seuraavalla junalla takaisin jatkamaan lomaani ja en enää vetänyt lärvejä, oli se vaan sellainen opetus. Enkä kertonut edes palattuani kämppäkaverilleni (toinen suomalainen maailmankiertäjä) mitä mulle sattui.

Sitten noin kuukauden kuluttua näin tämän saman konnarin taas samassa junassa, hän ei tunnistanut minua, mutta minä tunnistin heti naamarin ja rehellisenä miehenä maksoin sen edellisen jäniskyytini.

On sitä sattunut sata kertaa pahempiakin juttuja elämäni varrella, mutta kaikkea en todellakaan halua edes muistella enkä takuulla tänne kirjoittele niistä.

Tulikin mieleen kun kirjoitin Italiasta että en ole tänään vielä jutellut skypessä mun Carlan kanssa niin että jätän teidät tänne riitelemään ja panen kuulokkeet korville ja kilautan Milanoon.

4

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opetuslapsi?

"Kirjoitellaan sitten. Nimittäin älkää saatanat yskikö flunssaisena kaupan kassalla päin toisten lärviä! Nyt minullakin on joku viirus kun Alepan kassalla muutama päivä sitten yksi öykkäri-jätkä kääntyi minuun päin ja yskäisi oikein kunnolla panematta kättään suun eteen. Vittu, jos olisin tiennyt että sillä on jokin "kuppa" niin olisin ottanut heti verianalyysin sen nenästä. On kuumetta ja viluinen olo. No se siitä"

Aapo poika Toivanen opetti tuota "biologista" sodankäyntiä. Tuo räkijä ei ole kuitenkaan täysin oppinut. Olis pitänyt räkiä Nestlen elintarvikkeiden päälle.

• Hoh hoh!!
      • fighter53

Mennään sitten

En minä ole häistä sopinut ja minä ruukaan paljon jutella mm. ulkomaisissa säteissäkin, sellainen internationaali luonne kun olen.

Mitä tulee tuohon minun TAGGED-profiiliin, niin se on siellä kylläkin ihan muista syistä kuin naisten vonkaamisen takia, vaikka en toisaalta ole viitsinyt profiilitekstiäni muuttaakaan.

Minusta on kivaa jutella erilaisista kulttuureista peräisin olevien ihmisten kanssa, ja ymmärrettävästä syystä juttelen mieluummin kauniiden naisten kuin karvaisten jätkien kanssa, en minä mikään hintti ole.

Tyydyttikö vastaus?

• fighter53
        fighter53 kirjoitti:

Mennään sitten

En minä ole häistä sopinut ja minä ruukaan paljon jutella mm. ulkomaisissa säteissäkin, sellainen internationaali luonne kun olen.

Mitä tulee tuohon minun TAGGED-profiiliin, niin se on siellä kylläkin ihan muista syistä kuin naisten vonkaamisen takia, vaikka en toisaalta ole viitsinyt profiilitekstiäni muuttaakaan.

Minusta on kivaa jutella erilaisista kulttuureista peräisin olevien ihmisten kanssa, ja ymmärrettävästä syystä juttelen mieluummin kauniiden naisten kuin karvaisten jätkien kanssa, en minä mikään hintti ole.

Tyydyttikö vastaus?

Jatkan vielä tuota eilistä

On tosiaankin kiva sättäillä tai jutella skypessä välillä sivistyneiden ihmisten kanssa, se on kuin lomaa sen vastapainoksi, että käyn aina välillä täällä lukemassa (mulla on kait masokistisia taipumuksia) näitä "älykkäitä" hoooo-hooo!!!!-kieriskelen ja pieriskelen-juttuja.

Esim. tässä on hyvä ja monipuolinen sätti http://www.tagged.com/chat_rooms.html mutta se vaatii osallistujilta rekisteröitymisen ja oman profiilin luomisen taggetiin. Mutta on niitä muitakin sättejä pilvin-pimein ympäri maailmaa.

No, kyllä joissakin kansainvälisissä säteissä myöskin on näitä huuhaa-miehiä/naisia, mutta tämä tagget on asiallisemmasta päästä. Minäkin lähden taas katsomaan profiilisivuni postilaatikkoon että onko tullut ihanilta naisilta uutta postia.

En kyllä kauan ole tänään netissä. Ulkona on (ainakin täällä Etelä-Suomessa) hieno aurinkoinen sää, joten ei tälläisiä sunnuntaipäiviä kannata tuhlata läppärin ääressä, joten Tarvan sanoin: ylös, ulos ja lenkille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6053
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe