Lahden Motarin vitsaus

_James_

Ajetaan 120-140km/h Satasen rajoituksella Lahti-Hki välillä.Ite ajan sataakymppiä,mikä on optimaalisin nopeus tolla vitoslovisella laatikolla,kone kehrää kuin kissa ja keskiviivat vilisee sopivaa vauhtia,pysyy silmäkin perässä.Odotan kauhulla kesänopeusrajoituksia,villin lännen tie sen kuin pahenee ja nopeuserot kasvaa entisestään.
Olisi Poliisiratsialle kultakaivos.
3-tie on oleellisesti rauhallisempia.

38

9072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä

      Seuraavaksi on jo vapaat nopeudet Saksan malliin, paitsi että tie on puolet huononpi. Kyllä ihmetyttää mihin homma on menossa, jossain mättää ja pahasti.

    • se 3

      Samanlainen se 3-tiekin on.
      1-tien eteläosaa hilitsee paikoin kaarteet, mutta uudella osalla on varmaan vauhti päällä ja kun ei täällä osata edes ajaa tunneleissa, vielä kun ne ovat tuollaisia lyhyitä tumppeja (vrt. ulkomaat).

    • anti-nysväri

      Oot kyllä tavallinen arkkinysväri ton satakymppis kanssa. Oikea nopeus on tossa 140 paikkeilla.

      Mitäpä jos oikeesti pysyt kotona, etkä lähde tonne motarille lainkaan. Käytä vaikka vanhaa Lahden tietä, kun noin pelottaa että ihan kauhulla oottaa kesää.

      Minä vedän kylmästi ja reippaasti ohi aina kun pääsee - joko vasemmalta tai oikeelta.

      • anti-nysväri

        Tuo siis sitten kun kolmen vuoden päästä saan kortin.


      • Joko tulit?

        Joko sotkit housusi kun kiimassa kirjoittelit paskaa?


      • noot85

        noh sen tietää mitä teidän laisista vauhti hulluista tulee. taitaa olla teissä aika isoin se syy kun katotaan niitä ulos ajoja, kolareita ym. talvella pitää päästä samaa kuin kesällä vaikka ei pyörät pitäis tiessä ollenkaan. se vaan tuntuu kivalta. ja tulee sitten se vauhti sokeus. nauran aina teille pelleille kun on poliisi pysäyttänyt ja kirjottaa kuljettajan ikkunalla sakkoa. ja kaikille teille samanlaisen ajotyylin kannattajille. varmasti teidät nähdään joku päivä katollaan tai muussa onnettomuudessa. ja silloin voi katsoa sinne peiliin että missäs se vika olikaan.


      • j125j
        noot85 kirjoitti:

        noh sen tietää mitä teidän laisista vauhti hulluista tulee. taitaa olla teissä aika isoin se syy kun katotaan niitä ulos ajoja, kolareita ym. talvella pitää päästä samaa kuin kesällä vaikka ei pyörät pitäis tiessä ollenkaan. se vaan tuntuu kivalta. ja tulee sitten se vauhti sokeus. nauran aina teille pelleille kun on poliisi pysäyttänyt ja kirjottaa kuljettajan ikkunalla sakkoa. ja kaikille teille samanlaisen ajotyylin kannattajille. varmasti teidät nähdään joku päivä katollaan tai muussa onnettomuudessa. ja silloin voi katsoa sinne peiliin että missäs se vika olikaan.

        Veikkaan ettei mene välttämättä pitkäänkään kun joku joka leikkii siellä tien päällä Poliisia pääsee hengestään.. nyt kun on kaikenlaisia hermoheikkoja joilla voi olla jopa pyssykin olemassa... Et meinaan vaan että annetaan toisten ajaa ohi jos ajavat ja sit jos se häiritsee niin ennemmin Oikeiden Poliisien hoitaa se Heille kuuluva työ niin ettei joku päivä nähtäis sitä ikävää Lööppiä iltapäivä lehdissä kun joku on "pimahtanut" ja päästänyt jonkun leikki "poliisin" hengestään!!!


      • kaasua
        anti-nysväri kirjoitti:

        Tuo siis sitten kun kolmen vuoden päästä saan kortin.

        pitkää ikää .....että tyhmyys tiivistyy...


      • minä minääääääää

        Häh... Hidas Juntti apina!

        mä ajan 180km/h...


    • pelottaako?

      Aina kummastuttaa nuo kirjoitukset, joissa kerrotaan liikenteeseen liittyvästä pelosta, kauhusta jopa paniikista.

      Itse ajan lähes 50000 km vuodessa, enkä kertaakaan oo ajatellu että liikennetilanteessa olis jotakin pelottavaa. Jos jotakuta pelottaa liikenteessä, niin miksi sitten liikkua siellä? Onhan se tiedossa, että pelkäävä ihminen tekee arvaamattomia ratkaisuja.

      Mitä järkeä on muuten näin kevättalvellakaan pitää satasen rajoitus motarilla? Eihän sitä oikeesti kukaan noudata. Kyllä 3-motarillakin nopeus de-facto on väh. 120 km/h säällä kuin säällä. Talvinopeudet voi olla perusteltuja esim. taajamissa tai normimaanteillä tietyin varauksin, mutta motarilla 100 km/h rajoitus on pelkkää vittuilua autoilijoille.

      • Itekkin ajelen ton 50000 jopa ylikin, ja samaan ajatelmaan olen tullut.

        Mitä se taas onkaan kun kesä tulee ja kaikenlaiset mökeille menijät ja muut vähän ajavat tulevat sekaan....Köröttämään :)

        Onkohan muuten kukaan tutkinut tota ajomukavuuden ja vauhdin suhdetta, mua ainakin alkaa tympiä toi 80-100 väli pitkällä matkalla.
        Tietysti huonolla kelillä pitää olla itsesuojeluvaistoa sen verran, et voi ajella hitaamminkin.


      • The Rat
        tiiakka kirjoitti:

        Itekkin ajelen ton 50000 jopa ylikin, ja samaan ajatelmaan olen tullut.

        Mitä se taas onkaan kun kesä tulee ja kaikenlaiset mökeille menijät ja muut vähän ajavat tulevat sekaan....Köröttämään :)

        Onkohan muuten kukaan tutkinut tota ajomukavuuden ja vauhdin suhdetta, mua ainakin alkaa tympiä toi 80-100 väli pitkällä matkalla.
        Tietysti huonolla kelillä pitää olla itsesuojeluvaistoa sen verran, et voi ajella hitaamminkin.

        Joskus tuollainen 80 km/h ajaminen leveällä suoralla tiellä on suorastaan vaarallista - kuski kun meinaa nukahtaa. Toki vika kuskin vireystilassa, ja jotenkin sitä pitäisi nostaa. Mutta miten?

        Yksi hyvä keino on pysähtyä pienelle happihyppelylle. Toinen on syödä vähän jotain energiapitoista ja juoda limua tms (kahvikin käy, mutta kuuma kahvi ajaessa on aika riskialtis veto). Jotkut pysähtyvät nukkumaankin...

        Itse nostan nopeutta ja pistän musiikkia soimaan. Hyvin pysyy hereillä, kun pitää kytätä pensaista poliiseja ja olla tarkkana tolppien kanssa... :)


      • The Rat kirjoitti:

        Joskus tuollainen 80 km/h ajaminen leveällä suoralla tiellä on suorastaan vaarallista - kuski kun meinaa nukahtaa. Toki vika kuskin vireystilassa, ja jotenkin sitä pitäisi nostaa. Mutta miten?

        Yksi hyvä keino on pysähtyä pienelle happihyppelylle. Toinen on syödä vähän jotain energiapitoista ja juoda limua tms (kahvikin käy, mutta kuuma kahvi ajaessa on aika riskialtis veto). Jotkut pysähtyvät nukkumaankin...

        Itse nostan nopeutta ja pistän musiikkia soimaan. Hyvin pysyy hereillä, kun pitää kytätä pensaista poliiseja ja olla tarkkana tolppien kanssa... :)

        Olen kyllä noita tapoja käyttänytkin.
        Ainakin tota viimestä...;)


      • tällöin...

        Muutaman kerran olen kyllä vähän säikähtänyt, kun vastaantulevasta jonosta joku poukkoaa yht'äkkiä rekan taakaa keskiviivalle vajaan sadan metrin päässä edessä. Enkä voi varsinaisesti väittää nauttivani siitäkään, kun vesisateessa syksyn pimeydessä, satasta pääasiassa lähivaloilla ajaessa joku iso pakettiauto, tai maasturi roikkuu aivan perseessä eikä suostu menemään ohi vaikka kuinka koittaa tilaisuuden tullen vilkulla vinkata. Pakko vaan on tuolla tienpäällä omalla autolla kulkea kun ei muutakaan vaihtoehtoa ole.

        Toisaalta olisi hieno olotila, jos usko korkeampaan voimaan olisi niin vahva, että mikään ei koskaan pelottaisi. Jonkilaisen itsesuojeluvaiston olemassaolo saattaa kuitenkin olla ihan terveellistä. Nuorempana olisin varmaan tappanut itseni auton kanssa, jos ei olisi välillä alkanut ajaessa pelottaa...


      • työkseen ajeleva

        Itse joudun työni takia olemaan paljon tien päällä henkilöautolla. Olen edellisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että kannattaisiko kenties valita se hiljaisempi "vanha" tie, jos moottoritie peloittaa.
        Yleensä ottaen nopeusrajoituksissa lienee joku järkikin. Mutta on myös paljon tieosuuksia, joilla laillisella nopeudella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mikä olisi tiellä järkevä nopeus. Esimerkiksi Helsinki-Hanko välillä paljon kuudenkympin rajoituksia ja muuten kahdeksaakymppiä, vaikka monissa paikoissa satanenkin ihan turvallisen tuntuinen vauhti. Mutta ehkäpä onkin tarkoituksella laitettu tien kuntoon nähden liian alhainen nopeusrajoitus. Autoilijat eivät kerta kaikkiaan viitsi noudattaa sitä. Ja taas saadaan isoja otsikoita uutisiin, jotta "yli 90% autoilijoista ajaa ylinopeutta". Eikö tuommoinen uutinen ennemminkin kerro siitä, että nopeusrajoituksessa ei ole mitään järkeä, kuin siitä, että 90% autoilijoista on kaahailijoita.
        On tietysti päinvastaisiakin esimerkkejä tienpitäjän älyttömistä rajoituksista. Esim. tultaessa Lahden moottoritetä Hesaan ja ajettaessa Kehä I:lle itään, on Kehän ylittävän sillan päällä kahdeksankympin rajoitus, vaikka mutka on niin jyrkkä, etten ole vielä kertaakaan itse (eikä myöskään kanssa-autoilijani) ajanut siinä kuin jotain viittä-kuuttakymppiä.


    • ajaa vanhalla lahden väyläl...

      jos noin pelottaa.

    • ..Auto-Antero

      Niin Lahdentiellä kuten muillakin motareilla on vasenta kaistaa nysväävät Urpot, jotka eivät tajua väistää, kun takaa tulee oikeaa nopetta ajava osaava kuski!

      Junnataan PERKELE rekan rinnalla 90km/h lasissa kilometritolkulla ja kun päästään ohi ei kaista vaihdu.
      Perkeleen mulkut tulevat vielä viime tipassa ohituskaistalle ilman vilkkua ja pakottavat ripeästi kulkevat jarruttamaan.
      Olen poikkeuksetta vedellyt heti oikealta ohi, kun tilaisuus aukeaa.

      Mikä VITTU siinä on, kun ei osata katsoa peiliin, tuleeko sieltä takaa joku kovemmalla nopeudella?
      Kyllä noita tolloja varten pitisi joka pirssissä olla tykki, jotta voisi ampua ladun auki, ettei tarvitse roikkua takapuskurissa ääni- ja valomerkkejä lähetellen.
      Eivät pellet tajua edes discoshowsta, että joku nopeampi haluaisi mennä menojaan.
      Vitun taateliaivot!

      • rattiraivo

        taitaa Auto-antero kärsiä niin pahasta rattiraivosta että tuollaisen psykopaatin kannattaisi enemmin kulkea bussilla kun että lähteä tojotallaan mottooritielle isannoimaan.


      • Vouvouvouvou

        taitaa olla hesalainen ääliö! Pysy vaan Antero siellä rasvakattilan ääressä koko kesä äläkä tule urpoilemaan ainakaan nelostielle. On muuten tietyötkin menossa siellä. Kaikille kunnollisille autoilijoille hyvää ja turvallista matkaa. Antero ja muut idiootit pysykää kotona!


      • autoilija...

        Näin se homma just on ja kyllä hermoja kiristää, sit kun sattuu olee muuten kaista auki niin kaksi autoa junnaa vierekkäin kilometrikaupalla, kun se ohittava auto kulkee kilometrin tunnissa lujempaa kun viereinen ohitettava. Volvokuskit on pahimpia taliaivoja, eivätkä ikinä tajuu vaihtaa kaistaa tai tehdä tilaa, tämä pätee muuallakin kuin moottoritiellä, urpot!

        Eniten vituttaa poliisien meininki, aina kun saa motarilta hyvän vauhdin päälle pitkälle matkalle, niin heti ollaan pienemmillä valtateillä kytistämässä tai sit on kamera joka nurkan takana, sellanen kun räpsähtää niin menee hermot totaalisesti, eikä yhtään rauhallista ajohetkeä oo jäljellä koko päivänä. Nopeusrajotukset vaihtuu kilsan välein ja aina on se kamera jossain mutkassa odottamassa, helvetti! Motarilla voi sitten huoletta ajaa talvella 140 kmh eikä ketään kiinnosta. Laittasivat edes tiet kuntoon verorahoilla, eikä tienvarsikameroita, joka vitun nurkkaan!!!


      • pahin on sen kuppaajan

        takana roikkuva autoilija, joka ei tajua huomauttaa ed. ajavalle et vois poistua tieltä...
        Voisi ottaa täälläkin käyttöön Saksan motari käytännön vilkkua vasemmalle et pois alta, jos ed. ajava rollotumpelo ajaa reilusti alinopeutta.
        Tai sitten Suomalaisittain pitkä ja lisä pitkät päälle et tajuaa mennä takaisin oikealle kaistalle, jolle kuuluu.


      • LÄÄKKEET
        pahin on sen kuppaajan kirjoitti:

        takana roikkuva autoilija, joka ei tajua huomauttaa ed. ajavalle et vois poistua tieltä...
        Voisi ottaa täälläkin käyttöön Saksan motari käytännön vilkkua vasemmalle et pois alta, jos ed. ajava rollotumpelo ajaa reilusti alinopeutta.
        Tai sitten Suomalaisittain pitkä ja lisä pitkät päälle et tajuaa mennä takaisin oikealle kaistalle, jolle kuuluu.

        JOS NOIN PURISTAA


      • veron maksaja työläinen
        autoilija... kirjoitti:

        Näin se homma just on ja kyllä hermoja kiristää, sit kun sattuu olee muuten kaista auki niin kaksi autoa junnaa vierekkäin kilometrikaupalla, kun se ohittava auto kulkee kilometrin tunnissa lujempaa kun viereinen ohitettava. Volvokuskit on pahimpia taliaivoja, eivätkä ikinä tajuu vaihtaa kaistaa tai tehdä tilaa, tämä pätee muuallakin kuin moottoritiellä, urpot!

        Eniten vituttaa poliisien meininki, aina kun saa motarilta hyvän vauhdin päälle pitkälle matkalle, niin heti ollaan pienemmillä valtateillä kytistämässä tai sit on kamera joka nurkan takana, sellanen kun räpsähtää niin menee hermot totaalisesti, eikä yhtään rauhallista ajohetkeä oo jäljellä koko päivänä. Nopeusrajotukset vaihtuu kilsan välein ja aina on se kamera jossain mutkassa odottamassa, helvetti! Motarilla voi sitten huoletta ajaa talvella 140 kmh eikä ketään kiinnosta. Laittasivat edes tiet kuntoon verorahoilla, eikä tienvarsikameroita, joka vitun nurkkaan!!!

        itekki ihmettelen minne ne verorahat menee. sossu pummeille? kansan edustajille? vai minne ne oikein työnnetään. ja omasta mielestäni ne rajoitukset on sitäkin varten kun syksyllä ja keväällä on talvi rankaat. niin jos ajaisi kesä nopeuksia niin ne kuluttavat tietä nopeampaa ja silloin on taas tie kohta huonossa kunnossa. mutta joku voisi oikeasti kertoa minne hittoon ne rahat oikein menee mitä me veroa maksetaan.


      • otsikoitu

        Vitsauksista pahin..Auto-Antero


      • Jaska12
        rattiraivo kirjoitti:

        taitaa Auto-antero kärsiä niin pahasta rattiraivosta että tuollaisen psykopaatin kannattaisi enemmin kulkea bussilla kun että lähteä tojotallaan mottooritielle isannoimaan.

        Eihän sillä ole enään korttiakaan, kunhan hölöttää.


    • Virya

      Savolaisilla on kiire kotiin, koska kukaan muu ei ymmärrä savolaista niin hyvin kuin toinen savolainen. Kolmostietä ajetaan Tampereelle ja Pohojanmaalle. Sinne ei ole kenelläkään mitään kiirettä!

    • ss5

      Vuoden verran olen ajellut hesa-lahti väliä ja suurinpiirtein yhtä paljon kumpaakin uutta ja vanhaa
      tietä.

      Ihmetys on ollut suuri kun en ole kertaakaan nähnyt moottoritiellä nopeusvalvontaa sen sijaan vanhalla tiellä ainakin kymmenkunta kertaa. Vaikka toisaalta sen ymmärtää onhan siellä mukavia pikku kahviloita ja työmäärä ei rasita..

      • mcu

        tänää viimex oli joku (ihan varmaa ajan 130)liputettu sivuun siviili poliisin voimin, että kyllä ne siellä on!!! viime viikolla näin samaisen tapahtuman myös.. (korso- mäntsälä välimaastossa)


      • niille
        mcu kirjoitti:

        tänää viimex oli joku (ihan varmaa ajan 130)liputettu sivuun siviili poliisin voimin, että kyllä ne siellä on!!! viime viikolla näin samaisen tapahtuman myös.. (korso- mäntsälä välimaastossa)

        pysähdys paikoille ja levikkeille. sillä ne kyttää rekkoja.


    • autoilija...

      Ei täällä olis mitään ongelmia liikenteessä, jos kaikki autoverorahat ei menis ties minne pakolaisille ja kehitysapuun. Kelaa jos ne rahat laitettas autoihin ja tiehen, saatas kaikille kunnon autot alle, ei mitään mätiä iänikuisia koslia. Ja voitas alkaa rakentaa 150 kmh kaistat tai enemmän joka motarille. Ei tarvis hitaampien pelätä ja kovemmat autoilijat pääsis omalla kaistallaan.

    • vai miksi

      täällä itket? Jos ajat sitä omaa vauhtiasi siinä oikealla kaistalla, niin mitä sillä on sinuun merkitystä mitä vauhtia ohituskaistaa mennään?
      Ihme itkijöitä.
      Poliisit sinne minne ne kuuluvatkin, eli taajamien vaarallisiin risteyksiin ja liikennevaloihin. Lisäksi sellaisiin paikkoihin josta OIKEASTI on hyötyä turvallisuudelle. Nythän tutkapaikat valitaan siten, että saadaan mahdollisimman paljon rahaa mahdollisimman lyhyessä ajassa. Tämä on tieto.

      • siinä

        Olen samaa mieltä, täällä valittavat tyypit voisivat ihan hyvin ajaa sitä oikeaa kaistaa välittämättä muiden menosta. Taitaa vaan olla se perisuomalainen kateus nyt vallalla, että minun ohitse ei ajeta! ja siksi ajan hieman alle sallitun nopeuden vasemmalla kaistalla.

        Toinen saman kategorian tyyppi on se, joka ohituskaistaa ajettaessa nostaa nopeutensa sinne 120:een ja hidastaa taas ohituskaistan loputtua kun ei enää uskallakaan ajaa yksikaistaisella tiellä.


    • 60000kmvuodessa

      Jokaisen oma asia miten ajaa, kyllä poliisit korjaa pahimmat kaaharit pois. Aja sinä vaan omaa autoasi, katso peileihin ja ole skarppina,ohita jos on tarvetta ja anna tilaa jos toisella menomieli.

    • lepposa kuski

      Jos ajelet omasta mielestäsi sopivaa vauhtia ja takalasissa lukee esim Volvo tai Sisu suht isolla, sillon on partempi jättää se ajokortti yöpöydän lootaan ja siirtyä käyttämään vaikka bussia/nysseä. Jos motarilla vasemmalla kaistalla joku roikkuu perseen takana, niin vähän lisää kaasua, sen tojotan ohi ja omalle kaistalle ja voit taas laskea nopeuden oman mittarin näyttämään 110:n km/h:ssa.

      • Nimetön

        Minä naureskelen niille, joilla on kiire - se on järjestely kyvyn puutetta ja varmaan ne on niin köyhiä, joilla on niin kiire duuniin, että pitää ajaa ylinopeutta -täytyy mennä "tuhatta ja sataa" - muuten myöhästyy - mistä?
        Elämä ilman kiirettä on luksus elämää :)
        Minä sanonkin, että nillä on kiire joko kuolemaan tai sinne työttömyys kortistoon - ja molempiin ehtii vähän myöhemminkin.
        Kenellä on kiire, kertokoon mitä hän ehtii tehdä enemmän, kuin muut?
        Minä ajan - noin 30 000 - 40 000 km / vuosi.


      • pipukka
        Nimetön kirjoitti:

        Minä naureskelen niille, joilla on kiire - se on järjestely kyvyn puutetta ja varmaan ne on niin köyhiä, joilla on niin kiire duuniin, että pitää ajaa ylinopeutta -täytyy mennä "tuhatta ja sataa" - muuten myöhästyy - mistä?
        Elämä ilman kiirettä on luksus elämää :)
        Minä sanonkin, että nillä on kiire joko kuolemaan tai sinne työttömyys kortistoon - ja molempiin ehtii vähän myöhemminkin.
        Kenellä on kiire, kertokoon mitä hän ehtii tehdä enemmän, kuin muut?
        Minä ajan - noin 30 000 - 40 000 km / vuosi.

        Ajan helsingin ja Lahden väliä, hitsin hyvä tie ajaa. Menkööt ohi jos 110 taulussa ei riitä.


    • _james_

      Minulla ei ole kiire,kun on paljon liikennettä.Ajan reippaamin pitkillä matkoilla.Esim. Ouluun ajaessa saa jatkuvasti ohitella.Kaikki nysvärit ajaa alinopeutta välillä Lusi-Liminka.Ohituskaistalla joskus nopeus nousee vahingossa 160 km/h.Miksi valtateillä joudun ohittamaan 97% autoista.Kerran ohitin 40 autoa välillä Äänekoski-Pihtipudas.Pistäkää paremmaksi.En ole kaahari,enkä nysväri.Joskus nuorena kollina oon ajanu kahtasataa.Enää ei tarvi.

    • Ziisus G.

      huonot kuskit...ei katota peilii,ajetaan vasenta kaistaa,tullaan suoraan kiihdytys kaistan alusta eteen ja vilkun käyttö on häpeä...ei kehtaa käyttää joku vielä näkee.
      TOTUUS on se että tie on hyvä ja nopeus rajoitus on alakanttiin
      Ps.yli 170000 km euroopan moottoriteitä

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      196
      4592
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      261
      2627
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1391
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1293
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1057
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe