Mieheni osti meille uuden

omakotitalon

Ajatella, meillä on valkotiilinen omakotitalo, jossa on 7 huonetta ja tupakeittiö. Kolmikerroksinen. Piha on valtava, hieno aita, ympäröi taloamme. Pihalla kesäuima-allas, ja valtava kasvimaa. Iso kolmen auton autotalli. Sisällä on sauna osasto, kuntosali, ja takkahuone. Voi että. Kumpa kaikilla olisi tälläinen. Nyt ensiviikolla aion sisustaa tätä lukaalia. Menemme kesällä Pariisiin ja Lontooseen hakemaan uusia huonekaluja ja kankaita.
Ensiviikolla meille tulee valtava valkoinen nahkasohva. Taidan laittaa takkaan tulen, ja nyt nautimme shampanjaa ja kaikkea hyvää. Kippis! Mieheni sanoi, ettei minun tarvitse mennä töihinkään ellen halua, hän on niin hyvätuloinen, että pärjäämme mainiosti. Kylläpä mua onnisti, kaikkien naisten keskeltä löysi minut. En voi uskoa. Ensiviikolla menemme ostamaan minulle timantteja ja kultakoruja.

19

1058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on yksitasoinen

kaikki ei halua juuri samanlaista asuntoa kuin sinä ;) joten onneksi kaikilla ei ole sellaista :)

Uima-allastakaan näin monen pienen lapsen äitinä en huolisi, muuten asuntonne kuulostaa ihan hyvältä.

Ihmettelen kyllä, että elämäsi mahtaa olla melko tylsää kun jaksat näitä provoja tehtailla täällä ;)

• voi ei olen kade!!

sairaan kade. Itse istun neuvostoliiton aikaisessa läävässämme slummialueella, 40 neliöinen läpimätä kaksio, ainakin 4mukulaa meillä ja mies rappiojuoppo. Rahaa ei ole aina edes kaljaan, joten lapset ruokkivat itsensä varastelemalla rikkaan naapurin kasvimaalta.sähköjä ei ole,ei tule vettäkään kun on laskut maksamatta.kylmä on, taidan laittaa kynttilän palamaan jonka pöllin naapurin uskis-mummolta ja juomme puoliksikäynyttä kiljua.mekään emme käy töissä. miehenikin löysi minut lähiöpubista, ajatella että juuri minä kaikista muista pubiruusuista! ihanaa, kyllä minuakin onnisti!

• nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Tää oli hyvä veto :D

• provo, niin on ihana...

" Onnellinen perhe asuu tiilitalossa. Julkisivu hohtaa ja kulissit kunnossa on nukkekodissa. Keittiössä syödään makuuhuoneessa lyödään, oi ..."

( Yö-yhtyettä)

• vitsi oon kateellinen sulle

saanko tulla teille kylään joskus? haluaisin olla sun uus best friend

• voi sua....

Kolme kerrosta, huh mikä ravaaminen ja siivoaminen, ei ainakaan meillä toimi, kun kylpylä alakerrassa ja makkarit yläkerrassa, kaikki muu keskellä..
      Huoneitakin ihan liikaa lämmitettävänä ja turhan panttina seisomassa..
      Uima-allas, voi minkälaiset vesilaskut teillä mahtaakaan olla, puhumattakaan lämmityskustannuksista..Kolmen auton autotalliakaan ei tarvitse kun ei perheessä ole kuin kaksi ajokortillista..
      Miksi lentää ulkomaille hakemaan uusia tavaroita kun desing tavaraa saa suomestakin ja vähemmin kustannuksin..
      Voi sua kun ei edes töihin pääse..ainoa sosiaalinen elämäsi on siis miehen seurapiiri eikä omia ystäviä lainkaan..voi voi.. hmh.. noh...koitahan pärjätä, kyllä sä vielä löydät jonkun paremman :)

• nämä jutut

Mitäköhän etsit näillä tekaistuilla kirjoituksillasi joiden tyyli on ehkä jonkun ala-asteelaisen äidinkielen aineesta. Luuletko että saat aikaan jotain "kateus" kirjoituksia kenties? Vai onko tarkoitus olla ihan sarkastinen ja humoristinen ja saada samantapaisia vastauksiakin. Jos haluat olla uskottava niin paljon parempaa tasoa pitää olla.

• jo täysin kyllästynyt

tähän provotehtailijaan. Näitä kun tuntuu tulevan vähän väliä. Mahtaa olla köyhä elämä, jos ei oo muuta tekemistä kuin kirjoitella prvoja päivät pitkät...

• on provoja, missä
        jo täysin kyllästynyt kirjoitti:

tähän provotehtailijaan. Näitä kun tuntuu tulevan vähän väliä. Mahtaa olla köyhä elämä, jos ei oo muuta tekemistä kuin kirjoitella prvoja päivät pitkät...

kerrotaan että perheellä menee hyvin?

Pitääkö aina kertoa miten huonosti menee, ja elämän on paskaa ja köyhää, ja se on vainoastaan uskottavaa???

Kyllä minä ainakin uskon ap:n kirjoitukseen, sillä mulla on myös iso talo ja rikkauta ym yllikyllin. Ei koskaan puutetta mistään.
        Se on vaan suomalainen kateus, että kun toisella menee hyvin, niin sitä ei voi sulattaa, ja se tulkitaan heti provoksi, kun itellä ei mene hyvin. Surkeeta!

Rikkauden eteen pitää tehdä työtä, ja se on monesti onnekauppaakin. Olen itse rikas, ei opllut mieheni, mutta nyt on, sillä minun kanssani on omaisuutta kertynyt.

En häpeä sitä että olen rikas, enkä sitkään jos olisin köyhä.
        Se vaan nyt on niin, ettei aina voi olla samoin kuin muilla.

• älä viitti
        on provoja, missä kirjoitti:

Pitääkö aina kertoa miten huonosti menee, ja elämän on paskaa ja köyhää, ja se on vainoastaan uskottavaa???

Kyllä minä ainakin uskon ap:n kirjoitukseen, sillä mulla on myös iso talo ja rikkauta ym yllikyllin. Ei koskaan puutetta mistään.
        Se on vaan suomalainen kateus, että kun toisella menee hyvin, niin sitä ei voi sulattaa, ja se tulkitaan heti provoksi, kun itellä ei mene hyvin. Surkeeta!

Rikkauden eteen pitää tehdä työtä, ja se on monesti onnekauppaakin. Olen itse rikas, ei opllut mieheni, mutta nyt on, sillä minun kanssani on omaisuutta kertynyt.

toinen provoilija. Onneksi en ole rikas vaan hyvin toimeentuleva, inhottaisi olla kuten sinä. Onko miehesi siis "siipeilijä"?

• helposti tunnistaa

Kirjoitustyylistä sen kyllä huomaa mikä on provo. Ei kukaan "rikas" oikeasti voi olla noin tyhmä kun tuo alkuperäinen.

• automaattisesti
        älä viitti kirjoitti:

toinen provoilija. Onneksi en ole rikas vaan hyvin toimeentuleva, inhottaisi olla kuten sinä. Onko miehesi siis "siipeilijä"?

provoilua jos joku sanoo, että kaikki on ok ja vielä rikaskin?
        Aloitus tässä ketjussa tuntui kyllä erikoiselta, mutta se, jolle vastasit, ei minusta tuntunut.
        Meillä ainakin on se tiilitalo, jossa on 7h k saunaosastoineen. Tosin vain yhdessä kerroksessa, koska pidämme 1-kerroksisesta talosta.
        Uima-allasta ei ole, mutta mietinnässä olisi sellainen ulos hommata.
        Emmekä me ole rikkaita, hyvin toimeentulevia kylläkin. Me olemme halunneet sijoittaa taloon, meillä ei esim. ole varaa juoda kaljaa tai viinaa, mutta ulkomaanmatkoihin kyllä on.
        Kukin tyylillään ja jokainen laittaa rahansa mihin tykkää.

• sepityksiä!!!

Ettekö ole huomanneet että tämä on aivan varmasti saman kirjoittajan kynästä joka vetäisi vähän aikaa sitten sen kuinka elää "upeassa kodissa jossa on sitä ja tätä mm. kirjasto". Itse asiassa huvittavaa on että silloin hän sai vastakommentin joltain (ei minulta) että kaikki siihen oli laitettu paitsi tosiaan uima-allas puuttui. No nyt päätti vetää vielä sen uima-altaan kanssa.

Lisäksi muistan sen jutun jossa kirjoittaja kehui kuinka sai "taskurahaa" niin ja niin paljon mieheltään ja lähti shoppialemaan. Ei tarvitse olla asiantuntija huomatakseen että näiden juttujen kirjoittaja on sama henkilö. Kirjoitustyyli ja sanavalinnat ovat niin samanlaisia. Ei siis ole kyse siitä että ihmiset eivät uskoisi täällä että kyllä niitä tosi hyvä- tuloisia ja rikkaita olisi mutta valitettavasti tämä kirjoittaja ei ainakaan ole oikeasti sellainen.

• kyllä tiedetään

tuolla se kyseli aiemmin "onko raittavaa kun on kaunis". Vai olitko se sinä ?

• silti jokin mättää?

Ihanaa, että asiat on hyvin, mutta joku syyhän sinulla oli tuo kirjoittaa, et taida sitten kuitenkaan olla tyytyväinen... Raha kun ei tuo rakkautta eikä onnea.

• näinse menee

Ajatella, meillä on paskan ruskean värinen kerrostalo, jossa on 2 huonetta ja tupakeittiö. Kolmikerroksinen. Piha on pieni, kamala aita, ympäröi taloamme. Pihalla kuralätäkkö, ja valtava asfaltti. Iso kolmen auton parkkipaikka. Sisällä on vessa ,eteinen, ja parveke. Voi että. Kumpa kaikilla olisi tälläinen. Nyt ensiviikolla aion sisustaa tätä lukaalia. Menemme kesällä viroon ja venäjälle hakemaan vsnhoja huonekaluja ja kankaita.
      Ensiviikolla meille tulee pieni valkoinen nahkasohva. Taidan laittaa tupakkaan tulen, ja nyt nautimme hanavettä ja kaikkea hyvää. Kippis! Mieheni sanoi, ettei minun tarvitse mennä töihinkään ellen halua, hän on niin huonotuloinen, että pärjäämme muutenkin huonosti . Kylläpä mua onnisti, kaikkien naisten keskeltä löysi minut. En voi uskoa. Ensiviikolla menemme ostamaan minulle kaljaa ja halpa viinejä.

• Oispa kaikilla

asiat yhtä hyvin. Täällä vaan kateelliset ihmiset pistää vitiä! Pidä siitä miehestä kiinni.

• mie vaan..

sun provoosi ei voi vastata kuin meidän arkitodellisuudella:

Meillä on kermanvärinen kivitalo (ei siis mikään tiilivuorattu..) ja huoneita on 9 keittiö, kerroksia on kaksi. Kolmanneshehtaarin piha riittää hyvin päältäajettavalla leikkurilla siistittäväksi. Lauta-aita maalattiin juuri syksyllä kuntoon ja hohtaa nyt hangen kanssa kilpaa! Uima-allas odottelee peiton alla uutta kesää terasseineen ja aurinkotuoleineen. Kasvimaa on muodostettu istutusaltaista muotopuutarhan tyyliseksi kauniiksi katsella eikä sitä aina edes tajua kasvimaaksi koristekaarineen yms rakennelmineen. Kahden auton kylmät säilytystallit pysyvät talvisin lukossa ja kaksi lämmintä autopaikkaa vastaa pakkasen huutoon. Saunaosasto ammeineen rentouttaa kiireisenkin päivän jälkeen kun lauteilta kömpii alas. Iltaa voi sitten jatkaa viinikellarin antimilla...

Huonekalut me on kyllä kerätty ihan oikeista antiikkiliikkeistä ja huutokaupoista. Tosin muksujen huoneissa on Ikeankin tavaraa, mutta sitä voi vaihtaa sitten vähän useamminkin ja lasten kasvaessa. Tapetit tilattiin briteistä ja kauniitahan nuo ovat. Kankaissa ei pariisin puuvillat ja lontoo-look oikein pure joten laadukkaat kotimaiset kankaat on mun juttu varsinkin pellava ja villa, tyyriitä tietenkin varsinkin kotimaiena, mutta on kestävää ja tyylikästä vielä vuodenkin kuluttua..

Kateeksi käy kun su aon noin onnistanut! Mun miehellä vaan kävi parempi tuuri kun se löysi mut ja mä tulen ihan omillani toimeen! Ei tarvitse elättää ketään siivellä..

Muista ostaa platinaa tai valkokultaa, keltakulta on niin rahvaanomaista ja punakultaa kukaan ei tunnista kuitenkaan! Isot timantitkin luullaan aina joksikin zirkoneiksi..

• ei ikinä

meillä on punainen tupa, jossa tupakeittiö ja kammari ja puusauna..

Pihaa on 1 ha ja siitä 2/3 metsää. Ikkunasta näkyy auringonnousut ja laskut, kun mäen päällä asumme. Verhoja ei tartte, kun on vaan metsää ja kaunista sellaista. Lapsia on 2 ja ovat maailman rakkaimpia, samoin heidän isänsä, rakas mieheni.
        Ikinä en vaihtaisi meidän kotiamme mihinkään, ellei ole pakko, emme kaipaa uima- altaita emmekä ulkomaanmatkoja, iloitsemme pienistä asioista, esimerkiksi siitä, että kompostorimme on toiminut koko talven ja saamme siitä kukkapenkkeihin lannoitetta kesällä :) Miksi ostaa timantteja, kun niitä löytää suomen luonnosta. Mielestäni kaikista rumimpia taloja ovat valkotiiliset talot, en ikinä haluaisi sellaista, lähinnä nauramme niiden mauttomuudelle :))

Rikkautta on rakkaat ihmiset, häikäisevän kaunis luonto, ilo, hauskuus, huumori, että osaa itse rakentaa kodin, kasvattaa vihanneksia ja kerätä marjoja, ihanat ystävät, auto millä pääsee liikkumaan, työpaikka, ihanat työkaverit...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      132
      5381
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3862
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      38
      2044
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1753
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1704
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1640
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1463
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      38