Taas uskonto esittää parhaat puolensa. Hihut oletteko sitä mieltä, että satujumala on terve?
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1163510/All-homosexuals-stoned-death-says-Muslim-preacher-hate.html
Kaikki homot kivitettävä
29
764
Vastaukset
- --vetoa..
mene kertomaan asia islam palstalle vai eikö riitä
kunto. Tällä palstalla majailee kristittyjä uskovia- Aloittaja
Samasta aiheesta ole se viimeinen ja oikeaksi korjattu versio?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000042650139
Laitoin viestin islam-palstalle.. :)- erehdyin
Vaihdampa sivua.
- asdkondyloomakölä
on hihhulien harhan nimellä, kristityt, muslimit, sama jumala on kyseessä kuitenkin.
- ertert
"Tällä palstalla majailee kristittyjä uskovia"
Suomi24 > Keskustelu > Uskonnot ja uskomukset > Ateismi - enemmän takaisin
Mene sinä uskispalstalle. Täällä on ateisteja.
- Kettingissä oli
Whitewash kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000042650139
Laitoin viestin islam-palstalle.. :)Jotain kuhinaa. Kallista menoa prkl
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000042651914
Minä taas sanon että kaikki vihamuslimit pitäisi halata ja suukotella eläviksi. :)
- Aloittaja
Kaikki sukupuoleen katsomatta halailemaan näitä avarakatseisia, mutta ehkä liian vähälle huomiolle jääneitä reppanoita. Tommy Taberman voisi lähteä viemään rakkauden sanomaa näille kavereille. Pistäis runoix ja haleikx niin kyllä vihat muuttuis rakkaudeksi...
Ne vois pelastaa tänne julmilta kivittäjiltä. Helsingissä on jo ymmärretty jutun juoni:
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Helsinki pyrkii parantamaan imagoaan homomatkailijoiden parissa/1135244356030- Aloittaja
Eikä niistä ketään tykkää homoista. Se on suurta syntiä. Uskovat uskovat siihen malliin.
Aloittaja kirjoitti:
Eikä niistä ketään tykkää homoista. Se on suurta syntiä. Uskovat uskovat siihen malliin.
..muttei kivitäkään. Eivät hihutkaan uskalla uhmata suomen lakia. Sitäpaitsi kirkonkin on pitänyt alkaa enemmän ja enemmän taipumaan ja antamaan homoille lisäoikeuksia.
- Aloittaja
Today kirjoitti:
..muttei kivitäkään. Eivät hihutkaan uskalla uhmata suomen lakia. Sitäpaitsi kirkonkin on pitänyt alkaa enemmän ja enemmän taipumaan ja antamaan homoille lisäoikeuksia.
Että suvaisevaisuus näissä asioissa säilyy.
Aloittaja kirjoitti:
Uskovat ei tykkää synnistä. Homoista ja muista syntisistä uskovaiset sen sijaan tykkäävät, lähimmäisen rakkauden muodossa.
- Miigis
Jossain alemmassa ketjussa on sitä mieltä, että muslimit tuovat pelkästään hyviä asioita esimerkiksi muuttaesaan perheineen asumaan Suomeen. Näin ainakin ymmärsin. Jotenkin itseäni on alkanut hieman epäilyttää tuo uskovaisuus mitä eri uskovaiset harrastavat. Se ei liene sittenkään ihan puhdasta rauhan asiaa?
- Kössönöm
näihin kotoisiin vihahihuihin, että nämä sentään vaan toivottavat homot helvettiin.
- Se pieni
Ero säilyy? Alkaa hieman oudoksuttaa nämä jutut ainkin mua.
- Kössönöm
Se pieni kirjoitti:
Ero säilyy? Alkaa hieman oudoksuttaa nämä jutut ainkin mua.
Perustuslaki uusiksi. Valtion ja kirkon ero ja tuloksena sekulaari Suomi, jossa uskonnot toimivat vain järjestöinä muiden järjestön joukossa.
- Se pieni
Kössönöm kirjoitti:
Perustuslaki uusiksi. Valtion ja kirkon ero ja tuloksena sekulaari Suomi, jossa uskonnot toimivat vain järjestöinä muiden järjestön joukossa.
Olisi hyvä jos sekulaari systeemi saataisiin nopeasti suomessa voimaan, mutta se lienee vielä toive. Ja antaako se sitten kuitenkaan suojaa hihhulismia vastaan?
- Kössönöm
Se pieni kirjoitti:
Olisi hyvä jos sekulaari systeemi saataisiin nopeasti suomessa voimaan, mutta se lienee vielä toive. Ja antaako se sitten kuitenkaan suojaa hihhulismia vastaan?
että silloin muut hihhulit eivät voi tasa-arvoon vedoten esittää vaatimuksia samanlaisista oikeuksista, joita valtionkirkolla nyt on.
Hyvin usein uskovaiset sanovat arvostelijoille, että älä puutu minun uskontooni, se on yksityisasia. Olkoon sitten niin. Jokaisen yksityisasia, eikä sen enempää.
Toivottavasti uskonnonvapaus koskee joskus myös alaikäisiä.
- Muuan Vaeltaja
sanoi kivitystä vaativille hurskaille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä."
Tiedätkö mitä sitten tapahtui?
"Kun he tämän kuulivat ja heidän OMATUNTONSA todisti heidät syyllisiksi, menivät he pois, toinen toisensa perästä, vanhimmista alkaen viimeisiin asti; ja siihen jäi ainoastaan Jeesus sekä nainen, joka seisoi hänen edessään." jatkon voit lukea Johanneksen evankeliumin 8: 10-11.- aivan sama
"Näin sanoo Herra: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit".
"Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt".
"Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: sitokaa miekka vyöllenne, kulkekaa edestakaisin leirin halki portilta portille ja tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
Tiedättekö mitä sitten tapahtui?
Kaikki tietenkin teurastettiin julmasti ja säälimättömästi, myös naiset, lapset, sylivauvat ja kotieläimetkin, aivan kuten rauhan ja rakkauden jumala oli käskenyt.
Ikuista rauhaa vaan sinullekin... - Muuan Vaeltaja
aivan sama kirjoitti:
"Näin sanoo Herra: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit".
"Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, älä jätä ainoatakaan henkeä eloon, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset, niinkuin Herra, sinun Jumalasi, on sinua käskenyt".
"Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: sitokaa miekka vyöllenne, kulkekaa edestakaisin leirin halki portilta portille ja tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."
Tiedättekö mitä sitten tapahtui?
Kaikki tietenkin teurastettiin julmasti ja säälimättömästi, myös naiset, lapset, sylivauvat ja kotieläimetkin, aivan kuten rauhan ja rakkauden jumala oli käskenyt.
Ikuista rauhaa vaan sinullekin...ettei minun pieni vajavainen järkeni riitä ymmärtämään kaikkea mitä Raamattuun on kirjoitettu. Monta kertaa saan tehdä niin kuin Martin Lutherin sanotaan tehneen.Hän on sanonut vaikeista Raamatun kohdista: "Kun en ymmärrä nostan hattua ja jatkan matkaa."
Minun Jumalani, joka tuntee kaikki Universumin tähdet ja planeetat nimeltä, joka tietää kun pieni varpunen kuolee ja joka tietää maapallon yli 6:sta miljardista asukkaasta kaiken on viisaudessaan niin suuri ja voimallinen, ettei minulla ole aihetta asettaa kyseenalaiseksi Hänen tekojaan ja päätöksiään.
Jumalahan ei luonut ihmistä tätä aikaa varten. Jumala loi ihmisen iankaikkisuuusolennoksi. Jumalan suunnitelma oli, että ihminen iäti eläisi Hänen läheisyydessään, Hänen rakkautensa ja pyhyytensä ympäröimänä. Kun ihminen sen sijaan että olisi luottanut Jumalaan valitsi ajatella kielteisesti Jumalasta oli seurauksena syntiinlankemuus ja ero Jumalasta. Syntiinlangennut ihminen ei voinut elää Jumalana pyhyyden läheisyydessä. Tästä seurasi myös ajallisen elämän rajallisuus.
Jumala on pitkämielinen. Hän antaa ihmisten ja kansojen vuosia ja vuosisatoja kulkea omaa tietään. Hän kutsuu kuitenkin ihmisiä takaisin yhteyteensä monin eri tavoin ja on myös niitä jotka noudattavat tätä kutsua. Sensijaan että jatkuvasti kääntäisivät selkänsä Jumalalle, he kääntyvät Jumalan puoleen. Vaikeudet ja sellaiset tilanteet jolloin ihminen ja kansakunta kokee oman rajallisuutensa on usein tilanteita, jolloin helpommin kuulee Jumalan kutsun.
Ajattelen näin, että kun kansakunnan synti on saavuttanut Jumalan näkökulmasta tietyt mittasuhteet, eikä ole ketään jolle Jumala voisi puhua jotta kansa kuulisi, antaa Hän tuomion tulla. Tämä on minun pieni ajatukseni.
Pienet lapset eivät kanna vanhempiensa syntiä. Vasta kun lapsi erottaa pahan hyvästä tulee hän vastuulliseksi omista teoistaan. Lasten on Taivasten Valtakunta. Myös niiden miljoonien jotka abortin vuoksi eivät koskaan saa elää maan päällä.
Amalekilaisten hävitystä voisi verrata esim tällaiseen tilanteeseen. Sinulla on niin paha sokeritauti, että saat kuolion jalkaasi. Silloin lääkäri katkaisee jalkasi, ettei kuolio leviäisi koko kehoosi. Näin sinä saat vielä elinaikaa lisää. Samoin Jumala voi tuhota osan ihmiskuntaa, jottei koko ihmiskunta tuhoutuisi. - Aivan sama
Muuan Vaeltaja kirjoitti:
ettei minun pieni vajavainen järkeni riitä ymmärtämään kaikkea mitä Raamattuun on kirjoitettu. Monta kertaa saan tehdä niin kuin Martin Lutherin sanotaan tehneen.Hän on sanonut vaikeista Raamatun kohdista: "Kun en ymmärrä nostan hattua ja jatkan matkaa."
Minun Jumalani, joka tuntee kaikki Universumin tähdet ja planeetat nimeltä, joka tietää kun pieni varpunen kuolee ja joka tietää maapallon yli 6:sta miljardista asukkaasta kaiken on viisaudessaan niin suuri ja voimallinen, ettei minulla ole aihetta asettaa kyseenalaiseksi Hänen tekojaan ja päätöksiään.
Jumalahan ei luonut ihmistä tätä aikaa varten. Jumala loi ihmisen iankaikkisuuusolennoksi. Jumalan suunnitelma oli, että ihminen iäti eläisi Hänen läheisyydessään, Hänen rakkautensa ja pyhyytensä ympäröimänä. Kun ihminen sen sijaan että olisi luottanut Jumalaan valitsi ajatella kielteisesti Jumalasta oli seurauksena syntiinlankemuus ja ero Jumalasta. Syntiinlangennut ihminen ei voinut elää Jumalana pyhyyden läheisyydessä. Tästä seurasi myös ajallisen elämän rajallisuus.
Jumala on pitkämielinen. Hän antaa ihmisten ja kansojen vuosia ja vuosisatoja kulkea omaa tietään. Hän kutsuu kuitenkin ihmisiä takaisin yhteyteensä monin eri tavoin ja on myös niitä jotka noudattavat tätä kutsua. Sensijaan että jatkuvasti kääntäisivät selkänsä Jumalalle, he kääntyvät Jumalan puoleen. Vaikeudet ja sellaiset tilanteet jolloin ihminen ja kansakunta kokee oman rajallisuutensa on usein tilanteita, jolloin helpommin kuulee Jumalan kutsun.
Ajattelen näin, että kun kansakunnan synti on saavuttanut Jumalan näkökulmasta tietyt mittasuhteet, eikä ole ketään jolle Jumala voisi puhua jotta kansa kuulisi, antaa Hän tuomion tulla. Tämä on minun pieni ajatukseni.
Pienet lapset eivät kanna vanhempiensa syntiä. Vasta kun lapsi erottaa pahan hyvästä tulee hän vastuulliseksi omista teoistaan. Lasten on Taivasten Valtakunta. Myös niiden miljoonien jotka abortin vuoksi eivät koskaan saa elää maan päällä.
Amalekilaisten hävitystä voisi verrata esim tällaiseen tilanteeseen. Sinulla on niin paha sokeritauti, että saat kuolion jalkaasi. Silloin lääkäri katkaisee jalkasi, ettei kuolio leviäisi koko kehoosi. Näin sinä saat vielä elinaikaa lisää. Samoin Jumala voi tuhota osan ihmiskuntaa, jottei koko ihmiskunta tuhoutuisi.Todistit vakuuttavasti, ettet tiedä yhtään mitään mistä puhut etkä ymmärrä edes itse omaa uskontoasi, etkä etenkään se sadistisen kansanmurhaaja-jumalasi viehtymystä sylivauvojen tappamiseen.
Mutta silti haluat levittää tätä täydellistä tietämättömyyttäsi täällä, samoin kuin kansanmurhauskontoasi, jonka nimissä tapetaan kaikki sylivauvatkin viimeistä imeväistä myöten?
Eikö kannattaisi ensin selvittää asiat edes itselleen, ennen kuin tekee täydellisellä tietämättömyydellään itsestään pellen ja idiootin? Pelastetaan kaikki syntisten lapset tappamalla kaikki nämä lapset? Pelastetaan lapset tappamalla nämä?? Mitä pelastamista se tappaminen ja kansanmurhaaminen oikein on? Jos naapurini on syntinen, niin kannattaako minun lähteä tästä heti murhaamaan kaikki hänen lapsensa, että nämä pelastuisivat?
Verisiä kansanmurhia sylivauvoja myöten ja polttorovioita, siinä krisseleiden ihmisrakkaus.
Ja kaikki kansanmurhat ja sylivauvojen teurastamiset aina täysin hyväksyttäviä, koska ne olivat jumalan tahdo, aivan kuten ne ihmisten polttamiset rovioillakin.
Eipä moinen keskiaikainen sonta kiinnosta. - Muuan Vaeltaja
Aivan sama kirjoitti:
Todistit vakuuttavasti, ettet tiedä yhtään mitään mistä puhut etkä ymmärrä edes itse omaa uskontoasi, etkä etenkään se sadistisen kansanmurhaaja-jumalasi viehtymystä sylivauvojen tappamiseen.
Mutta silti haluat levittää tätä täydellistä tietämättömyyttäsi täällä, samoin kuin kansanmurhauskontoasi, jonka nimissä tapetaan kaikki sylivauvatkin viimeistä imeväistä myöten?
Eikö kannattaisi ensin selvittää asiat edes itselleen, ennen kuin tekee täydellisellä tietämättömyydellään itsestään pellen ja idiootin? Pelastetaan kaikki syntisten lapset tappamalla kaikki nämä lapset? Pelastetaan lapset tappamalla nämä?? Mitä pelastamista se tappaminen ja kansanmurhaaminen oikein on? Jos naapurini on syntinen, niin kannattaako minun lähteä tästä heti murhaamaan kaikki hänen lapsensa, että nämä pelastuisivat?
Verisiä kansanmurhia sylivauvoja myöten ja polttorovioita, siinä krisseleiden ihmisrakkaus.
Ja kaikki kansanmurhat ja sylivauvojen teurastamiset aina täysin hyväksyttäviä, koska ne olivat jumalan tahdo, aivan kuten ne ihmisten polttamiset rovioillakin.
Eipä moinen keskiaikainen sonta kiinnosta.etkö huomannut yhtä tärkeää asiaa? Sanoin, että me emme elä ainoastaan tätä aikaa varten. Vaikka eläisit 100-vuotiaaksi on se vain pieni ajan rahtunen sen rinnalla, mitä on iankaikkisuus.
Jumalan suunnitelma ja tahto on, että me ihmiset pääsisimme hänen luokseen kuoleman jälkeen, emmekä joutuisi siihen paikkaan, mikä on tarkoittu Sielunviholliselle ja sen enkeleille.
Jumala on ikuinen ja kaikki pienokaiset, jotka ovat kuolleet sodissa, sairauksissa,aborttien ja muun väkivallan kautta ovat Jumalan ihanassa maassa. Heillä ei ole kipuja, ei sairautta, ei yksinäisyyttä. He eivät kaipaa mitään tästä maasta. He ovat ainoan ja täydellisen maailmankaikkeudessa olevan Rakkauden ympäröimiä.
En minä aina ymmärrä ihmisiäkään ja heidän tekojaan, kuinka voisin ymmärtää Kaikkivaltiasta Jumalaa. Suhteessani Raamattuun olen monta kertaa pysähtynyt jonkun asian kohdalle, jota en ole ymmärtänyt, mutta mennyt eteenpäin. Monesti olen myöhemmin ymmärtänyt. Raamatun tekstit ovat monikerroksisia. Noidenkin kohtien merkityksen hengellisessä elämässä ymmärrän, vaikka en itse asiaa sen paremmin kuin jo kirjoitin.
Miksi muuten olet niin syvästi jäänyt kiinni noihin Raamatun paikkoihin? Olet usein vedonnut noihin kohtiin täällä. Saan vaikutelman että jollain tavoin ne ovat tekosyy, ettei sinun tarvitsisi mennä eteenpäin hengellisessä kehityksessäsi.
Koska minun vajaa yritykseni antaa vastaus ei tyydytä sinua, pyydä itse Jumalaa kertomaan sinulle noiden Raamatun kohtien tarkoitus. Hänen korvansa ovat aina avoinna myös sinun rukouksillesi.
Nyt kun Pääsiäinen lähestyy lue myös neljästä evankeliumista Uudessa Testamentissa, mitä Jumala on tehnyt sinun puolestasi. Ehkä pääset vapaaksi ahdistuksestasi sen uhrin kautta minkä Jumala maksoi.
Jeesus lupaa: "Rauhan minä jätän teille; minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö." Joh 14: 27 (v. 1938 käännös). - Nimetön
Aivan sama kirjoitti:
Todistit vakuuttavasti, ettet tiedä yhtään mitään mistä puhut etkä ymmärrä edes itse omaa uskontoasi, etkä etenkään se sadistisen kansanmurhaaja-jumalasi viehtymystä sylivauvojen tappamiseen.
Eipä moinen keskiaikainen sonta kiinnosta.Minun kävi aivan mahdottomaksi uskoa,saati hyväksyä kristinuskon opit sellaisenaan,kun otin asioista(omanta uskonnostani)selvää kunnolla.Suosittelen kaikille muillekin kristityille samaa,kin meillä nykyaikana on siihen mahdollisuus.Lukekaa uskonnen historiaa ja pakanauskontojen historiaa,ja vertailkaa oppeja,riittejä,juhlapäiviä,lakeja,jumalien ominaisuukksia...Totuus on ettei kristinuskossa ole mitään omaa.Ja sen suvaitsemattomuus ja sovinismi on todella rankkaa.Jumala raamatussa haluaa ihmisten tappavan puolestaan(kun ei itse jaksa sillä kertaa kirota moneen sukupolveen),eläimiä ja ihmisiä,kuullostaa minusta vanhassatestamentissa ihan nykypäivän saatananpalvojien "jumalalta"!Jotenkin meidät pystytään lapsesta asti sokaisemaan näille ilmeisille totuuksille tämän"sivistyneen2uskontomme luonteesta.Minä en voi kannattaa mitään noin sairasta ja julmaa ja aivan päätöntä logiikaltaan.Kyllä oli meillä seurakunnassa hieman erimielisyyksiä!Mutta niin se on.
- eli jos olet poikkeava
Eli jos olet poikkeava, eli homo seksuaali, kannattaa välttää menemästä kyseisiin maihin.
Samoin välttäkää muslimien seuraa.
Muuten voi saada kivestä.- Kössönöm
käy lomilla muslimimaissa. En ole koskaan käynyt, enkä koskaan mene.
Täällä Suomessa kyllä tunnen muutaman muslimin, mutta he elävät kuten kantaväestökin, eivätkä tuo uskoaan pukeutumisella tai sellaisella esille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392773Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2702388Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261446- 1161124
- 991089
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041033Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13982Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La57871Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.62844Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.283830