Mestiksen nopein aikalisä 21.3.2009 ajassa 0.39.. ja "Aurinkokuningas" antoi palaa!!!
http://www.youtube.com/watch?v=lqdKaUPkyhc
Mestiksen nopein aikalisä!
3
315
Vastaukset
- tais olla
Edellinen ennätys tais olla joku 1.30 min, silloin tosin ei maalia vaan oli vain "huono lähtö" peliin syynä...selkeä vaihtovirhe, mutta noitahan sattuu, aika kannustavaa tekstiä :D
- voi voi
odottaminen loppuu taas... ja perkele odottaminen loppuu... vittua? minä ihmettelen täällä näin........
- ................
Onko tolle tammisen pässille tullut joku puhevika kun eilisen pelin aikana sen huudot olivat vain jotain lyhenteitä sanoista,kuten haa ,hoo, hugh,sun muuta käsittämätöntä mongerrusta,olihan äijä jo täyspässi kun se valmensi täällä turussa tutoa mutta kyllä vanhuus on näköjään vienyt lopunkin ällin vain helvetillinen omakehu on jäänyt.Tsemppiä jokipojat tiputtakaa ne vaasan neidit maanpinnalle vaikka onhan suurin neiti eli nabb jo nyt pois hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440