Yrttejä käytettiin ihan sairauksien hoitoon. Siis unikkoa ym.
Tottakai niillä myös pää pistettiin uuteen järjestykseen jo aikoja sitten.
Nyt meillä on sitten joku sensoreitten virkakunta, lääkärit. Poliisi ja tulli tietenkin ja oikeuslaitoskin ja vankilat. Että onpa tullut ylimääräistä painolastia vuosien varrella.
Että on sitä tullut painolastia itsensä hoitamiseen.
En viitsisi mitenkään arvostella lääkäreitä. Ammattihan sekin on. Kun joutuu sairaalaan missä leikataan ja pistetään taju kankaalle, niin olettaisi, että ne osaa nukuttaa ihan leikkauksen jälkeenkin. Ei ne osaa.
Oli sattumalta, varmuuden vuoksi, mukana nukahtamislääkkeitä. Hyvä niin. Parin valvotun yön jälkeen otin sitten lisää nukahtamislääkettä kassistani. Siis juuri sen verran kun lääkärille olin kertonut tarvitsevani. Hyvin tuli nukuttua. Ihan normaalisti.
Että en minä tiedä kauanko lääkärin pitäisi opetella ammattiaan tajuakseen, että jokainen potilas ei ole keskivertopotilas. Sanoisin, että aina ei taida riittää edes elinikä. On tullut vastaan pihtaajalääkäriä, reseptinrepijälääkäriä, välinpitämätöntä lääkäriä ja sellaista joka antaa sellaisen reseptin - sellaisen jonka olin juuri ja toistamiseen sanonut olevan täysin tehotonta.
Että en minä tiedä onko ne yhtään parempia kuin entisaikojen noitatohtorit.
Minua vain ihmetyttää miksi yrttien käytöstä on tullut jotain sellaista mistä joku lääkäri määrää.
Ennen viina eikä yrtit olleet
3
289
Vastaukset
- javieläpä
Olet mennyt äänestämään paikallista fasistibullyjengiä eli kokomustaa.
Siinäpä selitys.
Kokoomus haluaa sinusta vain juutalaisten orjan. Ei niitä kiinnosta sinun terveytesi pätkääkään vaan se sinun työpanos jolla he rikastuvat. Sairauksista on haittaa vasta kun ne estävät työtä orjuuttajan mielestä.- eihajuakaan
"Kokoomus haluaa sinusta vain juutalaisten orjan."
Nyt tarkkana... hengenlähtö lähellä jos tommosta menee julkisesti sanomaan. - meinasit varmaan kait
eihajuakaan kirjoitti:
"Kokoomus haluaa sinusta vain juutalaisten orjan."
Nyt tarkkana... hengenlähtö lähellä jos tommosta menee julkisesti sanomaan.Ai eikö demokratiaa olekaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061748
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621181
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216858- 139792
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728