täällä taas.
Lueskelin viestejä ja moni nähtävästi
jäi kaipaamaan minua joten tässä olen.
Sama aivokuollut kirjoittaja nähtävästi
kirjoittelee tänne edelleen ja luulee/toivoo
että minä kirjoittelen myös eri nimillä.
On se säälittävää ettei hänelle ole muuta
elämää mutta hyväksymme hänet sellaisena.
Tipsejä ei minulta juurikaan heru koska
palstalla on monta parempaa vihjaaja.
Ravipuolelle tulen kylläkin aina välillä
tipsit laittamaan.
I`m back
15
495
Vastaukset
- cd90g (proxy)
Teppo on edelleen palstan kingi! Olen hänen tärkein linkkinsä ja äänitorvensa. cd90g on koodi joka kaikkien täällä liikuskelevien uusien naamojen tulee tuntea koska cd todella tietää rivit!
- huomannut2
http://www.sm-liiga.fi/oma-sm-liiga/westi84.html
Pysyttele sä vaan siellä Savon sydämessä kieriskelemässä veloissa, läski!- -Lumiukko
Westi84 ei ainakaan tosta kuvasta päätellen ole lähellekään läski et sillei hei! Normaalin painoindeksin rajoissa.
- ............
Reilusti Teppo omalla nickilläsi!
Olet muutenkin menettänyt kasvosi idiootti!
- cd90g
Westi! Teppo on useasti maininnut sinut palstan yhtenä vittumaisimmista munapäistä mutta minulle sinä olet kuin yksi uusista tuttavuuksista. Toivottavasti yhteiselomme palstalla voi alkaa - ja jatkossa jatkuakin myönteisessä hengessä.
sanat cd90g. Teppo nyt sanoo mitä
sanoo. Sitä ei kannara ottaa vakavasti.
Pitkään hän on jaksanut vihata/rakastaa minua.- että cd90g
Westi84 kirjoitti:
sanat cd90g. Teppo nyt sanoo mitä
sanoo. Sitä ei kannara ottaa vakavasti.
Pitkään hän on jaksanut vihata/rakastaa minua.On teppo.moi!
- cd90g
että cd90g kirjoitti:
On teppo.moi!
On toimia sillanrakentajana, yhteytenä yli rannattomien ja rauhattomien merten.
Tosiasia on se että teppo.moilla ei ole yhden yhtä toista profiilia tai persoonaa palstalla!
- alter ego 10.
vai Tepon XII. sivupersoona
- -Lumiukko
Westi on yksi pitkävetopalstan pioneereista et sillei hei! Teppo ja Westi kalistelivat peitsejään jo vuonna 2006. Siinä tanner tömisi ja sammalta lensi kun karjut ottivat yhteen.
- cd90g
-Lumiukko kirjoitti:
Westi on yksi pitkävetopalstan pioneereista et sillei hei! Teppo ja Westi kalistelivat peitsejään jo vuonna 2006. Siinä tanner tömisi ja sammalta lensi kun karjut ottivat yhteen.
Teppo ja Westi ovat kyllä olleet historian saatossa kova kahnauskaksikko ja rinnuksissaan kiinni harva se päivä. Ehkäpä nämä kultaiset ajat tulevat jälleen palstalle ja joutavuus saa vihdoin väistyä!
-Lumiukko kirjoitti:
olin poissa.
Viime viesti kirjoitettu 20.10.2007 klo 19.04.
No nyt tulen olemaan ektiivisempi vaikka
meno ei ole näyttänyt rauhoittuvan yhtään.- cd90g
Westi84 kirjoitti:
olin poissa.
Viime viesti kirjoitettu 20.10.2007 klo 19.04.
No nyt tulen olemaan ektiivisempi vaikka
meno ei ole näyttänyt rauhoittuvan yhtään.Ja tämä anarkia pitää saada hetimiten kuriin. On ainoastaan hieno asia että sinä, Westi, olet jälleen mukana kuvioissa!
- -Lumiukko
cd90g kirjoitti:
Ja tämä anarkia pitää saada hetimiten kuriin. On ainoastaan hieno asia että sinä, Westi, olet jälleen mukana kuvioissa!
Otsikossa mainitut häviöiden katkeroittamat ihmisrauniot ovat ottaneet elämäntehtäväkseen terrorisoida palstaa et sillei hei!
- on se hieno
kaiffari! Kyllä Teppo osaa et sillei hei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321423
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011114Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81908