Olen ihastunut mieheen

joka ei ole oma mieheni

Siinähän se tuli. Pitkässä suhteessa ihastumisia tulee, mutta tätä yhtä en voi unohtaa. Muut ovat olleet ohimeneviä. Oma suhde on kylmentynyt, mutta en tiedä onko tämä vain normaaliin parisuhteeseen kuuluvaa vaihtelua joka paranee ajan myötä.

En tiedä mitä tehdä!!!

7

1541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käydä kuten

minulle kävi. Olen pitkässä parisuhteessa ja ihastuin monta vuotta sitten mieheen, jota en jostain syystä saa mielestäni mitenkään. Tai oikeastaan syitä on monia..hän on huumorintajuinen, vilkas ja poikamainen, ihana ääni..En tapaa häntä enää juuri missään yhteydessä, mutta aina toivon, että näen hänestä edes vilauksen. Toivotonta ja lapsellistakin, mutta hän jäi mieleeni ja sydämeeni kai ikuisiksi ajoiksi. Olisin niin halunnut tutustua häneen paremmin ja jäädä edes ystäväksi hänelle. Mutta toisin kävi ja jäin kaipaamaan häntä, varmaankin hänen itsensä tietämättä kaiken lisäksi.

• lisäksi hän

on ainoa ulkopuolinen ihastukseni pitkän parisuhteeni aikana! Siis rehellisesti sanottuna en ole koskaan aikaisemmin ennen häntä ihastunut keneenkään toiseen mieheni jälkeen. Kai sekin kertoo tilanteestani jotain.

• voisit..

kirjoittaa tuonne parisuhde palstalle..
      siellä on paljon sun kaltaisia ,joilla ei enään parisuhde toimi,vaikka erohan voisi olla yksi vaihtoehto sulle.

• ei ole vapaa

vaan on naimisissa, unohda jo tässä vaiheeessa, koska hän joka tapauksessa jättää sinut jonakin päivänä. Näin selviät helpommalla, etkä särje sydäntäsi.

• ei ole

naimisissa tai varattu millään lailla. Ongelma on se että minä olen, enkä tiedä enää haluanko olla mieheni kanssa. Pelkään tämän sekoittavan ajatukseni, enkä uskalla tehdä mitään ratkaisua. Riudun yksin ajatusteni kanssa...

• tilanne, eh
        ei ole kirjoitti:

naimisissa tai varattu millään lailla. Ongelma on se että minä olen, enkä tiedä enää haluanko olla mieheni kanssa. Pelkään tämän sekoittavan ajatukseni, enkä uskalla tehdä mitään ratkaisua. Riudun yksin ajatusteni kanssa...

Mutta melkein. Mies jonka suudelmia kaipaan ei ole omani. Kai se kertoo suhteen tilasta jotakin.
        Jos vielä vähän kitkuttelisikin, vaikka tuppaa valumaan honeyt muualle, kuin omaan parisuhteeseen. Ohimenevää?

• vaimolleni eron?

>Olen ihastunut naiseen,olen aviossa oleva mies ja
      törmäsin tähän naiseen eka kerran 10v,sitten.
      Oli vaimoni tuttava,aina kun näen hänen säkeilevät ihanat siniset silmät,vatsassa tuntuu.Kai se jotain kummaltakin puoleta on.Hän on eronnut vuosi sitten.Näin hänet viimeksi tansseissa,jossa tanssimme monta kappaletta.Tanja pyysi mentäiskö joskus kahville,minä lupasin ja kuukausi sitten mentiin eka kerta,sen jälkeen on menty useasti.
      Minä en tiedä mitä tekisin,oma liittoni vaimoni
      kanssa on niin kylmä,hän ei halua harrastaa
      seksiä,jota tässä iässä kaipaa 40v.
      Minä en ole vielä Tanjan kanssa mennyt sänkyyn
      saakka,vaikkakin on asiasta puhuttu,mutta en voi
      vielä vaimoani haavoittaa.
      Tanja on ihan varmasti nainen jonka haluaisin.

Vaikeinta tässä on miten ilmoitan vaimolleni
      ,että haluan eron...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2391
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2007
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      25
      1866
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1673
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1488
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe