>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Onnea. Tänään on
7
363
Vastaukset
- ja hohhoh
Vihtori ei ole Neitsyt Mariaa nähnytkään. Sitä paitsi TIEDÄN, että Marian päivä on heinäkuussa!
- Marian ilmestymispäivä,
Eikä tämä ole kenen tahansa Marian päivä!
- olla...
Marian ilmestymispäivä, kirjoitti:
Eikä tämä ole kenen tahansa Marian päivä!
mutta onnittelut eivät kuulune Järki ja tunteet palstalle...
- Maria...
hieman vain eri merkityksissä tosin.
- ...
Neitsyt (Virgo) on yksi eläinradan mukaan nimetyistä länsimaisista horoskooppimerkeistä. Se on saanut nimensä Neitsyen tähtikuviosta.
Syntymäaika: 23. elokuuta–22. syyskuuta - Onneksi ei sentään
... kirjoitti:
Neitsyt (Virgo) on yksi eläinradan mukaan nimetyistä länsimaisista horoskooppimerkeistä. Se on saanut nimensä Neitsyen tähtikuviosta.
Syntymäaika: 23. elokuuta–22. syyskuutaikuinen nietsyt:)
Neitsyt on hyvä merkki omalla tavallaan. Ja Maria on hyvä nimi. - olen...
Onneksi ei sentään kirjoitti:
ikuinen nietsyt:)
Neitsyt on hyvä merkki omalla tavallaan. Ja Maria on hyvä nimi.ikuinen Skorpioni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057