2. Kor. 5:14 Sillä Kristuksen rakkaus vaatii meitä, jotka olemme tulleet tähän päätökseen: yksi on kuollut kaikkien edestä, siis myös kaikki ovat kuolleet;
2. Kor. 5:15 ja hän on kuollut kaikkien edestä, että ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen, vaan hänelle, joka heidän edestään on kuollut ja ylösnoussut.
2. Kor. 5:16 Sentähden me emme tästä lähtien tunne ketään lihan mukaan; jos olemmekin tunteneet Kristuksen lihan mukaan, emme kuitenkaan nyt enää tunne.
2. Kor. 5:17 Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.
Kristuksen rakkaus vaatii meitä
11
343
Vastaukset
- !Hallelujaa
2. Kor. 5:18 Mutta kaikki on Jumalasta,...
...joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.
2. Kor. 5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa...
...eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
2. Kor. 5:20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä,...
...ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. ...
2. Kor. 5:21 Sen, joka ei synnistä tiennyt,...
...hän meidän tähtemme teki synniksi,...
...että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.
Yksinkertaisemmaksi ei enää pelastus voi tulla.
Toinen tehtiin synniksi sinun puolestasi, syystä että sinä HÄNESSÄ tulet Jumalan vahuskaudeksi.
kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin,...
ARMOSTA!
Hallelujaa kiitos Jeesus sinun rakkaudestasi. - !Hallelujaa
Jes. 63:2 Miksi on punaa sinun puvussasi, miksi ovat vaatteesi kuin viinikuurnan polkijan?
- !Hallelujaa
Jes. 63:3 "Kuurnan minä poljin, minä yksinäni,...
...ei ketään kansojen joukosta ollut minun kanssani; minä poljin heidät vihassani, tallasin heidät kiivaudessani, ...
...ja niin pirskui heidän vertansa vaatteilleni, ja minä tahrasin koko pukuni.
Jes. 63:4 Sillä koston päivä oli minun mielessäni ja minun lunastettujeni vuosi oli tullut. - . mummu
!Hallelujaa kirjoitti:
Jes. 63:3 "Kuurnan minä poljin, minä yksinäni,...
...ei ketään kansojen joukosta ollut minun kanssani; minä poljin heidät vihassani, tallasin heidät kiivaudessani, ...
...ja niin pirskui heidän vertansa vaatteilleni, ja minä tahrasin koko pukuni.
Jes. 63:4 Sillä koston päivä oli minun mielessäni ja minun lunastettujeni vuosi oli tullut.Vastauksesi tässä ketjussa ei kovin paljoa anna tuon kirjottamasi kohdan kanssa todeksi tulleen. Sopisi tutkistella niitä rakkaudettomia sanoja sisimmässään onko kristus todella noussut ylös ja hallitsee sydämessä ja antaako tuollaisen käytöksen työn ja toimituksen.
- !Hallelujaa
. mummu kirjoitti:
Vastauksesi tässä ketjussa ei kovin paljoa anna tuon kirjottamasi kohdan kanssa todeksi tulleen. Sopisi tutkistella niitä rakkaudettomia sanoja sisimmässään onko kristus todella noussut ylös ja hallitsee sydämessä ja antaako tuollaisen käytöksen työn ja toimituksen.
Tiedän kyllä, (koska Pyhä Henki asuu minussa) mitä vastaan kulloisessakin tapauksessa.
Vastaus on aina sovitettu kysymystä vastaavaksi.
Esimerkiksi jos joku kysyy saako hän uskoa syntinsä anteeksi, on vastaus ihan erilainen, kun siinä tapauksessa että ihminen on epäuskossa ja nimittelee Jumalan sanaa loruksi.
Myös silloin on vastaus erilainen kun omavanhurskas henkilö, (tässä tapauksessa sinä)
ei ota vastuuta omista synneistään, eikä tee niistä parannusta, vaan alkaa osoittelemaan minua, Jeesuksen verellä pestyä vanhurskasta pyhää ja puhdasta etusormellaan. Juuri näin tekee perkelekin, sinujn neuvojasi, häntä kutsutaan sen tähden syyttäjäksi ja päällekantajaksi.
Sinä vastaat omista kirjoituksistasi, minä omistani.
Me jotka Jeesuksessa Kristuksessa olemme ja elämme olemme täysin vapaat kaiesta synnistä, olemme pyhät puhtaat ja vanhurskaat. Emme itsemme tähden, vaan Herramme Jeesuksen Kristuksen ansion tähden.
Hallelujaa kiitos Jeesus! - Silmä silmästä.....
!Hallelujaa kirjoitti:
Tiedän kyllä, (koska Pyhä Henki asuu minussa) mitä vastaan kulloisessakin tapauksessa.
Vastaus on aina sovitettu kysymystä vastaavaksi.
Esimerkiksi jos joku kysyy saako hän uskoa syntinsä anteeksi, on vastaus ihan erilainen, kun siinä tapauksessa että ihminen on epäuskossa ja nimittelee Jumalan sanaa loruksi.
Myös silloin on vastaus erilainen kun omavanhurskas henkilö, (tässä tapauksessa sinä)
ei ota vastuuta omista synneistään, eikä tee niistä parannusta, vaan alkaa osoittelemaan minua, Jeesuksen verellä pestyä vanhurskasta pyhää ja puhdasta etusormellaan. Juuri näin tekee perkelekin, sinujn neuvojasi, häntä kutsutaan sen tähden syyttäjäksi ja päällekantajaksi.
Sinä vastaat omista kirjoituksistasi, minä omistani.
Me jotka Jeesuksessa Kristuksessa olemme ja elämme olemme täysin vapaat kaiesta synnistä, olemme pyhät puhtaat ja vanhurskaat. Emme itsemme tähden, vaan Herramme Jeesuksen Kristuksen ansion tähden.
Hallelujaa kiitos Jeesus!Sanalla sanoen. Silmä silmästä, hammas hampaasta--)))
- !Hallelujaa
Silmä silmästä..... kirjoitti:
Sanalla sanoen. Silmä silmästä, hammas hampaasta--)))
Tee parannus ja usko evankeliumi, niin pääset tuosta opistasi.
- hallelujaa,,
. mummu kirjoitti:
Vastauksesi tässä ketjussa ei kovin paljoa anna tuon kirjottamasi kohdan kanssa todeksi tulleen. Sopisi tutkistella niitä rakkaudettomia sanoja sisimmässään onko kristus todella noussut ylös ja hallitsee sydämessä ja antaako tuollaisen käytöksen työn ja toimituksen.
totta kirjoitat.
- !Halleluja
hallelujaa,, kirjoitti:
totta kirjoitat.
minut on Kristus sovittanut Jumalan kanssa. Hallelujaa kiitos Jeesus. Mies joka pilkaten kysyy neuvoa itsensä sovittamiseksi Jumalan kanssa on perkeleestä. Sinä jolle perkele edustaa totuutta (niin kuin kirjoitit) ei hyvin käy, jos parannusta ei tule.
- frede
Silmä silmästä..... kirjoitti:
Sanalla sanoen. Silmä silmästä, hammas hampaasta--)))
Kun Mooseksen lakia noudatettiin.
Nyt on Kristuksen laki, joka tarkoittaa että SE ON SAMA KUIN JUMALAN LAKI. ON ELÄMÄN LAKI .
Jumalan laki tahtoo suojella Jumalan luomaa elämää ja kaikkea, mikä on pyhää ja kallista. Jos ihminen rikkoo jumalan lakia, hän tuottaa vahingon elämälleen. Jos hän noudattaa tätä lakia, hän saa siitä siunauksen.
Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, pilkkaajien keskellä , vaan rakastaa Herran lakia ja tutkistelee hänen lakiansa päivät ja yöt! Ps. 1:1-2.
Tulkaa, kumartukaamme ja
polvistukaamme
polvillemme langetkaamme
Herran, meidän Luojamme, eteen
Sillä hän on meidän Jumalamme
ja me olemme kansa, jota Hän paimentaa
lauma, jota Hänen kätensä kaitsee. Ps. 95:6-7.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men581048- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910