Olen harkitsemassa muuttoa kerrostaloon jossa on lasitetut parvekkeet. Mutta ahdistaa ajatus että naapurit häiriintyisivät siitä että meillä poltetaan parvekkeella välillä aika useinkin, kun molemmat poltamme. Naapureina olisi hajuhaitoille alttiina viisi parveketta. Saattaahan heistäkin osa olla tupakoivia. Täytyykö jättää muutto tekemättä?
parveketupakoinnista
9
687
Vastaukset
- olisi helpompaa
jos molemmat lopetatte tupakanpolton? Vai eikö ole luonteenlujuutta?
- enemmän naapurin
ongelma.
- naapureidenpa hyvinkin!
Ongelmathat ovat toki siinä, jos naapurit eivät halua haistella tupakanmyrkkyjä. Ei suinkaan siinä, että naapurissa asuu kävelevät tervekasat...
- laillisesti saa
parvekkeilla tupakoida ei naapureilla ole siihen sanomista, eivätkä he voi sitä kieltää, joten polttele rauhassa. Tupakoinnin takia ei tarvitse muuttoa jättää tekemättä.
- Nimetön
Tiedän,että tupakointi on sellaiselle ihmiselle todella inhottavaa,joka ei polta.Olen itse sellainen,joka kärsiiiii,kun kesäaamuna olen joskus herännyt tupakansavuun,kun olen pitänyt parvekkeen ovea auki,siis aivan kamalan paha haju!!Voitte kyllä käydä muualla ulkona polttamassa,jos haluatte,että muut ei kärsi,se siis haisee tosi pahalle sille,joka ei polta!!!
- jos on aihetta
Valitettavasti laki sallii automaattisesti tupakoinnin, mutta taloyhtiö voi sen kieltää tietyilla edellytyksillä.
- savuton.
Jos haluat naapurisovun edes jotenkuten säilyvän niin mikset menisi pihalle polttamaan? Oletan että jos olet aiemmin asunut rivi- tai omakotitalossa niin et sinä varmaan sielläkään sisällä ole polttanut?
- ..........
älä jää ulko-oven eteen tupakalle,sillä savu tulee porraskäytävään.
- poltaja
Älä jätä muutoa tekemättä tupanpolton takia.
Jos teillä (esim.kerrostalo) parvekkeella saa poltaa,niin anna mennä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33080141 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02490Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672230- 1771896
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421127