Jokin aika sitten, tämä Kotkan polisiipäällikkö Liimatainen vakuutteli kaupungilaisia Gutsetin kallion mainiosta sijainnista, uudelle poliisitalolle. mistähän tämä Liimatainen on kotoisin.Kartalta katsoen kyllä kuntalainen saa päätään kallistella moneen suuntaan ennenkuin päätyy tämän Liimataisen kanssa samoille goordinaateille.Eerolan Juha paikallisena mätkäisi tuon Karhulan kanjonin,uuden poliisilaitoksen paikaksi ja ei voi kun todeta että, vaikka Juha ei kovin usein hälytysajoihin eikä lupaasioita joutunut hoitamaan, niin kotipaikkakuntaa hyvin tuntevana osaisi sijoittaa uuden poliisitalon liikenteellisesti paremmin toimivaksi kuin tämä päällikkö Liimatainen.Kunnallispoliitikkojen on aika sanoa oma mielipide tämän Liimataisen ehdotuksesta.
Poliisipäällikkö kehuskeli
7
567
Vastaukset
- hsgfhsgfj
vaikka paikka olis hyvä, niin millaista vaikutusta se antaa jos keskellä kylää onkin poliisiasema ja oikeustalo eikä "kirkko"
ainakin mulla tulis kylmät väreet mennä kaupunkiin tai kaupungin osaan jossa on keskellä poliisit ja muut viranhallinta paikat.- peitellä
Miksi peitellä hallintokulttuuria. Vaaleilla valitut edustajathan ovat yhtä ryhmää lukuunottamatta sätkynukkeja.
- suustani.
peitellä kirjoitti:
Miksi peitellä hallintokulttuuria. Vaaleilla valitut edustajathan ovat yhtä ryhmää lukuunottamatta sätkynukkeja.
vain yhtä ryhmää ei sätkytellä, siksi olenkin siirtynyt kokoomuksen kannttajista persujen kannattajiin.
- olen siirtynyt
suustani. kirjoitti:
vain yhtä ryhmää ei sätkytellä, siksi olenkin siirtynyt kokoomuksen kannttajista persujen kannattajiin.
TEMAREIHIN! Meitä ei sätkytellä!
- jaa jaaa
riita poikki ja voita väliin; laitetaan kyttäasema Jylpylle.
- poliisilinnoitus
Hyvät kulkuyhteydet sekä lisäksi miinoitteet siroteltuna ympärillä on jo olemassa.
- Koko kokkoko
Ovat käsitelleet tätä uuden poliisilaitoksen paikkaa, valtuusto ryhmässä. Olemme tulleet siihen tulokseen, että toimivin, liikenteellisesti ja kaupungilaisia tasapuolisemmin, matkojen suhteen. Paras kohde olisi Karhulassa.Toivomme muilta valtuustoryhmiltä, saman suuntaista päätöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362