Viimepäivät olen katsellut tätä sivusta ja pahemmaksi menee koska jopa kristittyjenkin oma maailma on jo synkkä kuin lokakuinen hautausmaa, koska nämä huhhahheit, hilipatimiehet ja muut pilkkaaja-ateistitkin ovat jääneet jo omiemme, kristittyjen parjaamisen jalkoihin. Hävetkää kaikki omien veljienne ja sisartenne vikojen kaivelijat ja painukaa peilin eteen katsomaan sitä maailman kauneinta morsianta, vanhurskasta pyhää, jolla ei ole mitään vikaa omallatunnollaan.
Jos joku on saanut minulta jotain, olen tehnyt tehtäväni Jeesuksen Kristuksen pyhässä työssä palvelijana ja se kannatti, mutta täällä käydessä minulla on ollut aina paha olo. Minä en yksinkertaisesti voi sille mitään, että tänne tullessani tunnen olevani kyykäärmeiden pesässä. Täällä ei voi luottaa keneenkään, eikä välttämättä aina näe kuka puhuu mistäkin hengestä. Itsekin luottamuksen muodossa eksyn luulemaan jotain ja kommentoimaan positiivisesti jostain väärästä ja lopulta joudun pyörtämään sanani, koska luotin hyvään ymmärrykseeni.
Täällä on myös sellaisia ihmisiä, jotka seuraavat pelkästään puheita ja sitten nimettömänä piikittelevät ja pilkkaavat kirjoittajia, jotka erehtyvät, kiivastuvat tai vaikka tekevät kirjoitusvirheen. Nämä ovat heti tarttumassa kiinni kirjoittajan epäkohtiin, vertaamassa kirjoittajan käyttäytymistä Paavalin Timoteukselle antamiin mallioppeihin, eikä heillä näytä olevan muuta mielessä, kuin juuri se työ, etsiä vikoja kaikista muista. Täältä harvoin enää löytää mitään myötätuntoa, Rakkautta eikä mitään muutakaan kaunista, jota Kristus meistä toivoi toisillemme. Täällä oleminen on kuin kuolevana raatona olemista, jonka ympärillä hyeenat vaanivat lihapalan toivossa, jonka nuo käyvät elävältä näykkäsemässä irti kuolevan ruumiista.
Täällä on valtava määrä ihmisiä, jotka keräävät Raamatun paikkoja aseekseen toisiaan vastaan ja lyövät toisensa tarpeettomasti jopa verille saakka, luulemalla vielä että Jumala tarkoitti Raamatun sellaiseen käyttöön. Raamatusta revitään irrallisia jakeita ja lyödään toista päähän vailla pienintäkään ymmärrystä Raamatun alkuperäistarkoitusta pysymällä asiayhteydessä Raamatun jakeiden kanssa, pyrkimällä olemaan samaa mieltä, tai ainakin keskustella samassa hengessä, sekä kuuntelemalla alamaisena toinen toistamme. Kyllähän räikeästi ottaen Raamatusta saa käännettyä vaikka Koraanin, jos alkaa leikkaa, liimaa, askartele tyyliin poimimaan irrallisia sanoja ja lyhyitä lauseita, keräämällä Raamatusta ihan oma kokonaisuus ja sitten voi sanoa, että tämäkin lukee kyllä Raamatussa.
Täällä pilkataan ja haukutaan kaikki profeetat ja sanajulistajat, eivätkä nämä pilkkaajat ja parjaajat ymmärrä mitä silloin tapahtuu hänelle itselleen. Jumala ei hyvällä katso sellaista toimintaa, vaan siitä joutuu tilille. Minä itse vajavuuttani katson tällaista arvostelua suopeasti niin kauan kun pysytään kritiikissä asialinjalla. Käännyn luonnollisesti arvostelijoiden puolelle, jossa arvosteltava julistaa sanaa selvästi siten, että kuulijat eksyvät pois Jeesuksen Kristuksen ristiltä. Kaikkia sanajulistajia en edes tunne, joten en osaa ottaa kantaa niihin. Mutta mikäli taas julistajan antaman sanan kuulija pysyy ristillä ja tuo uusia sinne tuon julistajan kautta, niin on aivan samantekevää, saako julistaja siitä rahaa, oliko hän aina rehellinen, vai ei ja onko julistaja kaikkia miellyttävä ja millä tavalla sana julistetaan. Pääasia on että sanaa julistetaan. Jokainen kuulija voi itse etsiä itselleen sopivan julistajan josta tämä pitää ja mennä sinne poimimaan se, mikä hyvää on. Jos julistajan tyyli tai tapa ei miellytä sinua, älä mene sinne, se saattaa silti olla toisen sielulle se viimeinen mahdollinen tie taivasten valtakuntaan, jonka halusit juuri katkaista kielesi kantimilla. Kyllä henki johtaa nöyrää ja kuulevaa mieltä.
Minä odotan Jeesusta joka ikinen aamu, enkä kokoa säilykepurkkeja nurkkiini pahan päivän varalle, koska luotan Jeesukseen Kristukseen ja hänen lupaukseensa pelastaa minut hädän hetkeltä.
En enää saa kuin pahaa mieltä täältä, joten poistan jopa linkin tänne koneestani.
Jos joku kirjoittaa joskus nimelläni, niin se en tosiaankaan ole minä.
Siunausta kaikille ja erityisesti ”meikkaamattomalle” Kristuksen morsiamelle
http://www.pelastussanoma.fi/
-jarmo-
Jätän hyvästit suomi24:lle
30
1628
Vastaukset
- Huhahhhei
vetoa että tuo typerä ja mahtipontinen testamenttisi kusee melko pian.
- -MH-
Olen paljolti ajatellut samaa kuin sinä ja pahalla mielellä lukenut palstan tekstejä, kuinka uskovat käyttäytyvät ja puhuvat, vaikka pitäisi olla esimerkillinen muille puheessa ym. Pitää käyttää se aika ennemmin raamatun lukemiseen, minkä on käyttänyt täälä olemiseen.
-MH-- tuhat ja yksi
Jos et tosiasioiden selvittelyä kestä, uskonnossa ei tarvitse mitään tietää tarvitsee vahvistaa vain oman uskonsa käsitteitä!
Se Raamatun lukeminen saattaa pitää sinut edelleen itsesyggestiossa ja sitäkautta uskossa,joten oikeita ohjeita ne ovat!
Mutta suggestiossa oleva ei vain pysty ottamaan uusia vaikutteita , ( on kuin ikuinenuni lapsuudesta hautaansaakka) siitä eteenpäin en tiedä. - Pimenee
Tarkoitukseni oli jotain sanoa, mutta sinä -MH- sanoit ajatukseni paremmin kuin mitä olisin itse osannut kirjoittaa.
- tuhat ja yksi
Niin monet tekevät ,kun huomaavat oppinsa virheellisyyden ,valitattavasti en minäkään pysty sanomaan mikä on totta, niinpä edelleenkin pyrin selittämään mitkä asiat eivät mielestäni pidä paikkaansa.
Mitä vielä katson siihen olevan oikeutuksen ja jopa olisi velvollisuus tuoda joitain asioita julki joiden avulla uskonnossa orjuutetaan ihmisiä.
Mutta riittäköön sinulle sanon vaan ,jotta koko Kristinuskon idea on ollut sen 2000 vuotisen historian ajan pielessä!
Ei siihen mitkään näpertelyt auta eri Kristinuskon oppien keskinäiset kiistat ja paremmuuden tavoittelut.
Se Kristinusko on kokonaan uusi uskonto ja siteet Raamatun V.T.n, ovat hyvinkin keinotekoisia .( Joita ihme kyllä Kristinuskoiset yrittävät selitellä mielestäni valkoisen mustaksi ja päinvastoin.) - t j y
ennustus palstalle !
Näkemisiin tuhat ja yksi - Idän Aslan
Ymmärrän Sinua oikein hyvin veljeni ja puhut aivan totta. Täällä on paljon tyyppejä jotka eivät lue koskaan mitään tahi ota asioista selvää,heidän ainoa syynsä on härnätä ja kiusata muita.
He luulevat,että kaikista kolttosistaan pääsee kuin koira veräjästä koska kukaan ei ole näkemässä heitä eikä voi vastuuseen nostaa. Siksi tuleekin vielä kerran yllätyksenä sillä Henki näkee aivan kaiken ja muistaa hyvät ja pahat tekomme,vastuu kyllä tulee eteen aikanaan.
On muitakin henkisiäkirjoja kuin raamattu,Jumala puhuu meille monta eri kanavaa pitkin mutta ummistamme silmämme helposti muulle koska pidämme raamattua ainoana oikeana.Jumala ei ole minkään uskonnon puolella tai vastaan,eikä hän edes tarvitse niitä vaikka moni ihminen tarvitsee.
Jumala rakastaa aivan kaikkia ja hänelle sama uskotko mihinkään uskontoon tai edes Häneen,emme ole nukkeja joita Hän sätkyttelee ja jota on toteltava,hän on suurin rakkaus jota olla voi.
Anna anteeksi heille jotka sinua loukkaavat,hei eivät tiedä mitä he tekevät. Itse kuulen jatkuvasti tuota samaa ja pahimpia ovat uskovaiset itse jotka ovat aivopestyjä eivätkä tajua etteivät ole yhtään sen parempia.
Jumalan kotiin ei mennä paremmuusjärjestyksessä vaan mittapuu on tietoisuus:ehdollista kaikki tieto,jopa raamattu, ja ota asioista selvää.
On satoja muitakin kirjoja missä oikeasti kerrotaan henkimaailman rakenteesta,raamattu on enemmän historiankirjoitusta.
Siunausta ja valoa tiellesi. Aslan. - janoinen
Toivottavasti luet kuitenkin tämänkin.Haluan kiittää sinua opastuksestasi ja oikea mielisistä viesteistä.Haluan että jatkat työtäsi astu esiin sopivalla ja sopimattomalla hetkellä.Tämä palsta on monelle turmioksi,niin paljon täällä on eksytyksen henkeä.Täällä myös valitutkin voi joutua harhaan.Ajan merkit ovat täältä kyllä luettavissa,kenellä ymmärrys on.
Siunausta sinulle ja Herran johdatusta kaikessa Jeesuksessa Kristuksessa. - Piho
Jarmo kirjoitti: "Minä odotan Jeesusta joka ikinen aamu, enkä kokoa säilykepurkkeja nurkkiini pahan päivän varalle, koska luotan Jeesukseen Kristukseen ja hänen lupaukseensa pelastaa minut hädän hetkeltä."
Minä luotan myös Jeesukseen, mutta kerään myös ruokavarastoa pahan päivän varalle. Luottamus Jumalaan ja oma varautuminen eivät sulje pois toisiaan.
Jouko Piho - pahaa nämä
väärät liikkeet ovat tehneet uskovaisten elämässä ja niistäkö ei saisi varoittaa.
Kuten toronttolalisuudesta, benny hinnistä ja howard brownesta, vain muutama mainitakseni.
Raamattu varoittaa kutsumasta sellaisia, ettei joudu osallisiksi heidän synteihinsä Itse kommentoin täällä harvakseltaan. Olen toki huomannut tuon saman mitä sinäkin, mutta ei kannata provosoitua provoilijoiden heitoista.
Täällä on fariseuksia, pilkkaajia, rienaajia ja hajottajia noin 85% kirjoittajista. Ne harvat jotka pysyttelevät asialinjalla voi laskea yhden käden sormilla.
Koko kristitty maailma on tällä hetkellä mielenkiintoisessa tilassa. Kaikkea haukutaan, revitään juuriltaan ja panetellaan; mitään ei rakenneta. Ihmettelen sitä julkeutta miten Jumalan palvelijoita vastaan käydään lähes joka päivä. Heitä nimitetään huijareiksi, vääriksi profeetoiksi ja vaikka miksi. Miten tälläiset ihmiset kerran menevät Pyhän Jumalan kasvojen eteen? Raamattu kieltää tuomitsemisen, mutta nämä palstan "uskovaiset" ovat ottaneet asiakseen tuomita kaiken. He hoitavat saatanan virkaa mallikelpoisesti ja helpottavat saatanan työtä. Ei heissä ole enää sitä Jumalan öljyä mitä ehkä joskus on ollut eivätkä he kestä tulevina päivinä kun elämä vaikeutuu.
On hyvin vaikeaa enää tehdä hegellistä työtä kun nk."uskovaiset" käyvät ensimmäisenä kimppuun. En puhu nyt siis uskomattomista palstan vakiorienaajista vaan sellaisista jotka nimittävät itseään uskoviksi. Jeesus on sanonut, että kun hän tulee, löytäneekö Hän uskoa maan päältä.
Itse kirjoitan tänne aina rekisteröidyllä nimimerkilläni. Kukaan muu ei voi sitä käyttää. Suosittelen sitä sinullekin.
Muista, että kerran pilkkaajat ja fariseukset ( Raamatunlause -tyypit ) kaikki muutkin joutuvat häpeään. Nosta sinä pääsi korkealle ja tee sitä mitä nytkin teet ilolla ja riemulla niin palkkasi on oleva suuri. Muista Jarmo, että kukaan ei pysty ottamaan sinulta pois sitä uskoa ja sitä tehtävää mikä sinulle on annettu ellet sinä itse siitä luovu. Älä anna susien lampaiden vaatteissa häiritä sinua vaan vaella vakaasti eteenpäin.
Jos et kuitenkaan enää tänne palaa niin siunausta ja nähdään viimeistään perillä.- Kristuksen kuningaskuntaa r...
Kiitoksia sinulle Jarmo siitä, että välitit saamiasi näkyjä ja unia muillekin Jumalan omille Kristuksessa. Koen sisimmässäni, että ainakin niissä, mihin itse tutustuin, Jumalan Henki puhui niille, jotka ymmärtävät sitä kuunnella ja sisäistää.
Ja jos niitä edelleen saat, katson, että velvollisuutesi on saattaa ne edelleenkin muiden tietoon.
Eräällä niistä on minulle erityisen suuri merkitys. Jos Jumala suo, niin kerron sen ehkä jonkun päivän päästä, joten seuraa nyt edes sen verran tätä foorumia.
Uhkauksesi poistua foorumilta on sinänsä sekin hyvää ajoitusta, sillä alle viikon sisällä, uuden kuun päivään mennessä on eräs aikakausi päättynyt. Vaikka tätä rajakohtaa ei merkittäisikään millään valtavilla merkeillä maailmalla - mutta sekin on mahdollista - havaitsette sen kyllä enenevästi tämän rajakohdan ohittamisen jälkeen.
Tästä rajakohdasta eteenpäin jatkaa omalla tiellään todelliset Kristukseen ja Jumalaan liitetyt. Ja se toinen joukko on pedon vallan alle joutuneet ja joutuvat.
Päivä päivältä nämä kaksi joukkoa etääntyvät yhä kauemmaksi toisistaan ja vihat niiden välillä kasvavat. Pian sen toteatte.
Ja tämän pedon vallan alle jäävässä joukossa kiroukset alkavat vahvistua ja lisääntyä. Sillä ei ole enää Jumalan armoa varjelemassa, sillä se on otettu siltä pois. Tulette havaitsemaan, mitä se merkitsee.
Omat oppirakennelmasi ja päätelmäsi Jarmo eivät sen sijaan ole kaikki oikein - kenelläpä olisi - joten älä jää niiden vangiksi. Monet niistä on opittu muilta ja niissä on virheitä. Joten älä jää niiden vangiksi, vaan kuuntele sisäistä ääntäsi, sillä Jumala puhuu sydämellesi. Todennäköisesti olet itsekin oikeita Israelin jälkeläisiä ja sinulla on luonnetta, jota turhaan yrität vaimentaa. Et ehkä tiedosta sitä, mutta sekin on tarkoitettu palvelemaan oikealla tavalla Jumalaa. Sinulla voi olla taitoja, joita kohta tarvitaan. Ehkä tiedät itse, mitä tämä voi tarkoittaa.
Kehotan tai oikeammin suorastaan käsken sinua varaamaan itsellesi ja perheellesi seuraavien viikkojen ja kuukausien ajalle muonaa ja muita tarvikkeita. Jos et sinä, niin joku muu veli tai sisar voi niitä tarvita.
Tempaus voi alkutekstin mukaan tarkoittaa itse asiassa useampaakin asiaa, myös varsin ruumiillista turvaan viemistä. Muistakaa, että muinainen Israel Egyptistä lähdettyään otti mukaansa tavaraa niin paljon kuin sai mukaansa. Tuskin kaikki ruokakaan tuli ainakaan aluksi taivaasta. Jossain vaiheessa sitten mukaan otetut muonavarastot alkoivat ehtyä.
Jos Jumala on päättänyt, että asiat menevät tietyllä tavalla, siinä ei auta, jos on itse ajatellut sen menevän toisin. Voitte arvata, kummanko mielen mukaan asiat sujuvat. Ja Jumalan suunnitelmia ja toteuksia voi olla aika vaikea muuttaa, koska niiden takana voi olla muun muassa valtava määrä erilaisten tapahtumaketjujen ajoituksia suhteessa toisiinsa sekä Hänen lakinsa mukaisia syy ja seuraus -suhteita.
Edessämme voi olla kuukausia kestävä jakso, jolloin meidän on selvittävä omillamme. Ja siitä ette pääse pakoon kuin kuoleman kautta. Muutoin kyllä tarvitsette jonkin verran ruokaa ja nestettä vieläkin useammin, jotta henkenne pysyisi ruumiinne sisällä, joka on sen koti.
Tämä aika tulee erittäin pian. JOTEN HANKIKAA VÄLTTÄMÄTTÖMYYS -TARVIKKEENNE NYT!!!
Siunausta! - Hilipatipippam
Johan sinä olet aiemminkin lopettanut tänne kirjoittamisen ja ainakin kerran tai pari, joten tuskinpa maltat tälläkään kertaa oikeasti pitää lupauksesi.
Muistatkos muuten itse nimitelleesi täällä muita koskaan?- vaan ollaan
ja joskus mieli kiehahtaa. mutta onneksi meillä on anteeksi antava taivaallinen isä. ei kukaan ole täydellinen.
- Hilipatipippam
vaan ollaan kirjoitti:
ja joskus mieli kiehahtaa. mutta onneksi meillä on anteeksi antava taivaallinen isä. ei kukaan ole täydellinen.
Mutta tälle palstalle kirjoittelevat profeetat ovatkin ihan eri asia. Heidän arvostelunsahan on Pyhän hengen pilkkaa jne.
- tuhat ja yksi
Hilipatipippam kirjoitti:
Mutta tälle palstalle kirjoittelevat profeetat ovatkin ihan eri asia. Heidän arvostelunsahan on Pyhän hengen pilkkaa jne.
Koska se 2011-2012. on peloittavan lähellä vahojen väärien profeetojen on vaiettava ja uusien samoista liikkeistä tulevien aika koittaa uusilla väärien profeettojen ennustuksilla!
"Pyhän Hengen" pilkkaa oli jo 1981 ennustuksen arvostelu!
Niin myös ns,"Tukholman profetian" joka jo keksimisvaiheessa oli tuhoon tuomittu!
Ja sitten oli niin yhtenäistä se Millenium,että jo itsekkin pelkäsin että uskovat tekevät jotain pirunkureita osoittaakseen olevansa oikeassa ,mutta eivät hänne tee vaan odottaa!
Sinäänsä aika harmittomia nuo ääriliikkeiden Jeesuksen paluun odottajat, mutta niille ovat harmillisia jotka hurahtavat heidän uskoonsa ja joutuvat liikkeen maksumiehiksi ja naisiksi lopuksi elämäänsä .
Ulkopuolisille he kyllä virheellisillä profetioillaan todistavat Kristinuskon paikkansa pitämättömyyden,mutta kun sihen yhdistetään lapsesta sakka annettu uskonnon opetus,tahtoo olla niin jotta suuri yleisö suhtautuu asiaan välinpitämättömyydellä.
Itse olen joutunut siinä määrin Heluntailikkeen harhaoppien lähelle 1970 luvulla, joten en viitsi katsella aina tuon saman harhan toistoa mm, täällä kirjoittamatta mitään.
Jotkut luulevat että se totuus on jossain muussa liikkeessä tai ennustuksessa ja harhoja on liikkeellä eksytyksen vuoksi (Näinhän mm, Paavali antaa ymmärtääkkin.)
Mutta tosiasia on harhoja ovat kaikki Kristinuskon liikkeet ja sanoma Jeesuksestakaan ei pidä paikkaansa se on keksitty sinne , ei Jeesus koskaan tule takaisin sekin on oppi ,uskon oppi joka on ollut jo levityksessä n, 2000 vuotta. Ja noin kaukaista asiaa ei helposti valheelliseksi miellä ,koska siihen ovat niin suuret kansanjoukot jo uskoneet.
Valhe kun on riittävän suuri se on helpommin uskottavissa.
Ennustuksissa käytetään nykyään yleisemmin yhden vuosiviikon ja tarkemmin viimeisen vuosiviikon harhaa. Joka haluaa kumota noita "Jeesus tulee pian" ennustuksia tulee ottaa selvää mitä niillä vuosiviikoilla Danielin kirjassa alunpitäen tarkoitetaan.
Koska muita lähteitä ennustuksien laatijilla ei ole ,kuin Raamattu ja harhaennustuksen perintö ,joka alkaa Uudesta Testamentista.
Otetaan esimerkiksi Leo Meller hän on laatinut ennustuksia 1970 luvulta saakka ja samoja raamatunkohtia selostaa tänäpäivänä uusilla selityksillä,mitä se on ?
Selkokielellä sanottuna edelliset harhaennustus kirjat ja kasetit kun on myyty ,keksitään uudet harhaennustukset ja tehdään samatemppu niin monta kertaa kuin markkinat vetävät ja aina asiat kerrotaan uutenatotuutena Pyhässä Hengessä ,Jeesuksen nimessä jne,,.Ja kopsataan vieraista kultureista tulleita ennustuskirjallisuutta pääasiassa USA,sta ja myydään niitäkin profetioista kiinnostuneille!
Kiinnostusta riittää niin kauan kuin pystytään uskottelemaan ihmisille että Jumalan valitut saavat Jumalista tietoa tulevaisuudesta.( Siihen se lopahtaa kun ihmiset huomaavat ettei näin asiat ole!)Tunnistaen valheen valheena.
Moraali on alempana kuin lasten satukirjojen tekijöillä ja niiden myyjillä! - tuhat ja yksi
tuhat ja yksi kirjoitti:
Koska se 2011-2012. on peloittavan lähellä vahojen väärien profeetojen on vaiettava ja uusien samoista liikkeistä tulevien aika koittaa uusilla väärien profeettojen ennustuksilla!
"Pyhän Hengen" pilkkaa oli jo 1981 ennustuksen arvostelu!
Niin myös ns,"Tukholman profetian" joka jo keksimisvaiheessa oli tuhoon tuomittu!
Ja sitten oli niin yhtenäistä se Millenium,että jo itsekkin pelkäsin että uskovat tekevät jotain pirunkureita osoittaakseen olevansa oikeassa ,mutta eivät hänne tee vaan odottaa!
Sinäänsä aika harmittomia nuo ääriliikkeiden Jeesuksen paluun odottajat, mutta niille ovat harmillisia jotka hurahtavat heidän uskoonsa ja joutuvat liikkeen maksumiehiksi ja naisiksi lopuksi elämäänsä .
Ulkopuolisille he kyllä virheellisillä profetioillaan todistavat Kristinuskon paikkansa pitämättömyyden,mutta kun sihen yhdistetään lapsesta sakka annettu uskonnon opetus,tahtoo olla niin jotta suuri yleisö suhtautuu asiaan välinpitämättömyydellä.
Itse olen joutunut siinä määrin Heluntailikkeen harhaoppien lähelle 1970 luvulla, joten en viitsi katsella aina tuon saman harhan toistoa mm, täällä kirjoittamatta mitään.
Jotkut luulevat että se totuus on jossain muussa liikkeessä tai ennustuksessa ja harhoja on liikkeellä eksytyksen vuoksi (Näinhän mm, Paavali antaa ymmärtääkkin.)
Mutta tosiasia on harhoja ovat kaikki Kristinuskon liikkeet ja sanoma Jeesuksestakaan ei pidä paikkaansa se on keksitty sinne , ei Jeesus koskaan tule takaisin sekin on oppi ,uskon oppi joka on ollut jo levityksessä n, 2000 vuotta. Ja noin kaukaista asiaa ei helposti valheelliseksi miellä ,koska siihen ovat niin suuret kansanjoukot jo uskoneet.
Valhe kun on riittävän suuri se on helpommin uskottavissa.
Ennustuksissa käytetään nykyään yleisemmin yhden vuosiviikon ja tarkemmin viimeisen vuosiviikon harhaa. Joka haluaa kumota noita "Jeesus tulee pian" ennustuksia tulee ottaa selvää mitä niillä vuosiviikoilla Danielin kirjassa alunpitäen tarkoitetaan.
Koska muita lähteitä ennustuksien laatijilla ei ole ,kuin Raamattu ja harhaennustuksen perintö ,joka alkaa Uudesta Testamentista.
Otetaan esimerkiksi Leo Meller hän on laatinut ennustuksia 1970 luvulta saakka ja samoja raamatunkohtia selostaa tänäpäivänä uusilla selityksillä,mitä se on ?
Selkokielellä sanottuna edelliset harhaennustus kirjat ja kasetit kun on myyty ,keksitään uudet harhaennustukset ja tehdään samatemppu niin monta kertaa kuin markkinat vetävät ja aina asiat kerrotaan uutenatotuutena Pyhässä Hengessä ,Jeesuksen nimessä jne,,.Ja kopsataan vieraista kultureista tulleita ennustuskirjallisuutta pääasiassa USA,sta ja myydään niitäkin profetioista kiinnostuneille!
Kiinnostusta riittää niin kauan kuin pystytään uskottelemaan ihmisille että Jumalan valitut saavat Jumalista tietoa tulevaisuudesta.( Siihen se lopahtaa kun ihmiset huomaavat ettei näin asiat ole!)Tunnistaen valheen valheena.
Moraali on alempana kuin lasten satukirjojen tekijöillä ja niiden myyjillä!Sanon vaan edellisestä tuhat ja yksi viestistä ,jotta oli pase hyvä ja selkeä ,mutta ilmeisesti kysykset puuttuvat kun ei keskustelua synnytä!??
Joo muuten 1975 oli se jehovantodistajien TEMMATTU Pekka ja Liisa kävivät keskusteluja meillä ja hävisivät ilmoittamatta etteivät enää tule!( ei se harmakaan tullut!)
Sitten 1970 luvulla se Jeesuksen tulo ja tempaus oli niin lähellä kuin tänäkin päivänä !
Kävin helluntalaisten kokouksessa ja jos liian hiljaiselta näytti katsoin joko ne on "TEMPAISTU"
No ei ollut!
Kävin useammin kuuntelemassa ja huomasin etteine samallatavalla kaikki saarnamiehet juttele ja siitä se totuus alkoi valeta! - tuhat ja yksi
tuhat ja yksi kirjoitti:
Sanon vaan edellisestä tuhat ja yksi viestistä ,jotta oli pase hyvä ja selkeä ,mutta ilmeisesti kysykset puuttuvat kun ei keskustelua synnytä!??
Joo muuten 1975 oli se jehovantodistajien TEMMATTU Pekka ja Liisa kävivät keskusteluja meillä ja hävisivät ilmoittamatta etteivät enää tule!( ei se harmakaan tullut!)
Sitten 1970 luvulla se Jeesuksen tulo ja tempaus oli niin lähellä kuin tänäkin päivänä !
Kävin helluntalaisten kokouksessa ja jos liian hiljaiselta näytti katsoin joko ne on "TEMPAISTU"
No ei ollut!
Kävin useammin kuuntelemassa ja huomasin etteine samallatavalla kaikki saarnamiehet juttele ja siitä se totuus alkoi valeta!niin kuumaa tempausta ilmassa ,jotta kerrottiin Jeesuksen tempaavan omansa autonratistakin ja autot ajelevat liikenteessä olman kuskeja.
Ja sitten ne lapsenvaunut lapset muka temmataan pois syntisiltä siittäjiltä ja heidän huora äideiltään. (Sitäkään en ole nähnyt!)
Tänään ajelin autolla ensin edessä ajava tempaisi oikeaan niin paljon kuin vain pystyi, sitten vasempaan toiselle kaistalle, ajattelin vittu en tempaise no heti perun päätökseni ja tempaisin hyvissä ajoin etten ajanut edessämme ajaneen oikealle kääntyvän perään.
Sitten tuli TEMPAUS mieleen ja ajattelin samase on minunkin tempaista jos joku muukin tempaisee, kekis mieli imitoida noita 1970 luvun saarnamiehiä ,muta antaa olla koska erheellisesti luulette sen olevan Pyhän Hengen pilkkaa (jota ette kylläkään pysty määrittelemään.)
Sitten surullinen juttu siitä vauvojen tempaisuta toistakymmentä vauvaa kuolee ilman suurempaa syytä nukkuessaan, kun Jumala ei suojele on sen tehtävä synnissä siittäneiden ,-ehkäisykeinoja ovat unitutti,nukkumaasento ja itkuhälyytin.Jos vauvanne kuitenkin tempaistaan olkoon se kirkkain tähti taivaalla!Hyvien muistojen kanssa on helpompi elää!
- on ennenkin turhautunut
kun toiset ovat rohjenneet olla eri mieltä. Jos haluaa, että vain nyökytellään, niin parasta perustaa oma foorumi ja keskustella siellä itsensä kanssa. Tai sivupersoonan, kenellä sellaisia on.
- kuin foorumit
ja järkevämpää tekemistä kuin täälä olla. Toisilla voi olla jopa oikeita sosiaalisia ystävyyssuhteita.
- siunausta
Mutta noista sivupersoonista. Jos jollakin on?
Tuolla rukouspalstalla on eräällä erimielisellä henkilöllä sivupersoonia. Olen yrittänyt keskustella niiden useammankin kanssa. Mutta on alkanut välttelemään. Ei ala olemaan edes samaa mieltä. Etsii vain erimielistä seuraa kaikille persoonilleen. On ilmeisesti vaikea koordinoida kaikki identiteetit samaan linjaan. On siis varmuuden vuoksi eri mieltä.
Sitten on toisella foorumilla sellainen persoona, mikä sulkee aluksi lämpöiseen kristilliseen syleilyynsä, ja kohta sen jälkeen lähituntumassa iskee puukon selkään. Ja sitten esittää viatonta, mutta viisasta uskisparkaa.
Ennustus: Joillakin on patologinen persoonallisuuden (hauska sinänsä) rakenne. Mutta ei ehkä tule koskaan paranemaan? Toinen ennustus: Maailmanloppu tulee. Ja lopuksi:Kaikki eivät relaa tarpeeksi.Hymyä pyllyyn. Katsotaan toteutuuko?
- *debi*
musta joskus tuntuu että pitäs jo etukäteen pyytää anteeksi ennen kuin ottaa kantaa...
kirjotettuna moni asia saa paljon terävämmän merkityksen kuin on alun perin tarkottanut.
eilen mietin ihan samanlaisia asioita, oisko parempi häipyä kun sen voi vielä hyvin mielin tehdä. joskus joku oma tai toisen kommentti jää tosi pahasti kaivelemaan.
tää on hyvä paikka opetella anteeksiantoa, ittelle ja muille.
"Siitä teidät tunnetaan minun opetuslapsikseni että teillä on keskinäinen rakkaus."
"Olkaa veljellisessä rakkaudessa helläsydämiset toisianne kohtaan; toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne."
joskus vaan mietin onko tää ensinkään Jumalan tahto että täällä keskustellaan, missä on sanoja paljon ei ole syntikään kaukana...
jos ollaan erimieltä niin koitetaan sanoa se nätisti ja kunnioittavasti toista nolaamatta... - merim.raimo
ja "debi" kirjoittaa tossa ylempänä "toinen toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne" erittäin hyvä kehoitus Raamatusta.Ja onhan raamatussa niin paljon muutakin,siellä kerrotaan valheveljistä, raatelevista susista, valkeuden enkeleiksi pukeutuneista, joista meidän pitää "topakasti" varoittaa vastasyntyneitä, jotka eivät vielä ole harjaantuneet eroittamaan eksytyksen kavalia juonia.Se on rakkautta, kun selvästi varoittaa, eikä se, että kun minä en nyt oikein tiedä, niin parempi on vain "siunailla". Se on nyt niin ,että se Toronton ja Lakelandin henki on jo saanut erittäin paljon sijaa Suomessa ja Ruotsissa.Ja näkeehän sen kokouksissakin, ylistämällä yritetään saada Jumalalta merkkejä? (merkit seuraavat)niitä jotka "uskaltavat"mennä kadulle evankelioimaan? siis uskoa ja uskaltaa.Niin usein ollaan kärkkäitä sanomaan "älkää tuomitko" muttakun Raamatussa lukee myöskin, "Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio" Joh.7:24. siunausta sulle Jarmo, ota vaikeudet Herran sallimana kasvattamisena tulevia ja paljon suurempia "vaikeuksia" varten. :)
- Saara
Kaunis kiitos sinulle Raimo taas hyvästä kirjoituksesta. En tarvitse itse siihen mitään lisätä.
Ja Jarmolle paljon siunausta ja kiitos kaikesta mitä olet meille antanut!
- Jeesus tulee pian joten ei ...
kauan odotella. Olen ollut uskossa vuodesta 1992, ja olen ollut todella surullinen vanhaan minään, joka on ollut omavanhurskas. Kovan kautta on Herra tehnyt kivisydämmestä lihasydämmen. Nykyään en tuomitse "vääräuskoisia", "menestysteologeja", "rikkaita uskovia", "toisin raamatusta ajattelevia" ja muita lähimmäisiä -vaan sydemmeni huutaa: Palasta ja auta meitä KURJIA. Lapseni sairastumisen jälkeen jälkeen ymmärrän, että kivisen sydämmen on muututtava, jota Herra voi auttaa meitä kohtaamaan lähimmäinen. Jeesus sinua Jarmo siunatkoon!
- lukijaaa..
taas tänne kirjoittamaan. On täällä pelastumattomia sieluja palstalla lukemassa sattumoisin.
Luen "pelastussanoma" sivuillasi melkein päivittäin. Oikein hyvä sivusto kun et hauku muita uskovia kuten Suomi cutting edge sivusto tekee siitä tulee paha olo oikeastaan se on arvostelusivu, myöskin tämäkin palsta. Jeesus käskee rakastamaan lähimmäisiä.
Siunausta.. .- vielä palata
palstalle???
Toivottavasti jatkat vielä joskus kirjoittamista. Vaikka olen eri mieltä tempauksista ja joistakin muista asioista, niin sulla on ollut myös hyviäkin kirjoituksia. Tämä viimeisin on sellainen. Olen samaa mieltä kanssasi asioista joita tuot nyt julki.
Tämäkin palsta on pitkälti arvostelu palsta, niin kuin joku yllä mainitsikin. Aika ristiriitaista on tuo, että Raamattu opettaa rakastamaan lähimmäisiä niin kuin itseä, mutta näkyykö se uskonto palstoilla? Ei se ainakaan tällä -ja raamattupalstalla kovin hyvin aina näy. Toisaalta kritiikkiäkin tulee kestää kunhan se vaan on asiallista ja perusteltua. Ei muuten voi kasvaa ihmisenä.
Itse kun ekaa textiäni tänne väsäsin tuossa reilut kolme kuukautta sitten, niin kyllä mua jännitti ja kai vähän pelottikin, et millasen vastaanoton se saa. Mietin myös et miten mä pystyn käsitteleen, jos tuleekin lokaa niskaan. Eli kestääkö itsetunto sitä. Ateisteilta nyt voi odottaakin piikittelyä, mutta jos sitä (piikittelyä)tuleekin ns. kristityiltä, niin mitä lähimmäisen rakkautta se on?
Onko kaikilla joku vimmattu tarve olla ainoona oikeassa? On kai. Muuten on kuin eksynyt,harhaoppinen saatanan perässä kulkeva, elävältä haudattu zompi.
Sä kai ootat nyt sitä kesäkuun tempausta? Sitten kun se on ohi, niin tervetuloa viimeistään silloin takaisin, mutta jos ne seuraavien tempausten ajankohdat kuitenkin jättäsit mainitsematta. Oikein ennustaminen kun olisi suotavaa.- Ei koko aikaa
tarvitse etulinjassa seisoa, ei, vaan voit levähtää hetken linjojen takana ja tulla sitten takaisin.
En nyt tiedä miksi laitan tämän Raamatunkohdan, mutta laitan kumminkin:
Matt.21:
28. Mutta miten teistä on? Miehellä oli kaksi poikaa; ja hän meni ensimmäisen luo ja sanoi: 'Poikani, mene tänään tekemään työtä minun viinitarhaani'.
29. Tämä vastasi ja sanoi: 'En tahdo'; mutta jäljestäpäin hän katui ja meni.
30. Niin hän meni toisen luo ja sanoi samoin. Tämä taas vastasi ja sanoi: 'Minä menen, herra', mutta ei mennytkään.
31. Kumpi näistä kahdesta teki isänsä tahdon?" He sanoivat: "Ensimmäinen". Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: publikaanit ja portot menevät ennen teitä Jumalan valtakuntaan.
32. Sillä Johannes tuli teidän tykönne vanhurskauden tietä, ja te ette uskoneet häntä, mutta publikaanit ja portot uskoivat häntä; ja vaikka te sen näitte, ette jäljestäpäinkään katuneet, niin että olisitte häntä uskoneet.
--------------------
Jotenkin tuntuu, että evankeliumia on vain julistettava; uskoo ihmiset sen, tai ei.
Ja on ihmisiä jotka näkee vanhurskauden polun, mutta ei usko silti.
Älä jätä meitä tyystin, Veli! Olet saanut lahjasi Jumalalta, älä piilota sitä leiviskääsi minkä olet Herralta saanut. Ei meille ole luvattu helppoa tietä, mutta Jeesus on luvannut olla kanssamme. Muista Jeremiaa, mitä vaikeuksia hän kohtasi kun oli Jumalan profeettana., Tai Jeesus, joka oli synnitön, mitä Hän sai kestää.
Rukoile Jumalalta ymmärrystä kuuluuko sinun sittenkin kirjoittaa täällä kanssamme. Jos sinun kirjoituksesi ei olisi Jumalasta, saisit olla pilkasta vapaa, mutta kun ne on Jumalasta, niin sinulla ei ole helppo tehtävä, vaan monen ahdistuksen kautta, teemme kotimatkaa.
"Ap.t14:22 ja vahvistivat opetuslasten sieluja ja kehoittivat heitä pysymään uskossa ja sanoivat: "Monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisälle Jumalan valtakuntaan."
Jumala sinua runsaasti siunatkoon, ja antakoon voimia kestää koetukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896