nyt uusi työpaikka missä hometta, ja koko ajan oireillut olen.Ääni poissa..nuhaa..silmäoireet..jne.Nyt kipeä kuukauden yskin..ts päättyy toukokuun loppuun.Työkkäris sanotiin ole tarkka kun valitset työpaikkaa olen astmaatikkokin mutta pakko tehä töitä ja altistaa itsensä en muuta vaihtoehtoa nää.Muuten tykkään työstäni.
Mitä te olette tehneet tommosissa tilanteissa se on aika paha tilanne..joku päivä pyöryttää ilmassa ihanko myrkynkatku.Saisko verikokeesta sillon niitä myrkkyvastaaineita jos oikeeseen aikaan ménis näytille.Tuuletan sillon.Vaikka ilmastointi on.Tuuletus auttanut entisissäkin työpaikoissa.Mulle tulee joku muu sairaus nyt kroonistuu..poskiontelot ja korvat??!
home työpaikat..
7
725
Vastaukset
- verikokeet auttaa
nyt on kyllä nähtävissä selkeää järjen köyhyyttä:
jos oireilet työpaikalla ja aiot siitä huolimatta siellä olla kun työstäsi tykkäät, niin mitä luulet että verikokeiden otto asiaa auttaa.
Mikä ihmeen pakko sinun on itseäsi tahallisesti altistaa, en nyt ymmärrä tätä ajatustasi ollenkaan? - siinä
verikokeet auta. Eikä niistä edes mitään tahdo selvitä.
Valitettavasti ainoa mahdollisuus on päästä puhtaisiin tiloihin, joissa et oireile. Jos koko ajan olet altistavissa tiloissa, niin tilanteesi vain pahenee koko ajan. Sitten on tosi hankala olla, kun ei pysty olemaan juuri missään.
Oireilevatko muut työntekijät ?
Onko asiaan tulossa mitään parannuksia ?
Päättyykö työsi siis toukokuun lopussa. Poistu vain sieltä, jos tilanne ei parane, vaikka työsi olisi mielekästä. Yritä sen jälkeen saada uusi työpaikka, jossa toivottavasti ei ole hometta. Kyllä sellaisiakin vielä on, vaikka suurin osa julkisista rakennuksista on homeessa, sehän on tiedossa.- kirjoittaja..
oireilee muutkin eikä ne aijo vaihtaa työpaikkaa.Niillä vaan ei oo astmaa.Mulle tulee semmoinen kuumeinen olo,saattaa mennä ohi puolessa tunnissa, pyörryttää,ilmassa haisee home..eli myrkytystila ihan ja pahimmillaan muutaman kerran meinannut mennä ihan taju.Ja missään muussa ei ole vikaa kun tos oireilussa.Eli mulla nousee elimistössä joku..eli joku sano et verikokeissa pitäs näkyä jotain???!allergeenejä...mitä ne sit onkaan en tiedä.Nyt paha yskä tullut(verta) ja poskiontelot mentävä lääkäriin ehkä kysyn asiaa siellä enempi.Kokemuksesta sanon että keväällä helpottaa eli kuukauden kuluttua.
- äkkiä ulos rakennuksesta
kirjoittaja.. kirjoitti:
oireilee muutkin eikä ne aijo vaihtaa työpaikkaa.Niillä vaan ei oo astmaa.Mulle tulee semmoinen kuumeinen olo,saattaa mennä ohi puolessa tunnissa, pyörryttää,ilmassa haisee home..eli myrkytystila ihan ja pahimmillaan muutaman kerran meinannut mennä ihan taju.Ja missään muussa ei ole vikaa kun tos oireilussa.Eli mulla nousee elimistössä joku..eli joku sano et verikokeissa pitäs näkyä jotain???!allergeenejä...mitä ne sit onkaan en tiedä.Nyt paha yskä tullut(verta) ja poskiontelot mentävä lääkäriin ehkä kysyn asiaa siellä enempi.Kokemuksesta sanon että keväällä helpottaa eli kuukauden kuluttua.
Itselläni tulee pyörrytysoire, jos joudun rakennukseen, jossa on hometta. Menen ihan sekavaksi, nenä menee tukkoon ja silmiä kirvelee. Olen altistunut homeelle aiemmin, joten en enää kestä olla homeisissa tiloissa. Noin tunnin oleskelun jälkeen olo on kuin kuumeessa ja flunssassa. Kun pääsee pois, se helpottaa ja menee ohi.
Usein näihin auttaa ainoastaan työpaikan vaihto. Itselläni auttoi ja uusi työpaikka on ok ja oireet hävisi, tosin minulle jäi krooninen nuha ja tuli pöly/siitepölyallergiat, mitä ei ennen ollut sekä hajuherkkyys esim. hajuvesille ja pesuaineille. - myös...
kirjoittaja.. kirjoitti:
tuli kuumeinen, pyörryttävä olo, päänsärkyä ja kasvot tuntuivat turralta, nykivältä, johtui ilmeisesti poskionteloiden turpoamisesta, vaikka nuhaa ei ollut, sydän tuntui joskus lyövän miten sattuu, ilmeisesti jonkinlainen myrkytysoire oli kyseessä. Silloin mm. hajuvedet ja muutkin voimakkaat hajut saivat aikaan huimausta ja pahoinvointia.
Itsekin yritin sinnitellä työpaikallani oireiden kanssa monta vuotta.
Olo tuntui aluksi helpottavan, kun olin viikonlopun pois tai lomalla. Lopuksi tilanne vain paheni niin, että muutaman päivän poissaolo ei enää helpottanut ja oireet palasivat aina vain pahempina, kun palasin takaisin työpaikalle.
Ihmisten täytyisi itse tajuta, että semmoisessa paikassa, jossa sinäkin olet, ei pitäisi kenenkään työskennellä. Lain mukaan työnantajan velvollisuus on järjestää sellaiset tilat, joissa ihmiset voivat työskennellä sairastumatta.
Verikokeissa ei monesti näy mitään ainakaan ennen kuin tilanne on jo tosi huono. - kirjoittaja.. .
myös... kirjoitti:
tuli kuumeinen, pyörryttävä olo, päänsärkyä ja kasvot tuntuivat turralta, nykivältä, johtui ilmeisesti poskionteloiden turpoamisesta, vaikka nuhaa ei ollut, sydän tuntui joskus lyövän miten sattuu, ilmeisesti jonkinlainen myrkytysoire oli kyseessä. Silloin mm. hajuvedet ja muutkin voimakkaat hajut saivat aikaan huimausta ja pahoinvointia.
Itsekin yritin sinnitellä työpaikallani oireiden kanssa monta vuotta.
Olo tuntui aluksi helpottavan, kun olin viikonlopun pois tai lomalla. Lopuksi tilanne vain paheni niin, että muutaman päivän poissaolo ei enää helpottanut ja oireet palasivat aina vain pahempina, kun palasin takaisin työpaikalle.
Ihmisten täytyisi itse tajuta, että semmoisessa paikassa, jossa sinäkin olet, ei pitäisi kenenkään työskennellä. Lain mukaan työnantajan velvollisuus on järjestää sellaiset tilat, joissa ihmiset voivat työskennellä sairastumatta.
Verikokeissa ei monesti näy mitään ainakaan ennen kuin tilanne on jo tosi huono.oireet,,ja astmakin.En vaan tiedä mitä tekis.Kait jos ts jatkuu sairastan!
oon poissa!!Minusta tilanne on kauhea.
Tykkään niin olla siellä ja elämme huonoja aikojakin nyt työpaikka olis tosi tärkee mutta miten lie menetetty terveys sitten??jos saa vaikka corpin tyylisen taudin ja hengityskoneen kotiin saa niin eipä naurata.En polta tupakkaa, en oo koskaan.Harmittaaa.. - Homepaska
kirjoittaja.. . kirjoitti:
oireet,,ja astmakin.En vaan tiedä mitä tekis.Kait jos ts jatkuu sairastan!
oon poissa!!Minusta tilanne on kauhea.
Tykkään niin olla siellä ja elämme huonoja aikojakin nyt työpaikka olis tosi tärkee mutta miten lie menetetty terveys sitten??jos saa vaikka corpin tyylisen taudin ja hengityskoneen kotiin saa niin eipä naurata.En polta tupakkaa, en oo koskaan.Harmittaaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p465269Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511730Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1331700Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141335
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41230No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol24116081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877