Tästä se taas lähtee pikkuhiljaa kehittymään, kuten oli nähtävissä.
Eikö ne koskaan opi?
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/03/842302
Diktatuuri etenee
8
324
Vastaukset
kunnes keskuskomitealta pitää pyytää lupa jos haluaa päästää pahat henget kiljumaan. Kansan alistaminen on alkanut ja sen priimus moottorina on itse Hugo I Suuri.
- proletaari
Sama paska eri paketti.
Valtaeliitti ottaa kaiken ja hväksikäytetty työläiskansa eli proletaarit kyykkyyn.
Sama saatanan kuvio toistuu aina, siinä on Hannullekin tieteellisen selvittämisen paikka, kun dialektiikka veretään vessapytystä.
kansanvalta avastaan...? Diktatuuria on täällä, kapitalistista diktatuuria, yksilökeskeistä natsismia ja totalitarismia. Suomen kuppanen oikeuslaitos karmeana esimerkkinä, täynnä tyhmiä murhanhimoisia tuomareita.
Hallinon pakkokeinot murhaavat suomalaisia satoja vuodessa, hallinto peittelee tämän ja sinä rääkyt lailliselle kansanvallalle, oletko ihan terve vai oikeusoppinut.
Mikä vaivaa porvaria, kun on niin saatanan tyhmä!- fighter53
Vai onkohan tiedoissani jotain aukkoja....
En ole kovin hyvin perehtynyt niin kaukaisen ja eksoottisen maan asioihin, mutta kyllä sen verran olen uutisointia seurannut, että tiedän sen, että Huuko on jo 2 kertaa valittu maan presidentiksi ihan niillä porvariston peräänkuuluttamilla, vapailla ja YK:n valvomilla vaaleilla, ja kyllä Huuko sai selvän enemmistön äänistä molemmilla kerroilla, viimeisissä vaaleissa vielä selvemmän voiton kuin ensimäisissä.
Miksi nyt porvaripojat ei kunnioita Venezuelan kansan tahtoa valita sosialismin tie? Vai vituttaako teitä se, että tällä kertaa maan armeija ei olekaan kaatamassa laillista hallintoa CIA:n avulla kuten Chilessä vuonna 1973?
Jään odottamaan vastausta. - rajanvartija
Suomessa on laillinen kansanvalta rääkyt sinä mitä tahansa. Vaalit käydään joka neljäs vuosi.
Miksi siis räkytät? Jos asiat ei suju äänestä ensi vaaleissa toista ehdokasta, näin se menee.
Suomessa ei vangita ja deletoida opposition edustajia kuten kommunistisissa maissa.
Jos niin tehtäisiin olisit varmaan jo kiven sisässä tai suu täynnä multaa reikä niskassa. Siinä on vissi ero.
Kävikö sinun käräjöinti niin kalliiksi, että piti julistautua varattomaksi eläkeläiseksi vai mikä oli kun noin vituttaa? Yhteiskunta maksaa?
Tuommoinen nerohan äkkiä tienaa pistämällä yrityksen pystyyn muutaman miljoonan. Pääset sitten jakamaan ne leipäjonoihin. ollaan keskittämässä valtaa keskukseen ja vähentämässä alueiden sananvaltaa. Kun valta keskitetään ensin johtoryhmälle niin hetken päästä se on Hugo I:llä. Ei ole missään mennyt sosialismin kokeilut putkeen, kaikki ovat päätyneet varsin pian diktatuuriin alkuinnostuksen loputtua. Jos nyt käy paremmin niin hyvä on, olisi meinaan eka kerta.
Sosialismissa ei ole kansanvaltaa koska oppositiota ei saa perustaa, ehdokkaita ei voida asettaa kansan toimesta jos valtaapitävät eivät niitä hyväksy. Siinä jo pari estettä sosialismin kansanvallalle.
Meillä on kansanvalta, sinäkin änkyräkommunistina voit asettua ehdokkaaksi vaaleissa ja jos saat kannatusta niin pääset eduskuntaa tai kunnanvaltuustoon tai EU-edustajaksi vaaleista riippuen. Siinä on kansanvalta parhaimmillaan.
Kenet täällä hallinto murhaa, on sinulla aika omituinen mielikuvitus. En ole 65 vuotisen elämäni aikana havainnut yhtään tapausta joten ei se kovin yleistä voi olla.
laskeskelin viimevaaleista jotta sinun kaltaistesi kannatus on promilleluokkaa joten ei hätää, prosenttiluokkaankin on vielä pitkä matka.- fighter53
Työeläkeläinen kirjoitti:
ollaan keskittämässä valtaa keskukseen ja vähentämässä alueiden sananvaltaa. Kun valta keskitetään ensin johtoryhmälle niin hetken päästä se on Hugo I:llä. Ei ole missään mennyt sosialismin kokeilut putkeen, kaikki ovat päätyneet varsin pian diktatuuriin alkuinnostuksen loputtua. Jos nyt käy paremmin niin hyvä on, olisi meinaan eka kerta.
Sosialismissa ei ole kansanvaltaa koska oppositiota ei saa perustaa, ehdokkaita ei voida asettaa kansan toimesta jos valtaapitävät eivät niitä hyväksy. Siinä jo pari estettä sosialismin kansanvallalle.
Meillä on kansanvalta, sinäkin änkyräkommunistina voit asettua ehdokkaaksi vaaleissa ja jos saat kannatusta niin pääset eduskuntaa tai kunnanvaltuustoon tai EU-edustajaksi vaaleista riippuen. Siinä on kansanvalta parhaimmillaan.
Kenet täällä hallinto murhaa, on sinulla aika omituinen mielikuvitus. En ole 65 vuotisen elämäni aikana havainnut yhtään tapausta joten ei se kovin yleistä voi olla.
laskeskelin viimevaaleista jotta sinun kaltaistesi kannatus on promilleluokkaa joten ei hätää, prosenttiluokkaankin on vielä pitkä matka.Minä kommentoin ja sen jälkeen panen taas kuulokkeet päähäni ja kilautan uudelle romanialaiselle tuttavalleni skypellä
Ensinnäkin, ei minulla ole siihen mitään sanottavaa että vasemmiston kannatus (siis koko vasemmiston) Suomessa on tällä hetkellä se mikä se on, mutta kuten dialektiikassa todetaan, mikään ei ole pysyvää, mikä on ei pysy, varma ei ole varmaa, kun hallitsevat ovat puhuneet, tulevat hallitut puhumaan, ja ei koskaan, on vielä tänään, näin Bertolt Brechtiä lainatakseni.
Ja Huukon ovat valinneet pressaksi nimenomaan Venezuelan vähäväkiset, tuskin minun tarvitsee alkaa luettelemaan mitä kansanosia vähäväkisiin kuuluu.
Ja he HYVÄKSYVÄT sen kaiken mitä heidän valitsemansa maan hallintokoneisto tekee, vaikka se sitten päättäisi ammuttaa koko kansan, asiaa näin hirtehishuumorilla kärjistääkseni.
Ja mistä sinä tiedät "minunkaltaisteni" kannatuksen, kun en kuulu mihinkään puolueeseen, olen sitoutumaton vasuri, sen toki myönnän, että aikoinaan olin SKP:n jäsen, mutta minua ei aina siinä puolueessa hyvällä silmällä katsottu, sain niin monta kertaa kuulla olevani milloin militaristi, milloin anarkisti, milloin taas maolainen, jne, että tein jo kauan sitten asiassa omat johtopäätökseni, ja siitä saakka olen kulkenut omia polkujani, enkä ole sitä kertaakaan katunut.
Ja kyllä minä olin aikoinaan kunnallisvaaliehdokkaanakin, mutta en kyllä SAATANA enää lähtisi mukaan siihen rulianssiin.
Olisihan mulla paljonkin mistä kirjoittaa, mutta alan mieluummin juttelemaan skypessä neitojen kanssa kuin että haaskaan täällä aikaani teidän riitapukareiden kanssa.
Tsau moro moi! fighter53 kirjoitti:
Minä kommentoin ja sen jälkeen panen taas kuulokkeet päähäni ja kilautan uudelle romanialaiselle tuttavalleni skypellä
Ensinnäkin, ei minulla ole siihen mitään sanottavaa että vasemmiston kannatus (siis koko vasemmiston) Suomessa on tällä hetkellä se mikä se on, mutta kuten dialektiikassa todetaan, mikään ei ole pysyvää, mikä on ei pysy, varma ei ole varmaa, kun hallitsevat ovat puhuneet, tulevat hallitut puhumaan, ja ei koskaan, on vielä tänään, näin Bertolt Brechtiä lainatakseni.
Ja Huukon ovat valinneet pressaksi nimenomaan Venezuelan vähäväkiset, tuskin minun tarvitsee alkaa luettelemaan mitä kansanosia vähäväkisiin kuuluu.
Ja he HYVÄKSYVÄT sen kaiken mitä heidän valitsemansa maan hallintokoneisto tekee, vaikka se sitten päättäisi ammuttaa koko kansan, asiaa näin hirtehishuumorilla kärjistääkseni.
Ja mistä sinä tiedät "minunkaltaisteni" kannatuksen, kun en kuulu mihinkään puolueeseen, olen sitoutumaton vasuri, sen toki myönnän, että aikoinaan olin SKP:n jäsen, mutta minua ei aina siinä puolueessa hyvällä silmällä katsottu, sain niin monta kertaa kuulla olevani milloin militaristi, milloin anarkisti, milloin taas maolainen, jne, että tein jo kauan sitten asiassa omat johtopäätökseni, ja siitä saakka olen kulkenut omia polkujani, enkä ole sitä kertaakaan katunut.
Ja kyllä minä olin aikoinaan kunnallisvaaliehdokkaanakin, mutta en kyllä SAATANA enää lähtisi mukaan siihen rulianssiin.
Olisihan mulla paljonkin mistä kirjoittaa, mutta alan mieluummin juttelemaan skypessä neitojen kanssa kuin että haaskaan täällä aikaani teidän riitapukareiden kanssa.
Tsau moro moi!mutta hannulle se vastaus oli tarkoitettu. Saapa siihen muutkin kantaa ottaa vaan näin saattaa keskustelu mennä "hyvää päivää - kirvesvartta" linjalle, jutun jonka uskon jokaisen suomalaisen kuulleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944