Pankki ehdotti 59th€ lainaani takaisinmaksuturvaa joka olis noin 21 €/kk(noin 3000€ koko ajalta).
Kantsiiko ottaa vai onko jotain muita vaihtoehtoja tai tapoja?
Maksuturva sisältää mm. työttömyyden, tapaturman, yms.
Kiitos.
Asuntolainaan takaisinmaksuturva??
4
647
Vastaukset
- ex-pankkitäti
Niin, lue hyvin tarkkaan ne ehdot, että missä tilanteessa takaisinmaksuturva todellakin maksaa jotain, esim. maksaako jos lomautetaan, miten työttömyyden kesto vaikuttaa, mistä sairauksista johtuvan tilanteen korvaa (useissa on ollut ehtoja, ettei korvaa esim. jonkun syöpätaudin iskiessä tai jos tulee mielenterveyden ongelmia...masennus on varsin yleistä...). Riski nimittäin on, että asiakas luulee saavansa korvauksen, mutta peruste onkin ehdoissa suljettu pois. Jos et jotain kohtaa ehdoissa ymmärrä, pyydä virkailijaa selittämään kunnes ymmärrät. Lisäksi tarkista, miten kauan vakuutus on voimassa (onko vain esim. ekat 5 vuotta laina-ajasta tms.).
Itse olen ollut pankissa töissä, ja siihen aikaan näitä jo alkoi olla. Me emme vakuutuksia tyrkyttäneet, suosittelimme perheellisten velallisten ottavan ihan tavallisen henkivakuutuksen (pahimman tilanteen varalta) ja sitten jos tuli työttömyyttä tai terveysongelmia, neuvottelimme lyhennysvapaasta tai kk-erän alentamisesta. Pienen pankin hyviä puolia, saatettiin tehdä noin.
Mutta siis, neuvon perehtymään huolellla vakuutukseen!- näin lue ehdot tai kysele
kiitos asiallisesta vastauksesta vaikka ei minua koskekkaan kela,työkkäri,pankki, vakuutuslaitokset
kusettavat jos vain annat niille mahdollisuuden - vielä lääkärit
näin lue ehdot tai kysele kirjoitti:
kiitos asiallisesta vastauksesta vaikka ei minua koskekkaan kela,työkkäri,pankki, vakuutuslaitokset
kusettavat jos vain annat niille mahdollisuudenovat lähteneet tähän Kakkoselta tuli lakimies ohjelma joka käsitteli lääkärin tekemää
hoitovirhettä jonka seurauksena oli hermovaurio
minun hyvä ystäväni teki itsemurhan hermovaurion
takia neljä vuotta yritti taistetta Hämeenlinnan
keskussairaalan lääkäreitä Kelaa ym vastaan tuloksetta.Ko henkilön sairautta hoidettiin ensin
väärin tehdyn diaknoosin mukaan pari vuotta vasta
kun potilas itse vaati usean kerran uusia tutkimuksia niin löytyi syöpä. Ammattitaidottamat
lääkärit aiheuttivat hermovaurion itsemurhia n.200kpl/v tehdään näissä tapauksissa - ex-pankkitäti
vielä lääkärit kirjoitti:
ovat lähteneet tähän Kakkoselta tuli lakimies ohjelma joka käsitteli lääkärin tekemää
hoitovirhettä jonka seurauksena oli hermovaurio
minun hyvä ystäväni teki itsemurhan hermovaurion
takia neljä vuotta yritti taistetta Hämeenlinnan
keskussairaalan lääkäreitä Kelaa ym vastaan tuloksetta.Ko henkilön sairautta hoidettiin ensin
väärin tehdyn diaknoosin mukaan pari vuotta vasta
kun potilas itse vaati usean kerran uusia tutkimuksia niin löytyi syöpä. Ammattitaidottamat
lääkärit aiheuttivat hermovaurion itsemurhia n.200kpl/v tehdään näissä tapauksissaMitähän tällä oli tekemistä alkuperäisen viestiketjun aloittajan asian, eli lainan takaisinmaksuturvan kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708