Kotkalaiset naiset on lihavia!

uusi kotkalainen

Muutin jokin aika sitten kotkaan. Olen noin 35v mies ja sinkku. Olen katsastellut Kotkan naisia "sillä" silmällä ja huomannut.. Kauhean lihavia!

Missä on fiksut ja urheilulliset naiset Kotkassa?

52

3953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ½½½

Siä oot liian vaativa!½puolitapuolita ees..

• Anonyymi

Nää superit luulee että perse ja tissit kasvaa siiterillä, ei kasva. ihan on muut syyt.

Jr Dallas

• jokotai,

muuta pois jos ei miellytä, otra mitä jäljelle on jäänyt ja lopeta narina.

• mahtaa olla,

kun ikämiessarjaan kuulut ja vielä sinkku?? Että et vaan olis liian lihava ja pelkäät, että samanlainen naisystävä popsisi Sinunkin hampparisi.

• pois Kotkasta!

Jämit jää jäljelle.

• Käytöstavat kunniaan...

Määrittele lihava ? Millaset mitat sun mielestä naisellasi olisi sitten sopivat ? Vähän pidempään kun vielä asut huomaat, että naisia on täälläkin kaiken kokoisia, lihavia ja laihoja, niin kuin joka kaupungissa. Ei kuitenkaan kuulu hyviin tapoihin kommentoida toisen ulkonäköä, etenkään negatiivisesti.

• Tuuli Puku

155cm ja 140kg..esim.
        Tuulipuvut kahisee ja hiki haisee.

• elliivo
        Tuuli Puku kirjoitti:

155cm ja 140kg..esim.
        Tuulipuvut kahisee ja hiki haisee.

Heeh :)

Sehän on sitten selvästi juuri aloittajan hakema "urheilullinen" nais-immeinen. Kun on tuulipuku ja hikikii.

• uusi kotkalainen
        elliivo kirjoitti:

Heeh :)

Sehän on sitten selvästi juuri aloittajan hakema "urheilullinen" nais-immeinen. Kun on tuulipuku ja hikikii.

Kyllä hikinen tuulipukunainen kelpaa :) Sellaisen puvun alta kun saattaa paljastua unelmien prinsessa!

• eri asiaa

Fiksut naiset välttelevät sinua. Urheilullisia kylä on täynnä ja lähes tarjolla.

• ettei ne

huomaa olevansa raskaanakaan ennenkuin söötti pienokainen pläsähtää pihalle:)

• Cairoon

Olen 172cm pitkä ja painan 56kg kelpaanko?
      Osaatko tanssia? Jos,niin tule keskiviikkona Cairoon.Mitäs sie haluat p***a vai, no joo.

• kysyy??

Kui vanha siä oot?

• nainen vastaa
        kysyy?? kirjoitti:

Kui vanha siä oot?

Kysyitkö ikääni? En halua paljastaa,mutta syntymävuoteni on 1942.

• yes yes

35v. ja sinkku. kato veivari peilii,ehkä se vika löytyy siel...

• uusi kotkalainen

En toki itsekään ole mikään Brad Pitt.

Olen kuitenkin suht hoikka ja uudessa työssä kotkassa, ihan ok palkalla.

Samaa tasoa toivoisin naisilta, en halua naista, jolla naama helottaa punaisena ja baarissa pyrkivät mukaan.

Ihan normaali paino on ok, mikään laiha missi ei tarvi olla, mutta en jenkkakahvoistakaan ilahdu.

• et ole toivoton tapaus,
        uusi kotkalainen kirjoitti:

En toki itsekään ole mikään Brad Pitt.

Olen kuitenkin suht hoikka ja uudessa työssä kotkassa, ihan ok palkalla.

Samaa tasoa toivoisin naisilta, en halua naista, jolla naama helottaa punaisena ja baarissa pyrkivät mukaan.

Ihan normaali paino on ok, mikään laiha missi ei tarvi olla, mutta en jenkkakahvoistakaan ilahdu.

Kirkossako naisten pitäis seuraasi pyrkiä? Jos näin on älä mene baariin. Se on kuule nykyään niin, että naiset vie ja miehet vikisee.

• uusi kotkalainen.
        et ole toivoton tapaus, kirjoitti:

Kirkossako naisten pitäis seuraasi pyrkiä? Jos näin on älä mene baariin. Se on kuule nykyään niin, että naiset vie ja miehet vikisee.

Yritin kysyä, että missä.

Onko Kotkan tapa vaan ulostaa kakkaa, asiallisia vastauksia ei ole tullut.

• kysyvän, en huomannut.
        uusi kotkalainen. kirjoitti:

Yritin kysyä, että missä.

Onko Kotkan tapa vaan ulostaa kakkaa, asiallisia vastauksia ei ole tullut.

Kuntosalilla varmaan.

• N 32

..Voisiko kenties löytyä sieltä harrastusten parista ;)
      Mie näen joka kerta treeneissä hyvinkin komeita,sporttisia miehiä,kuten vallan hyväkuntoisia,nättejä naisia..
      Ehkä kurkistus omaan itseensä avaa silmiä..?

• lipilaari

ei tunnista enää omaa "varvastaan"

• kotkan neito

Kyllä Kotkasta kelpo neitoja löytyy. Vältä räkäbaareja koska ilmeisesti et ole helpon toosan perässä.

• lukutoukka.
        kotkan neito kirjoitti:

Kyllä Kotkasta kelpo neitoja löytyy. Vältä räkäbaareja koska ilmeisesti et ole helpon toosan perässä.

Kotkassa on viehättävä kirjasto upean kirkon kupeessa.
        Kirjastossa on erittäin usein hyvinkin viehättäviä neitoja lainailemassa aineistoa. Suuntaa siis sinne!

• ole kivaa
        lukutoukka. kirjoitti:

Kotkassa on viehättävä kirjasto upean kirkon kupeessa.
        Kirjastossa on erittäin usein hyvinkin viehättäviä neitoja lainailemassa aineistoa. Suuntaa siis sinne!

jos tulee pelkkä luukasa käteen tai syliin.

• suunnista ravintolaan.
        ole kivaa kirjoitti:

jos tulee pelkkä luukasa käteen tai syliin.

Sieltä löytyy kivoja tyttöjä. Ei sieltä tarvi mitään kiertopalkintoa ottaa, on ihan fiksuja tanssimassa sillointällöin käyviä neitokaisia. Niin se kumppani on usein löytynyt. Tansseistapa hyvinkin. Liikuntaa se on sekin.

• hiljainen kylätie
        suunnista ravintolaan. kirjoitti:

Sieltä löytyy kivoja tyttöjä. Ei sieltä tarvi mitään kiertopalkintoa ottaa, on ihan fiksuja tanssimassa sillointällöin käyviä neitokaisia. Niin se kumppani on usein löytynyt. Tansseistapa hyvinkin. Liikuntaa se on sekin.

Opettele tanssimaan,nykyajan naiset arvostavat vain ja ainoastaan tanssitaitoa,hyvää sellaista.Kun tulee avioero,niin jo seuraavalla viikolla on sinun ja minun eksäni ravintolan tanssilattialla.Tää on totuus jota kukaan ei voi muuttaa."laulan,tanssin missä ja milloinka.... Mene vaikka ovelle kurkistamaan,siellä niitä on lihavia ja laihoja pilvin pimein.

• naista, siinä
        hiljainen kylätie kirjoitti:

Opettele tanssimaan,nykyajan naiset arvostavat vain ja ainoastaan tanssitaitoa,hyvää sellaista.Kun tulee avioero,niin jo seuraavalla viikolla on sinun ja minun eksäni ravintolan tanssilattialla.Tää on totuus jota kukaan ei voi muuttaa."laulan,tanssin missä ja milloinka.... Mene vaikka ovelle kurkistamaan,siellä niitä on lihavia ja laihoja pilvin pimein.

on kyllä sellainen boonusjuttu, että voit saada valmisperheen. Teini-ikäiset taaperot siellä tulevat yöllä ovella vastaan(jos pääset saatille) arvostelemaan, ehkä tulevaa isäpuolta.

• olla oikea

paikka kellon ajalla ei väliä mieluimmin ennen puolta päivää

• uusi kotkalainen

Eipä ole asiallisia vastauksia yhtään, tätäkö on olla kotkalainen. No, asuntoni on kalliokadulla ja asun jonkin aikaa, jos porukka on näin kusipäistä, muutan pois. Katellaan nyt hetki kuitenkin.

• sopraano<.0.>

Kuorosota!!! Mene paikallisen kuoron harjoituksiin sieltä löytyy sinulle sopiva NAVETTASOPRAANO.

• Tenori -Markku

Oikeasti olen aina halunut laulutaitoisen naisystävän,joten mistä hänet löydän?

• Anonyymi

Kotkalaiset naiset ovat upeita. On lihavia, on laihoja ja vaikka millaisia, mutta yleensä upeita. Kannaltani yksi vika heissä on. Yksikään ei halua minua seksipartneriksi. Ehkä se johtuu työperäisistä sairauksistani. Joskus on ollut hyvää seksiä niistä huolimatta. Olen nimittäin mahtava suuseksin taitaja. Orgasmisarjat ovat vakuuttaneet. Jos kiinnostaa, kirjoita Kotkanpoikii nimimerkille.

• Anonyymi

Täällä ainakin on 32 wee ihan fiksu ja liikkumisesta pitävä, normaalikokonen äitihenkilö 😄

• Anonyymi

Mistä sut löytää?

• Anonyymi

Tuosta lihavuudesta viis viisaan, mutta ymmärsinköhän oikein eilen TV-vastaanottimesta tullutta mätäteeveen valeuutisointia paikallisemme uimahallin uudesta linjauksesta. Nyt voi aikaisemmasta poiketen uida ja saunoa vaatteet päällä, mikäli kuulut johonkin määrättyyn rotuun, populaatioon vai ihonväriin, tahi oliko se joku muu ryhmä? Joku se oli? Mutta shortseissa ja bikineissä ei saa saunaan mennä, koska kloori haihtuu kuumassa ja on epäterveellistä hengittää.

Männäällä viikolla kossit yritti tulla shortsit jalassa saunaan, mutta kova oli laki. Sääntöihin pitää yrittää integroitua.
      Muija sano että ainakaan viime kesänä ei ujoimmatkaan tytöt päässeet ilkosillaan pesemättä ja saunomatta altaaseen. Nytkö sitä sitte pääsee?

Mekko päällä suihkussa ja siitä suoraan vaatteet päällä altaaseen. Loiset ja parasiitit huutaa hoosiannaa. Voi tätä iloa ja lisääntymisen riemua. Nyt on minun kohdalla uinnit uitu.

Kotka kiittää. Ettette sitten älynneet katsoa kantalaisen etua. Mehän se halli ollaan maksettu!!

Xuatanan tunarit!!!

• Anonyymi

olisiko 52v varatulle miehelle naista kotkassa olen normi painoinen raitis savuton viriili mukava mies

• Anonyymi

test

• Anonyymi

testi

• Anonyymi

No en tiedä lihavuudesta mutta ainakin monet luulee itestään liikoja että on olevinaan parempia kun muut ja juorutaan muiden asioita minkä keretään. jos mietitte lähipiiriä kuin moni on eronnut ? itellä ainakin lähipiiris paljo eroja ja ylläri että aina vika muka miehissä ja naisilla heti kuitenkin uus ku vanha lähten ovesta ni voi miettiä millasia kotkan naiset on :D .... olkaa kotkan miehet mielummin yksin ja pitäkää hauskaa niin pitkää ku se kunnon nainen tulee vastaan , koska kotkan naisilla pitää olla nuorempi jätkä , tatskoja löytyy , salil käydä , hieno auto ja oma kämppä nää on kotkan naisten kriteerit vaikka ite on mitä on !!!!!

• Anonyymi

Saako miehellä on ylipitkät tosi tuuheat pulisongit?

• Anonyymi

Lopettakaa jo arvostelemasta toisia ulkonäön perusteella!...Lihavuus on tietysti terveysriski että se takia kannattaa kyllä yrittää pitää kilot kurissa. ..itse olen aina ollut paremminkin hoikka ja kiloista ei ole tullut ongelmaa. Harmittaa vaan niin vietävästi ylipainoisten jatkuva mollaaminen.. Hävetkää!

• Anonyymi

Totta on, että Kotkassa on todella lihavia nuoria naisia yllättävän paljon. Leggingsit ja tiukka t-paita on säälittävän näköinen yhdistelmä lihavan nuoren päällä. Tässä vastattain noin parikymppinen nainen työnsi rattaita ja räpläsi samalla kännykkää. Oli harmaat legginggisit jalassa. Takasauma irvisteli ompeleista. Lyhyt virttynyt t-paita päällä. Oli tyttö komean näköinen, kun meni minusta ohi. Tällä äidillä oli lasten vaippa pöksyjen alla. Vaippa pullotti todella rumasti ja pers-sauma irvistellen. Oikeasti tämä äiti ei kävellyt vaan vyöryi ja puuskutti. Pasaatissa näitä ylilihavia nuoria äitejä näkee päivittäin vaunuja tai rattaita työntämässä. Toisilla on poika/mieskaveri mukana. Nämä miespuoliset on kukkakeppejä verrattuna näihin äiteihin. Nämä leggingsit on miesten pitkiä kalsareita ja jumppapöksyjä.

• Anonyymi

Hei "uusi kotkalainen" se että moitit meitä kotkalaisia naisia lihaviksi kertookin ajatusmaailmastasi kaiken :) joskus on vaan paree olla ihan itteksensä :) kyllä se oikea nainen tulee sun elämään jos sellanen on sulle jossakin tehtynä :) jokainen on sellainen kuin on miksi se on niin vaikea hyväksyä? Ei ihan heti tulis mieleen moittia haukkua arvostella toisten ulkoista olemusta loppujen lopuksi se luonne ja elämänkatsomus on kaikkea ulkoista olemusta tärkeämpi :) oiskohan pikkasen kasvamisen paikka herra uusi kotkalainen ja ei en ole lihava enkä katkera enkä miestenkipeä kuhan vaan sanoin mielipiteeni niinku siäkii :D ootko itte joku jonnydep :D vai kenties vuorovetten prinssi :D

• Anonyymi

Tämä elämä on kuitenkin varsin ulkonäkökeskeistä, sen totesin Ruonalan uimarannalla keällä 2019. Ukot tuijottivat hoikkia nuoria naisia suupielet vaahdossa. Naisena, varsin kookkaana tein pienen tutkimusmatkan ko. rannalle, jotta tietäisin totuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä elämä on kuitenkin varsin ulkonäkökeskeistä, sen totesin Ruonalan uimarannalla keällä 2019. Ukot tuijottivat hoikkia nuoria naisia suupielet vaahdossa. Naisena, varsin kookkaana tein pienen tutkimusmatkan ko. rannalle, jotta tietäisin totuuden.

Anteeksi kirjoitusvirheeni, piti olla>: kesällä 2019.

• Anonyymi

Eiköhän siihen lihavuuteenkin ala vähitellen tulla muutosta, kun julkinen terveydenhuolto lakkaa hoitamasta lihavia, vanhuksia ja varattomia.
        Nyt kannattaa ottaa itseään niskasta kiinni ja tehdä' kaikki voitava oman terveytensä eteen.
        Nyt pitäisi myös vakavasti alkaa pohtia eutanasian mahdollisuutta Suomessa, "hyvinvointivaltio" kun ollaan, poliitikkojen puheissa.

• Anonyymi

Ronkelit runkkaa!

• Anonyymi

Ne lihavat ovat syöneet ne;)

• Anonyymi

Tanakat, punakat ja hanakat!

• Anonyymi

Siideri lihottaaa,mamujen tapa opettaa lihaviksi.Mamut tykkää lihavista hylkeistä.

• Anonyymi

Olen 28 vuotias nainen ja mittani ovat: Pituus 154cm ja painoni on : 191kg...olen mielestäni melko vetävä ja hoikka .Tykkään käydä terassilla ja tutustuisinkin mielellään mieheen joka viihtyy oluen merkeissä ulkona.

• Anonyymi

Nyt ei pidä paikkansa että Kotkassa olisi lihavia naisia. Meneppä Prismaan ja kattelet sieltä on todella kauniita naisia ja poikkeuksellisen kauniita. Eräs tummahiuksinen joka eri vaatteissa kulkee ja näkyy myös käyvän lenkkeilemässä.
      Kaikki naiset kauniita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe