poliisi takavarikoi viime vuonna 14 000 kasvia
hamppua. nousua edellisvuoteen 50%, eli aika nopeasti yleistyy tuo harrastus. jos kiinni
saadaan 5-20% kasvatuksista niin kyllä sitä
hamppua kasvaa aika paljon.
eräässä lehdessä arvioitiin hamppua kasvatettavan
noin 10 000 taloudessa. voi olla mutta itse epäilen tuon luvun olevan vahvasti alakanttiin.
mitä sanovat "alan" miehet ja naiset, ihan arviolta. paljonko uskotte/epäilette suomessa
kasvavan?
paljonko sitä
8
602
Vastaukset
- aikapaljon
Rekisteröityneitä kannabiksen kasvattajia on n. 8000 kappaletta ja kuumottajat päälle joten veikkaan että 30 000 kasvattajaa ja se 600 000 käyttäjää minkä stakeskin tietää.
Pikkukaupungeissa, kuten vaikkapa eteläsuomalaisessa pikkukylässä kuten esim. orimattilassa taitaa olla alle 200 kasvattajaa mutta 1500 pössyttelijää.- rghklöäö
mitä tarkoittaa että on rekisteröitynyt kasvattaja?
- aivanoletoikeassa
rghklöäö kirjoitti:
mitä tarkoittaa että on rekisteröitynyt kasvattaja?
Niin, juu siis pelkästään eräällä suomalaisella hamppu.net kasvatussaitilla on 8000 rekannutta.
Tosin voi olla että suurempi osa ei ole uskaltanut rekata nettipoliisin pelossa. Muutenkin rekisteröityminen sinne on tehty mahdollisimman hankalaksi tentteineen. - kasvata
aivanoletoikeassa kirjoitti:
Niin, juu siis pelkästään eräällä suomalaisella hamppu.net kasvatussaitilla on 8000 rekannutta.
Tosin voi olla että suurempi osa ei ole uskaltanut rekata nettipoliisin pelossa. Muutenkin rekisteröityminen sinne on tehty mahdollisimman hankalaksi tentteineen.mä olen itse rekisteröitynyt kyseiselle sivustolle mutta en ole kasvattanut sitten
vuoden 2000 jälkeen. enkä millään usko olevani
ainoa rekisteröitynyt joka ei kasvata.
hamppu. net on kyllä kasvava yhteisö. vuonna
2001 kun ekan kerran löysin tuon sivuston oli
rekistöreityneitä pari tuhatta, nyt noin 7500.
sivustolla keskustelun aiheeksi nousee vähän
väliä se kuinka paljon poliisi seuraa kyseistä
saittia.
oma veikkaus on että poliisi jossain määrin
seuraa kyseistä sivustoa mutta se on ymmärrettävää. niin minäkin tekisin jos olisin
poliisi. tästä tuleekin mieleen kysymys, mikä on
poliisin mielipide kyseiseen sivustoon?
halutaanko saitti sulkea? vai pidetäänkö sitä
hyvänä tietolähteenä? onko poliisi sitä mieltä
että kyseinen sivusto yllyttää rikokseen? vai
onko se vain hampun harrastajien suht viaton
keskustelu palsta? - sherlokitvauhdissa
kasvata kirjoitti:
mä olen itse rekisteröitynyt kyseiselle sivustolle mutta en ole kasvattanut sitten
vuoden 2000 jälkeen. enkä millään usko olevani
ainoa rekisteröitynyt joka ei kasvata.
hamppu. net on kyllä kasvava yhteisö. vuonna
2001 kun ekan kerran löysin tuon sivuston oli
rekistöreityneitä pari tuhatta, nyt noin 7500.
sivustolla keskustelun aiheeksi nousee vähän
väliä se kuinka paljon poliisi seuraa kyseistä
saittia.
oma veikkaus on että poliisi jossain määrin
seuraa kyseistä sivustoa mutta se on ymmärrettävää. niin minäkin tekisin jos olisin
poliisi. tästä tuleekin mieleen kysymys, mikä on
poliisin mielipide kyseiseen sivustoon?
halutaanko saitti sulkea? vai pidetäänkö sitä
hyvänä tietolähteenä? onko poliisi sitä mieltä
että kyseinen sivusto yllyttää rikokseen? vai
onko se vain hampun harrastajien suht viaton
keskustelu palsta?loput 5% kasvattaa hamppua. Tiedettiin jo 5 vuotta sitten poliisisaitiksi.
Siellä ne vieläkin ihmettellee että mikä oli ku pollarit tuli ja kukaan ei tiennyt kasvatuksesta, paitsi hamppufoorumi. :) - mc cloud
sherlokitvauhdissa kirjoitti:
loput 5% kasvattaa hamppua. Tiedettiin jo 5 vuotta sitten poliisisaitiksi.
Siellä ne vieläkin ihmettellee että mikä oli ku pollarit tuli ja kukaan ei tiennyt kasvatuksesta, paitsi hamppufoorumi. :)että yli 6000 poliisia hamppufoorumilla, just joo. tuota et usko itsekkään.
- ap.
30 000 on uskottavampi määrä kuin se 10 000 jota
pidän alakanttiin arvioidulta. viiden kasvin
keskiarvolla kasveja kertyisi noin 150 000 joka
tarkoittaisi että takavarikoitu määrä 14 000
kasvia olisi lähelle 10%
sitten hieman siitä paljonko oikeasti yhdestä
kasvista saa satoa. usein on saanut lukea aika
hurjia lukuja siitä kuinka paljon yksi kasvi on
painanut. syykin selvisi, poliisi punnitsee märkänä lehtineen ja varsineen. joskus tuntuu että juurineen.
jos kasvi painaa märkänä varsineen ja lehtineen
300 g niin kuivana paino putoaa yhteen kolmas
osaan. kun lehdet ja varret poistetaan niin
todellinen määrä on joitain kymmeniä grammoja.
siinä onkin ero törkeän ja pelkän huumerikoksen
kohdalla. - ymmärräero
mc cloud kirjoitti:
että yli 6000 poliisia hamppufoorumilla, just joo. tuota et usko itsekkään.
Kyllä yks nettipoliisiosasto helposti 6000 nikkiä kierrättää. botit ym. kirkon miehet. vierestäseuraajan 800 nikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768